quote:Dat is zo
quote:ik ga naar voetbalOp woensdag 27 oktober 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens gezien. Ik zag gewoon een retro-TT-nummer en paste hem aan.
[..]
Jij ook een fijne avond.
Die van mij zal wel weer vooral op de bank worden doorgebracht, net als gisterenavond. Drie afleveringen van de X-files bekeken. En met de last van mijn schouder niet onverstandig om na werktijd de computer een beetje te mijden.
quote:Mwoah, gaat wel
quote:met wie ga je nou?Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja ben thuis, dat wist je toch?
quote:oeh vertelt er liggen drie pakketjes naast me die ik mag openen
[..]
met wie ga je nou?
quote:hey Muck
quote:sterkte marijkeOp woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bow knuffelen en naar de dierenarts![]()
Tot later
quote:halloo
quote:SterkteOp woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
quote:Ohhhhhhhhhhhhhhhh hij is vettttttttttttt
quote:Haha coolOp woensdag 27 oktober 2010 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, gaat wel
trots omdat ik net zelf een DVD-speler heb gedemonteerd om een dvd'tje eruit te krijgen
en blij, want er liggen drie pakketjes naast me die ik mag openen
en hoe is het met jou dan?
[..]
met wie ga je nou?
quote:wat is er gebeurd?Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
quote:borsthaar!! RRRRRRRR
quote:wat ga je maken?
quote:zo vroeg al??
quote:Hahaha ik zei ook al dat hij zich vaker moest gaan scherenOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
borsthaar!! RRRRRRRR
(ohja.. ook gave Tattoo)
quote:scheren??Op woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha ik zei ook al dat hij zich vaker moest gaan scheren
quote:Ohh ik dacht dat je zei BRRRRRRRRRRROp woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
scheren??
Iborsthaar!!
lekker kroelen en met je vingers er door heen
quote:
quote:Huuuu. Neh.Op woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
scheren??
Iborsthaar!!
lekker kroelen en met je vingers er door heen
quote:Prima hoor. Zit je spatiebalk vast?Op woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
hoestiehjmetjoudanopdezewonderschonewoensdag?
quote:neuhj, ben gewoon te lui, had net 8x50=400 minuten schoolOp woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima hoor. Zit je spatiebalk vast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |