quote:dat heb ik nog nooit eerder gehoordOp woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
scheren??
Iborsthaar!!
lekker kroelen en met je vingers er door heen
quote:Boo fucking hoo. Wacht maar tot je moet werken.Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
neuhj, ben gewoon te lui, had net 8x50=400 minuten school
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neuhj, ben gewoon te lui, had net 8x50=400 minuten school
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
en ja hoor ik heb kaartjes dus ik ben erbij
quote:tot vanavond!Op woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
en ja hoor ik heb kaartjes dus ik ben erbij
quote:niet??Op woensdag 27 oktober 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit eerder gehoord
quote:welk vak?Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tot vanavond!
Ik ben die ene die er niks van begrijpt :p
quote:weet ik veel..
quote:oh handigOp woensdag 27 oktober 2010 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik veel..
ik ga naar de kuip.. het is al wat dat ik DAT weet ..
quote:Nou ik weet niet hoor, maar mijn vriend is wel een echte man (zonder borsthaar)Op woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet??
heerlijk..lekker zo'n " echte" mannen-man..
niet zo'n halve vrouw...
quote:ach ieder z'n voorkeur!Op woensdag 27 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor, maar mijn vriend is wel een echte man (zonder borsthaar)
Grommm
quote:ohh ik heb ook een shirt..! weet alleen niet welk nummerOp woensdag 27 oktober 2010 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh handigIk zit in F met feyenoordshirt met nr 2
quote:tofOp woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Muck het volgende:
Boh, mijn nieuwe dvd-speler is echt minuscuul
quote:handigOp woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Muck het volgende:
Boh, mijn nieuwe dvd-speler is echt minuscuul
quote:zo klein dat ik mijn tv er niet eens op durf te zetten
quote:Ik heb een bol.com-cadeaubon gekregen
quote:cool!Op woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
zo klein dat ik mijn tv er niet eens op durf te zetten
Hij is kleiner dan een A4-tje en zo'n 5 cm dik
quote:niet te hardIk heb een bol.com-cadeaubon gekregen
in een sneeuwbol
*schud schud schud
quote:tof... hoe haal je die er in godsnaam uitOp woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
zo klein dat ik mijn tv er niet eens op durf te zetten
Hij is kleiner dan een A4-tje en zo'n 5 cm dik
[..]
Ik heb een bol.com-cadeaubon gekregen
in een sneeuwbol
*schud schud schud
quote:er zit stiekem een code onderOp woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof... hoe haal je die er in godsnaam uit
quote:Ik heb een simpel tomatensausje gemaakt met blokjes tomaten van Heinz, veel verse basilicum, balsamicoazijn, beetje gedroogde oregano en zout en peper
quote:Ja, mn man gaat op woensdag altijd om 18.00 oefenen met z'n band (hij speelt gitaar)
quote:jou man? je bent 25 toch?Op woensdag 27 oktober 2010 17:28 schreef Enfermera het volgende:
Ja, mn man gaat op woensdag altijd om 18.00 oefenen met z'n band (hij speelt gitaar)
quote:Ja en 25 is toch niet jong om getrouwd te zijn?
quote:Yup, en alweer ruim 2 jaar getrouwd zelfs
quote:Voor deze tijd volgens mij wel, gemiddeld trouwt men op z'n 32e ofzo in NL.Op woensdag 27 oktober 2010 17:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en 25 is toch niet jong om getrouwd te zijn?
quote:Ja als 32 tegenwoordig de gemiddelde leeftijd is is 25 vrij jong ja.Op woensdag 27 oktober 2010 17:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup, en alweer ruim 2 jaar getrouwd zelfs![]()
We zijn al 8 jaar samen inmiddels.
[..]
Voor deze tijd volgens mij wel, gemiddeld trouwt met op z'n 32e ofzo in NL.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja als 32 tegenwoordig de gemiddelde leeftijd is is 25 vrij jong ja.
quote:Dat is fijn om te horen.Op woensdag 27 oktober 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We waren 22 toen we trouwden, dus jong jaMaar nog steeds geen spijt van
quote:was gewoon verbaasd. Ik vindt dat jong, alhoewel als je 8 jaar samen bent is dat anders.Op woensdag 27 oktober 2010 17:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup, en alweer ruim 2 jaar getrouwd zelfs![]()
We zijn al 8 jaar samen inmiddels.
quote:OehOp woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
Tijd voor iets lekkers na de warme maaltijd. Ik ga even "sneeuw"aarbeitjes maken.
quote:
quote:Ja, snap dat je het jong vindt, vond ik ook wel enigzins. Maar idd, al 8 jaar samen, al een crisis doorgemaakt en we woonden voor de 2e keer (wel met succes die keer) al een jaar samen. Dus jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
was gewoon verbaasd. Ik vindt dat jong, alhoewel als je 8 jaar samen bent is dat anders.
quote:Da is wel heel gaaf jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehHoe ziet dat eruit?
[..]
![]()
[..]
Ja, snap dat je het jong vindt, vond ik ook wel enigzins. Maar idd, al 8 jaar samen, al een crisis doorgemaakt en we woonden voor de 2e keer (wel met succes die keer) al een jaar samen. Dus jaWe vonden het leuk om een feest te geven en te laten zien aan onze vrienden & familie dat we echt voor elkaar gingen
We hebben onze bruiloft ook echt gedaan zoals we wilden: we hebben 's avonds een feest gegeven en zijn op dat feest ook getrouwdWas echt supergaaf.
quote:klinkt supergaafOp woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, snap dat je het jong vindt, vond ik ook wel enigzins. Maar idd, al 8 jaar samen, al een crisis doorgemaakt en we woonden voor de 2e keer (wel met succes die keer) al een jaar samen. Dus jaWe vonden het leuk om een feest te geven en te laten zien aan onze vrienden & familie dat we echt voor elkaar gingen
We hebben onze bruiloft ook echt gedaan zoals we wilden: we hebben 's avonds een feest gegeven en zijn op dat feest ook getrouwdWas echt supergaaf.
quote:Dus jou tips is eerst een crisis veroorzaken en dan Muck ten huwelijk vragen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
quote:Eerst iets van 6 jaar bij elkaar zijn ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus jou tips is eerst een crisis veroorzaken en dan Muck ten huwelijk vragen?
quote:alweer?Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus jou tips is eerst een crisis veroorzaken
quote:SterkteOp woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef TJDoornbos het volgende:
batterij laptop is leeg. Ga zo ook ff eten en dan naar Feyenoord.
Tot later
quote:OehOp woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Panda72 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehHoe ziet dat eruit?
[..]
oh heel simpel. Men neme aardbeitjes, men snijdt de aarbeitjes door de midden(of in vieren) men neme een schuimkransje(of twee hangt af van de grote). men doet de aarbeitjes in een kom en verkruimeld daarover het schuimkransje.
quote:
quote:Thanks!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus jou tips is eerst een crisis veroorzaken en dan Muck ten huwelijk vragen?
quote:
quote:Trev
quote:Hey EnfeOp woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
[..]
Horen we nu ook nog steeds terug, dat mensen dat zo leuk vonden, niet stereotyp eerst stadhuis en dan feest enzo.
Plus het scheelt enorrrrm in de kosten![]()
![]()
[..]
Thanks!
[..]
Als het niet hoeft, dan hoeft het niet, maar bij ons was het wel echt nodig. We moeten allebei veranderen. Bij de 1e keer samenwonen realiseerde ik me hoeveel energie het kost om met een ADHD'er samen te wonen. En hij wilde toen alleen maar samenwonen om weg te zijn van zn ouders, dus ja, dat liep al snel fout. En doordat we allebei veranderden en meer naar elkaar gingen luisteren en verwachtingen uitspraken, ging het wel een stuk beter daarna.
[..]
![]()
[..]
TrevHoe ist?
quote:Hey MPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |