quote:Ja normaal staat er een halfnaakte vrouw op de cover en nu een vent met kleren aanOp woensdag 27 oktober 2010 08:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Valt me toch iets tegen als ik eerlijk ben![]()
Maar doe je rustig aan met lasers schijnen in een kamer, niet echt goed voor de ogen![]()
Wat moet een dame trouwens met lasers
quote:5MW ? ik wil er ook een, waarom weet ik niet...Op woensdag 27 oktober 2010 12:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja normaal staat er een halfnaakte vrouw op de cover en nu een vent met kleren aanDit was het enige wat ik kon vinden
Ik ga er wel goed mee om denk ik, als ik ze niet gebruik haal ik de batterijen eruit, ik zorg dat er geen weerkaatsende voorwerpen of glas in de buurt is, en als ik vlakbij sta zet ik m'n rooie bril op. Enkel bij die rooie werkt dat niet.
Foto's heb ik ook gemaakt met de camera voor m'n gezicht, want ik zag wel op de display dat er aardig wat terugkaatste van de muur.
Wat ik ermee doe? Niks meer of minder dan jullie denk ikRode om lucifers en vuurwerk aan te steken, tape door te snijden, foam graveren, ballonnen te laten klappen. De groene voor de mooie straal en om plastic mee te smelten (kersenbonbonpapiertje, aanrader, erg mooi als dat erdoorheen smelt). En nu de blauwe om op lichtgevende voorwerpen te schijnen en te tekenen.
En ik heb lichtjes altijd al mooi gevonden
quote:Ja, die blauwe van 5mw op ebay.. Maar ze zijn wel sterker dan 5mw. Als je hem focust voel je echt zo'n kleine steek op je hand bijvoorbeeld als je daar op schijnt :pOp woensdag 27 oktober 2010 12:34 schreef Sanchos het volgende:
[..]
5MW ? ik wil er ook een, waarom weet ik niet...
quote:Ben jij lesbisch?Op woensdag 27 oktober 2010 12:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat ik ermee doe? Niks meer of minder dan jullie denk ikRode om lucifers en vuurwerk aan te steken, tape door te snijden, foam graveren, ballonnen te laten klappen. De groene voor de mooie straal en om plastic mee te smelten (kersenbonbonpapiertje, aanrader, erg mooi als dat erdoorheen smelt). En nu de blauwe om op lichtgevende voorwerpen te schijnen en te tekenen.
quote:Een paar topics terug was hier iemand dacht ik die promomateriaal bestelde. Ik heb er ook wel eens naar gekeken op alibaba maar geen idee hoe betrouwbaar dat is.Op woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef ChevyVanDude het volgende:
Beetje offtopic, maar relevant:
We hebben het nu wel allemaal over wholesale webshops, maar is het bedrukken van, bijvoorbeeld promotiemateriaal (pennen e.d.) etcetera ook een optie (om dit in China te laten doen) en wie heeft hier ervaring mee?
quote:Met de rooie heb ik een keer een sproet geraakt, stak behoorlijk ja. Gewoon blanke huid niet zo snel als je er alleen overheen gaatOp woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef Zwappel het volgende:
Dus als je je vinger bijv voor zo'n laser houdt dan gaat er ook iets mis?
quote:http://cgi.ebay.com/New-5(...)64166b#ht_3523wt_905 Komt op iets meer dan 5 euro met verzendkosten erbij, en hij is inderdaad meer dan 5mw. Hoeveel verschilt per pen, maar ik denk dat die van mij zeker rond de 40 ligt. Dat schijnen de meeste te zijn daarvandaan.Op woensdag 27 oktober 2010 12:34 schreef Sanchos het volgende:
[..]
5MW ? ik wil er ook een, waarom weet ik niet...
quote:Dat ehh past niet echt neeOp woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben jij lesbisch?![]()
Net eindelijk weer een pakje ontvangen, mijn helicopter trainer.
Een gigantische flop, moet je eens zien![]()
Voor 2 dollar lijkt dit wel een mooi ding, zal wel passen op mijn copter.
Wat kun je voor 2 dollar verwachten, klein toch? Goedkoper was er niet.
[ afbeelding ]
Dan merk je weer hoe verhoudingen moeilijk zijn in te schatten op een foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben jij lesbisch?![]()
Net eindelijk weer een pakje ontvangen, mijn helicopter trainer.
Een gigantische flop, moet je eens zien![]()
Voor 2 dollar lijkt dit wel een mooi ding, zal wel passen op mijn copter.
Wat kun je voor 2 dollar verwachten, klein toch? Goedkoper was er niet.
[ afbeelding ]
Dan merk je weer hoe verhoudingen moeilijk zijn in te schatten op een foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Of je het intressert of niet. Maar android 1.9 bestaat helemaal niet.Op woensdag 27 oktober 2010 02:29 schreef yoishion het volgende:
Mijn ebook uit everbuying. Net als de iPad.
[ afbeelding ]
quote:Dit is dus keiharde spamOp woensdag 27 oktober 2010 02:29 schreef yoishion het volgende:
Mijn spammmmmm uit everbuying. Net als de iPad.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:56 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet binnen zeker?
Kan je zeggen of hij bevalt als je hem binnen hebt?
En of hij voor een leek ook te 'besturen' is?
Ben namelijk erg benieuwd.
quote:Dat jullie het even weten, het is een spambot....Op woensdag 27 oktober 2010 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
Of je het intressert of niet. Maar android 1.9 bestaat helemaal niet.
ook al is het chinese "troep" je kan beter voor een tablet gaan met android 2.1 of 2.2 voor hetzelfde geld
quote:Ik wou al een TR aanmaken maar dat lukte niet met de nieuwe lay-out op mijn ipodOp woensdag 27 oktober 2010 15:19 schreef jopiede het volgende:
[..]
Dit is dus keiharde spam
[..]
[..]
Dat jullie het even weten, het is een spambot....
quote:Scires IpseOp woensdag 27 oktober 2010 15:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wou al een TR aanmaken maar dat lukte niet met de nieuwe lay-out op mijn ipod
quote:Wat is wettelijk toegestaan?http://cgi.ebay.com/New-5(...)64166b#ht_3523wt_905 Komt op iets meer dan 5 euro met verzendkosten erbij, en hij is inderdaad meer dan 5mw. Hoeveel verschilt per pen, maar ik denk dat die van mij zeker rond de 40 ligt. Dat schijnen de meeste te zijn daarvandaan.
quote:Daarom wordt er een stickertje met 5mw op een sterkere geplakt
quote:Yeah right!Dear Applicant:
Following an upgrade of our computer systems and review of our records we have
investigated your payments and latest tax returns over the last seven years our
calculations show you have made over payments of $578.25 .
Due to the high volume of refunds due you must complete the on line application, the telephone help line is
unable to assist with this application. In oder we can process your refund you will need to complete the
application form your refund may take up to 6 weeks to process please make sure you complete the form
correctly.
As we are upgrading our records we require the completed form showing your full current details.
quote:Klopt, heb hem hier ook, echt leuk :pOp woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
zo, die 200mw van DX is epic!
heb al wat gaatjes in mn muis, pc case en mn huistelefoon zitten branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |