quote:Kusje voor je pappieOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het was serieus 1 van zijn eerste vissen
quote:WheheheheOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb Henry gister keihard ingemaakt met Tekken![]()
dat mocht ik niet vertellensst
![]()
Doei!
quote:WoW jij ook dan?
quote:Een nieuw hondjeOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Zondag ons nieuwe hondje van Schiphol halen
quote:Ohja heerlijk doe datOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga weer dingen doodvermoorden in WoW, even uitleven![]()
quote:we hebben er 2 uit Polen en nu komt er een uit Griekenland bij.
quote:Wat ontzettend schattigOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Button kon op z'n achterpoten staanMaar eigenlijk was ie niet atletisch genoeg, dus dan viel ie om
En Bow was gewoon heel lief en zachtaardig
En ze deden elkaar pesten, dat was nog wel het leukste
Bow lag dan in het huisje en dan ging Button ervoor liggen zodat ie er moeilijk uit kon, want eigenlijk wilde Button in het huisje
En ze renden achter elkaar aan in de ren, wiep wiep wiep achter elkaar als een treintje
Zo schattig
Dus, dat
quote:Jouw nieuwe hondje noem ik geen hondje hoor dat is een hond een maltezer leeuwtje dat is een hondjeOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Zondag ons nieuwe hondje van Schiphol halen
quote:Wat een mooierdOp woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Symphonic het volgende:
we hebben er 2 uit Polen en nu komt er een uit Griekenland bij.
quote:Ik heb WoW ja..Op woensdag 27 oktober 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusje voor je pappie
[..]
WheheheheGoed zo
[..]
WoW jij ook dan?
quote:hij is wel een stuk groter als de 2 die we nu hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jouw nieuwe hondje noem ik geen hondje hoor dat is een hond een maltezer leeuwtje dat is een hondje![]()
quote:Dat is een heel mooi maatjeOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
hij is wel een stuk groter als de 2 die we nu hebben.
Deze heeft formaat Mechelse Herder
quote:vind ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi maatje
quote:wat zijn dat voor mengelmoesjes dan?Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
vind ik ook
De andere twee zijn 40 cm, op zich ook niet verkeerd, maar iets groter vond ik ook wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |