quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Wil jij niet zwaaien naar Wok dan?
quote:Zwaait hij terug dan?Op woensdag 27 oktober 2010 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wil jij niet zwaaien naar Wok dan?
quote:Nouja zeg...Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
OI, gastmodden doe je maar als ik er niet ben Damart.
quote:Had je je aanwezigheid maar moeten meldenOp woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
OI, gastmodden doe je maar als ik er niet ben Damart.
quote:Jij ookOp woensdag 27 oktober 2010 16:08 schreef PeZu het volgende:
De groetjens vanuit den trein, fijne avond allemaal
quote:jij ookOp woensdag 27 oktober 2010 16:08 schreef PeZu het volgende:
quote:
quote:AvondOp woensdag 27 oktober 2010 16:08 schreef PeZu het volgende:
quote:Ja dat heb ik ook wel eens meegemaakt.Op woensdag 27 oktober 2010 16:11 schreef DaMart het volgende:
"Zoete mandarijnen" stond er in de supermarkt... het proefde alleen alsof ik een netje citroenen heb gepakt toen![]()
.
Die PI benadert de uitdrukking in mijn gezicht na het eten van die mandarijn dus.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:11 schreef DaMart het volgende:
"Zoete mandarijnen" stond er in de supermarkt... het proefde alleen alsof ik een netje citroenen heb gepakt toen![]()
.
Die PI benadert de uitdrukking in mijn gezicht na het eten van die mandarijn dus.
quote:Dat had ik niet eens gezien. Ik zag gewoon een retro-TT-nummer en paste hem aanOp woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor jou
[..]
jij held. ik had al gepost in feedback
quote:Jij ook een fijne avondOp woensdag 27 oktober 2010 16:08 schreef PeZu het volgende:
quote:Zure mandarijntjes zijn viesOp woensdag 27 oktober 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou van zure mandarijntjes...
Zoet/waterig vind ik nie zo lekker
quote:Dat is zo
quote:ik ga naar voetbalOp woensdag 27 oktober 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens gezien. Ik zag gewoon een retro-TT-nummer en paste hem aan.
[..]
Jij ook een fijne avond.
Die van mij zal wel weer vooral op de bank worden doorgebracht, net als gisterenavond. Drie afleveringen van de X-files bekeken. En met de last van mijn schouder niet onverstandig om na werktijd de computer een beetje te mijden.
quote:Mwoah, gaat wel
quote:met wie ga je nou?Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja ben thuis, dat wist je toch?
quote:oeh vertelt er liggen drie pakketjes naast me die ik mag openen
[..]
met wie ga je nou?
quote:hey Muck
quote:sterkte marijkeOp woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bow knuffelen en naar de dierenarts![]()
Tot later
quote:halloo
quote:SterkteOp woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
quote:Ohhhhhhhhhhhhhhhh hij is vettttttttttttt
quote:Haha coolOp woensdag 27 oktober 2010 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, gaat wel
trots omdat ik net zelf een DVD-speler heb gedemonteerd om een dvd'tje eruit te krijgen
en blij, want er liggen drie pakketjes naast me die ik mag openen
en hoe is het met jou dan?
[..]
met wie ga je nou?
quote:wat is er gebeurd?Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
quote:borsthaar!! RRRRRRRR
quote:wat ga je maken?
quote:zo vroeg al??
quote:Hahaha ik zei ook al dat hij zich vaker moest gaan scherenOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
borsthaar!! RRRRRRRR
(ohja.. ook gave Tattoo)
quote:scheren??Op woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha ik zei ook al dat hij zich vaker moest gaan scheren
quote:Ohh ik dacht dat je zei BRRRRRRRRRRROp woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
scheren??
Iborsthaar!!
lekker kroelen en met je vingers er door heen
quote:
quote:Huuuu. Neh.Op woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
scheren??
Iborsthaar!!
quote:Prima hoor. Zit je spatiebalk vast?Op woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
hoestiehjmetjoudanopdezewonderschonewoensdag?
quote:neuhj, ben gewoon te lui, had net 8x50=400 minuten schoolOp woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima hoor. Zit je spatiebalk vast?
quote:dat heb ik nog nooit eerder gehoordOp woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
scheren??
Iborsthaar!!
quote:Boo fucking hoo. Wacht maar tot je moet werken.Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
neuhj, ben gewoon te lui, had net 8x50=400 minuten school
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neuhj, ben gewoon te lui, had net 8x50=400 minuten school
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
en ja hoor ik heb kaartjes dus ik ben erbij
quote:tot vanavond!Op woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
en ja hoor ik heb kaartjes dus ik ben erbij
quote:niet??Op woensdag 27 oktober 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit eerder gehoord
quote:welk vak?Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tot vanavond!
Ik ben die ene die er niks van begrijpt :p
quote:weet ik veel..
quote:oh handigOp woensdag 27 oktober 2010 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik veel..
ik ga naar de kuip.. het is al wat dat ik DAT weet ..
quote:Nou ik weet niet hoor, maar mijn vriend is wel een echte man (zonder borsthaar)Op woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet??
heerlijk..lekker zo'n " echte" mannen-man..
niet zo'n halve vrouw...
quote:ach ieder z'n voorkeur!Op woensdag 27 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor, maar mijn vriend is wel een echte man (zonder borsthaar)
Grommm
quote:ohh ik heb ook een shirt..! weet alleen niet welk nummerOp woensdag 27 oktober 2010 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh handigIk zit in F met feyenoordshirt met nr 2
quote:tofOp woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Muck het volgende:
Boh, mijn nieuwe dvd-speler is echt minuscuul
quote:handigOp woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Muck het volgende:
Boh, mijn nieuwe dvd-speler is echt minuscuul
quote:zo klein dat ik mijn tv er niet eens op durf te zetten
quote:Ik heb een bol.com-cadeaubon gekregen
quote:cool!Op woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
zo klein dat ik mijn tv er niet eens op durf te zetten
Hij is kleiner dan een A4-tje en zo'n 5 cm dik
quote:niet te hardIk heb een bol.com-cadeaubon gekregen
in een sneeuwbol
*schud schud schud
quote:tof... hoe haal je die er in godsnaam uitOp woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
zo klein dat ik mijn tv er niet eens op durf te zetten
Hij is kleiner dan een A4-tje en zo'n 5 cm dik
[..]
Ik heb een bol.com-cadeaubon gekregen
in een sneeuwbol
*schud schud schud
quote:er zit stiekem een code onderOp woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof... hoe haal je die er in godsnaam uit
quote:Ik heb een simpel tomatensausje gemaakt met blokjes tomaten van Heinz, veel verse basilicum, balsamicoazijn, beetje gedroogde oregano en zout en peper
quote:Ja, mn man gaat op woensdag altijd om 18.00 oefenen met z'n band (hij speelt gitaar)
quote:jou man? je bent 25 toch?Op woensdag 27 oktober 2010 17:28 schreef Enfermera het volgende:
Ja, mn man gaat op woensdag altijd om 18.00 oefenen met z'n band (hij speelt gitaar)
quote:Ja en 25 is toch niet jong om getrouwd te zijn?
quote:Yup, en alweer ruim 2 jaar getrouwd zelfs
quote:Voor deze tijd volgens mij wel, gemiddeld trouwt men op z'n 32e ofzo in NL.Op woensdag 27 oktober 2010 17:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en 25 is toch niet jong om getrouwd te zijn?
quote:Ja als 32 tegenwoordig de gemiddelde leeftijd is is 25 vrij jong ja.Op woensdag 27 oktober 2010 17:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup, en alweer ruim 2 jaar getrouwd zelfs![]()
We zijn al 8 jaar samen inmiddels.
[..]
Voor deze tijd volgens mij wel, gemiddeld trouwt met op z'n 32e ofzo in NL.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja als 32 tegenwoordig de gemiddelde leeftijd is is 25 vrij jong ja.
quote:Dat is fijn om te horen.Op woensdag 27 oktober 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We waren 22 toen we trouwden, dus jong jaMaar nog steeds geen spijt van
quote:was gewoon verbaasd. Ik vindt dat jong, alhoewel als je 8 jaar samen bent is dat anders.Op woensdag 27 oktober 2010 17:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup, en alweer ruim 2 jaar getrouwd zelfs![]()
We zijn al 8 jaar samen inmiddels.
quote:OehOp woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
Tijd voor iets lekkers na de warme maaltijd. Ik ga even "sneeuw"aarbeitjes maken.
quote:
quote:Ja, snap dat je het jong vindt, vond ik ook wel enigzins. Maar idd, al 8 jaar samen, al een crisis doorgemaakt en we woonden voor de 2e keer (wel met succes die keer) al een jaar samen. Dus jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
was gewoon verbaasd. Ik vindt dat jong, alhoewel als je 8 jaar samen bent is dat anders.
quote:Da is wel heel gaaf jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehHoe ziet dat eruit?
[..]
![]()
[..]
Ja, snap dat je het jong vindt, vond ik ook wel enigzins. Maar idd, al 8 jaar samen, al een crisis doorgemaakt en we woonden voor de 2e keer (wel met succes die keer) al een jaar samen. Dus jaWe vonden het leuk om een feest te geven en te laten zien aan onze vrienden & familie dat we echt voor elkaar gingen
We hebben onze bruiloft ook echt gedaan zoals we wilden: we hebben 's avonds een feest gegeven en zijn op dat feest ook getrouwdWas echt supergaaf.
quote:klinkt supergaafOp woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, snap dat je het jong vindt, vond ik ook wel enigzins. Maar idd, al 8 jaar samen, al een crisis doorgemaakt en we woonden voor de 2e keer (wel met succes die keer) al een jaar samen. Dus jaWe vonden het leuk om een feest te geven en te laten zien aan onze vrienden & familie dat we echt voor elkaar gingen
We hebben onze bruiloft ook echt gedaan zoals we wilden: we hebben 's avonds een feest gegeven en zijn op dat feest ook getrouwdWas echt supergaaf.
quote:Dus jou tips is eerst een crisis veroorzaken en dan Muck ten huwelijk vragen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
quote:Eerst iets van 6 jaar bij elkaar zijn ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus jou tips is eerst een crisis veroorzaken en dan Muck ten huwelijk vragen?
quote:alweer?Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus jou tips is eerst een crisis veroorzaken
quote:SterkteOp woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef TJDoornbos het volgende:
batterij laptop is leeg. Ga zo ook ff eten en dan naar Feyenoord.
Tot later
quote:OehOp woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Panda72 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehHoe ziet dat eruit?
[..]
oh heel simpel. Men neme aardbeitjes, men snijdt de aarbeitjes door de midden(of in vieren) men neme een schuimkransje(of twee hangt af van de grote). men doet de aarbeitjes in een kom en verkruimeld daarover het schuimkransje.
quote:
quote:Thanks!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus jou tips is eerst een crisis veroorzaken en dan Muck ten huwelijk vragen?
quote:
quote:Trev
quote:Hey EnfeOp woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
[..]
Horen we nu ook nog steeds terug, dat mensen dat zo leuk vonden, niet stereotyp eerst stadhuis en dan feest enzo.
Plus het scheelt enorrrrm in de kosten![]()
![]()
[..]
Thanks!
[..]
Als het niet hoeft, dan hoeft het niet, maar bij ons was het wel echt nodig. We moeten allebei veranderen. Bij de 1e keer samenwonen realiseerde ik me hoeveel energie het kost om met een ADHD'er samen te wonen. En hij wilde toen alleen maar samenwonen om weg te zijn van zn ouders, dus ja, dat liep al snel fout. En doordat we allebei veranderden en meer naar elkaar gingen luisteren en verwachtingen uitspraken, ging het wel een stuk beter daarna.
[..]
![]()
[..]
TrevHoe ist?
quote:Hey MPG
quote:heb je quick-quote aanstaan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef Panda72 het volgende:
Oke ik ga het eindelijk een keer vragen hoe multiquote ik
quote:weet ik niet
quote:ik zie alleen het knopje quote en geen quickquote. Hoe kan ik quickquote instellen?Op woensdag 27 oktober 2010 18:18 schreef Muck het volgende:
als die aanstaat is het keisimpel
gewoon op quickquote drukken, reply typen, niet invoeren en volgende quote aanklikken
quote:hetzelfde hier, ik vraag het me ook afOp woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef Panda72 het volgende:
Oke ik ga het eindelijk een keer vragen hoe multiquote ik
quote:Gebruik je al de nieuwe layout en dat je quote's onder in beeld in het tekstvak komen te staan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zie alleen het knopje quote en geen quickquote. Hoe kan ik quickquote instellen?
quote:Goed!Op woensdag 27 oktober 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
goed,de week weer door middenen daar?
[..]
Hey MPG
quote:Mooi, dus zodra ik er uit kom ga jij er weer in?Op woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed!Lekker getraind vandaag weer, gaat steeds beter met mn schouder
En vanaaf de nacht in, ben benieuwd!
quote:opwindendOp woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
boh, mijn externe harde schijf is bijna sexy te noemen
glimmend zwart met nopjes en een knipogend lampje
oh en 640 gb aan vrije ruimte![]()
![]()
quote:Ja ik gebruik al de nieuweOp woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gebruik je al de nieuwe layout en dat je quote's onder in beeld in het tekstvak komen te staan?
quote:gewone quote wel? en komt het dan in het tekstvak onderaan de pagina te staan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik al de nieuwemaar die quickquote zie ik niet
quote:Maar als je quote dan komen die onder aan de pagina in het tekstvak te staan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik al de nieuwemaar die quickquote zie ik niet
quote:Haha ja, ik ben iets van 8 uur thuis ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, dus zodra ik er uit kom ga jij er weer in?
quote:Nee gewoon zo zo als het er nu staat.Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je quote dan komen die onder aan de pagina in het tekstvak te staan?
quote:hoe staat het er nu dan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee gewoon zo zo als het er nu staat.
quote:Oh dan ben ik al weer 30 min aan het werkOp woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben iets van 8 uur thuis ofzo
quote:En dat is?Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee gewoon zo zo als het er nu staat.
quote:Ik zie eerst quote tussen haakjes staan. Dan de tekst en dan weer quote tussen haakjes maar voor deze quote staat een schuine streep
quote:onderaan de pagina of in een nieuw venster?
quote:Onderaan mijn pagina is een nieuw venster, daarin tik of quote ik de tekst en daarna druk ik op invoerenOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
onderaan de pagina of in een nieuw venster?
quote:en als je nu eens niet op invoeren drukt, maar bij een andere post op het quote-knopje, dan komt het eronder te staanOp woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Onderaan mijn pagina is een nieuw venster, daarin tik of quote ik de tekst en daarna druk ik op invoeren
quote:En nu in plaats van op invoeren klikken op enter drukken en dan een andere quoten en dan op invoeren drukkenOp woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Onderaan mijn pagina is een nieuw venster, daarin tik of quote ik de tekst en daarna druk ik op invoeren
quote:oh wacht evenOp woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
en als je nu eens niet op invoeren drukt, maar bij een andere post op het quote-knopje, dan komt het eronder te staan
quote:
quote:Graag gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef Panda72 het volgende:
hehe volgens mij snapt deze dombo het nu eindelijk ook. Muck en Trev mijn zeer hartelijke dank.
quote:Geen slecht idee, ga ik ook maar eens doen
quote:Graag gedaan!Op woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef Panda72 het volgende:
hehe volgens mij snapt deze dombo het nu eindelijk ook. Muck en Trev mijn zeer hartelijke dank.
quote:prrr, harde schijfOp woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu weer op naar de SC![]()
teveel nuttigheid hier
quote:
quote:Koptelefoon+haar, watdan?
quote:Maar ik ben blondOp woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, ouwe tuttemarij
quote:Neh. Doe mij maar sEXT3
quote:Oeh Blond
quote:Doe jij nog wat anders als Faps?Op woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is NTFapS natuurlijk beter
quote:ga kaal of verf je haar, heb ik ook gedaan
quote:Ik heb het vaak rood in de winterOp woensdag 27 oktober 2010 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga kaal of verf je haar, heb ik ook gedaan![]()
(eerst de tweede natuurlijk, anders zou het verven nutteloos zijn natuurlijk
quote:past goed bij de vallende blaadjes
quote:Word ik aan de kant gegooid?Op woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
boh, mijn externe harde schijf is bijna sexy te noemen
glimmend zwart met nopjes en een knipogend lampje
oh en 640 gb aan vrije ruimte![]()
![]()
quote:pcies!Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
past goed bij de vallende blaadjes
quote:Zat
quote:oeh
quote:Nooit
quote:Maar jij hebt het er wel de hele tijd overOp woensdag 27 oktober 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZatHet is toch HAAR schijf, niet de mijne
quote:de hele tijdOp woensdag 27 oktober 2010 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij hebt het er wel de hele tijd over
quote:
quote:rood haar is mooi
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
past goed bij de vallende blaadjes
quote:
quote:Heb ceylonthee nuOp woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
wat voor thee?
en wat voor zoutjes?
[..]
Nooit
quote:
quote:lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ceylonthee nuEn zoutjes van de lidl, van die kaasdingetjes en pizzadingetjes
[..]
quote:dan heb ik het al meer dan een jaar niet geverfdOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb nog nooit een roodharige Muck gehad.....
quote:Je moet je schamen! Ik ga me warm aankleden en naar FeyenoordOp woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker
[..]
dan heb ik het al meer dan een jaar niet geverfd
quote:Eens moet de eerste keer zijnOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:UhhuhOp woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker
[..]
dan heb ik het al meer dan een jaar niet geverfd
quote:Veel plezier. Alles heej is VVV!Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je moet je schamen! Ik ga me warm aankleden en naar Feyenoord
quote:Ik welOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:leeft dat dan nog?Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je moet je schamen! Ik ga me warm aankleden en naar Feyenoord
quote:Het schijnt van wel.
quote:Heb je t druk?Op woensdag 27 oktober 2010 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffffff even tijd om op fok te kijken
quote:
quote:Goed voor de zaken he
quote:
quote:sym
quote:welke kouOp woensdag 27 oktober 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Lekker, ik heb echt heeeerlijk weer.
Blij dat ik de kou even ontvlucht ben
quote:hoi
quote:Ja ik doe de verwarming maar weer uit iddOp woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke kou![]()
het is hier 25 graden
quote:je weet dat de afbouw de helft van de totale bouwtijd in beslag neemt?Op woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ze schieten nu wel bloedend hard op met mijn huis![]()
![]()
De "voordeur" en de kozijnen zitten er ook al in
quote:ff kijken...Op woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke kou![]()
het is hier 25 graden
quote:Jij zit ook in Zuid Europa?Op woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke kou![]()
het is hier 25 graden
quote:Man ze zijn pas een maand enigszins noemenswaardig "bezig".Op woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet dat de afbouw de helft van de totale bouwtijd in beslag neemt?
dus ze zijn nog niet op de helft
quote:Altijd leuk omdat te zien vorderenOp woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ze schieten nu wel bloedend hard op met mijn huis![]()
![]()
De "voordeur" en de kozijnen zitten er ook al in
quote:Pft
quote:Sym
quote:heerlijk, voor het eerst dat ik hier knap weer heb in de herfstvakantie.
quote:nope, in m'n huiskamer, met de verwarming aan
quote:Ze is in ieder geval niet geband.Op woensdag 27 oktober 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Symp kan je eens vragen waarom Fha niet kan inloggen? De passmailer doet het ook niet.
quote:Lievepliefje, ik vind het zoooo sipOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben officieel cavialoos sinds vanmiddag![]()
![]()
quote:gecondoleerd, veel sterkte met het verwerken, heb je iemand om je verhaal aan kwijt te kunnen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:anders even cleunup van stevengould downloaden en draaien.Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee cool, we gaan het eerst nog even met een andere browser proberen. IE moet geen last hebben van een cookie in FF lijkt me
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:klwopt, ik ben er een beetje bang voorOp woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anders even cleunup van stevengould downloaden en draaien.
Cokkies blijven rare dingen
quote:Ahw. GecondoleerdOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:oOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Ik vind die lege kooi zo ergOp woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lievepliefje, ik vind het zoooo sip![]()
Dikke knuffelkusjes![]()
quote:Ja, was gelukkig ook niet alleenOp woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gecondoleerd, veel sterkte met het verwerken, heb je iemand om je verhaal aan kwijt te kunnen?
quote:Ja, na 6.5 jaar was het echt op
quote:Anders ik welOp woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
En als er nou nog een huisdier stuk gaat dan word ik heul, heul boos
quote:Zo is hetOp woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Fijn dat ze mee kon, en sorry dat ik dat even niet trokOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind die lege kooi zo erg![]()
Ik kan er niet naar kijken nu
De dierenarts was wel heel aardig en nam echt de tijd... Bianca en ik hebben daar heel hard staan huilen
Maar het is wel beter voor hem, hij was echt niet blij meer... Maar het voelt zo leeg
En dankjewelJe bent lief!
quote:OhnoesOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Ja want als je moet snikken dan schiet de chocola achter in je keel, en we willen jou nog lang niet kwijt hoorOp woensdag 27 oktober 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dankjulliewel![]()
En nu ga ik proberen te stoppen met huilen en gewoon chocola eten
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
Dikke knuffels voor Marijke en Suikerbeeb!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu verder met poging om in te kunnen loggen via FF![]()
quote:* MPG geeft Marijke koffie met een stuk chocoladeOp woensdag 27 oktober 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dankjulliewel![]()
quote:Goed planOp woensdag 27 oktober 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dankjulliewel![]()
quote:Heel heel heel heeel graag gedaan..ik ben blij dat ze zo lang zo blij en lief en zacht waren. Met veel prrrrrroe's en squiiiiipsOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Anders ik welHet is nu wel weer even genoeg geweest...
En nog steeds dankjewel voor het geven van het mooiste cadeautje ooitIk heb zoveel plezier van ze gehad
quote:Fha meisjeOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Geen sorry, ik snap datOp woensdag 27 oktober 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dat ze mee kon, en sorry dat ik dat even niet trok![]()
En ik snap wat je bedoelt...
Nog meer kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Liebchen
quote:Hihihi, je maakte me aan het lachenOp woensdag 27 oktober 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want als je moet snikken dan schiet de chocola achter in je keel, en we willen jou nog lang niet kwijt hoor
quote:weg met die cookiesOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:BuuuuuhOp woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik was er ook kapot van toen mijn kat was overleden, ik kende 'm toen al meer dan 12 jaar, terwijl ik toen 13 was
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijke koffie met een stuk chocolade.
quote:Ja met aliengeluiden en gekke bokkesprongenOp woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel heel heel heeel graag gedaan..ik ben blij dat ze zo lang zo blij en lief en zacht waren. Met veel prrrrrroe's en squiiiiips
quote:Dat kan ik me voorstellen! Vooral als ie zo lang deel uit heeft gemaakt van je levenOp woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik was er ook kapot van toen mijn kat was overleden, ik kende 'm toen al meer dan 12 jaar, terwijl ik toen 13 was
quote:Uiteindelijk hielp een reinstall van FF
quote:maar, laten we er geen al te depressief topic van maken,
quote:Geef maar aan mij, eet ik degenen met chocola wel op
quote:PsiesOp woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteindelijk hielp een reinstall van FF
quote:Mijn cavia?Op woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
maar, laten we er geen al te depressief topic van maken,
vertel eens, kon je cavia nog trucjes ofzow?
Of had iehj nog speciale kenmerken?
quote:Ninjaedit, ik zag het later pas dat de post niet klopteOp woensdag 27 oktober 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn cavia?
Die had ik ooit ook wel ja, maar de mijne zijn niet net overleden..
quote:Zie, ik kan net zo goed hier blijven wonenOp woensdag 27 oktober 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
PsiesDankzij Fles
![]()
Maar dank voor de tip Sym![]()
quote:Button kon op z'n achterpoten staanOp woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar, laten we er geen al te depressief topic van maken,
vertel eens, kon je cavia nog trucjes ofzow?
Of had iehj nog speciale kenmerken?
quote:Een maanvis van mijn vader is net nog overledenOp woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
quote:LeugensOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie, ik kan net zo goed hier blijven wonen
quote:Ja godverOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Ferb het volgende:
Een maanvis van mijn vader is net nog overleden
quote:ik heb FF de deur uit gedaan door zulk geëmmer elke keerOp woensdag 27 oktober 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
PsiesDankzij Fles
![]()
Maar dank voor de tip Sym![]()
quote:Godver /madOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Een maanvis van mijn vader is net nog overleden
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Button kon op z'n achterpoten staanMaar eigenlijk was ie niet atletisch genoeg, dus dan viel ie om
En Bow was gewoon heel lief en zachtaardig
En ze deden elkaar pesten, dat was nog wel het leukste
Bow lag dan in het huisje en dan ging Button ervoor liggen zodat ie er moeilijk uit kon, want eigenlijk wilde Button in het huisje
En ze renden achter elkaar aan in de ren, wiep wiep wiep achter elkaar als een treintje
Zo schattig
Dus, dat
quote:Ik ga weer dingen doodvermoorden in WoW, even uitlevenOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
zullen we het over iets leuks hebben nou
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef Fha het volgende:
Nu de boel het weer doet kan ik mooi met een gerust hart naar bed
Slaap lekker allemaal en tot morgen ofzo!![]()
*:
quote:Ik heb Henry gister keihard ingemaakt met TekkenOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer dingen doodvermoorden in WoW, even uitleven![]()
quote:ik kom ook?Op woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Ninjaedit, ik zag het later pas dat de post niet klopte
quote:Nou. Buuh. Kusje op je vader dan.Op woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Ferb het volgende:
Het was serieus 1 van zijn eerste vissen
quote:Ja in de autoOp woensdag 27 oktober 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog dat we namen voor ze aan het verzinnen waren en jij helemaal van oeh oeh oeh deed met je kartonnen doosje vol met cavia's
[..]
Button kon op z'n achterpoten staanMaar eigenlijk was ie niet atletisch genoeg, dus dan viel ie om
Bow lag dan in het huisje en dan ging Button ervoor liggen zodat ie er moeilijk uit kon, want eigenlijk wilde Button in het huisje
En ze renden achter elkaar aan in de ren, wiep wiep wiep achter elkaar als een treintje
Zo schattig
Dus, dat
[..]
Zo schattig
Dus, dat
quote:Kusje voor je pappieOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het was serieus 1 van zijn eerste vissen
quote:WheheheheOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb Henry gister keihard ingemaakt met Tekken![]()
dat mocht ik niet vertellensst
![]()
Doei!
quote:WoW jij ook dan?
quote:Een nieuw hondjeOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Zondag ons nieuwe hondje van Schiphol halen
quote:Ohja heerlijk doe datOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Wat ontzettend schattigOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo schattig
Dus, dat
quote:Jouw nieuwe hondje noem ik geen hondje hoor dat is een hond een maltezer leeuwtje dat is een hondjeOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Zondag ons nieuwe hondje van Schiphol halen
quote:Wat een mooierdOp woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Symphonic het volgende:
we hebben er 2 uit Polen en nu komt er een uit Griekenland bij.
quote:Ik heb WoW ja..Op woensdag 27 oktober 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusje voor je pappie
[..]
WheheheheGoed zo
[..]
WoW jij ook dan?
quote:hij is wel een stuk groter als de 2 die we nu hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jouw nieuwe hondje noem ik geen hondje hoor dat is een hond een maltezer leeuwtje dat is een hondje![]()
quote:Dat is een heel mooi maatjeOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
hij is wel een stuk groter als de 2 die we nu hebben.
Deze heeft formaat Mechelse Herder
quote:vind ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi maatje
quote:wat zijn dat voor mengelmoesjes dan?Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
vind ik ook
De andere twee zijn 40 cm, op zich ook niet verkeerd, maar iets groter vond ik ook wel leuk
quote:zo te zien wel. kan alleen niet zo goed zien met wat
quote:Ik wel....
quote:Nou, geeft ook niet...wij zijn er ook nooit precies achtergekomen wat ons hondje was, minder lief werd hij er niet vanOp woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
zo te zien wel. kan alleen niet zo goed zien met wat
En black & Tan vind ik mooi.
Onze teefje is ook black & tan
quote:allebei iets herderachtigs met iets kleinersOp woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat zijn dat voor mengelmoesjes dan?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wel....
Ik had zo'n hele lieve ook, en nu is ie samen met victor in het bos aan het rennen
quote:Hij is wel errug schattigOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is wel een stuk groter als de 2 die we nu hebben.
Deze heeft formaat Mechelse Herder
quote:foto?Op woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
allebei iets herderachtigs met iets kleiners
quote:Ik had ook een heel lieve hond. Dolce van GawafwafOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel....
Ik had zo'n hele lieve ook, en nu is ie samen met victor in het bos aan het rennen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
lara:
[ afbeelding ]
Hugo:
[ afbeelding ]
quote:Aaaaaaaaaaaah wat een schatjes.Op woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
lara:
[ afbeelding ]
Hugo:
[ afbeelding ]
quote:Ja, rennen, want dat kunnen ze weer nuOp woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik had ook een heel lieve hond. Dolce van Gawafwafis nu ook samen met Victor in het bos aan het rennen.
quote:Ja want ze zijn weer jong en niet meer oud en ziekOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, rennen, want dat kunnen ze weer nu
quote:Lara is echt een poepiehoofdOp woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg
![]()
Ze lijken helemaal niet zo klein
quote:ja die wil je de hele dag knuffel. Ik vind dat Hugo ook een hoog knuffelgehalte heeft trouwens.
quote:
quote:Met 10 - 0 gewonnen?
quote:is ook een knuffelhond, maar die wil nog steeds mety mij uitvechten wie de roedelleider is.Op woensdag 27 oktober 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja die wil je de hele dag knuffel. Ik vind dat Hugo ook een hoog knuffelgehalte heeft trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |