quote:Ik wacht ook nog op mijn varkentjeOp woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef W00fer het volgende:
Focalprice RMA Request: wacht nog maar lekker 2 weken op je varkentje * W00fer
want we sturen lekker geen 2e op.
quote:WELK VARKENTJE??Op woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op mijn varkentje
quote:http://www.focalprice.com/detail_LF298W.html alleen toen in de aanbieding voor 1 dollar cent
quote:eBay, denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef UncleSam het volgende:
Weten jullie in welke webshop ik n leuke plastic bling bling case kan kopen voor de Blackberry Bold 9700 van m'n vriendin
quote:Ik was al een paar websites uit de OP afgegaan en nergens goede resultaten. Ebay staat helemaal vol
quote:Hoeft niet.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Klotezooi, sinds wanneer moet je creditcard betalingen doen met Paypal ipv gewoon een bankrekening gekoppeld hebben
quote:Er wordt door Paypal soms een willekeurige betaling uitgepikt, en daarvoor moet je dan een creditcard koppelen. Dit is evt. ook op te lossen door geld naar je Paypal-rekening over te schrijven.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Scorpie het volgende:
Klotezooi, sinds wanneer moet je creditcard betalingen doen met Paypal ipv gewoon een bankrekening gekoppeld hebben
quote:Tot vorige week werkte het dan ook prima, nu niet meer. Nu zeiktie om een creditcard.
quote:Heb ik ook soms. Volgens mijn is het een directe betaling, daarmee kan je of met creditcard betalen of door geld van je bank op je Paypal te storten en dan te betalen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tot vorige week werkte het dan ook prima, nu niet meer. Nu zeiktie om een creditcard.
Wat moet ik doen om dit te fixen?
quote:Nice, gelijk maar eentje besteld. Wat staat er op dat orginele stickertje?Op woensdag 27 oktober 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daarom wordt er een stickertje met 5mw op een sterkere geplaktVoorheen was trouwens tot 500mw legaal om te bezitten, ik weet niet of het nu alleen verboden is om te importeren of dat het bezit ook niet toegestaan is.
quote:Weet niet of je dit nog steeds nodig hebt, maar actie is nu op iBoodOp zaterdag 16 oktober 2010 00:53 schreef DeHeer het volgende:
Hmm, blijkbaar had ik de LAPO, niet eens gezien, excuus :-)
Ik ben op zoek naar een apparaatje a la http://www.belkin.com/iwcatproductpage.process?product_id=508754 zodat ik draadloos (a2dp) muziek kan streamen naar mn stereo. Iemand die zoiets is tegen gekomen (niet portable)?
quote:Als er IN dat venstertje stond dat de Paypal betaling alleen met Visa, Mastercard of wat anders kan, en GEEN BANK icoontje, dan kun je geen bankoverschrijving doen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Scorpie het volgende:
quote:Nog iemand ervaringen?Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Zwappel het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met het bestellen van Taobao?
En ik las in de OP dat dit het beste kan via ene Jack of Rachel..
Iemand ervaringen mee?
quote:Als het geen namaak schoenen zijn moet het geen probleem zijn, bij schoenen (groot pakket) heb je wel de kans dat je nog 19% BTW moet betalen en zo'n 13 euro inklaringskosten.Op donderdag 28 oktober 2010 09:07 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nog iemand ervaringen?
Ik ben dus van plan exclusieve sneakers van TaoBao te bestellen t.w.v. 900~ Yuan (Iets van 105 eur) kan dit makkelijk gekocht worden of krijg ik dan gezeik aan de douane? Want deze worden nergens anders verkocht.
quote:Oke, en iemand enig idee hoeveel het ongeveer zal gaan kosten als ik het via die Jack bestel?Op donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als het geen namaak schoenen zijn moet het geen probleem zijn, bij schoenen (groot pakket) heb je wel de kans dat je nog 19% BTW moet betalen en zo'n 13 euro inklaringskosten.
quote:Jack is duur, je kan beter bestellen via Tiffany, haar msn:Op donderdag 28 oktober 2010 10:48 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, en iemand enig idee hoeveel het ongeveer zal gaan kosten als ik het via die Jack bestel?
quote:wat je zegt.Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef mickeyD het volgende:
ik heb tiffany al een paar dagen niet online gezien, en mensen krijgen ook geen contact met haar lees ik op een ander forum.
quote:Het is aan jou hoe je hem wilt bestellen. We verplichten je nietOp donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef Zwappel het volgende:
Maar wat is 'duur' dan?
En waarom zou ik niet zelf direct bestellen?
Ik ken genoeg mensen die chinees kunnen lezen..
quote:Nee, maar ik bedoel wat is het voordeel van zo'n tussenpersoon?Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Het is aan jou hoe je hem wilt bestellen. We verplichten je niet
quote:Ze staat vaak op offline mode, gewoon tegen haar gaan praten. Soms reageerd ze dan.Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef mickeyD het volgende:
ik heb tiffany al een paar dagen niet online gezien, en mensen krijgen ook geen contact met haar lees ik op een ander forum.
quote:Heb een tracking code van haar gekregen die het 3 dagen na "versturen" nog niet doet...Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef bularax het volgende:
[..]
Ze staat vaak op offline mode, gewoon tegen haar gaan praten. Soms reageerd ze dan.
quote:Bedankt dat je dat even zegt, daar was anders namelijk niet achter gekomen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef mickeyD het volgende:
t is daar klote weer schijnt.. en wie weet, misschien is ze wel ziek? t is ook een mens he..
quote:Ik kreeg gisteren nog een reactie van haar.Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef mickeyD het volgende:
quote:Ben benieuwd naar de kwaliteit uit China van die dingen... Als ze gelijk staan aan Action kwaliteit...Op donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef monkeybrain het volgende:
Na een bezoek aan de diverse bouwmarkten toch maar mijn schroevendraaiers in China gekocht. Echt schandalige prijzen in Nederland![]()
quote:Mijn ouders hebben ook van dit soort budgetspul, vaak genoeg gebruikt. De zilveren zijn goed stevig, de gekleurde iets minder. Goed spul voor sporadisch gebruik en zolang je zorgt voor de juiste maat draait je het niet snel kapot.Op donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef W00fer het volgende:
Precies die schroevendraaiertjes zijn gemaakt van pisbakkenstaal. 1 keer ernaar kijken of de kracht van een kleuter erop en ze liggen doormidden.
Demagnetiseren werkt ook vaak maar half, of niet en dan zit je met dat gekloot.
Of als je flink kracht zet dan zitten die kleurtjes aan je handen net zoals wasco krijtjes
quote:Jij bent een spammertje.Op donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef MorrisHill het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe, superieure Website:http://www.100yeartrade.com
quote:Ja klopt, maar ik gebruik hem niet meer. Heb hem nog ergens in een kastje of lade liggen, na anderhalf-twee jaar was ik er wel op uitgekekenOp donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef ChevyVanDude het volgende:
Hey, Racer
Jij had toch een lange tijd terug die IK coloring tachymeter horloge gekocht, toch?
Doet de horloge het nog steeds en hoe bevalt het na die lange tijd?
quote:invoerrechten is als je boven de 22 euro besteld én als ze dan je pakketje bij de douane ertussen uitpakken. De kans dat dat gebeurt is best klein, de douane houd meer van grotere pakketen. Als je er wel tussenuit bent gepakt krijg je vanzelf een brief thuis.Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef the.it het volgende:
Klein vraagje, heb e.a bestelt op Dealextreme( statief, remote flash, draadontspanner) terwaarde van 35 euro.
Alleen nu lees ik opeens van alles over invoerrechten en de douane.
kan iemand me dit uitleggen? Ik heb me rot gezocht op internet maar helaas is het allemaal erg onduidelijk![]()
Als ik invoerrechten had moeten betalen, hoe had ik dat dan moeten betalen?
Alvast dank
quote:Mooi dingetje is dat!Op donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik gebruik hem niet meer. Heb hem nog ergens in een kastje of lade liggen, na anderhalf-twee jaar was ik er wel op uitgekeken
Misschien dat ik wel weer eens een ander model van IK Colouring koop, 't zijn wel goede dingen.
Hier heb ik een review gepost:
[Gadget] IK Colouring mechanisch horloge
quote:Die jij hebt gekocht is toch één van de mooiere. Die met het 'leren'bandje sowieso niet nemen. Die zien er goedkoop uit.Op donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik gebruik hem niet meer. Heb hem nog ergens in een kastje of lade liggen, na anderhalf-twee jaar was ik er wel op uitgekeken
Misschien dat ik wel weer eens een ander model van IK Colouring koop, 't zijn wel goede dingen.
Hier heb ik een review gepost:
[Gadget] IK Colouring mechanisch horloge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |