SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. [/spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
werkt perfect die OPLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Lekker belangrijk, waar is mijn titelOp woensdag 27 oktober 2010 00:24 schreef Semmm het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa de OP is weer kapot![]()
edit, werkt opeens wel![]()
![]()
![]()
Ik zit hier niet voor niks rond 00:00 over gloeiende tieten te praten
Mijn eieren staan al 3 dagen op verpakken, god mag weten wat ze daar uitspoken met die dingen![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, waar is mijn titel![]()
Ik zit hier niet voor niks rond 00:00 over gloeiende tieten te pratenIk had de lapo niet
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:en vergeet de gloeilampen niet, trustenOp woensdag 27 oktober 2010 00:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan had je een dubbele post moeten maken prutser
Ik ga slapen, dromen over mijn eieren![]()
Ik had perongeluk de lapo.
En bij het vorige topic was de OP verneukt, dus als je ''Maak nieuw topic'' o.i.d. doet kwam het er verkeerd. Heb nu gewoon de ene van de Wiki genomen.
Vul me in iemand: eieren? Wat voor eieren nou weer, die ene waar je je lul in kan stoppen?![]()
quote:Die jaOp woensdag 27 oktober 2010 00:32 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had perongeluk de lapo.
En bij het vorige topic was de OP verneukt, dus als je ''Maak nieuw topic'' o.i.d. doet kwam het er verkeerd. Heb nu gewoon de ene van de Wiki genomen.
Vul me in iemand: eieren? Wat voor eieren nou weer, die ene waar je je lul in kan stoppen?![]()
Trouwens, ik zie nu die nazi-aansteker in dat vorige topic_!
En inderdaad die ik aan MacorgaZ had verkocht, geen idee hoe ik daar ook al weer aan kwam, even in m'n mail kijken.
DealExtreme verkocht die aanstekers assorted, maar toen er klachten over kwamen hebben ze gezegd tegen de distributeur dat ze die niet meer willen
Als je deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8342
of deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8356
Bestelde kreeg je hem. Zie ook dit topic op DX forums.![]()
Pff ik net gloeiende tieten gefilmd
Even de firewirekabel zoeken, alvast een paar foto's. Ik edit deze post zo wel
5mw? Echt niet. Deze is wel wat sterker dan die rooie kermisgevallenDie plaat is dat glowboard trouwens.
Groen is ongeveer 20 tot 30 keer zo goed te zien als blauw. Aangezien de groene 10 keer zo sterk zou moeten zijn (is een true 50mw), zou de blauwe er 200 tot 300 keer minder fel uit moeten zien. Hier is dus duidelijk te zien dat de blauwe minstens even krachtig dan de groene is.
Tja, wat geklungel, de verf heeft niet echt veel gloeikracht en schrijven en foto maken tegelijk wordt wat slordig. Nou ja
Tieten voor monkeybrain![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door 08gnoT. op 27-10-2010 01:07:59 ]![]()
Ik heb een signaalversterker nodig voor de TV. Heeft iemand enig idee bij welke chinese webshop ik zoiets zou kunnen bestellen!?![]()
Even uit het vorige topic:quote:buyincoins, ebay, focalprice enz. DX is ook niet echt de goedkoopste meer dus er zijn genoeg alternatieven.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:16 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Waar haal jij je zooi nu danBen er een tijdje uitgeweest
![]()
quote:Heeft wel de grootste assortiment aan troepOp woensdag 27 oktober 2010 02:22 schreef ElmoFan het volgende:
Even uit het vorige topic:
[..]
buyincoins, ebay, focalprice enz. DX is ook niet echt de goedkoopste meer dus er zijn genoeg alternatieven.![]()
![]()
quote:Valt me toch iets tegen als ik eerlijk ben![]()
Maar doe je rustig aan met lasers schijnen in een kamer, niet echt goed voor de ogen![]()
Wat moet een dame trouwens met lasers![]()
![]()
Een gat in Paypal gevonden.
Net bij BIC een HD enclosure gekocht en vervolgens met de kortingscodes tekeer gegaan.
Ik log uit want de 10% code kan dus maar 1 keer worden gebruikt op 1 emailadres en vervolgens werkt het wel. Ik zit in paypal en druk op betalen(Waarom dat iemand in deze topic de codes ongelimiteerd kan gebruiken is mij een raadsel
)
Daarna krijg ik ineens de website van BIC met het bericht dat de korting niet kan worden gegeven omdat deze al is gebruikt. Krijg ik een mail van Paypal dat de betaling van BIC is voltooid maar zonder de korting!!!
Ik krijg dus bij Paypal het bedrag te zien, druk op betalen en vervolgens kan BIC het bedrag van de transactie veranderenDan zit er wel een flink gat in het Paypal systeem
![]()
In dit geval 30 cent maar een beetje mafia Chinees maakt er 400 dollar van![]()
![]()
quote:Ja en dan eis je je geld terug en is er niets aan het handjeOp woensdag 27 oktober 2010 09:03 schreef monkeybrain het volgende:
Een gat in Paypal gevonden.
Net bij BIC een HD enclosure gekocht en vervolgens met de kortingscodes tekeer gegaan.
Ik log uit want de 10% code kan dus maar 1 keer worden gebruikt op 1 emailadres en vervolgens werkt het wel. Ik zit in paypal en druk op betalen(Waarom dat iemand in deze topic de codes ongelimiteerd kan gebruiken is mij een raadsel
)
Daarna krijg ik ineens de website van BIC met het bericht dat de korting niet kan worden gegeven omdat deze al is gebruikt. Krijg ik een mail van Paypal dat de betaling van BIC is voltooid maar zonder de korting!!!
Ik krijg dus bij Paypal het bedrag te zien, druk op betalen en vervolgens kan BIC het bedrag van de transactie veranderenDan zit er wel een flink gat in het Paypal systeem
![]()
In dit geval 30 cent maar een beetje mafia Chinees maakt er 400 dollar van![]()
![]()
Je moet wel geluk hebben om de goede aansteker te krijgen, rook zelf niet maar lijkt me wel leuk om je vriend/chick zijn/haar sigaret aan te steken met een nazi aansteker![]()
![]()
Heeft iemand hier ervaringen met het bestellen van Taobao?
En ik las in de OP dat dit het beste kan via ene Jack of Rachel..
Iemand ervaringen mee?404 - Not Found![]()
quote:Je hebt hem nog niet binnen zeker?Op woensdag 27 oktober 2010 02:29 schreef yoishion het volgende:
Mijn ebook uit everbuying. Net als de iPad.
[ afbeelding ]
Kan je zeggen of hij bevalt als je hem binnen hebt?
En of hij voor een leek ook te 'besturen' is?
Ben namelijk erg benieuwd.![]()
quote:Lucifer en Focussen al gelukt? Ik heb nog wel een howto als het nog niet lukt :pOp woensdag 27 oktober 2010 00:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Pff ik net gloeiende tieten gefilmd
Even de firewirekabel zoeken, alvast een paar foto's. Ik edit deze post zo wel
[ afbeelding ]
5mw? Echt niet. Deze is wel wat sterker dan die rooie kermisgevallenDie plaat is dat glowboard trouwens.
[ afbeelding ]
Groen is ongeveer 20 tot 30 keer zo goed te zien als blauw. Aangezien de groene 10 keer zo sterk zou moeten zijn (is een true 50mw), zou de blauwe er 200 tot 300 keer minder fel uit moeten zien. Hier is dus duidelijk te zien dat de blauwe minstens even krachtig dan de groene is.
[ afbeelding ]
Tja, wat geklungel, de verf heeft niet echt veel gloeikracht en schrijven en foto maken tegelijk wordt wat slordig. Nou ja
[ afbeelding ]
Tieten voor monkeybrain![]()
![]()
quote:Ja normaal staat er een halfnaakte vrouw op de cover en nu een vent met kleren aanOp woensdag 27 oktober 2010 08:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Valt me toch iets tegen als ik eerlijk ben![]()
Maar doe je rustig aan met lasers schijnen in een kamer, niet echt goed voor de ogen![]()
Wat moet een dame trouwens met lasersDit was het enige wat ik kon vinden
Ik ga er wel goed mee om denk ik, als ik ze niet gebruik haal ik de batterijen eruit, ik zorg dat er geen weerkaatsende voorwerpen of glas in de buurt is, en als ik vlakbij sta zet ik m'n rooie bril op. Enkel bij die rooie werkt dat niet.
Foto's heb ik ook gemaakt met de camera voor m'n gezicht, want ik zag wel op de display dat er aardig wat terugkaatste van de muur.
Wat ik ermee doe? Niks meer of minder dan jullie denk ikRode om lucifers en vuurwerk aan te steken, tape door te snijden, foam graveren, ballonnen te laten klappen. De groene voor de mooie straal en om plastic mee te smelten (kersenbonbonpapiertje, aanrader, erg mooi als dat erdoorheen smelt). En nu de blauwe om op lichtgevende voorwerpen te schijnen en te tekenen.
En ik heb lichtjes altijd al mooi gevonden![]()
![]()
quote:5MW ? ik wil er ook een, waarom weet ik niet...Op woensdag 27 oktober 2010 12:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja normaal staat er een halfnaakte vrouw op de cover en nu een vent met kleren aanDit was het enige wat ik kon vinden
Ik ga er wel goed mee om denk ik, als ik ze niet gebruik haal ik de batterijen eruit, ik zorg dat er geen weerkaatsende voorwerpen of glas in de buurt is, en als ik vlakbij sta zet ik m'n rooie bril op. Enkel bij die rooie werkt dat niet.
Foto's heb ik ook gemaakt met de camera voor m'n gezicht, want ik zag wel op de display dat er aardig wat terugkaatste van de muur.
Wat ik ermee doe? Niks meer of minder dan jullie denk ikRode om lucifers en vuurwerk aan te steken, tape door te snijden, foam graveren, ballonnen te laten klappen. De groene voor de mooie straal en om plastic mee te smelten (kersenbonbonpapiertje, aanrader, erg mooi als dat erdoorheen smelt). En nu de blauwe om op lichtgevende voorwerpen te schijnen en te tekenen.
En ik heb lichtjes altijd al mooi gevonden![]()
quote:Ja, die blauwe van 5mw op ebay.. Maar ze zijn wel sterker dan 5mw. Als je hem focust voel je echt zo'n kleine steek op je hand bijvoorbeeld als je daar op schijnt :pOp woensdag 27 oktober 2010 12:34 schreef Sanchos het volgende:
[..]
5MW ? ik wil er ook een, waarom weet ik niet...
Maar wel een leuk ding![]()
quote:Ben jij lesbisch?Op woensdag 27 oktober 2010 12:09 schreef 08gnoT. het volgende:
![]()
Net eindelijk weer een pakje ontvangen, mijn helicopter trainer.
Een gigantische flop, moet je eens zien![]()
Voor 2 dollar lijkt dit wel een mooi ding, zal wel passen op mijn copter.
Wat kun je voor 2 dollar verwachten, klein toch? Goedkoper was er niet.
Dan merk je weer hoe verhoudingen moeilijk zijn in te schatten op een foto![]()
![]()
![]()
Beetje offtopic, maar relevant:
We hebben het nu wel allemaal over wholesale webshops, maar is het bedrukken van, bijvoorbeeld promotiemateriaal (pennen e.d.) etcetera ook een optie (om dit in China te laten doen) en wie heeft hier ervaring mee?![]()
er zijn mensen geweest die iets van voetbal shirts besteld hadden met hun eigen naam er op, verder heb ik nog nooit gehoord van bestellingen met eigen logo's en bedrijfsnamen.
die zooi is al zo goedkoop in nederland als je die gidsen ziet met reclame materiaal en weggeef spulLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Een paar topics terug was hier iemand dacht ik die promomateriaal bestelde. Ik heb er ook wel eens naar gekeken op alibaba maar geen idee hoe betrouwbaar dat is.Op woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef ChevyVanDude het volgende:
Beetje offtopic, maar relevant:
We hebben het nu wel allemaal over wholesale webshops, maar is het bedrukken van, bijvoorbeeld promotiemateriaal (pennen e.d.) etcetera ook een optie (om dit in China te laten doen) en wie heeft hier ervaring mee?![]()
quote:Met de rooie heb ik een keer een sproet geraakt, stak behoorlijk ja. Gewoon blanke huid niet zo snel als je er alleen overheen gaatOp woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef Zwappel het volgende:
Dus als je je vinger bijv voor zo'n laser houdt dan gaat er ook iets mis?quote:http://cgi.ebay.com/New-5(...)64166b#ht_3523wt_905 Komt op iets meer dan 5 euro met verzendkosten erbij, en hij is inderdaad meer dan 5mw. Hoeveel verschilt per pen, maar ik denk dat die van mij zeker rond de 40 ligt. Dat schijnen de meeste te zijn daarvandaan.Op woensdag 27 oktober 2010 12:34 schreef Sanchos het volgende:
[..]
5MW ? ik wil er ook een, waarom weet ik niet...quote:Dat ehh past niet echt neeOp woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben jij lesbisch?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik ben geen lesbie, zelfs niet een klein beetje bi![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben jij lesbisch?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Weet iemand wat de bijkomende internationale verzendkosten van Zarmark.com ongeveer zijn? En wat het verschil in prijs en levertijd tussen DHL en Air mail is?![]()
quote:Of je het intressert of niet. Maar android 1.9 bestaat helemaal niet.Op woensdag 27 oktober 2010 02:29 schreef yoishion het volgende:
Mijn ebook uit everbuying. Net als de iPad.
[ afbeelding ]
ook al is het chinese "troep" je kan beter voor een tablet gaan met android 2.1 of 2.2 voor hetzelfde geld
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Dit is dus keiharde spamOp woensdag 27 oktober 2010 02:29 schreef yoishion het volgende:
Mijn spammmmmm uit everbuying. Net als de iPad.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:56 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet binnen zeker?
Kan je zeggen of hij bevalt als je hem binnen hebt?
En of hij voor een leek ook te 'besturen' is?
Ben namelijk erg benieuwd.
quote:Dat jullie het even weten, het is een spambot....Op woensdag 27 oktober 2010 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
Of je het intressert of niet. Maar android 1.9 bestaat helemaal niet.
ook al is het chinese "troep" je kan beter voor een tablet gaan met android 2.1 of 2.2 voor hetzelfde geld
![]()
quote:Ik wou al een TR aanmaken maar dat lukte niet met de nieuwe lay-out op mijn ipodOp woensdag 27 oktober 2010 15:19 schreef jopiede het volgende:
[..]
Dit is dus keiharde spam
[..]
[..]
Dat jullie het even weten, het is een spambot....![]()
![]()
quote:Scires IpseOp woensdag 27 oktober 2010 15:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wou al een TR aanmaken maar dat lukte niet met de nieuwe lay-out op mijn ipod
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dank jullie wel! Dat andere bericht is inderdaad veel te doorzichtig. Had de history van deze ex-user nog niet bekeken.![]()
quote:Wat is wettelijk toegestaan?http://cgi.ebay.com/New-5(...)64166b#ht_3523wt_905 Komt op iets meer dan 5 euro met verzendkosten erbij, en hij is inderdaad meer dan 5mw. Hoeveel verschilt per pen, maar ik denk dat die van mij zeker rond de 40 ligt. Dat schijnen de meeste te zijn daarvandaan.![]()
zo, die 200mw van DX is epic!
heb al wat gaatjes in mn muis, pc case en mn huistelefoon zitten branden![]()
![]()
quote:Daarom wordt er een stickertje met 5mw op een sterkere geplaktVoorheen was trouwens tot 500mw legaal om te bezitten, ik weet niet of het nu alleen verboden is om te importeren of dat het bezit ook niet toegestaan is.
![]()
Zat in m'n mailbox (spam):
quote:Yeah right!Dear Applicant:
Following an upgrade of our computer systems and review of our records we have
investigated your payments and latest tax returns over the last seven years our
calculations show you have made over payments of $578.25 .
Due to the high volume of refunds due you must complete the on line application, the telephone help line is
unable to assist with this application. In oder we can process your refund you will need to complete the
application form your refund may take up to 6 weeks to process please make sure you complete the form
correctly.
As we are upgrading our records we require the completed form showing your full current details.
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 27-10-2010 19:24:05 ]![]()
quote:Klopt, heb hem hier ook, echt leuk :pOp woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
zo, die 200mw van DX is epic!
heb al wat gaatjes in mn muis, pc case en mn huistelefoon zitten branden![]()
Focalprice RMA Request: wacht nog maar lekker 2 weken op je varkentje * W00fer
want we sturen lekker geen 2e op.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Ik wacht ook nog op mijn varkentjeOp woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef W00fer het volgende:
Focalprice RMA Request: wacht nog maar lekker 2 weken op je varkentje * W00fer
want we sturen lekker geen 2e op.![]()
![]()
quote:WELK VARKENTJE??Op woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op mijn varkentje
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:http://www.focalprice.com/detail_LF298W.html alleen toen in de aanbieding voor 1 dollar cent
Shipping date: 9/18/2010 1:49:09 PM
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2010 19:33:06 ]![]()
Weten jullie in welke webshop ik n leuke plastic bling bling case kan kopen voor de Blackberry Bold 9700 van m'n vriendin![]()
![]()
quote:eBay, denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef UncleSam het volgende:
Weten jullie in welke webshop ik n leuke plastic bling bling case kan kopen voor de Blackberry Bold 9700 van m'n vriendin![]()
![]()
quote:Ik was al een paar websites uit de OP afgegaan en nergens goede resultaten. Ebay staat helemaal vol
http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313![]()
Klotezooi, sinds wanneer moet je creditcard betalingen doen met Paypal ipv gewoon een bankrekening gekoppeld hebben![]()
![]()
quote:Hoeft niet.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Klotezooi, sinds wanneer moet je creditcard betalingen doen met Paypal ipv gewoon een bankrekening gekoppeld hebben![]()
quote:Er wordt door Paypal soms een willekeurige betaling uitgepikt, en daarvoor moet je dan een creditcard koppelen. Dit is evt. ook op te lossen door geld naar je Paypal-rekening over te schrijven.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Scorpie het volgende:
quote:Tot vorige week werkte het dan ook prima, nu niet meer. Nu zeiktie om een creditcard.
Wat moet ik doen om dit te fixen?![]()
quote:Heb ik ook soms. Volgens mijn is het een directe betaling, daarmee kan je of met creditcard betalen of door geld van je bank op je Paypal te storten en dan te betalen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tot vorige week werkte het dan ook prima, nu niet meer. Nu zeiktie om een creditcard.
Wat moet ik doen om dit te fixen?
![]()
quote:Nice, gelijk maar eentje besteld. Wat staat er op dat orginele stickertje?Op woensdag 27 oktober 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daarom wordt er een stickertje met 5mw op een sterkere geplaktVoorheen was trouwens tot 500mw legaal om te bezitten, ik weet niet of het nu alleen verboden is om te importeren of dat het bezit ook niet toegestaan is.
![]()
![]()
quote:Weet niet of je dit nog steeds nodig hebt, maar actie is nu op iBoodOp zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef DeHeer het volgende:
Hmm, blijkbaar had ik de LAPO, niet eens gezien, excuus :-)
Ik ben op zoek naar een apparaatje a la http://www.belkin.com/iwcatproductpage.process?product_id=508754 zodat ik draadloos (a2dp) muziek kan streamen naar mn stereo. Iemand die zoiets is tegen gekomen (niet portable)?Ja.![]()
de webshops verlangen steeds vaker 'directe betaling" en paypal wenst niet altijd voor te schieten.. een gecomputeriseerd systeem bepaald wanneer wel en wanneer niet, aan de hand van een veiligheids rating van een webshop.
(is mij uitgelegd door hun aan de telefoon)
"dat komt omdat u bijvoorbeeld een keer rood heeft gestaan op uw gekoppelde bankrekening als we iets willen afschrijven", en verder wist ze geen reden te bedenken, want ze wist te vertellen dat zelfs bedragen van 400 euro of meer via de bankrekening constructie betaald worden.
misschien dat een webshop een mindere rating krijgt bij veel refunds of iets andersLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Als er IN dat venstertje stond dat de Paypal betaling alleen met Visa, Mastercard of wat anders kan, en GEEN BANK icoontje, dan kun je geen bankoverschrijving doen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Klotezooi, sinds wanneer moet je creditcard betalingen doen met Paypal ipv gewoon een bankrekening gekoppeld hebben
Sommige verkopers willen ook een confirmed adres anders verzenden ze niet.
Ik krijg m'n adres niet geconfirmed op de een of andere manier.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Zorg er gewoon voor dat je altijd geld op je PayPal rekening hebt, ik heb nooit problemen![]()
Dat is 1 optie, de andere optie die ik ZEKER zou aanraden is altijd geld op je tegenrekening hebben. Als ze daar niet vanaf kunnen schrijven krijg je allerlei gezever zoals ik nu heb.
Dus uitgestelde betalingen, negatief Paypal saldo, aanmaningen per mail en zelfs incasso.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
EverBuying misschien even uit de OP halen? Ze lopen nu al een paar dagen het forum vol te spammen hier.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
quote:Nog iemand ervaringen?Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Zwappel het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met het bestellen van Taobao?
En ik las in de OP dat dit het beste kan via ene Jack of Rachel..
Iemand ervaringen mee?
Ik ben dus van plan exclusieve sneakers van TaoBao te bestellen t.w.v. 900~ Yuan (Iets van 105 eur) kan dit makkelijk gekocht worden of krijg ik dan gezeik aan de douane? Want deze worden nergens anders verkocht.404 - Not Found![]()
quote:Als het geen namaak schoenen zijn moet het geen probleem zijn, bij schoenen (groot pakket) heb je wel de kans dat je nog 19% BTW moet betalen en zo'n 13 euro inklaringskosten.Op donderdag 28 oktober 2010 09:07 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nog iemand ervaringen?
Ik ben dus van plan exclusieve sneakers van TaoBao te bestellen t.w.v. 900~ Yuan (Iets van 105 eur) kan dit makkelijk gekocht worden of krijg ik dan gezeik aan de douane? Want deze worden nergens anders verkocht.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:Oke, en iemand enig idee hoeveel het ongeveer zal gaan kosten als ik het via die Jack bestel?Op donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als het geen namaak schoenen zijn moet het geen probleem zijn, bij schoenen (groot pakket) heb je wel de kans dat je nog 19% BTW moet betalen en zo'n 13 euro inklaringskosten.
404 - Not Found![]()
quote:Jack is duur, je kan beter bestellen via Tiffany, haar msn:Op donderdag 28 oktober 2010 10:48 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, en iemand enig idee hoeveel het ongeveer zal gaan kosten als ik het via die Jack bestel?
tiffany19871009@msn.com76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
ik heb tiffany al een paar dagen niet online gezien, en mensen krijgen ook geen contact met haar lees ik op een ander forum.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:wat je zegt.Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef mickeyD het volgende:
ik heb tiffany al een paar dagen niet online gezien, en mensen krijgen ook geen contact met haar lees ik op een ander forum.Ja.![]()
Maar wat is 'duur' dan?
En waarom zou ik niet zelf direct bestellen?
Ik ken genoeg mensen die chinees kunnen lezen..404 - Not Found![]()
quote:Het is aan jou hoe je hem wilt bestellen. We verplichten je nietOp donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef Zwappel het volgende:
Maar wat is 'duur' dan?
En waarom zou ik niet zelf direct bestellen?
Ik ken genoeg mensen die chinees kunnen lezen..Ja.![]()
quote:Nee, maar ik bedoel wat is het voordeel van zo'n tussenpersoon?Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Het is aan jou hoe je hem wilt bestellen. We verplichten je niet
Het was een serieuze vraag
404 - Not Found![]()
nadeel van zelf bestellen is, dat de meeste chinezen op taobao geen paypal hebben, tenzij je dr naar vraagt, dan willen ze dat wel regelen, maar dat duurt minstens een week.
ik heb diverse keren mooie deals kunnen sluiten met die lui in gesprekken, maar puntje bij paaltje had geen van hen paypal..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Ze staat vaak op offline mode, gewoon tegen haar gaan praten. Soms reageerd ze dan.Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef mickeyD het volgende:
ik heb tiffany al een paar dagen niet online gezien, en mensen krijgen ook geen contact met haar lees ik op een ander forum.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
quote:Heb een tracking code van haar gekregen die het 3 dagen na "versturen" nog niet doet...Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef bularax het volgende:
[..]
Ze staat vaak op offline mode, gewoon tegen haar gaan praten. Soms reageerd ze dan.
Ik vind die Tif helemaal niet zo goed...Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
t is daar klote weer schijnt.. en wie weet, misschien is ze wel ziek? t is ook een mens he..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Bedankt dat je dat even zegt, daar was anders namelijk niet achter gekomen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef mickeyD het volgende:
t is daar klote weer schijnt.. en wie weet, misschien is ze wel ziek? t is ook een mens he..
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Ik kreeg gisteren nog een reactie van haar.Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef mickeyD het volgende:
ik heb tiffany al een paar dagen niet online gezien, en mensen krijgen ook geen contact met haar lees ik op een ander forum.![]()
Hey, Racer
Jij had toch een lange tijd terug die IK coloring tachymeter horloge gekocht, toch?
Doet de horloge het nog steeds en hoe bevalt het na die lange tijd?![]()
Na een bezoek aan de diverse bouwmarkten toch maar mijn schroevendraaiers in China gekocht. Echt schandalige prijzen in Nederland![]()
Gekke lamp aansteker met groene vlam en bliksemblauw effect
¤ 6,15, had ik hier met moeite 1 doosje voor gekregen![]()
![]()
quote:Ben benieuwd naar de kwaliteit uit China van die dingen... Als ze gelijk staan aan Action kwaliteit...Op donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef monkeybrain het volgende:
Na een bezoek aan de diverse bouwmarkten toch maar mijn schroevendraaiers in China gekocht. Echt schandalige prijzen in Nederland![]()
![]()
Precies die schroevendraaiertjes zijn gemaakt van pisbakkenstaal. 1 keer ernaar kijken of de kracht van een kleuter erop en ze liggen doormidden.
Demagnetiseren werkt ook vaak maar half, of niet en dan zit je met dat gekloot.
Of als je flink kracht zet dan zitten die kleurtjes aan je handen net zoals wasco krijtjes
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Mijn ouders hebben ook van dit soort budgetspul, vaak genoeg gebruikt. De zilveren zijn goed stevig, de gekleurde iets minder. Goed spul voor sporadisch gebruik en zolang je zorgt voor de juiste maat draait je het niet snel kapot.Op donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef W00fer het volgende:
Precies die schroevendraaiertjes zijn gemaakt van pisbakkenstaal. 1 keer ernaar kijken of de kracht van een kleuter erop en ze liggen doormidden.
Demagnetiseren werkt ook vaak maar half, of niet en dan zit je met dat gekloot.
Of als je flink kracht zet dan zitten die kleurtjes aan je handen net zoals wasco krijtjes
Je zult het wel horen over een tijdje![]()
In de winkel kon ik geen verschil zien tussen de zilveren van de grote merken en de naamloze, waarschijnlijk uit dezelfde fabriek.![]()
quote:Jij bent een spammertje.Op donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef MorrisHill het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe, superieure Website:http://www.100yeartrade.com![]()
Klein vraagje, heb e.a bestelt op Dealextreme( statief, remote flash, draadontspanner) terwaarde van 35 euro.
Alleen nu lees ik opeens van alles over invoerrechten en de douane.
kan iemand me dit uitleggen? Ik heb me rot gezocht op internet maar helaas is het allemaal erg onduidelijk![]()
Als ik invoerrechten had moeten betalen, hoe had ik dat dan moeten betalen?
Alvast dank![]()
![]()
quote:Ja klopt, maar ik gebruik hem niet meer. Heb hem nog ergens in een kastje of lade liggen, na anderhalf-twee jaar was ik er wel op uitgekekenOp donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef ChevyVanDude het volgende:
Hey, Racer
Jij had toch een lange tijd terug die IK coloring tachymeter horloge gekocht, toch?
Doet de horloge het nog steeds en hoe bevalt het na die lange tijd?
Misschien dat ik wel weer eens een ander model van IK Colouring koop, 't zijn wel goede dingen.
Hier heb ik een review gepost:
[Gadget] IK Colouring mechanisch horloge![]()
quote:invoerrechten is als je boven de 22 euro besteld én als ze dan je pakketje bij de douane ertussen uitpakken. De kans dat dat gebeurt is best klein, de douane houd meer van grotere pakketen. Als je er wel tussenuit bent gepakt krijg je vanzelf een brief thuis.Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef the.it het volgende:
Klein vraagje, heb e.a bestelt op Dealextreme( statief, remote flash, draadontspanner) terwaarde van 35 euro.
kan iemand me dit uitleggen? Ik heb me rot gezocht op internet maar helaas is het allemaal erg onduidelijk![]()
Alvast dank![]()
quote:Mooi dingetje is dat!Op donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik gebruik hem niet meer. Heb hem nog ergens in een kastje of lade liggen, na anderhalf-twee jaar was ik er wel op uitgekeken
Misschien dat ik wel weer eens een ander model van IK Colouring koop, 't zijn wel goede dingen.
[Gadget] IK Colouring mechanisch horloge
Iemand ervaring met deze webshop? http://www.chinavasion.com/ Kwam hem tegen op tweakers.![]()
quote:Die jij hebt gekocht is toch één van de mooiere. Die met het 'leren'bandje sowieso niet nemen. Die zien er goedkoop uit.Op donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik gebruik hem niet meer. Heb hem nog ergens in een kastje of lade liggen, na anderhalf-twee jaar was ik er wel op uitgekeken
[Gadget] IK Colouring mechanisch horloge![]()
Ik zat net op de chat met een verkoper op taobao. Een Chinees die geen woord engels sprak en geen idee had waar ze het over hadGeeft ze me een telefoonnummer zodat ik het via de telefoon kan bespreken wat ik wil, nee dat gaat een succes worden als ze al geen Engels kan typen
![]()
![]()
quote:Haha die superieure websiteOp donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef MorrisHill het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe, superieure Website:http://www.100yeartrade.com
![]()
Tik ik even de bekende gasbrander aansteker in, als je er 36 koopt zijn ze per stuk nog steeds dezelfde prijs als bij de andere bekende shops![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha die superieure website![]()
Tik ik even de bekende gasbrander aansteker in, als je er 36 koopt zijn ze per stuk nog steeds dezelfde prijs als bij de andere bekende shops![]()
[ afbeelding ]![]()
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
quote:Die dingen van de Action zijn prima...Op donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de kwaliteit uit China van die dingen... Als ze gelijk staan aan Action kwaliteit...quote:Ik weet dat ze al een tijd bestaan, en een van de officiele resellers/aanspreekpunten zijn voor Gemei-apparatuur (en spin-offs zoals de Dingoo)... dus het is in ieder geval geen eendagsvlieg. Over de service etc. kan ik niets zeggen, maar het zijn in ieder geval geen oplichtersOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mooi dingetje is dat!
Iemand ervaring met deze webshop? http://www.chinavasion.com/ Kwam hem tegen op tweakers.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ik vind op Chinavasion een groene laser van 100mw en eentje van 200, maar die van 200 is goedkoperNu lijkt mij dat die van 200 sowieso minder sterk is dan ze aangeven, maar ik vraag me af hoeveel minder en of die 100mw wel klopt. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
100mw ("combat edition")
200mw![]()
quote:Maar je moet van sommige dingen wel veel bestellen, misschien wel een handige shop voor mensen als bularax, die verkoopt het weer.Op donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef Berend. het volgende:
Dat Chinavasion heeft mooie prijzen!![]()
quote:wel een beetje jammer dat je niet gewoon met google translate je nederlands (of engels) ff omzet in chinees.Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zat net op de chat met een verkoper op taobao. Een Chinees die geen woord engels sprak en geen idee had waar ze het over hadGeeft ze me een telefoonnummer zodat ik het via de telefoon kan bespreken wat ik wil, nee dat gaat een succes worden als ze al geen Engels kan typen
dat werkt namelijk erg goed!
gewone chinezen die niet dik in de handel zitten kunnen namelijk geen engels lezen/verstaan.
vergeet niet dat taobao.com de chinese speurders.nl is voor heel china, en niet alleen voor die paar slimmerikken in de buurt van shengzheng en/of hongkong.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Thanks, ik had het gezien inderdaad. Uiteindelijk maar niet besteld omdat ik klachten las over geluidskwaliteit. Mijn FLACjes moeten niet als MP3 (of FM) gaan klinken natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Weet niet of je dit nog steeds nodig hebt, maar actie is nu op iBood![]()
![]()
quote:Als je waarde hecht aan kwaliteit moet je gewoon een kabeltje leggen.Op donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Thanks, ik had het gezien inderdaad. Uiteindelijk maar niet besteld omdat ik klachten las over geluidskwaliteit. Mijn FLACjes moeten niet als MP3 (of FM) gaan klinken natuurlijk![]()
quote:Maar ja, dan gaat het via de telefoon helemaal niet lukkenOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat je niet gewoon met google translate je nederlands (of engels) ff omzet in chinees.
dat werkt namelijk erg goed!
gewone chinezen die niet dik in de handel zitten kunnen namelijk geen engels lezen/verstaan.
vergeet niet dat taobao.com de chinese speurders.nl is voor heel china, en niet alleen voor die paar slimmerikken in de buurt van shengzheng en/of hongkong.
is dat vertalen een beetje nauwkeurig ja?quote:Die 200mw zal meer rond de 30 liggen heb ik ergens gelezen. Ze lijken hier heel veel op, ook met die star caps. Moet ook wel, anders smelten die dingen met 200mw.Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Brombaard het volgende:
Ik vind op Chinavasion een groene laser van 100mw en eentje van 200, maar die van 200 is goedkoperNu lijkt mij dat die van 200 sowieso minder sterk is dan ze aangeven, maar ik vraag me af hoeveel minder en of die 100mw wel klopt. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
100mw ("combat edition")
200mw
Ik zal eens zoeken op het laserforum of zij een review hebben over die
http://laserpointerforums(...)e-rayfoss-53110.html
Ze zeggen dus dat de 100mw in de buurt gaat van de 200mw en in een ander topic dat de 200mw tussen de 50 en 100 ligt.
Maar er zijn maar een paar mensen daar die er een hebben, dus ikw eet niet hoe nauwkeurig het is en of alle 100mw's in werkelijkheid 200mw uitstralen
[ Bericht 9% gewijzigd door 08gnoT. op 28-10-2010 20:17:30 ]![]()
Waarom is de TAOBAO artikelen site van Dradstok eigenlijk offline? Mocht dat niet ofzo?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Hallo lieve vrienden! Voor superieure item aan te schaffen kunt u superieure professionele winkel altijd terecht op www.action.nl!Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Vandaag de nieuwe kerstcollectie gezien, een hoop paupere huisjes met verlichting en tierelantijnen voor die zwager van jouOp donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Hallo lieve vrienden! Voor superieure item aan te schaffen kunt u superieure professionele winkel altijd terecht op www.action.nl!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Hallo lieve vrienden! Voor superieure item aan te schaffen kunt u superieure professionele winkel altijd terecht op www.action.nl!
Ik ga een TR aanmaken, jij spambot!![]()
quote:Sorry is niks voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar je moet van sommige dingen wel veel bestellen, misschien wel een handige shop voor mensen als bularax, die verkoopt het weer.. Yallstock voldoet prima.
quote:Okee, maar die 100mw is dus sowieso beter. Vreemde manier van meten, dat ze de kracht overdrijven kan ik me nog voorstellen, maar waarom zouden ze voor die andere te lage waarden opgeven? VreemdOp donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar ja, dan gaat het via de telefoon helemaal niet lukken
is dat vertalen een beetje nauwkeurig ja?
[..]
Die 200mw zal meer rond de 30 liggen heb ik ergens gelezen. Ze lijken hier heel veel op, ook met die star caps. Moet ook wel, anders smelten die dingen met 200mw.
Ik zal eens zoeken op het laserforum of zij een review hebben over die
http://laserpointerforums(...)e-rayfoss-53110.html
Ze zeggen dus dat de 100mw in de buurt gaat van de 200mw en in een ander topic dat de 200mw tussen de 50 en 100 ligt.
Maar er zijn maar een paar mensen daar die er een hebben, dus ikw eet niet hoe nauwkeurig het is en of alle 100mw's in werkelijkheid 200mw uitstralen
In ieder geval bedankt.![]()
quote:Oh, dat is helemaal lief je eraan herinnerd dat! Kudo's aan u mijn vriend of vriendin!Op donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vandaag de nieuwe kerstcollectie gezien, een hoop paupere huisjes met verlichting en tierelantijnen voor die zwager van jou
Hebben we alleen de hoerenkast om onze verzameling compleet. Natuurlijk de bewoners van dat bordeel zou zijn Chinese meisjes die er uitzien als kleine Chinese jongens
[ Bericht 15% gewijzigd door neo2000 op 28-10-2010 21:55:54 ]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb trouwens al een tijdje een(rode) 200MW thuis, en raad deze niet aan! Ik heb hem vergeleken met een 50MW green laser en die is veel sterker.![]()
quote:ja, vind ik wel, t gesprek gaat niet erg snel, maar ze snappen je wel een stuk beter.is dat vertalen een beetje nauwkeurig ja?
is handig om leuke lage prijzen te kunnen scoren als je niet steeds verzand in spraakverwarringen.
ff een tip: in je igoogle kun je 2x google translate zetten, dan zet je dr 1 op nederlands-chinees en 1 op chinees-nederlands, dat gaat een stuk vlotter!
wel ff die standaard troep verwijderen zoals buienradar enzo ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Vergeet de verzendkosten niet. Volgensmij heeft Chinavasion alleen maar dure verzendmethoden. En die iPhone dock die jij had besteld, past daar een iPhone inclusief bumper in, of gaat dat niet passen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Berend. het volgende:
http://www.chinavasion.co(...)n-executive-edition/
Dames en heren, dit is geen geld!76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:Heb geen bumber, dus geen idee ^^Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Semmm het volgende:
[..]
Vergeet de verzendkosten niet. Volgensmij heeft Chinavasion alleen maar dure verzendmethoden. En die iPhone dock die jij had besteld, past daar een iPhone inclusief bumper in, of gaat dat niet passen?![]()
quote:Ok, heb je ruimte over aan de zijkant of past hij maar net erin?Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Heb geen bumber, dus geen idee ^^76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:Hij past er net in, gewoon op maat gemaakt...Op donderdag 28 oktober 2010 22:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ok, heb je ruimte over aan de zijkant of past hij maar net erin?![]()
![]()
quote:Je moet er wel 4 bestellen...Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Berend. het volgende:
http://www.chinavasion.co(...)n-executive-edition/
Dames en heren, dit is geen geld!Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gezien:
http://www.chinavasion.com/june09-warehouse-gallery.htmlGezellige mensen daar
![]()
![]()
quote:Je oog ziet groen vele malen beter dan rood en ziet er daarom altijd feller uit, of kun je met die groene ook beter branden dan met de rode?Op donderdag 28 oktober 2010 22:26 schreef Berend. het volgende:
Ik heb trouwens al een tijdje een(rode) 200MW thuis, en raad deze niet aan! Ik heb hem vergeleken met een 50MW green laser en die is veel sterker.
Mijn 50mw groene ziet er ook veel feller uit dan mijn 200mw rode, terwijl de werkelijke kracht rond de 40 en 200 ligt als ik afga op wat ze kunnen.![]()
quote:Altijd leuk om te zien, zoietsOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef UncleSam het volgende:
![]()
![]()
quote:Waarom nemen deze shops altijd alleen lelijke mensen aanOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef UncleSam het volgende:
![]()
quote:Anders moet je wel erg zoeken, in China.Op donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Waarom nemen deze shops altijd alleen lelijke mensen aan![]()
![]()
quote:Haha meesterlijke paginaOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef UncleSam het volgende:
quote:Geloof ik graagAnyone who ever visited a normal chaotic Chinese factory or office will understand
our pride at achieving this abnormal level of neatness!
quote:Zoals dagelijks lasers testen zonder oogbeschermingEach product type has a detailed standard check sequence,
continuously improved by long term testing experts like Amy.
quote:Call the botjesbuilding kracht teamAnything too heavy and the ladies will call on Gordon!
quote:De grote angst voor de rode invasie en Europa wordt een openluchtmuseum qua economie is ineens wegEvery single box is individually cut to size from sheet cardboard so it saves you shipping money and keeps the goods tight.Doosjes op maat snijden om geld te besparen
![]()
![]()
![]()
Nog een pagina![]()
http://www.chinavasion.com/look_inside_chinavasion.html
Chinezen eten geen worteltjes, opvallend veel brillen![]()
![]()
![]()
Je zou denken dat je wel een aantal gemiddeld knappe Chinezen kunt ontdekken tussen die 1+ miljard. Blijkbaar is het alleen maar lelijk + lelijk = lelijk en in 2010 zijn we 1+ miljard pogingen verder.
Straks komen ze hier onze mooie vrouwen stelen zoals onze bosui 08gnoT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef monkeybrain het volgende:
Je zou denken dat je wel een aantal gemiddeld knappe Chinezen kunt ontdekken tussen die 1+ miljard. Blijkbaar is het alleen maar lelijk + lelijk = lelijk en in 2010 zijn we 1+ miljard pogingen verder.
Straks komen ze hier onze mooie vrouwen stelen zoals onze bosui 08gnoT.Blond haar en blauwgroene ogen, ze denken daar dat ik de duivel zelfde benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef monkeybrain het volgende:
Straks komen ze hier onze mooie vrouwen stelen zoals onze bosui 08gnoT.Nee, die Chinese mannen zijn echte playboys zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:mijn overweging (en tevens vraag aan anderen):Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef the.it het volgende:
Alvast dank
als je een aantal kleine dingen bestelt, doe dan dan liever in verschillende bestellingen.
qua kosten wordt het niks duurder, en de kans dat je bij de douane wat moet betalen wordt kleiner.
pakketten die < 22 euro zijn sowieso niks.
of zouden er redenen zijn waarom het toch juist wel handiger is om bestelde artikelen samen te laten verzenden?![]()
quote:Sssttt, fok!kers kunnen pissig worden als je het daarover hebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:49 schreef JoPiDo het volgende:
heeft iemand al een keer een epad aangeschaft?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
quote:toevallig dinsdag 1 binnen gekregen voor me schoonzusOp vrijdag 29 oktober 2010 01:49 schreef JoPiDo het volgende:
heeft iemand al een keer een epad aangeschaft?
vergelijking met me ipad.
- punten
voelt goedkoop aan, licht/plastic achterkant
geklooi om de market werkend te krijgen ( werkt nu wel )
+punten
touch werkt verrassend goed voor Chinese touch!
leuk speelgoed voor op de bank ( al hou ik het toch bij me Ipad )
redelijk snel!
10.2 inch
verder nog neit echt gekomen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef UncleSam het volgende:
quote:Anyone who ever visited a normal chaotic Chinese factory or office will understand
our pride at achieving this abnormal level of neatness!![]()
quote:heb met mijn domme kop voor 25 euro besteld (terwijl dat ook in 2 paketten kon).Op vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
mijn overweging (en tevens vraag aan anderen):
als je een aantal kleine dingen bestelt, doe dan dan liever in verschillende bestellingen.
qua kosten wordt het niks duurder, en de kans dat je bij de douane wat moet betalen wordt kleiner.
pakketten die < 22 euro zijn sowieso niks.
of zouden er redenen zijn waarom het toch juist wel handiger is om bestelde artikelen samen te laten verzenden?
ik ga er dus 3 euro en nog wat centen overheen.
ALS ik word gepakt, wat moet ik dan bijbetalen?![]()
http://www.buyincoins.com(...)lamp-product-97.html
deze gekocht met lader, opl. battarijen en nog een sleutelganger lampje.
als die ene grote lamp bevalt en goed is haal ik eentje uit het topsegment erbij![]()
![]()
quote:Gozer je snapt het nietOp vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Nee, die Chinese mannen zijn echte playboys zeker
Ik doelde op een leger van 1 miljard Chinezen dat met brute kracht ons land komt bezoeken, alles in de fik steekt en vervolgens met gevangen vrouwen weer naar China gaat
De geschiedenisboeken staan vol met dit soort verhalen
![]()
Er is ook een enorm vrouwen tekort in China door het 1 kind beleid en men liever een jongetje heeft. Die Chinese eieren zijn uiteraard fantastisch maar na een aantal jaar ga je toch naar iets meer verlangen
quote:Doe maar via een PM voordat het Chinese gevaar ideeën krijgen om naar Breda te gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Blond haar en blauwgroene ogen, ze denken daar dat ik de duivel zelfde ben
Moet ik bewijzen dat ik geen lesbie ben?![]()
![]()
Ik vind het trouwens enorm grappig hoe ze in Azië een beetje bang zijn voor lange blonde vrouwen![]()
![]()
quote:Kans blijft klein dat ie gepakt word, de douane ziet denk ik niet extreem veel verschil tussen pakketjes van 25 euro en onder de 22 euro. En ik denk btw dat ze meer letten op pakketjes uit andere landen, India bijv.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:15 schreef dalindo het volgende:
[..]
heb met mijn domme kop voor 25 euro besteld (terwijl dat ook in 2 paketten kon).
ik ga er dus 3 euro en nog wat centen overheen.
ALS ik word gepakt, wat moet ik dan bijbetalen?quote:Dan zijn ze snel bang[..]
Doe maar via een PM voordat het Chinese gevaar ideeën krijgen om naar Breda te gaan![]()
Ik vind het trouwens enorm grappig hoe ze in Azië een beetje bang zijn voor lange blonde vrouwen![]()
![]()
Thanks Racer!
Ik overweeg het ook.
Die voor dagelijks gebuik en een wat goedkopere variant voor mijn "werkplek" (orderpick werk dus kans dat iets breekt d.m.v. dozen versjouwen is groot).
Niet dat Chinese horloges duur zijn o.i.d.![]()
quote:Linkje?Op vrijdag 29 oktober 2010 06:42 schreef revpolen het volgende:
[..]
toevallig dinsdag 1 binnen gekregen voor me schoonzus
vergelijking met me ipad.
- punten
voelt goedkoop aan, licht/plastic achterkant
geklooi om de market werkend te krijgen ( werkt nu wel )
+punten
touch werkt verrassend goed voor Chinese touch!
leuk speelgoed voor op de bank ( al hou ik het toch bij me Ipad )
redelijk snel!
10.2 inch
verder nog neit echt gekomenOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Anyone fancy a Enlighten Block Pirates Series?
Whaha, Lego/fisher-price on-the-cheap!
Lego is nog wel steeds baaz!
Reminds me of my youth![]()
![]()
Crap, taobao bestelling gaat niet doorik had een WRC stickerset (geen cheapass halfords meuk) besteld voor mijn auto, pakket voor de binnenlandse post te zwaar >: (.
Toevallig op ebay eentje uit verenigd koningkrijk tegen gekomen. ben benieuwd of dat wel lukt...
Tevens een 5mw laser pen gekocht![]()
![]()
quote:hmmzzz, dat terwijl ik ook wel eens bizar snelle bezorgingen heb gehad.
keer wat op maandag besteld en diezelfde week op vrijdag lag het op de mat.
w8 met smart mijn flashlights af![]()
![]()
quote:Ja maar welke heb jij precies met die 10.2 inch?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Can't talk about that.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef nordin1233 het volgende:
Iemand ervaring met fake items die via DHL verzonden zijn?
OT:
Wacht al 35 dagen op me pakketje van Focalprice...![]()
Check elke dag me brievenbus, maar nog steeds geen geel pakketje.![]()
quote:Een varkentje met 2 leds erin zekerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Can't talk about that.
OT:
![]()
quote:Kan je baas geen Stanleymessen aanschaffen?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef forsho het volgende:
even op messen jacht om dozen mee open te snijden (voor werk)
iemand tips?
![]()
Bij de Action hebben ze goede voor goedkoop, wegwerp en stevige ijzeren met cartridge. Ik zou de laatste nemen voor dozen, betere greep en goed stevig.
Vandaag wel een pakje van DX ontvangen, zo'n memo appel voor gratis en 3 zakmessen. Was wel een beetje om te janken maar dat review ik later wel.
Ook kreeg ik een doos vol Sloggie ondergoed maar dat was voor de buurvrouw, geil hoor. Ga ik aan denken als mijn eieren arriveren![]()
![]()
quote:Je had beter zoiets kunnen nemen, kun je meer kracht mee zetten. Lange messen zijn niet zo geschikt voor dozen... DIe ultra fire dingen zien er iel uit, verwacht ik niet veel van.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef forsho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mesje besteld
http://www.focalprice.com/detail_HT276B.html
![]()
![]()
quote:We verkopen ze zelfsOp vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan je baas geen Stanleymessen aanschaffen?![]()
Bij de Action hebben ze goede voor goedkoop, wegwerp en stevige ijzeren met cartridge. Ik zou de laatste nemen voor dozen, betere greep en goed stevig.
maar dit is veel leuker
ik moet een zakmes hebben omdat ik hem af en toe nodig heb en dus niet elke keer naar de kassa wil lopen om een mes te pakken![]()
quote:Ik zie dat jenmijn uitspraak in je sig hebtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan je baas geen Stanleymessen aanschaffen?![]()
Vandaag wel een pakje van DX ontvangen, zo'n memo appel voor gratis en 3 zakmessen. Was wel een beetje om te janken maar dat review ik later wel.
Ook kreeg ik een doos vol Sloggie ondergoed maar dat was voor de buurvrouw, geil hoor. Ga ik aan denken als mijn eieren arriveren![]()
![]()
![]()
quote:Die heb ik al binnen gekregenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Een varkentje met 2 leds erin zeker
. Wacht op deze: http://www.focalprice.com(...)ook_Transparent.html
![]()
![]()
quote:Als ik jou was zou ik ook kijken voor een wit pakketje hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Can't talk about that.
OT:
Die van FP zijn meestal wit![]()
![]()
quote:Ik ga ook naar concerten van de Jostiband, om het even in een context te plaatsenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik zie dat jenmijn uitspraak in je sig hebt
![]()
![]()
quote:Voordat ik die binnen kreeg moest ik 40 dagen wachten. Veel succes.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Die heb ik al binnen gekregen. Wacht op deze: http://www.focalprice.com(...)ook_Transparent.html
quote:Is eigenlijk ook helemaal niet zo speciaal meer. Immers, een triangel en pauken kan je ook gewoon goedkoop in China bestellen om zo zelf je eigen jostiband te maken!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ga ook naar concerten van de Jostiband, om het even in een context te plaatsen
Common sense is my super power. What's yours?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ga ook naar concerten van de Jostiband, om het even in een context te plaatsen![]()
![]()
bij mij in de buurt wordt dus constant verkeerd post bezorgd, en ik mis een paar pakjes (niet door vertragingen oid duurt al maanden)![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:26 schreef bularax het volgende:
[..]
Voordat ik die binnen kreeg moest ik 40 dagen wachten. Veel succes.
Nog 5 dagen te gaan dan.
![]()
Ps: Zo te zien is Kyle een Justin Bieber fan @msn.![]()
![]()
quote:Maar ze hebben geen Sinterklaas kleding in China, Jostiband + Sinterklaas op youtube is gewoon ultiem genotOp zaterdag 30 oktober 2010 09:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook helemaal niet zo speciaal meer. Immers, een triangel en pauken kan je ook gewoon goedkoop in China bestellen om zo zelf je eigen jostiband te maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok gaan we weer met de Chinezen![]()
Mijn hoofdlamp van BIC was na dik 2 weken nog steeds niet verzonden, emailtje, het magazijn zou een bericht ontvangen. Vervolgens is het pakje onderweg na een paar dagen![]()
Gaat net de deurbel, aan de vuilniszak kon ik zien dat het pakje van BIC is![]()
Ik bestel dus dit....
Vervolgens ontvang ik dit![]()
Zo'n slimmerik in het magazijn had het geniale idee om het probleem op te lossen. De lamp is niet leverbaar dus stoppen we gewoon 2 andere lampen in de vuilniszak. De klant zal tevreden zijn als deze 2 lampen krijgt ipv 1. Dat de bestelde lamp 6 keer zo duur is ach.... een lamp is een lamp. Chinese logica![]()
Gelukkig nog binnen de 40 dagen gevallen, dat laat ik me dus nooit meer overkomen dat de levering zo lang duurt dat je overgeleverd bent aan een ChineesNiks wachten, altijd claimen binnen 40 dagen.
Nog een gratis appel en zakmes van DX. Ik mis wel een schroef![]()
Deze is van goede kwaliteit, niet perfect maar voldoende afwerking voor de prijs.
De appel blijft niet goed zijn vorm houden zonder het netje. Met de paperclip vouwt ie raar open waardoor het niet echt mooi oogt. Wel een grappig ding![]()
![]()
![]()
quote:En met deze kun je ook genoeg indruk maken op je baas om een salarisverhoging te krijgenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef ElmoFan het volgende:
Dat mes is handig voor openen van pakketjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mes is nergens handig voor, openen is onhandig, snijden lukt niet omdat ie rond loopt. Het is meer een mooi model voor de show dan nuttigheid.![]()
Belangrijke tip voor bij BuyInCoinsZorg dat je niet ingelogd bent als je bestelt.. Je kan dan gewoon de code 10%ebay110 ongelimiteerd gebruiken, en je kan een referrer invullen. Als je bijvoorbeeld VIP als referrer invult, en 10%ebay110 als coupon code, krijg je 15% kortingMooi meegenomen toch?
Oh ik krijg een foutmelding na de betalingWas hiervoor nog niet zo maar weet niet of de betaling nou wel of niet gelukt is
Ok dit werkt dus niet want het is nu ineens toch 18,37![]()
Dat was dus die bug in paypal waar monkeybrain het over had..
Heb paypal daarom ook maar even op de hoogte gesteld van deze bug :p
4,50 nog steeds vet goedkoop voor zo'n kabel..
[ Bericht 15% gewijzigd door ErkendFokker op 30-10-2010 15:36:49 ]![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:20 schreef ErkendFokker het volgende:
Belangrijke tip voor bij BuyInCoinsZorg dat je niet ingelogd bent als je bestelt.. Je kan dan gewoon de code 10%ebay110 ongelimiteerd gebruiken, en je kan een referrer invullen. Als je bijvoorbeeld VIP als referrer invult, en 10%ebay110 als coupon code, krijg je 15% kortingMooi meegenomen toch?
Oh ik krijg een foutmelding na de betalingWas hiervoor nog niet zo maar weet niet of de betaling nou wel of niet gelukt is
Ok dit werkt dus niet want het is nu ineens toch 18,37![]()
Dat was dus die bug in paypal waar monkeybrain het over had..
Heb paypal daarom ook maar even op de hoogte gesteld van deze bug :p
[ link | afbeelding ]
4,50 nog steeds vet goedkoop voor zo'n kabel..
even een flashback naar een week terug
![]()
Het irritante is dat je wel de code van 8% kunt gebruiken maar je hebt al betaald. Om nu te refunden voor 30 cent is de moeite niet waard![]()
Niet slecht die kabel, dat "stof" om zo'n kabel oogt altijd mooi en profiHet grote geheim van de visuele elektronica industrie is dat er geen slechte HDMI kabels bestaan en de goedkoopste prima voldoen. Als je er 1 van 1.5 meter zoekt moet je bij de Action zijn, voor 3 meter lijkt dit een prima keus
![]()
Net 5 pakjes ontvangen van de postbode, echt zeer goede producten ontvangen![]()
Straks meer, ben even aan het klussen![]()
![]()
Precies, deze kabel zou net zo goed voor 40 euro verkocht kunnen worden bij een duurder merkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
even een flashback naar een week terug
![]()
Het irritante is dat je wel de code van 8% kunt gebruiken maar je hebt al betaald. Om nu te refunden voor 30 cent is de moeite niet waard![]()
Niet slecht die kabel, dat "stof" om zo'n kabel oogt altijd mooi en profiHet grote geheim van de visuele elektronica industrie is dat er geen slechte HDMI kabels bestaan en de goedkoopste prima voldoen. Als je er 1 van 1.5 meter zoekt moet je bij de Action zijn, voor 3 meter lijkt dit een prima keus
![]()
Net 5 pakjes ontvangen van de postbode, echt zeer goede producten ontvangen![]()
Straks meer, ben even aan het klussenDat stof ziet er inderdaad professioneel uit. En bij digitaal heb je toch geen beeldkwaliteitsverschil..
Ben een beetje bezig om mijn dropveterkabels te verbannen omdat het er simpelweg niet uit ziet. Ik heb net een nieuwe marantz versterker gekocht en wil dus dat het er allemaal wat netter uitziet. Heb daarom bij die engelse winkel die je een tijdje geleden hebt gepost ook wat digitale coax en optische kabels besteld..
(http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370095866068 en http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370188773082)
Kan vast allemaal nog wel wat goedkoper enzo maar wil dat het er netjes uitziet en had geen zin om op HKPost te wachten dus daarom maar uit Engeland gehaald.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170479812042
Dit dan wel weer uit china gehaald omdat het gewoon extreem goedkoop is daar, kan je hier net 2 pluggen voor kopen..
Dus nu ziet het er duur uit maar het is toch lekker goedkoop.. Als ik dit soort dingen bij de audiozaak had gekocht was ik waarschijnlijk wel 10x zoveel kwijt geweest :p![]()
Ja, hdmi is hdmi, al die kabels van 80 euroquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:25 schreef MagischMannetje het volgende:
Nu we het toch over hdmi kabels hebben voor de PS3 is ook de goedkoopste goed?snap daar niets van.
Ja voor korte kabels is het echt onzin maar ik meen me te herinneren dat bij kabels rond de 15 a 20 meter er anders framedrops enzo ervaren worden..![]()
Haha, ik betwijfel zelfs of de dropveter slechter geluid geeft maar cosmetisch gezien is het zeker de moeite waard. Als je een componenten set koopt is het gewoon leuk om de boel een beetje "aan te kleden" maar het is zonde om de geldkraan open te trekken (kun je beter in je speakers stoppen voor echte resultaten).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Precies, deze kabel zou net zo goed voor 40 euro verkocht kunnen worden bij een duurder merkDat stof ziet er inderdaad professioneel uit. En bij digitaal heb je toch geen beeldkwaliteitsverschil..
Ben een beetje bezig om mijn dropveterkabels te verbannen omdat het er simpelweg niet uit ziet. Ik heb net een nieuwe marantz versterker gekocht en wil dus dat het er allemaal wat netter uitziet. Heb daarom bij die engelse winkel die je een tijdje geleden hebt gepost ook wat digitale coax en optische kabels besteld..
(http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370095866068 en http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370188773082)
Kan vast allemaal nog wel wat goedkoper enzo maar wil dat het er netjes uitziet en had geen zin om op HKPost te wachten dus daarom maar uit Engeland gehaald.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170479812042
Dit dan wel weer uit china gehaald omdat het gewoon extreem goedkoop is daar, kan je hier net 2 pluggen voor kopen..
Dus nu ziet het er duur uit maar het is toch lekker goedkoop.. Als ik dit soort dingen bij de audiozaak had gekocht was ik waarschijnlijk wel 10x zoveel kwijt geweest :p
Ik heb alle shops en Ebay afgezocht naar die Engelse kabels maar nergens anders kun je zoiets vinden voor deze prijs. In theorie moet het uit China goedkoper kunnen komen maar ze verkopen het niet. Je kunt ze ook bij de Praxis kopen (beperkte keus, duurder) met het Elro merk erop, jaren terug een aantal gekocht voordat internetshoppen groot werd. Ziet er allemaal netjes uit en doet niet onder aan de Elfjes kabels![]()
De optische kabels zijn wel grappig, verguld voor betere resultaten volgens de beschrijving![]()
Heel knap met een optische kabel![]()
![]()
Een HDMI kabel van 20 meter, zo'n "goede" dure, kost meer dan een 2e apparaat aanschaffenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:36 schreef Xaia het volgende:
Ja voor korte kabels is het echt onzin maar ik meen me te herinneren dat bij kabels rond de 15 a 20 meter er anders framedrops enzo ervaren worden..
![]()
Volgens mij valt dat buiten de specs van het HDMI ontwerp. Wat nu precies een goede kabel beter maakt dan een gemiddelde kabel krijg je ook weinig antwoord op. Beter = duurder, dat soort flauwekul. Een betere afwerking en afscherming is de moeite waard maar dat hoeft echt niet zoveel te kosten.
Zal ik nog iets lompers vertellen, je kunt geen verschil horen tussen...
Een cd speler van duizenden euro's en een alleslikker dvd speler van een paar tientjes als je deze optisch aansluit![]()
Een versterker van 5000 euro en een Sony versterker van 200 euro(met als voorwaarde dat je binnen de specs van het apparaat blijft).
Met speakerkabel hetzelfde, zolang het dik genoeg is om het vermogen te verwerken voldoet elk draad. Meer dan 1 euro de meter is weggegooid geld![]()
![]()
Pakketje van Tif ligt nu in: GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN![]()
En een horloge ligt al 5 dagen op het postkantoor in china, dus gaat erg vlot dat
Psies, digitaal is digitaal.. MAAR..
Bij HDMI kan je wel te maken hebben met versies van je kabel. Zelfde als met USB. je hebt usb 1.1 en usb 2 gecertificeerde kabels.Als je een USB 2 apparaat met een oude usb kabel aansluit welke alleen aan 1.1 specs voldoet, kan de boel trager zijn.
Bij HDMI heb je ook versie 1.3 en 1.4 kabels. Het verschil? Bepaalde functionaliteit KAN je missen. Gelukkig is deze functionaliteit voor 99% van het gewone volk toch niet bereikbaar omdat deze onbetaalbaar is.ik meen gelezen te hebben dat je voor bijvoorbeeld 3d beeld wel HDMI 1.4 nodig hebt, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.(is vast na te zoeken met Google wat de verschillen zijn)
Over het algemeen zijn de elcheapo kabels goed zat. Heb hier ook USB verleng en HDMI kabels van de Action liggen en ook de USB verlengkabels stellen niet teleur.Common sense is my super power. What's yours?
Ik gebruik ook USB-verlengkabels van de action (alsmede audiokabels, zowel met alleen tulpstekkers als een kabel met aan 1 kant een 3,5mm) en die zijn inderdaad prima, nooit problemen mee gehad. Overigens gebruik ik voor de speakerset van m'n computer een audiokabel van DealExtreme, geeft ook erg goed geluid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:20 schreef neo2000 het volgende:
Psies, digitaal is digitaal.. MAAR..
Bij HDMI kan je wel te maken hebben met versies van je kabel. Zelfde als met USB. je hebt usb 1.1 en usb 2 gecertificeerde kabels.Als je een USB 2 apparaat met een oude usb kabel aansluit welke alleen aan 1.1 specs voldoet, kan de boel trager zijn.
Bij HDMI heb je ook versie 1.3 en 1.4 kabels. Het verschil? Bepaalde functionaliteit KAN je missen. Gelukkig is deze functionaliteit voor 99% van het gewone volk toch niet bereikbaar omdat deze onbetaalbaar is.ik meen gelezen te hebben dat je voor bijvoorbeeld 3d beeld wel HDMI 1.4 nodig hebt, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.(is vast na te zoeken met Google wat de verschillen zijn)
Over het algemeen zijn de elcheapo kabels goed zat. Heb hier ook USB verleng en HDMI kabels van de Action liggen en ook de USB verlengkabels stellen niet teleur.
Voor de geinteresseerden hebben ze trouwens bijzonder goedkope UTP-kabeltjes bij BuyInCoins: http://www.buyincoins.com(...)ml?in=All-Categories
30 meter voor 8,56 EUR bijvoorbeeld.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
De UTP kabels zijn prima maar wel behoorlijk dun, volgens mij puur de huls niet de draden zelf. Op zich beter dan dik stug kabel maar het is wel even schrikken![]()
Copter standaard en 2 laserpennen van BIC.
De laserpennen zijn dus echt van dun waardeloos "metaal" gemaakt.
Ik heb er nog 1 van een inkoopactie van jaren terug, mooi dik en schrijft prima. Ik hoopte eigenlijk op dezelfde kwaliteit maar dit is echt om te huilen. De pen schrijft ook zeer vlekkerig, gewoon slecht.
Alleen leuk als je een goedkope laser zoekt![]()
![]()
![]()
Die HDMI kabel van BIC ziet er leuk uit inderdaad. Ook lekker lang. Maar ik vraag me af welke shop (ebay of gewoon) nou de goedkoopste HDMI kabel heeft. Iemand een idee?![]()
Op ebay zijn de vast goedkoper te vinden, maar van de webshops gok ik zo dat BIC de goedkoopste is (dit is meestal het geval, sommige dingen op BIC zijn wel tot 65% goedkoper dan op Dealextreme...)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:19 schreef Skiet het volgende:
Die HDMI kabel van BIC ziet er leuk uit inderdaad. Ook lekker lang. Maar ik vraag me af welke shop (ebay of gewoon) nou de goedkoopste HDMI kabel heeft. Iemand een idee?ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Heb wel onderzocht, deze kabel is echt heel goedkoop.. Als je echt spotgoedkoop wil moet je naar de action gaan ofzo maar denk niet dat je prijs/kwalitatief bij deze kabel in de buurt komt.. DX bijvoorbeeld is een stuk duurder voor zulke mooie kabels en ik had 3meter nodig dus dit was echt een koopje..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:19 schreef Skiet het volgende:
Die HDMI kabel van BIC ziet er leuk uit inderdaad. Ook lekker lang. Maar ik vraag me af welke shop (ebay of gewoon) nou de goedkoopste HDMI kabel heeft. Iemand een idee?![]()
Dat van die versterkers is dus niet waar.. Er zit echt een geluidsverschil in de versterkers.. Ik had een pioneer en die klonk echt naar kanker..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een HDMI kabel van 20 meter, zo'n "goede" dure, kost meer dan een 2e apparaat aanschaffen![]()
Volgens mij valt dat buiten de specs van het HDMI ontwerp. Wat nu precies een goede kabel beter maakt dan een gemiddelde kabel krijg je ook weinig antwoord op. Beter = duurder, dat soort flauwekul. Een betere afwerking en afscherming is de moeite waard maar dat hoeft echt niet zoveel te kosten.
Zal ik nog iets lompers vertellen, je kunt geen verschil horen tussen...
Een cd speler van duizenden euro's en een alleslikker dvd speler van een paar tientjes als je deze optisch aansluit![]()
Een versterker van 5000 euro en een Sony versterker van 200 euro(met als voorwaarde dat je binnen de specs van het apparaat blijft).
Met speakerkabel hetzelfde, zolang het dik genoeg is om het vermogen te verwerken voldoet elk draad. Meer dan 1 euro de meter is weggegooid geld![]()
![]()
Mooi is niet hetzelfde als kwalitatief goed hequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Heb wel onderzocht, deze kabel is echt heel goedkoop.. Als je echt spotgoedkoop wil moet je naar de action gaan ofzo maar denk niet dat je prijs/kwalitatief bij deze kabel in de buurt komt.. DX bijvoorbeeld is een stuk duurder voor zulke mooie kabels en ik had 3meter nodig dus dit was echt een koopje..
Al moet ik wel zeggen dat ik met de beperkte ervaring die ik tot nu toe met BIC heb, ik absoluut meer vertrouwen qua kwaliteit heb in BIC, dan in Dealextreme. Het lijkt alsof BIC veel strengere quality control doet ofzo, ik weet het niet.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Nee, maar de reviews bij de DX goedkope kabels zeggen allemaal dat hij het bijv. niet doet met een PS3 enzo.. En bij BIC staat dat het wel goed is..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:48 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mooi is niet hetzelfde als kwalitatief goed he
Al moet ik wel zeggen dat ik met de beperkte ervaring die ik tot nu toe met BIC heb, ik absoluut meer vertrouwen qua kwaliteit heb in BIC, dan in Dealextreme. Het lijkt alsof BIC veel strengere quality control doet ofzo, ik weet het niet.
Iemand al eens zo'n kabel gevonden maar dan in 5.1 versie?
Ben nog steeds op zoek naar zoiets om mijn laptop netjes aan te sluiten op de reciever.. Denk dat ik het anders maar optisch doe (3.5mm optisch naar gewoon optisch), maar weet niet of ik dan nog uitkom met mn aansluitingen.. (En ja, mijn marantz is dan weer net te oud om HDMI te hebben)![]()
Mja.. ik vertrouw de reviews niet helemaal op BuyInCoins. De meeste zijn in dezelfde stijl (Chinees-achtig Engels) geschreven en ik betwijfel of er zoveel Chinezen dingen aanschaffen bij BIC.
En wat betreft die kabel is een kijke op Taobao misschien een goed idee. Als je de naam ervan weet tenminste
Ik zat al te wachten op een slachtofferquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dat van die versterkers is dus niet waar.. Er zit echt een geluidsverschil in de versterkers.. Ik had een pioneer en die klonk echt naar kanker..
![]()
Het is niet mijn mening maar een conclusie van een fantastische test op hififorum met een groep fanatiekelingen.
Ze hebben dit dubbel blind getest, het volume gelijk gezet en vervolgens willekeurig schakelen. Men kon de 2 apparaten niet/nauwlijks uit elkaar houden dus is de conclusie... geen enkel verschil of verwaarloosbaar klein.
Een duurder apparaat kan natuurlijk wel uit betere componenten bestaan die langer meegaan, of een mooiere behuizing. Maar als je kijkt naar pure sound prestatie is het een behoorlijke anti climax.
Een belangrijk punt/voorwaarde is dat de versterker de speakers in zijn specs moet kunnen aansturen. Zware speakers kun je niet aan een lamme versterker hangen, dan krijg je vervorming. Ik ken alle verhalen maar mijn conclusie is dat het allemaal in je hoofd zit, er is heel veel suggestie in de audiowereld en dit levert veel geld op als fabrikant.
Dat de Pioneer naar kanker klonk kan liggen aan de suggestie dat je nieuwe aankoop wel mooier moet klinken of het apparaat kon de speakers niet goed aansturen.
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10074.0![]()
Ik had de pioneer net gekocht :p En een oude sony.. De oude sony klonk gewoon stukken beter dan die pioneer. Mijn luidsprekers zijn 6 ohm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op een slachtoffer![]()
Het is niet mijn mening maar een conclusie van een fantastische test op hififorum met een groep fanatiekelingen.
Ze hebben dit dubbel blind getest, het volume gelijk gezet en vervolgens willekeurig schakelen. Men kon de 2 apparaten niet uit elkaar houden dus is de conclusie... geen enkel verschil of verwaarloosbaar klein.
Een duurder apparaat kan natuurlijk wel uit betere componenten bestaan die langer meegaan, of een mooiere behuizing. Maar als je kijkt naar pure sound prestatie is het een behoorlijke anti climax.
Een belangrijk punt/voorwaarde is dat de versterker de speakers in zijn specs moet kunnen aansturen. Zware speakers kun je niet aan een lamme versterker hangen, dan krijg je vervorming. Ik ken alle verhalen maar mijn conclusie is dat het allemaal in je hoofd zit, er is heel veel suggestie in de audiowereld en dit levert veel geld op als fabrikant.
Dat de Pioneer naar kanker klonk kan liggen aan de suggestie dat je nieuwe aankoop wel mooier moet klinken of het apparaat kon de speakers niet goed aansturen.
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10074.0
Dus echt niet dat ik mijn nieuwe aankoop probeerde te verdedigen.. Heb die pioneer meteen weer verkocht.. (Gelukkig wel winst op gemaakt)
De reden waarom je in die test waarschijnlijk geen verschil hoort is omdat er makkelijk aanstuurbare 8ohm luidsprekers gebruikt zijn.. Versterkers zitten heus wel anders in elkaar.. de een speelt goed tot 8ohm, de andere kan het tot 4ohm aan.. De pio ging dus maar tot 8 ohm rated, en die sony tot 4.. Daar zou dus een geluidsverschil in kunnen zitten..
Mja, ik denk dat die pioneer dan gewoon aan het clippen was... Of dat de signaalweg van die sony niet helemaal schoon is...
Het neemt sowieso niet weg dat die Marantz die ik nu heb een betere aankoop is geweest dan die pioneer. Ook om de aansluitingen en de rated watts. Die pio had bijvoorbeeld maar een 230W voeding maar beweerde toch 5x95 watt te zijn. Dat zijn ook van die dingen die net het verschil kunnen maken bij harder geluid..
Hoogstwaarschijnlijk als je bij allebei de complete signaalweg zo clean mogelijk zou maken zou de IC hetzelfde klinken.. Maar soms wil je juist de bas of treble een beetje verstellen en dan kan er weldegelijk een geluidsverschil zijn...
[ Bericht 3% gewijzigd door ErkendFokker op 30-10-2010 23:28:45 ]![]()
Wat is Singapore Post toch geweldig he. 20/08 een refund gekregen van BIC, toen opnieuw besteld op de 21e en nu ligt het hier op de deurmat. In 9 dagen. Dat is nog niet wereldschokkend vlug, maar een stuk fijner dan wat ik gewend ben.
Daar kunnen ze bij HK Post echt nog 5 punten aan zuigen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik zeg toch met dik zwart dat de versterker in zijn specs de speakers moet kunnen aansturen, dan is er geen prestatieverschil. Met moeilijke speakers is het bijv. 400 euro tegenover 5000 euro. Over tierelantijnen aan knoppen en functies heb ik het niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:10 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik had de pioneer net gekocht :p En een oude sony.. De oude sony klonk gewoon stukken beter dan die pioneer. Mijn luidsprekers zijn 6 ohm.
Dus echt niet dat ik mijn nieuwe aankoop probeerde te verdedigen.. Heb die pioneer meteen weer verkocht.. (Gelukkig wel winst op gemaakt)
De reden waarom je in die test waarschijnlijk geen verschil hoort is omdat er makkelijk aanstuurbare 8ohm luidsprekers gebruikt zijn.. Versterkers zitten heus wel anders in elkaar.. de een speelt goed tot 8ohm, de andere kan het tot 4ohm aan..
Als je eenmaal over kabels begint te praten eindig je altijd ergens andersIk ben er klaar mee
![]()
![]()
mensen die zeiken dat hun spulletjes van 1USD niet binnen 3 dagen aankomenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:22 schreef W00fer het volgende:
Wat is Singapore Post toch geweldig he. 20/08 een refund gekregen van BIC, toen opnieuw besteld op de 21e en nu ligt het hier op de deurmat. In 9 dagen. Dat is nog niet wereldschokkend vlug, maar een stuk fijner dan wat ik gewend ben.
Daar kunnen ze bij HK Post echt nog 5 punten aan zuigen.![]()
![]()
Specs zijn overrated. Impedantie verwisselt per frequentie en is daarom niet letterlijk als 6 of 8 ohm te nemen..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zeg toch met dik zwart dat de versterker in zijn specs de speakers moet kunnen aansturen, dan is er geen prestatieverschil. Met moeilijke speakers is het bijv. 400 euro tegenover 5000 euro. Over tierelantijnen aan knoppen en functies heb ik het niet.
Als je eenmaal over kabels begint te praten eindig je altijd ergens andersIk ben er klaar mee
Als je met een testsinus naar 2 versterkers gaat luisteren die perfect afgeregeld zijn op 8 ohm luidsprekers dan zal er vast geen verschil hoorbaar zijn.
Bij muziek zou je dit best kunnen horen :p Ik ben iig blij dat ik van die pioneer af ben, want die klonk echt vervelend.. Een versterker die compleet lineair is zal ik dan wel niet mooi vinden klinken..
Kabels kunnen inderdaad vrijwel geen verschil geven, tenzij je kabel kapot is of echt geen shielding heeft (maar dan zal het geluid niet anders gaan klinken, maar dan zal je er bijvoorbeeld ruis doorheen kunnen horen)![]()
Deze nog ontvangen. Zaten alle 3 weer onder de smeerspray, gewoon dikke druppels![]()
Tijdens het reinigen met wasbenzine klapte het rare mechanisme mes dicht met mijn duim er tussenBeter mijn duim dan mijn piemel maar het deed nog steeds pijn
De afwerking is prima.
Het middelste exemplaar is echt super kwaliteit, mooi metaal, mooi ribben design en gaat soepel open.
Heel indrukwekkend.
[ Bericht 8% gewijzigd door monkeybrain op 31-10-2010 00:29:47 ]![]()
Ik geloof dat hier een discussie ontstaat (wat zeg ik; is ontstaan) die z'n eigen topic verdient. Kunnen we weer on-topic gaan?![]()
en waar haal ik die middelste?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:52 schreef monkeybrain het volgende:
Deze nog ontvangen. Zaten alle 3 weer onder de smeerspray, gewoon dikke druppels![]()
Tijdens het reinigen met wasbenzine klapte het rare mechanisme mes dicht met mijn duim er tussenBeter mijn duim dan mijn piemel maar het deed nog steeds pijn
De afwerking is prima.
Het middelste exemplaar is echt super kwaliteit, mooi metaal, mooi ribben design en gaat soepel open.
Heel indrukwekkend.
[ afbeelding ]
![]()
+1quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat hier een discussie ontstaat (wat zeg ik; is ontstaan) die z'n eigen topic verdient. Kunnen we weer on-topic gaan?
![]()
Externe IDE behuizing voor 2.5 inch HD's, mooi metaal en kost $3.50 ofzo. Dikke BIC aanrader als je nog losse HD's hebt liggen
Ja vergeten, DX of lightinthebox.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:04 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
en waar haal ik die middelste?
![]()
Heb je toevallig een linkje naar die tweede? Hoeveel was je kwijt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:52 schreef monkeybrain het volgende:
De afwerking is prima.
Heel indrukwekkend.
[ afbeelding ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
BIC is zo goedkoop :p Ik sta er soms echt versteld van hoeveel prijsverschil er kan zijn met bijv. DXquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
Externe IDE behuizing voor 2.5 inch HD's, mooi metaal en kost $3.50 ofzo. Dikke BIC aanrader als je nog losse HD's hebt liggen![]()
[ afbeelding ]![]()
Ziet er netjes uit... maar is dat een zelfgebouwde arcadekast die ik op de achtergrond zie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
Externe IDE behuizing voor 2.5 inch HD's, mooi metaal en kost $3.50 ofzo. Dikke BIC aanrader als je nog losse HD's hebt liggen![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja vergeten, DX of lightinthebox.
Heb je trouwens een directe link naar die behuizing?Is mij ook al opgevallen... vraag me waar ze hun winst vandaan halen... winstmarge leek bij DealExtreme al laag te zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:06 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
BIC is zo goedkoop :p Ik sta er soms echt versteld van hoeveel prijsverschil er kan zijn met bijv. DXChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
link bij lightinthebox? DX duurt langquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja vergeten, DX of lightinthebox.
![]()
![]()
Stelletje luilakken, linkjes vinden is net zoveel werk voor mij als voor jullie![]()
Gewoon bij de juiste afdeling even bladeren. Wees blij dat ik de foto's plaats, ook een hoop werk![]()
En ja, een mame arcadekast in aanbouw![]()
![]()
aAARRGHHHHquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef monkeybrain het volgende:
Stelletje luilakken, linkjes vinden is net zoveel werk voor mij als voor jullie![]()
Gewoon bij de juiste afdeling even bladeren. Wees blij dat ik de foto's plaats, ook een hoop werk![]()
![]()
![]()
Uitgeklapt is ie 22cm, max 28cm is legaal voor een opklap zakmes (zover ik de wet begrijp).
Er staat niet eens bij hoe lang het lemmet is![]()
![]()
het was ook helemaal niet je bedoeling dat mensen op je arcadekast zouden reagerenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
op www.taobao.com is alles wel heel erg goedkoop. Volgens mij zijn die dingen wel 10x zo goedkoop als in Nederland![]()
![]()
Joh. Maar denk je dat alles echt is?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:57 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
op www.taobao.com is alles wel heel erg goedkoop. Volgens mij zijn die dingen wel 10x zo goedkoop als in NederlandOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand een apparaat waarmee ik Alcohol kan meten in drank?
In nederland kosten ze al gauw boven de 100 euro, vind dat zoiets niet waard.![]()
Mijn fiets heb ik ook ontvangen van Taobaoquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het was ook helemaal niet je bedoeling dat mensen op je arcadekast zouden reageren
![]()
Ik had verder geen vrije tafel dus moest het even op het stuk MDF met gaten dat jij een arcadekast noemt![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:57 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
op www.taobao.com is alles wel heel erg goedkoop. Volgens mij zijn die dingen wel 10x zo goedkoop als in Nederland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar er zaten knoppen in!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn fiets heb ik ook ontvangen van Taobao![]()
[ afbeelding ]
Ik had verder geen vrije tafel dus moest het even op het stuk MDF met gaten dat jij een arcadekast noemtChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn fiets heb ik ook ontvangen van Taobao![]()
[ afbeelding ]
Ik had verder geen vrije tafel dus moest het even op het stuk MDF met gaten dat jij een arcadekast noemt
sterke reply wel![]()
2 pakketjes van Focal price van ruim een maand geleden nog niet ontvangen.
Beetje vaag.Geen referral hier.![]()
Sanwa buttons?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef monkeybrain het volgende:
Wat mik je in je arcadekast? Gewoon een oudere desktop? Staat bij mij ook nog op de nominatie om een te gaan doen, maar ja, tijd..Jammer dat m'n oude xbox overleden is, dat ding was, ondanks belachelijke Mickeysoft controllers, ook ideaal voor Mame.
Ik van Buyincoins ook nog niet hoor..quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
2 pakketjes van Focal price van ruim een maand geleden nog niet ontvangen.
Beetje vaag.![]()
Ik gebruik alleen IL knoppen, Japans spul vind ik niks. Een oude p4 desktop voldoet prima om alles te draaien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sanwa buttons?
Wat mik je in je arcadekast? Gewoon een oudere desktop? Staat bij mij ook nog op de nominatie om een te gaan doen, maar ja, tijd..Jammer dat m'n oude xbox overleden is, dat ding was, ondanks belachelijke Mickeysoft controllers, ook ideaal voor Mame.
Op DX verkopen ze wat Chinese clones van de Japanse merken voor $10, misschien een keer bestellen om eens te kijken wat de kwaliteit is![]()
![]()
![]()
Als je wilt weten hoe goed de goedkope knoppen zijn moet je even kijken in het forum van de duurdere op DealExtreme. Als ik het me goed herinner stond daar een topic met een review van beiden... en kwamen de goedkope knoppen er niet bijzonder goed uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen IL knoppen, Japans spul vind ik niks. Een oude p4 desktop voldoet prima om alles te draaien.
Op DX verkopen ze wat Chinese clones van de Japanse merken voor $10, misschien een keer bestellen om eens te kijken wat de kwaliteit is![]()
[ afbeelding ]ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:15 schreef Valentine_ het volgende:
Iemand een apparaat waarmee ik Alcohol kan meten in drank?
In nederland kosten ze al gauw boven de 100 euro, vind dat zoiets niet waard.![]()
ikvoel een paypal schandaal opkomenHij ziet het hele punt dat paypal lek is niet, maar reageert alleen op de kortingscodequote:Beste Xander van Dijk,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met een
kortingscode.
Meneer van Dijk, ik neem aan dat u die kortingscode van uw leverancier
heeft ontvangen, en ik raad u dan ook aan om met Buyincoins.com zelf
contact op te nemen indien de kortingscode niet correct werkt (wellicht
hebben ze iets verkeerd ingesteld op hun website, en ze zouden u dan een
terugbetaling moeten doen indien u van mening bent dat u teveel heeft
betaalt in die transactie).
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
Klaasjan
PayPal![]()
![]()
Of hij doet alsof er niks is en het is nu grote paniek achter de schermenquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef ErkendFokker het volgende:
ikvoel een paypal schandaal opkomen
[..]
Hij ziet het hele punt dat paypal lek is niet, maar reageert alleen op de kortingscode![]()
En je naam staat er nog![]()
![]()
En ik heet geen xander van dijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of hij doet alsof er niks is en het is nu grote paniek achter de schermen![]()
En je naam staat er nog![]()
![]()
hoi Xander van Dijk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:58 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
En ik heet geen xander van dijk
![]()
![]()
dat is voor als je 140 liter bier aan het brouwen bent, dan kun je deze er in rond laten drijven om te kijken hoe het alcoholpercentage isquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/HYDRO(...)10ecc51#ht_883wt_905
hij bedoelt waarschijnlijk een elektrische meter die ook bruikbaar is voor een glas bier![]()
Aangezien dat nog pak hem beet 2 maanden duurt en de meeste mensen waarschijnlijk nu al minder bestellen omdat er gewaarschuwd is voor te veel pakketjes, is het waarschijnlijk nog prima mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:35 schreef mtchel112 het volgende:
als ik vandaag mn kerstkadotjes bestel, kans dat ik het nog voor kerst ontvang?
Neuh, dat gaat gewoon door naar de afdeling IT security o.i.d. Ze zeggen er alleen verder niets over, waarschijnlijk om te voorkomen dat het ze een slecht imago oplevert. Reken er maar op dat dit bericht door wel meer ogen gezien gaat worden. Of er iets mee gebeurt, is natuurlijk een tweede...quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef ErkendFokker het volgende:
ikvoel een paypal schandaal opkomen
[..]
Hij ziet het hele punt dat paypal lek is niet, maar reageert alleen op de kortingscodeChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ah, okay.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen IL knoppen, Japans spul vind ik niks. Een oude p4 desktop voldoet prima om alles te draaien.
[ afbeelding ]
En waarom geen standaard af-fabriek controller besteld met een mooie skin er overheen of zo? gewoon omdat je het allemaal zelf wil doen, of..?
* neo2000 ook een arcadekast gaat bouwen zodra er kinderen zijn.
koop een thinclient en installeer Linux Puppy Arcade, dan blijft die het jaren doen en verbruikt hij nauwelijks stroom...quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik zal het even uitleggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ah, okay.
En waarom geen standaard af-fabriek controller besteld met een mooie skin er overheen of zo? gewoon omdat je het allemaal zelf wil doen, of..?
* neo2000 ook een arcadekast gaat bouwen zodra er kinderen zijn.
Een aantal jaren terug ondekte ik Mame en vervolgens is zo'n gamepad onhandig. Ik ging opzoek naar een arcadestick maar zo'n (Chinese) x-arcade ging voor 225 euro over de toonbankNa wat onderzoek bleek dat je de originele industrie onderdelen (betere kwaliteit, HAPP, Sanwa, IL etc.) kon kopen voor zo'n 100 euro om zelf een doosje te timmeren.
Dan kom je dus op zo'n forum terecht waar allerlei idioten arcadekasten bouwen en vervolgens ga je dat allemaal volgenDan heb je weer zo'n halve hobby erbij waar geen eind aan komt
Zo'n arcadekast moet er toch een keer komen
![]()
Eigenlijk hetzelfde als met de Chinese shops. Je wilt wat kleinigheidjes kopen en gaat even uitzoeken hoe het werkt. Vervolgens kom je op een informatief forum vol mafkezen en ga je nooit meer wegWeer een gare hobby erbij
![]()
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43009 van de week binnen gekregen![]()
Ben zeeer tevreden over de kwaliteit, draag hem iedere dag en heb tot nu toe geen minpunten kunnen ontdekken! Het bandje is lekker dik en voelt stevig aan![]()
Ik ben in ieder geval tevreden![]()
Foto:![]()
![]()
Beetje groot 48mmquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef NextTVH het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43009 van de week binnen gekregen![]()
Ben zeeer tevreden over de kwaliteit, draag hem iedere dag en heb tot nu toe geen minpunten kunnen ontdekken! Het bandje is lekker dik en voelt stevig aan![]()
Ik ben in ieder geval tevreden![]()
Foto:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lijkt wel erg veel o everbuyingquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:56 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.com ook een site waar ze wel wat leuke spullen hebben.
ligt er wel aan wat je wilt natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
Dealextreme duurt lang. Wacht nu al bijna 4 weken.ik heb 3 orders open staan, de laatste die ik gedaan heb is al onderweg, de 2 die ik een week eerder besteld had nog niet. 1 packaging en de ander waiting for supplier.
[schieuwnierig]
wat heb je besteld![]()
[/schieuwnierig]Ja.![]()
is HKpost niet dx lijkt me. ik heb btw al kerstkado'tjes besteld, met die prijzen van BIC kun je een bunker van cadeautjes om de kerstboom heen bouwen, super goedkoop!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
Dealextreme duurt lang. Wacht nu al bijna 4 weken.![]()
Zou zomaar kunnen dat ze van dezelfde zijn, allebei hebben een account op het laserforum. Daar kwam ik laatst everbuying tegen en deze link vond ik er netquote:![]()
![]()
Ik zag laatst ergens een post met een site waar ze veel batterijen verkochten voor laptops en dergelijke. Nu ben ik die dus kwijt en ik vroeg me af of mensen mij die site even door kunnen gevne?![]()
![]()
Heb ontzettend veel besteld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
ligt er wel aan wat je wilt natuurlijkik heb 3 orders open staan, de laatste die ik gedaan heb is al onderweg, de 2 die ik een week eerder besteld had nog niet. 1 packaging en de ander waiting for supplier.
[schieuwnierig]
wat heb je besteld![]()
[/schieuwnierig]
Allemaal prutseltjes en hebbe dingetjes eigenlijk![]()
Heb nog geen een van deze pakketjes binnen![]()
Wat ik onder andere besteld heb:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1298
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1499
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37090![]()
Ik heb maar weer eens een nieuw telefoonhoesje besteld. Ik vind het eigenlijk het leukst dat je onverwacht verwacht een pakje krijgt. Want tegen de tijd dat het bezorgd wordt dan ben ik allang vergeten dat ik wat besteld had
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.![]()
^ Inderdaad, altijd weer leuk als de pakketdienst voor de deur staat. Hopelijk staat die dinsdag bij mij voor de deur.
En ik snap niet dat ik weer hier over begin, aangezien ik zei of het weer ontopic kon maare:
2x 4 1.4 HDMI-kabel voor een tientje.
Niet duur.![]()
Ja + 6 euro verzendkosten..quote:Op maandag 1 november 2010 00:36 schreef Iemand91 het volgende:
^ Inderdaad, altijd weer leuk als de pakketdienst voor de deur staat. Hopelijk staat die dinsdag bij mij voor de deur.
En ik snap niet dat ik weer hier over begin, aangezien ik zei of het weer ontopic kon maare:
2x 4 1.4 HDMI-kabel voor een tientje.
Niet duur.
Maar dan nog is het best goedkoop.. Als je HDMI 1.4 nodig hebt zeker doen.. Anders is het ook geen slechte deal, maar kan het wel goedkoper uit china..![]()
sorry, vergeten te vermelden inderdaad. En mijn eerdere ervaring met ibood zegt me dat iets uit China net zo snel binnen is als iets bij ibood.quote:Op maandag 1 november 2010 00:52 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja + 6 euro verzendkosten..
Maar dan nog is het best goedkoop.. Als je HDMI 1.4 nodig hebt zeker doen.. Anders is het ook geen slechte deal, maar kan het wel goedkoper uit china..
EDIT: holymoly![]()
:
Ik begin hier nog maar niet aan.
Maar óóit....
[ Bericht 32% gewijzigd door Iemand91 op 01-11-2010 02:03:52 ]![]()
Opzich, ze beginnen in China nu ook al met projector mobieltjes. Ik weet dat de firmware klote is.
Maar toch niet duur. Iemand die de gok durft te wagen?
http://www.chinavasion.co(...)screen-mobile-phone/Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Die layout wordt door honderden Chinese webwinkels gebruikt, ook door veel oplichters.quote:
Het is een standaard wholesale-webwinkel-systeem. Dus waarschijnlijk niet dezelfde eigenaarHadden ze bij DealExtreme al ruim een jaar ofzo... alleen vele malen duurderquote:Op maandag 1 november 2010 02:33 schreef W00fer het volgende:
Opzich, ze beginnen in China nu ook al met projector mobieltjes. Ik weet dat de firmware klote is.
http://www.chinavasion.co(...)screen-mobile-phone/
Verder: ik ga het nog maar eens vragen, maar is het geen idee om Everbuying uit de OP te trekken? Ze blijven maar spammen hier op Fok! (ik heb inmiddels al zeker 4 topics van ze voorbij zien komen, pure spam)ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ik zit nog eens te kijken naar die projectortelefoon... en volgens mij is het best een goed dingetje. 144 uur standbytijd (de meeste Chinese telefoons lijken niet verder te komen van 50 uur o.i.d. volgens forumtopics), de mogelijkheid tot background play (muziek door laten spelen, al zit je niet in de MP3-speler), een ringtone-maker als ik het goed zie... Hardwarematige volumeknop, luidspreker, dual-sim... en volgens mij best nog een goede firmware ook.
Als ik het geld had zou ik het zeker overwegen
Doucheslang uit China, is dat iets speciaals?quote:Op maandag 1 november 2010 07:36 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Alles is shipped! Behalve 1 ding, m'n doucheslangwat zal ik die missen zeg
Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Heb je het geld daadwerkelijk al ontvangen? Dx stuurde mij namelijk een mail dar het gerefund was, maar nog niks ontvangen.quote:Op maandag 1 november 2010 07:23 schreef NextTVH het volgende:
Zaterdag iets geannuleerd bij dealextreme, nu al mijn geld terug, gaat toch snel vind ikOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Nee dat is niets speciaalsquote:Op maandag 1 november 2010 08:09 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Doucheslang uit China, is dat iets speciaals?![]()
Ja.![]()
Lijkt mij inderdad een goeie combo.quote:Op maandag 1 november 2010 07:53 schreef joepie91 het volgende:
Ik zit nog eens te kijken naar die projectortelefoon... en volgens mij is het best een goed dingetje. 144 uur standbytijd (de meeste Chinese telefoons lijken niet verder te komen van 50 uur o.i.d. volgens forumtopics), de mogelijkheid tot background play (muziek door laten spelen, al zit je niet in de MP3-speler), een ringtone-maker als ik het goed zie... Hardwarematige volumeknop, luidspreker, dual-sim... en volgens mij best nog een goede firmware ook.
Als ik het geld had zou ik het zeker overwegen
telefoons uit China waarvan je weet dat hierbij over het algemeen bezuinigd is op de batterij waardoor battery life waarsch. discutabel is, en dan is zo'n ding nog eens een beamer inbouwen.
Ik wacht ook al een maand bij DX.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
Dealextreme duurt lang. Wacht nu al bijna 4 weken.![]()
![]()
Ik meen mij te herinneren dat de accu bij die projectortelefoon op DealExtreme prima in orde was. 5 uur projectortijd, 15 uur gesprekstijd, en iets van 3 of 4 weken standbytijd. Althans, volgens verschillende reviews op blogs en dergelijke.quote:Op maandag 1 november 2010 11:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdad een goeie combo.
telefoons uit China waarvan je weet dat hierbij over het algemeen bezuinigd is op de batterij waardoor battery life waarsch. discutabel is, en dan is zo'n ding nog eens een beamer inbouwen.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
ik heb net ook dat blauwe lasertje besteld. kwam die snel binnen?
verder nog een lamp en laser pen bij bic.
weet iemand of het ook verstandig is vuurwerk op te laten sturen?
grBAM dit is 3KB![]()
Uit China? Grapje zeker?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
gr
Een ander Europees land kan wel![]()
![]()
we hebben hier nog nooit zo'n hersenloze gehad die het geprobeerd heeft, dus ik zou zeggen: probeer het gewoon met iets kleins?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
grLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Leuk om mee te kloten in het donker. Voor de rest komt er nauwelijks wat licht uit.quote:Op maandag 1 november 2010 02:33 schreef W00fer het volgende:
http://www.chinavasion.co(...)screen-mobile-phone/![]()
■Battery:quote:Op maandag 1 november 2010 12:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de accu bij die projectortelefoon op DealExtreme prima in orde was. 5 uur projectortijd, 15 uur gesprekstijd, en iets van 3 of 4 weken standbytijd. Althans, volgens verschillende reviews op blogs en dergelijke.
- Talk Time: Up to 3 hours
dat is bedroevendLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik heb vorig jaar voor 450 euro vuurwerk besteld uit China, dat was fantastisch.quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
gr76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Ja het geld staat al op mijn paypalquote:Op maandag 1 november 2010 08:36 schreef bularax het volgende:
[..]
Heb je het geld daadwerkelijk al ontvangen? Dx stuurde mij namelijk een mail dar het gerefund was, maar nog niks ontvangen.![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
gr
Welke shop verkoopt dat dan?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
gr![]()
Destination - Netherlands
The item (RT071455699HK) was posted on 22-Oct-2010.
waar blijft mijn "left hongkong for it's destination" ?!?
duurt allemaal wel erg lang zo..
en dat is mn eerste van 3 paketten, 3 dagen achter elkaar besteld, en nummer 3 staat zelfs nog niet eens op "was posted" maar op "was posted on 25-Oct-2010 and is being processed for delivery to the addresse"
schijt [strike]DX[/strike] HKpostLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Doe niet zo negatief, het begint winter te worden dus na 17:00 kun je de beamer prima gebruiken in het donkerquote:Op maandag 1 november 2010 11:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdad een goeie combo.
telefoons uit China waarvan je weet dat hierbij over het algemeen bezuinigd is op de batterij waardoor battery life waarsch. discutabel is, en dan is zo'n ding nog eens een beamer inbouwen.
![]()
Als je die lijpe Chinezen ziet springen in dat filmpje, is dat soms een bijwerking van een te hoge straling van de GSM?![]()
![]()
DX heeft weer een MD80 kloon in de aanbieding, nu met HD en 2.0 megapixel
ook zien de knoppen er beter uit.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48636
wel iets duurder dan toen op ebay, namelijk $31Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik voel een nieuwsbericht aankomen over een mogelijke terroristische aanslag op de Nederlandse luchthavens vanuit Hong Kong...
Dat een stelletje klapmongolen vuurwerk had besteld zeggen we er voor het gemak even niet bij.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Goedkope mp4 spelertjes (max 25 eu) om weg te geven aan de neefjes en nichtjes met Sinterklaas, welke webshop is dan het beste? Iemand misschien ervaring met modellen?
Ik kijk bij MP4nation uit de OP, echt >$100![]()
![]()
Media markt heeft wat vandaag. http://www.mediamarkt.nl/(...)31285&display=onlinequote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef UncleSam het volgende:
Goedkope mp4 spelertjes (max 25 eu) om weg te geven aan de neefjes en nichtjes met Sinterklaas, welke webshop is dan het beste? Iemand misschien ervaring met modellen?
Ik kijk bij MP4nation uit de OP, echt >$10076.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Voor een paar dollar heeft DealExtreme "screenless" MP3-spelers. Gewoon een geheugenkaartje induwen en op play drukken dus.quote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef UncleSam het volgende:
Ik kijk bij MP4nation uit de OP, echt >$100
Misschien zijn deze wel interessant: http://www.buyincoins.com(...)er-product-1320.htmlChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Die van de MM zijn wel leuk maar mogen wel iets meer specs hebben.
Die clipon dingen zijn goedkoop, maar schermpje is wel gewenst.![]()
Koop die zooi in ieder geval in Nederland en probeer een merk te vinden. Al die goedkope naamloze zooi is altijd om te huilen met mp3 spelers. Dan ligt het na een paar weken ook in de vuilnisbak.quote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef UncleSam het volgende:
Ik zie bij de Dixons leuke Archos of Philips voor 30 euro, bij Azerty goedkoper maar met verzendkosten. Hoeveel moet je er eigenlijk hebben?
[ Bericht 2% gewijzigd door monkeybrain op 01-11-2010 17:35:08 ]![]()
Lightake heeft de nieuwe ajpot nano voor mooie prijzenquote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef UncleSam het volgende:
http://www.lightake.com/products.do/category.42Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
http://lightake.com/detai(...)r_with_Clamp_Silver_(8GB)-33541 < Deze dan?
Als ik een tip mag geven, blijf uit de buurt van DIFRNCE producten, niets dan ellende...ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
stel dat ik een air phone koop met een abbo met internet van bv hi, kan ik dan ook online (betaald) op dat ding?![]()
Ik denk dat het bij het online gaan al fout gaat... meestal zijn die browsers op die dingen niet denderend.quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef mtchel112 het volgende:
stel dat ik een air phone koop met een abbo met internet van bv hi, kan ik dan ook online (betaald) op dat ding?ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Waarschijnlijk heeft die telefoon geen 3g dus online kan je misschien, maar dan wel met een slakken tempo browsenquote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef mtchel112 het volgende:
stel dat ik een air phone koop met een abbo met internet van bv hi, kan ik dan ook online (betaald) op dat ding?echt doe het niet, koop dan gewoon een goedkope samsung touchscreen telefoon o.i.d
let op! chinese ajfoons werken niet op nederlandse telecom internetten, want ze hebben alleen wap en geen 3G
dus dan kun je echt beter een foon kopen hier, anders surf je als dikke stront op een teertonLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
De philips met 2gb is wel aardig. Goede geluidskwaliteit mits goeie dopjes, goeie build quality, geen platic geneuzel maar de behuizing is in de grotere oppervlakken gewoon van metaal i.p.v. plastic. Tevens een displaytje erop, en niet te vergeten - supergoeie battery life..! Vriendin moet het ding "ergens" hebben liggen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Koop die zooi in ieder geval in Nederland en probeer een merk te vinden. Al die goedkope naamloze zooi is altijd om te huilen met mp3 spelers. Dan ligt het na een paar weken ook in de vuilnisbak.
Ik zie bij de Dixons leuke Archos of Philips voor 30 euro, bij Azerty goedkoper maar met verzendkosten. Hoeveel moet je er eigenlijk hebben?
http://www.buyincoins.com(...)ra-product-1871.html
wap functie.
ik weet het niet, heb gewoon geen zin in 500 euro gedoe.
verder wil ik internetten voor mail, msn en fok natuurlijk misschien soms ik youtube twitter ed.![]()
Zoals net gezegd is wap fucking traag. Youtube kun je al helemaal vergeten, en op MSN of fok zou ik ook niet rekenen. Twitter en e-mail misschien.quote:Op maandag 1 november 2010 17:37 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ra-product-1871.html
wap functie.
ik weet het niet, heb gewoon geen zin in 500 euro gedoe.
verder wil ik internetten voor mail, msn en fok natuurlijk misschien soms ik youtube twitter ed.
http://www.nokia.nl/ontde(...)a-5230/specificaties
Alsjeblieft.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Forum Opties Forumhop: Hop naar: