quote:Inderdaad, een beetje respect voor Just-Eat!Op woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Maak dan een betere TT, iets met "Fuck thuisbezorgd, Just-Eat is beter!" erin ofzo?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Just-Maurice het volgende:
Als zij het niet doen, doen wij het wel!![]()
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!![]()
Voorwaarden: het besteltegoed is eenmalig per telefoonnummer (kan worden gecheckt).
quote:SpammerdOp woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef Razor21 het volgende:
Ben echt benieuwd datditkaninnederland
quote:Ja, die code kan je later in je (te maken) account invoeren volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 17:14 schreef J4ckp0T het volgende:
Ik heb verder geen just-eat account, krijg je dan een couponcode terug ?!
quote:Het is het proberen waardOp woensdag 27 oktober 2010 17:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[gierige mode]Is het ook toegestaan om op je mobiel en huisnummer elk apart een code te vragen[/gierige mode]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Hallo Operator6: goedenavond Mike: nog even over die actie van maurice Mike: Moet ik eerst een account aanmaken? Mike: of is dat niet noodzakelijk? Operator6: jaa dat is noodzakelijk Mike: Dus ik moet nu eerst een account aanmaken ? Mike: voordat het tegoed bijgeschreven kan wrden? Operator6: dat klopt |
quote:Dan kan je toch beter 2 bestellingen plaatsen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef tralalala het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om voor een groter bedrag te bestellen en de rest met Ideal oid te betalen?
quote:THXOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef dj-mike het volgende:
Account is verplicht:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef dj-mike het volgende:
Account is verplicht:
[ code verwijderd ]
quote:Ze spreken elkaar tegen...Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef Just-Maurice het volgende:
Ja dit is echt, het besteltegoed kan je activeren in een account die je moet aanmaken als je bestelt. Je kunt het bedrag eventueel ook in 2x gebruiken binnen een maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |