Het enige wat ik je aan kan raden is een FM transmitter. Die werken in principe op batterijen, maar met een trafo'tje is dat natuurlijk ook zo opgelost. Blijkbaar hebben ook de portable versies vaak een autostekker-aansluiting. Maar goed, die plug je gewoon ergens op in, je zet je radio aan, en je hebt het geluid. Zelf kreeg ik verbazingwekkend goed geluid uit dit beestje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.625quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef DeHeer het volgende:
Hmm, blijkbaar had ik de LAPO, niet eens gezien, excuus :-)
Ik ben op zoek naar een apparaatje a la http://www.belkin.com/iwcatproductpage.process?product_id=508754 zodat ik draadloos (a2dp) muziek kan streamen naar mn stereo. Iemand die zoiets is tegen gekomen (niet portable)?
Ik heb het idee dat die Belkin hetzelfde is als die van DealExtreme (misschien is die op DX een latere revisie, het scherm is uitgebreider), alleen... dat zwarte blokje wat er dus tussenzit. Aangezien Belkin een merk op de Amerikaanse/Europese markt is zou het me niet verbazen als dat er bewust tussen is gezet zodat het een zwak signaal uitzend (in verband met niet uit mogen zenden van radiosignalen o.i.d.)... en dat dat dus bij de Chinese niet het geval is. Ik zal die van mij (van DX) eens openmaken en kijken of die dat blokje ook heeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:14 schreef mickeyD het volgende:
het zendbereik van die modellen is trouwens heel gemakkelijk te veelvoudigen zag ik op youtube!
Ik had iets duidelijker moeten zijn: ik ben op zoek naar een bluetooth receiverkastje, die ik gewoon in de line-in van mn receiver kan steken. Ik zoek zodoende een no-name variant van de Belkin (zie url).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:12 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Het enige wat ik je aan kan raden is een FM transmitter. Die werken in principe op batterijen, maar met een trafo'tje is dat natuurlijk ook zo opgelost. Blijkbaar hebben ook de portable versies vaak een autostekker-aansluiting. Maar goed, die plug je gewoon ergens op in, je zet je radio aan, en je hebt het geluid. Zelf kreeg ik verbazingwekkend goed geluid uit dit beestje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.625
Zoiets dus eigenlijk? (heb je direct een alternatief voor het belkin ding om gerichter te kunnen zoeken):quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 06:48 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Ik had iets duidelijker moeten zijn: ik ben op zoek naar een bluetooth receiverkastje, die ik gewoon in de line-in van mn receiver kan steken. Ik zoek zodoende een no-name variant van de Belkin (zie url).
Heb zelf geen goede ervaring met FM-zenden/ontvangen, de geluidskwaliteit is me te brak (tja, FM). Hoopte dat dat met bluetooth niet het geval zou zijn.
Motorola DC800quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef DeHeer het volgende:
Hmm, blijkbaar had ik de LAPO, niet eens gezien, excuus :-)
Ik ben op zoek naar een apparaatje a la http://www.belkin.com/iwcatproductpage.process?product_id=508754 zodat ik draadloos (a2dp) muziek kan streamen naar mn stereo. Iemand die zoiets is tegen gekomen (niet portable)?
Waar heb je die portomonee inclusief ID kaart gekocht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:51 schreef DobbelSteen200 het volgende:
voor geïnteresseerde een foto van een paar dingen die ik even snel kon vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha portemonnee @ ebayquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
Waar heb je die portomonee inclusief ID kaart gekocht?
Dat is inderdaad netjes van BIC, hoor er alleen maar goeie verhalen over.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:39 schreef bularax het volgende:
Voor de 2e keer keurig netjes geld terug gekregen van BiC omdat ik al 2 maanden op iets wacht
Yes, waarschijnlijk zoiets, thanks! Gelijk maar weer eens zoeken op de bekende sites.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zoiets dus eigenlijk? (heb je direct een alternatief voor het belkin ding om gerichter te kunnen zoeken):
http://nl-nl.forum.ibood.(...)oth_muziek_streamer/
En dat linkse horloge (zwarte)?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
Waar heb je die portomonee inclusief ID kaart gekocht?
Is al minstens maanden te koopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:09 schreef joepie91 het volgende:
Tip voor degenen die nog een Dingoo A320 ooit wilden gaan kopen: blijf er uit de buurt. DealExtreme verkoopt "ze" nog steeds, maar ik heb inmiddels van een aantal bronnen vernomen dat dit units van slechtere kwaliteit zijn... de officiele A320 is uit productie en gaat zeer binnenkort opgevolgd worden door de Gemei A330 (Gemei == Dingoo Digital).
Jeuj, tijd om wat taobaobetalingen zien rond te krijgen de komende dagen.quote:
Stop maar, we zitten weer onder de 1,40quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef bergdani het volgende:
[..]
Jeuj, tijd om wat taobaobetalingen zien rond te krijgen de komende dagen.
Ook het kopen van de Apple Peel 520 staat gepland, alleen is die bij DX het goedkoopst en wil ik daar niet bestellen en heb ik Pandawill dus een request gestuurd om de prijs te verlagen. Nog even wachten dus.
Ik had al wat request open staan sinds vrijdag, maar die zijn nog niet behandeld. De dollar blijft nog wel even hoog staan, 1,40 of niet lekker boeiend zolang het maar boven de 1,30 is. Hoewel, hoe hoger hoe beter. Maar goed, wij hebben het niet zelf in de hand.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Stop maar, we zitten weer onder de 1,40![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |