quote:Haha die superieure websiteOp donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef MorrisHill het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe, superieure Website:http://www.100yeartrade.com
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha die superieure website![]()
Tik ik even de bekende gasbrander aansteker in, als je er 36 koopt zijn ze per stuk nog steeds dezelfde prijs als bij de andere bekende shops![]()
[ afbeelding ]
quote:Die dingen van de Action zijn prima...Op donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de kwaliteit uit China van die dingen... Als ze gelijk staan aan Action kwaliteit...
quote:Ik weet dat ze al een tijd bestaan, en een van de officiele resellers/aanspreekpunten zijn voor Gemei-apparatuur (en spin-offs zoals de Dingoo)... dus het is in ieder geval geen eendagsvlieg. Over de service etc. kan ik niets zeggen, maar het zijn in ieder geval geen oplichtersOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mooi dingetje is dat!
Iemand ervaring met deze webshop? http://www.chinavasion.com/ Kwam hem tegen op tweakers.
quote:Maar je moet van sommige dingen wel veel bestellen, misschien wel een handige shop voor mensen als bularax, die verkoopt het weer.Op donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef Berend. het volgende:
Dat Chinavasion heeft mooie prijzen!
quote:wel een beetje jammer dat je niet gewoon met google translate je nederlands (of engels) ff omzet in chinees.Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zat net op de chat met een verkoper op taobao. Een Chinees die geen woord engels sprak en geen idee had waar ze het over hadGeeft ze me een telefoonnummer zodat ik het via de telefoon kan bespreken wat ik wil, nee dat gaat een succes worden als ze al geen Engels kan typen
quote:Thanks, ik had het gezien inderdaad. Uiteindelijk maar niet besteld omdat ik klachten las over geluidskwaliteit. Mijn FLACjes moeten niet als MP3 (of FM) gaan klinken natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Weet niet of je dit nog steeds nodig hebt, maar actie is nu op iBood
quote:Als je waarde hecht aan kwaliteit moet je gewoon een kabeltje leggen.Op donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Thanks, ik had het gezien inderdaad. Uiteindelijk maar niet besteld omdat ik klachten las over geluidskwaliteit. Mijn FLACjes moeten niet als MP3 (of FM) gaan klinken natuurlijk
quote:Maar ja, dan gaat het via de telefoon helemaal niet lukkenOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat je niet gewoon met google translate je nederlands (of engels) ff omzet in chinees.
dat werkt namelijk erg goed!
gewone chinezen die niet dik in de handel zitten kunnen namelijk geen engels lezen/verstaan.
vergeet niet dat taobao.com de chinese speurders.nl is voor heel china, en niet alleen voor die paar slimmerikken in de buurt van shengzheng en/of hongkong.
quote:Die 200mw zal meer rond de 30 liggen heb ik ergens gelezen. Ze lijken hier heel veel op, ook met die star caps. Moet ook wel, anders smelten die dingen met 200mw.Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Brombaard het volgende:
Ik vind op Chinavasion een groene laser van 100mw en eentje van 200, maar die van 200 is goedkoperNu lijkt mij dat die van 200 sowieso minder sterk is dan ze aangeven, maar ik vraag me af hoeveel minder en of die 100mw wel klopt. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
100mw ("combat edition")
200mw
quote:Vandaag de nieuwe kerstcollectie gezien, een hoop paupere huisjes met verlichting en tierelantijnen voor die zwager van jouOp donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Hallo lieve vrienden! Voor superieure item aan te schaffen kunt u superieure professionele winkel altijd terecht op www.action.nl!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Hallo lieve vrienden! Voor superieure item aan te schaffen kunt u superieure professionele winkel altijd terecht op www.action.nl!
quote:Sorry is niks voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar je moet van sommige dingen wel veel bestellen, misschien wel een handige shop voor mensen als bularax, die verkoopt het weer.
quote:Okee, maar die 100mw is dus sowieso beter. Vreemde manier van meten, dat ze de kracht overdrijven kan ik me nog voorstellen, maar waarom zouden ze voor die andere te lage waarden opgeven? VreemdOp donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar ja, dan gaat het via de telefoon helemaal niet lukken
is dat vertalen een beetje nauwkeurig ja?
[..]
Die 200mw zal meer rond de 30 liggen heb ik ergens gelezen. Ze lijken hier heel veel op, ook met die star caps. Moet ook wel, anders smelten die dingen met 200mw.
Ik zal eens zoeken op het laserforum of zij een review hebben over die
http://laserpointerforums(...)e-rayfoss-53110.html
Ze zeggen dus dat de 100mw in de buurt gaat van de 200mw en in een ander topic dat de 200mw tussen de 50 en 100 ligt.
Maar er zijn maar een paar mensen daar die er een hebben, dus ikw eet niet hoe nauwkeurig het is en of alle 100mw's in werkelijkheid 200mw uitstralen
quote:Oh, dat is helemaal lief je eraan herinnerd dat! Kudo's aan u mijn vriend of vriendin!Op donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vandaag de nieuwe kerstcollectie gezien, een hoop paupere huisjes met verlichting en tierelantijnen voor die zwager van jou
quote:ja, vind ik wel, t gesprek gaat niet erg snel, maar ze snappen je wel een stuk beter.is dat vertalen een beetje nauwkeurig ja?
quote:Vergeet de verzendkosten niet. Volgensmij heeft Chinavasion alleen maar dure verzendmethoden. En die iPhone dock die jij had besteld, past daar een iPhone inclusief bumper in, of gaat dat niet passen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Berend. het volgende:
http://www.chinavasion.co(...)n-executive-edition/
Dames en heren, dit is geen geld!
quote:Heb geen bumber, dus geen idee ^^Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Semmm het volgende:
[..]
Vergeet de verzendkosten niet. Volgensmij heeft Chinavasion alleen maar dure verzendmethoden. En die iPhone dock die jij had besteld, past daar een iPhone inclusief bumper in, of gaat dat niet passen?
quote:Ok, heb je ruimte over aan de zijkant of past hij maar net erin?Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Heb geen bumber, dus geen idee ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |