quote:zo te zien wel. kan alleen niet zo goed zien met wat
quote:Ik wel....
quote:Nou, geeft ook niet...wij zijn er ook nooit precies achtergekomen wat ons hondje was, minder lief werd hij er niet vanOp woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
zo te zien wel. kan alleen niet zo goed zien met wat
En black & Tan vind ik mooi.
Onze teefje is ook black & tan
quote:allebei iets herderachtigs met iets kleinersOp woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat zijn dat voor mengelmoesjes dan?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wel....
Ik had zo'n hele lieve ook, en nu is ie samen met victor in het bos aan het rennen
quote:Hij is wel errug schattigOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is wel een stuk groter als de 2 die we nu hebben.
Deze heeft formaat Mechelse Herder
quote:foto?Op woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
allebei iets herderachtigs met iets kleiners
quote:Ik had ook een heel lieve hond. Dolce van GawafwafOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel....
Ik had zo'n hele lieve ook, en nu is ie samen met victor in het bos aan het rennen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
lara:
[ afbeelding ]
Hugo:
[ afbeelding ]
quote:Aaaaaaaaaaaah wat een schatjes.Op woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
lara:
[ afbeelding ]
Hugo:
[ afbeelding ]
quote:Ja, rennen, want dat kunnen ze weer nuOp woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik had ook een heel lieve hond. Dolce van Gawafwafis nu ook samen met Victor in het bos aan het rennen.
quote:Ja want ze zijn weer jong en niet meer oud en ziekOp woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, rennen, want dat kunnen ze weer nu
quote:Lara is echt een poepiehoofdOp woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg
![]()
Ze lijken helemaal niet zo klein
quote:ja die wil je de hele dag knuffel. Ik vind dat Hugo ook een hoog knuffelgehalte heeft trouwens.
quote:
quote:Met 10 - 0 gewonnen?
quote:is ook een knuffelhond, maar die wil nog steeds mety mij uitvechten wie de roedelleider is.Op woensdag 27 oktober 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja die wil je de hele dag knuffel. Ik vind dat Hugo ook een hoog knuffelgehalte heeft trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |