Ja maar er zaten knoppen in!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn fiets heb ik ook ontvangen van Taobao![]()
[ afbeelding ]
Ik had verder geen vrije tafel dus moest het even op het stuk MDF met gaten dat jij een arcadekast noemt
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn fiets heb ik ook ontvangen van Taobao![]()
[ afbeelding ]
Ik had verder geen vrije tafel dus moest het even op het stuk MDF met gaten dat jij een arcadekast noemt
Sanwa buttons?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef monkeybrain het volgende:
Stelletje luilakken, linkjes vinden is net zoveel werk voor mij als voor jullie![]()
Gewoon bij de juiste afdeling even bladeren. Wees blij dat ik de foto's plaats, ook een hoop werk![]()
En ja, een mame arcadekast in aanbouw![]()
Ik van Buyincoins ook nog niet hoor..quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
2 pakketjes van Focal price van ruim een maand geleden nog niet ontvangen.
Beetje vaag.
Ik gebruik alleen IL knoppen, Japans spul vind ik niks. Een oude p4 desktop voldoet prima om alles te draaien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sanwa buttons?
Wat mik je in je arcadekast? Gewoon een oudere desktop? Staat bij mij ook nog op de nominatie om een te gaan doen, maar ja, tijd..Jammer dat m'n oude xbox overleden is, dat ding was, ondanks belachelijke Mickeysoft controllers, ook ideaal voor Mame.
Als je wilt weten hoe goed de goedkope knoppen zijn moet je even kijken in het forum van de duurdere op DealExtreme. Als ik het me goed herinner stond daar een topic met een review van beiden... en kwamen de goedkope knoppen er niet bijzonder goed uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen IL knoppen, Japans spul vind ik niks. Een oude p4 desktop voldoet prima om alles te draaien.
Op DX verkopen ze wat Chinese clones van de Japanse merken voor $10, misschien een keer bestellen om eens te kijken wat de kwaliteit is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:15 schreef Valentine_ het volgende:
Iemand een apparaat waarmee ik Alcohol kan meten in drank?
In nederland kosten ze al gauw boven de 100 euro, vind dat zoiets niet waard.
Hij ziet het hele punt dat paypal lek is niet, maar reageert alleen op de kortingscodequote:Beste Xander van Dijk,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met een
kortingscode.
Meneer van Dijk, ik neem aan dat u die kortingscode van uw leverancier
heeft ontvangen, en ik raad u dan ook aan om met Buyincoins.com zelf
contact op te nemen indien de kortingscode niet correct werkt (wellicht
hebben ze iets verkeerd ingesteld op hun website, en ze zouden u dan een
terugbetaling moeten doen indien u van mening bent dat u teveel heeft
betaalt in die transactie).
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
Klaasjan
PayPal
Of hij doet alsof er niks is en het is nu grote paniek achter de schermenquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef ErkendFokker het volgende:
ikvoel een paypal schandaal opkomen
[..]
Hij ziet het hele punt dat paypal lek is niet, maar reageert alleen op de kortingscode
En ik heet geen xander van dijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of hij doet alsof er niks is en het is nu grote paniek achter de schermen![]()
En je naam staat er nog
hoi Xander van Dijk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:58 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
En ik heet geen xander van dijk
dat is voor als je 140 liter bier aan het brouwen bent, dan kun je deze er in rond laten drijven om te kijken hoe het alcoholpercentage isquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/HYDRO(...)10ecc51#ht_883wt_905
Aangezien dat nog pak hem beet 2 maanden duurt en de meeste mensen waarschijnlijk nu al minder bestellen omdat er gewaarschuwd is voor te veel pakketjes, is het waarschijnlijk nog prima mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:35 schreef mtchel112 het volgende:
als ik vandaag mn kerstkadotjes bestel, kans dat ik het nog voor kerst ontvang?
Neuh, dat gaat gewoon door naar de afdeling IT security o.i.d. Ze zeggen er alleen verder niets over, waarschijnlijk om te voorkomen dat het ze een slecht imago oplevert. Reken er maar op dat dit bericht door wel meer ogen gezien gaat worden. Of er iets mee gebeurt, is natuurlijk een tweede...quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef ErkendFokker het volgende:
ikvoel een paypal schandaal opkomen
[..]
Hij ziet het hele punt dat paypal lek is niet, maar reageert alleen op de kortingscode
Ah, okay.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen IL knoppen, Japans spul vind ik niks. Een oude p4 desktop voldoet prima om alles te draaien.
Op DX verkopen ze wat Chinese clones van de Japanse merken voor $10, misschien een keer bestellen om eens te kijken wat de kwaliteit is![]()
[ afbeelding ]
koop een thinclient en installeer Linux Puppy Arcade, dan blijft die het jaren doen en verbruikt hij nauwelijks stroom...quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal het even uitleggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ah, okay.
En waarom geen standaard af-fabriek controller besteld met een mooie skin er overheen of zo? gewoon omdat je het allemaal zelf wil doen, of..?
* neo2000 ook een arcadekast gaat bouwen zodra er kinderen zijn.
Beetje groot 48mmquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef NextTVH het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43009 van de week binnen gekregen![]()
Ben zeeer tevreden over de kwaliteit, draag hem iedere dag en heb tot nu toe geen minpunten kunnen ontdekken! Het bandje is lekker dik en voelt stevig aan![]()
Ik ben in ieder geval tevreden![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Lijkt wel erg veel o everbuyingquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:56 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.com ook een site waar ze wel wat leuke spullen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |