quote:heb je quick-quote aanstaan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef Panda72 het volgende:
Oke ik ga het eindelijk een keer vragen hoe multiquote ik
quote:weet ik niet
quote:ik zie alleen het knopje quote en geen quickquote. Hoe kan ik quickquote instellen?Op woensdag 27 oktober 2010 18:18 schreef Muck het volgende:
als die aanstaat is het keisimpel
gewoon op quickquote drukken, reply typen, niet invoeren en volgende quote aanklikken
quote:hetzelfde hier, ik vraag het me ook afOp woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef Panda72 het volgende:
Oke ik ga het eindelijk een keer vragen hoe multiquote ik
quote:Gebruik je al de nieuwe layout en dat je quote's onder in beeld in het tekstvak komen te staan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zie alleen het knopje quote en geen quickquote. Hoe kan ik quickquote instellen?
quote:Goed!Op woensdag 27 oktober 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
goed,de week weer door middenen daar?
[..]
Hey MPG
quote:Mooi, dus zodra ik er uit kom ga jij er weer in?Op woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed!Lekker getraind vandaag weer, gaat steeds beter met mn schouder
En vanaaf de nacht in, ben benieuwd!
quote:opwindendOp woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
boh, mijn externe harde schijf is bijna sexy te noemen
glimmend zwart met nopjes en een knipogend lampje
oh en 640 gb aan vrije ruimte![]()
![]()
quote:Ja ik gebruik al de nieuweOp woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gebruik je al de nieuwe layout en dat je quote's onder in beeld in het tekstvak komen te staan?
quote:gewone quote wel? en komt het dan in het tekstvak onderaan de pagina te staan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik al de nieuwemaar die quickquote zie ik niet
quote:Maar als je quote dan komen die onder aan de pagina in het tekstvak te staan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik al de nieuwemaar die quickquote zie ik niet
quote:Haha ja, ik ben iets van 8 uur thuis ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, dus zodra ik er uit kom ga jij er weer in?
quote:Nee gewoon zo zo als het er nu staat.Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je quote dan komen die onder aan de pagina in het tekstvak te staan?
quote:hoe staat het er nu dan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee gewoon zo zo als het er nu staat.
quote:Oh dan ben ik al weer 30 min aan het werkOp woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben iets van 8 uur thuis ofzo
quote:En dat is?Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee gewoon zo zo als het er nu staat.
quote:Ik zie eerst quote tussen haakjes staan. Dan de tekst en dan weer quote tussen haakjes maar voor deze quote staat een schuine streep
quote:onderaan de pagina of in een nieuw venster?
quote:Onderaan mijn pagina is een nieuw venster, daarin tik of quote ik de tekst en daarna druk ik op invoerenOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
onderaan de pagina of in een nieuw venster?
quote:en als je nu eens niet op invoeren drukt, maar bij een andere post op het quote-knopje, dan komt het eronder te staanOp woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Onderaan mijn pagina is een nieuw venster, daarin tik of quote ik de tekst en daarna druk ik op invoeren
quote:En nu in plaats van op invoeren klikken op enter drukken en dan een andere quoten en dan op invoeren drukkenOp woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Onderaan mijn pagina is een nieuw venster, daarin tik of quote ik de tekst en daarna druk ik op invoeren
quote:oh wacht evenOp woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
en als je nu eens niet op invoeren drukt, maar bij een andere post op het quote-knopje, dan komt het eronder te staan
quote:
quote:Graag gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef Panda72 het volgende:
hehe volgens mij snapt deze dombo het nu eindelijk ook. Muck en Trev mijn zeer hartelijke dank.
quote:Geen slecht idee, ga ik ook maar eens doen
quote:Graag gedaan!Op woensdag 27 oktober 2010 18:30 schreef Panda72 het volgende:
hehe volgens mij snapt deze dombo het nu eindelijk ook. Muck en Trev mijn zeer hartelijke dank.
quote:prrr, harde schijfOp woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu weer op naar de SC![]()
teveel nuttigheid hier
quote:
quote:Koptelefoon+haar, watdan?
quote:Maar ik ben blondOp woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, ouwe tuttemarij
quote:Neh. Doe mij maar sEXT3
quote:Oeh Blond
quote:Doe jij nog wat anders als Faps?Op woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is NTFapS natuurlijk beter
quote:ga kaal of verf je haar, heb ik ook gedaan
quote:Ik heb het vaak rood in de winterOp woensdag 27 oktober 2010 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga kaal of verf je haar, heb ik ook gedaan![]()
(eerst de tweede natuurlijk, anders zou het verven nutteloos zijn natuurlijk
quote:past goed bij de vallende blaadjes
quote:Word ik aan de kant gegooid?Op woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
boh, mijn externe harde schijf is bijna sexy te noemen
glimmend zwart met nopjes en een knipogend lampje
oh en 640 gb aan vrije ruimte![]()
![]()
quote:pcies!Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
past goed bij de vallende blaadjes
quote:Zat
quote:oeh
quote:Nooit
quote:Maar jij hebt het er wel de hele tijd overOp woensdag 27 oktober 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZatHet is toch HAAR schijf, niet de mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |