we hebben hier nog nooit zo'n hersenloze gehad die het geprobeerd heeft, dus ik zou zeggen: probeer het gewoon met iets kleins?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
weet iemand of het ook verstandig is vuurwerk op te laten sturen?
gr
Leuk om mee te kloten in het donker. Voor de rest komt er nauwelijks wat licht uit.quote:Op maandag 1 november 2010 02:33 schreef W00fer het volgende:
Opzich, ze beginnen in China nu ook al met projector mobieltjes. Ik weet dat de firmware klote is.
Maar toch niet duur. Iemand die de gok durft te wagen?
http://www.chinavasion.co(...)screen-mobile-phone/
■Battery:quote:Op maandag 1 november 2010 12:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de accu bij die projectortelefoon op DealExtreme prima in orde was. 5 uur projectortijd, 15 uur gesprekstijd, en iets van 3 of 4 weken standbytijd. Althans, volgens verschillende reviews op blogs en dergelijke.
Ik heb vorig jaar voor 450 euro vuurwerk besteld uit China, dat was fantastisch.quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
ik heb net ook dat blauwe lasertje besteld. kwam die snel binnen?
verder nog een lamp en laser pen bij bic.
gr
Ja het geld staat al op mijn paypalquote:Op maandag 1 november 2010 08:36 schreef bularax het volgende:
[..]
Heb je het geld daadwerkelijk al ontvangen? Dx stuurde mij namelijk een mail dar het gerefund was, maar nog niks ontvangen.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
ik heb net ook dat blauwe lasertje besteld. kwam die snel binnen?
verder nog een lamp en laser pen bij bic.
gr
Welke shop verkoopt dat dan?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef Loll het volgende:
gr
Doe niet zo negatief, het begint winter te worden dus na 17:00 kun je de beamer prima gebruiken in het donkerquote:Op maandag 1 november 2010 11:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdad een goeie combo.
telefoons uit China waarvan je weet dat hierbij over het algemeen bezuinigd is op de batterij waardoor battery life waarsch. discutabel is, en dan is zo'n ding nog eens een beamer inbouwen.
Media markt heeft wat vandaag. http://www.mediamarkt.nl/(...)31285&display=onlinequote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef UncleSam het volgende:
Goedkope mp4 spelertjes (max 25 eu) om weg te geven aan de neefjes en nichtjes met Sinterklaas, welke webshop is dan het beste? Iemand misschien ervaring met modellen?
Ik kijk bij MP4nation uit de OP, echt >$100
Voor een paar dollar heeft DealExtreme "screenless" MP3-spelers. Gewoon een geheugenkaartje induwen en op play drukken dus.quote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef UncleSam het volgende:
Goedkope mp4 spelertjes (max 25 eu) om weg te geven aan de neefjes en nichtjes met Sinterklaas, welke webshop is dan het beste? Iemand misschien ervaring met modellen?
Koop die zooi in ieder geval in Nederland en probeer een merk te vinden. Al die goedkope naamloze zooi is altijd om te huilen met mp3 spelers. Dan ligt het na een paar weken ook in de vuilnisbak.quote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef UncleSam het volgende:
Lightake heeft de nieuwe ajpot nano voor mooie prijzenquote:Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk dat het bij het online gaan al fout gaat... meestal zijn die browsers op die dingen niet denderend.quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef mtchel112 het volgende:
stel dat ik een air phone koop met een abbo met internet van bv hi, kan ik dan ook online (betaald) op dat ding?
Waarschijnlijk heeft die telefoon geen 3g dus online kan je misschien, maar dan wel met een slakken tempo browsenquote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef mtchel112 het volgende:
stel dat ik een air phone koop met een abbo met internet van bv hi, kan ik dan ook online (betaald) op dat ding?
De philips met 2gb is wel aardig. Goede geluidskwaliteit mits goeie dopjes, goeie build quality, geen platic geneuzel maar de behuizing is in de grotere oppervlakken gewoon van metaal i.p.v. plastic. Tevens een displaytje erop, en niet te vergeten - supergoeie battery life..! Vriendin moet het ding "ergens" hebben liggen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Koop die zooi in ieder geval in Nederland en probeer een merk te vinden. Al die goedkope naamloze zooi is altijd om te huilen met mp3 spelers. Dan ligt het na een paar weken ook in de vuilnisbak.
Ik zie bij de Dixons leuke Archos of Philips voor 30 euro, bij Azerty goedkoper maar met verzendkosten. Hoeveel moet je er eigenlijk hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |