quote:de hele tijdOp woensdag 27 oktober 2010 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij hebt het er wel de hele tijd over
quote:
quote:rood haar is mooi
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
past goed bij de vallende blaadjes
quote:
quote:Heb ceylonthee nuOp woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
wat voor thee?
en wat voor zoutjes?
[..]
Nooit
quote:
quote:lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ceylonthee nuEn zoutjes van de lidl, van die kaasdingetjes en pizzadingetjes
[..]
quote:dan heb ik het al meer dan een jaar niet geverfdOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb nog nooit een roodharige Muck gehad.....
quote:Je moet je schamen! Ik ga me warm aankleden en naar FeyenoordOp woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker
[..]
dan heb ik het al meer dan een jaar niet geverfd
quote:Eens moet de eerste keer zijnOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:UhhuhOp woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker
[..]
dan heb ik het al meer dan een jaar niet geverfd
quote:Veel plezier. Alles heej is VVV!Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je moet je schamen! Ik ga me warm aankleden en naar Feyenoord
quote:Ik welOp woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:leeft dat dan nog?Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je moet je schamen! Ik ga me warm aankleden en naar Feyenoord
quote:Het schijnt van wel.
quote:Heb je t druk?Op woensdag 27 oktober 2010 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffffff even tijd om op fok te kijken
quote:
quote:Goed voor de zaken he
quote:
quote:sym
quote:welke kouOp woensdag 27 oktober 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Lekker, ik heb echt heeeerlijk weer.
Blij dat ik de kou even ontvlucht ben
quote:hoi
quote:Ja ik doe de verwarming maar weer uit iddOp woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke kou![]()
het is hier 25 graden
quote:je weet dat de afbouw de helft van de totale bouwtijd in beslag neemt?Op woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ze schieten nu wel bloedend hard op met mijn huis![]()
![]()
De "voordeur" en de kozijnen zitten er ook al in
quote:ff kijken...Op woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke kou![]()
het is hier 25 graden
quote:Jij zit ook in Zuid Europa?Op woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke kou![]()
het is hier 25 graden
quote:Man ze zijn pas een maand enigszins noemenswaardig "bezig".Op woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet dat de afbouw de helft van de totale bouwtijd in beslag neemt?
dus ze zijn nog niet op de helft
quote:Altijd leuk omdat te zien vorderenOp woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ze schieten nu wel bloedend hard op met mijn huis![]()
![]()
De "voordeur" en de kozijnen zitten er ook al in
quote:Pft
quote:Sym
quote:heerlijk, voor het eerst dat ik hier knap weer heb in de herfstvakantie.
quote:nope, in m'n huiskamer, met de verwarming aan
quote:Ze is in ieder geval niet geband.Op woensdag 27 oktober 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Symp kan je eens vragen waarom Fha niet kan inloggen? De passmailer doet het ook niet.
quote:Lievepliefje, ik vind het zoooo sipOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben officieel cavialoos sinds vanmiddag![]()
![]()
quote:gecondoleerd, veel sterkte met het verwerken, heb je iemand om je verhaal aan kwijt te kunnen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:anders even cleunup van stevengould downloaden en draaien.Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee cool, we gaan het eerst nog even met een andere browser proberen. IE moet geen last hebben van een cookie in FF lijkt me
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:klwopt, ik ben er een beetje bang voorOp woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anders even cleunup van stevengould downloaden en draaien.
Cokkies blijven rare dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |