ligt er wel aan wat je wilt natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
Dealextreme duurt lang. Wacht nu al bijna 4 weken.
is HKpost niet dx lijkt me. ik heb btw al kerstkado'tjes besteld, met die prijzen van BIC kun je een bunker van cadeautjes om de kerstboom heen bouwen, super goedkoop!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
Zou zomaar kunnen dat ze van dezelfde zijn, allebei hebben een account op het laserforum. Daar kwam ik laatst everbuying tegen en deze link vond ik er netquote:
Heb ontzettend veel besteld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
ligt er wel aan wat je wilt natuurlijkik heb 3 orders open staan, de laatste die ik gedaan heb is al onderweg, de 2 die ik een week eerder besteld had nog niet. 1 packaging en de ander waiting for supplier.
[schieuwnierig]
wat heb je besteld![]()
[/schieuwnierig]
Ja + 6 euro verzendkosten..quote:Op maandag 1 november 2010 00:36 schreef Iemand91 het volgende:
^ Inderdaad, altijd weer leuk als de pakketdienst voor de deur staat. Hopelijk staat die dinsdag bij mij voor de deur.
En ik snap niet dat ik weer hier over begin, aangezien ik zei of het weer ontopic kon maare:
2x 4 1.4 HDMI-kabel voor een tientje.
Niet duur.
sorry, vergeten te vermelden inderdaad. En mijn eerdere ervaring met ibood zegt me dat iets uit China net zo snel binnen is als iets bij ibood.quote:Op maandag 1 november 2010 00:52 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja + 6 euro verzendkosten..
Maar dan nog is het best goedkoop.. Als je HDMI 1.4 nodig hebt zeker doen.. Anders is het ook geen slechte deal, maar kan het wel goedkoper uit china..
Die layout wordt door honderden Chinese webwinkels gebruikt, ook door veel oplichters.quote:
Hadden ze bij DealExtreme al ruim een jaar ofzo... alleen vele malen duurderquote:Op maandag 1 november 2010 02:33 schreef W00fer het volgende:
Opzich, ze beginnen in China nu ook al met projector mobieltjes. Ik weet dat de firmware klote is.
Maar toch niet duur. Iemand die de gok durft te wagen?
http://www.chinavasion.co(...)screen-mobile-phone/
Doucheslang uit China, is dat iets speciaals?quote:Op maandag 1 november 2010 07:36 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Alles is shipped! Behalve 1 ding, m'n doucheslangwat zal ik die missen zeg
Heb je het geld daadwerkelijk al ontvangen? Dx stuurde mij namelijk een mail dar het gerefund was, maar nog niks ontvangen.quote:Op maandag 1 november 2010 07:23 schreef NextTVH het volgende:
Zaterdag iets geannuleerd bij dealextreme, nu al mijn geld terug, gaat toch snel vind ik
Nee dat is niets speciaalsquote:Op maandag 1 november 2010 08:09 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Doucheslang uit China, is dat iets speciaals?
Lijkt mij inderdad een goeie combo.quote:Op maandag 1 november 2010 07:53 schreef joepie91 het volgende:
Ik zit nog eens te kijken naar die projectortelefoon... en volgens mij is het best een goed dingetje. 144 uur standbytijd (de meeste Chinese telefoons lijken niet verder te komen van 50 uur o.i.d. volgens forumtopics), de mogelijkheid tot background play (muziek door laten spelen, al zit je niet in de MP3-speler), een ringtone-maker als ik het goed zie... Hardwarematige volumeknop, luidspreker, dual-sim... en volgens mij best nog een goede firmware ook.
Als ik het geld had zou ik het zeker overwegen
Ik wacht ook al een maand bij DX.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat de accu bij die projectortelefoon op DealExtreme prima in orde was. 5 uur projectortijd, 15 uur gesprekstijd, en iets van 3 of 4 weken standbytijd. Althans, volgens verschillende reviews op blogs en dergelijke.quote:Op maandag 1 november 2010 11:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdad een goeie combo.
telefoons uit China waarvan je weet dat hierbij over het algemeen bezuinigd is op de batterij waardoor battery life waarsch. discutabel is, en dan is zo'n ding nog eens een beamer inbouwen.
Uit China? Grapje zeker?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
ik heb net ook dat blauwe lasertje besteld. kwam die snel binnen?
verder nog een lamp en laser pen bij bic.
weet iemand of het ook verstandig is vuurwerk op te laten sturen?
gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |