quote:Haha die superieure websiteOp donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef MorrisHill het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe, superieure Website:http://www.100yeartrade.com
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha die superieure website![]()
Tik ik even de bekende gasbrander aansteker in, als je er 36 koopt zijn ze per stuk nog steeds dezelfde prijs als bij de andere bekende shops![]()
[ afbeelding ]
quote:Die dingen van de Action zijn prima...Op donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de kwaliteit uit China van die dingen... Als ze gelijk staan aan Action kwaliteit...
quote:Ik weet dat ze al een tijd bestaan, en een van de officiele resellers/aanspreekpunten zijn voor Gemei-apparatuur (en spin-offs zoals de Dingoo)... dus het is in ieder geval geen eendagsvlieg. Over de service etc. kan ik niets zeggen, maar het zijn in ieder geval geen oplichtersOp donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mooi dingetje is dat!
Iemand ervaring met deze webshop? http://www.chinavasion.com/ Kwam hem tegen op tweakers.
quote:Maar je moet van sommige dingen wel veel bestellen, misschien wel een handige shop voor mensen als bularax, die verkoopt het weer.Op donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef Berend. het volgende:
Dat Chinavasion heeft mooie prijzen!
quote:wel een beetje jammer dat je niet gewoon met google translate je nederlands (of engels) ff omzet in chinees.Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zat net op de chat met een verkoper op taobao. Een Chinees die geen woord engels sprak en geen idee had waar ze het over hadGeeft ze me een telefoonnummer zodat ik het via de telefoon kan bespreken wat ik wil, nee dat gaat een succes worden als ze al geen Engels kan typen
quote:Thanks, ik had het gezien inderdaad. Uiteindelijk maar niet besteld omdat ik klachten las over geluidskwaliteit. Mijn FLACjes moeten niet als MP3 (of FM) gaan klinken natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Weet niet of je dit nog steeds nodig hebt, maar actie is nu op iBood
quote:Als je waarde hecht aan kwaliteit moet je gewoon een kabeltje leggen.Op donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Thanks, ik had het gezien inderdaad. Uiteindelijk maar niet besteld omdat ik klachten las over geluidskwaliteit. Mijn FLACjes moeten niet als MP3 (of FM) gaan klinken natuurlijk
quote:Maar ja, dan gaat het via de telefoon helemaal niet lukkenOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat je niet gewoon met google translate je nederlands (of engels) ff omzet in chinees.
dat werkt namelijk erg goed!
gewone chinezen die niet dik in de handel zitten kunnen namelijk geen engels lezen/verstaan.
vergeet niet dat taobao.com de chinese speurders.nl is voor heel china, en niet alleen voor die paar slimmerikken in de buurt van shengzheng en/of hongkong.
quote:Die 200mw zal meer rond de 30 liggen heb ik ergens gelezen. Ze lijken hier heel veel op, ook met die star caps. Moet ook wel, anders smelten die dingen met 200mw.Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Brombaard het volgende:
Ik vind op Chinavasion een groene laser van 100mw en eentje van 200, maar die van 200 is goedkoperNu lijkt mij dat die van 200 sowieso minder sterk is dan ze aangeven, maar ik vraag me af hoeveel minder en of die 100mw wel klopt. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
100mw ("combat edition")
200mw
quote:Vandaag de nieuwe kerstcollectie gezien, een hoop paupere huisjes met verlichting en tierelantijnen voor die zwager van jouOp donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Hallo lieve vrienden! Voor superieure item aan te schaffen kunt u superieure professionele winkel altijd terecht op www.action.nl!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Hallo lieve vrienden! Voor superieure item aan te schaffen kunt u superieure professionele winkel altijd terecht op www.action.nl!
quote:Sorry is niks voor mijOp donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar je moet van sommige dingen wel veel bestellen, misschien wel een handige shop voor mensen als bularax, die verkoopt het weer.
quote:Okee, maar die 100mw is dus sowieso beter. Vreemde manier van meten, dat ze de kracht overdrijven kan ik me nog voorstellen, maar waarom zouden ze voor die andere te lage waarden opgeven? VreemdOp donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar ja, dan gaat het via de telefoon helemaal niet lukken
is dat vertalen een beetje nauwkeurig ja?
[..]
Die 200mw zal meer rond de 30 liggen heb ik ergens gelezen. Ze lijken hier heel veel op, ook met die star caps. Moet ook wel, anders smelten die dingen met 200mw.
Ik zal eens zoeken op het laserforum of zij een review hebben over die
http://laserpointerforums(...)e-rayfoss-53110.html
Ze zeggen dus dat de 100mw in de buurt gaat van de 200mw en in een ander topic dat de 200mw tussen de 50 en 100 ligt.
Maar er zijn maar een paar mensen daar die er een hebben, dus ikw eet niet hoe nauwkeurig het is en of alle 100mw's in werkelijkheid 200mw uitstralen
quote:Oh, dat is helemaal lief je eraan herinnerd dat! Kudo's aan u mijn vriend of vriendin!Op donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vandaag de nieuwe kerstcollectie gezien, een hoop paupere huisjes met verlichting en tierelantijnen voor die zwager van jou
quote:ja, vind ik wel, t gesprek gaat niet erg snel, maar ze snappen je wel een stuk beter.is dat vertalen een beetje nauwkeurig ja?
quote:Vergeet de verzendkosten niet. Volgensmij heeft Chinavasion alleen maar dure verzendmethoden. En die iPhone dock die jij had besteld, past daar een iPhone inclusief bumper in, of gaat dat niet passen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Berend. het volgende:
http://www.chinavasion.co(...)n-executive-edition/
Dames en heren, dit is geen geld!
quote:Heb geen bumber, dus geen idee ^^Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Semmm het volgende:
[..]
Vergeet de verzendkosten niet. Volgensmij heeft Chinavasion alleen maar dure verzendmethoden. En die iPhone dock die jij had besteld, past daar een iPhone inclusief bumper in, of gaat dat niet passen?
quote:Ok, heb je ruimte over aan de zijkant of past hij maar net erin?Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Heb geen bumber, dus geen idee ^^
quote:Hij past er net in, gewoon op maat gemaakt...Op donderdag 28 oktober 2010 22:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ok, heb je ruimte over aan de zijkant of past hij maar net erin?
quote:Je moet er wel 4 bestellen...Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Berend. het volgende:
http://www.chinavasion.co(...)n-executive-edition/
Dames en heren, dit is geen geld!
quote:Je oog ziet groen vele malen beter dan rood en ziet er daarom altijd feller uit, of kun je met die groene ook beter branden dan met de rode?Op donderdag 28 oktober 2010 22:26 schreef Berend. het volgende:
Ik heb trouwens al een tijdje een(rode) 200MW thuis, en raad deze niet aan! Ik heb hem vergeleken met een 50MW green laser en die is veel sterker.
quote:Altijd leuk om te zien, zoietsOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gezien:
http://www.chinavasion.com/june09-warehouse-gallery.htmlGezellige mensen daar
quote:Waarom nemen deze shops altijd alleen lelijke mensen aanOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef UncleSam het volgende:
quote:Anders moet je wel erg zoeken, in China.Op donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Waarom nemen deze shops altijd alleen lelijke mensen aan![]()
quote:Haha meesterlijke paginaOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef UncleSam het volgende:
quote:Geloof ik graagAnyone who ever visited a normal chaotic Chinese factory or office will understand
our pride at achieving this abnormal level of neatness!
quote:Zoals dagelijks lasers testen zonder oogbeschermingEach product type has a detailed standard check sequence,
continuously improved by long term testing experts like Amy.
quote:Call the botjesbuilding kracht teamAnything too heavy and the ladies will call on Gordon!
quote:De grote angst voor de rode invasie en Europa wordt een openluchtmuseum qua economie is ineens wegEvery single box is individually cut to size from sheet cardboard so it saves you shipping money and keeps the goods tight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef monkeybrain het volgende:
Je zou denken dat je wel een aantal gemiddeld knappe Chinezen kunt ontdekken tussen die 1+ miljard. Blijkbaar is het alleen maar lelijk + lelijk = lelijk en in 2010 zijn we 1+ miljard pogingen verder.
Straks komen ze hier onze mooie vrouwen stelen zoals onze bosui 08gnoT.Blond haar en blauwgroene ogen, ze denken daar dat ik de duivel zelfde benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef monkeybrain het volgende:
Je zou denken dat je wel een aantal gemiddeld knappe Chinezen kunt ontdekken tussen die 1+ miljard. Blijkbaar is het alleen maar lelijk + lelijk = lelijk en in 2010 zijn we 1+ miljard pogingen verder.
Straks komen ze hier onze mooie vrouwen stelen zoals onze bosui 08gnoT.Nee, die Chinese mannen zijn echte playboys zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:mijn overweging (en tevens vraag aan anderen):Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef the.it het volgende:
Klein vraagje, heb e.a bestelt op Dealextreme( statief, remote flash, draadontspanner) terwaarde van 35 euro.
Alleen nu lees ik opeens van alles over invoerrechten en de douane.
kan iemand me dit uitleggen? Ik heb me rot gezocht op internet maar helaas is het allemaal erg onduidelijk![]()
Als ik invoerrechten had moeten betalen, hoe had ik dat dan moeten betalen?
Alvast dank
quote:Sssttt, fok!kers kunnen pissig worden als je het daarover hebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:49 schreef JoPiDo het volgende:
heeft iemand al een keer een epad aangeschaft?
quote:toevallig dinsdag 1 binnen gekregen voor me schoonzusOp vrijdag 29 oktober 2010 01:49 schreef JoPiDo het volgende:
heeft iemand al een keer een epad aangeschaft?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef UncleSam het volgende:
quote:Anyone who ever visited a normal chaotic Chinese factory or office will understand
our pride at achieving this abnormal level of neatness!
quote:heb met mijn domme kop voor 25 euro besteld (terwijl dat ook in 2 paketten kon).Op vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
mijn overweging (en tevens vraag aan anderen):
als je een aantal kleine dingen bestelt, doe dan dan liever in verschillende bestellingen.
qua kosten wordt het niks duurder, en de kans dat je bij de douane wat moet betalen wordt kleiner.
pakketten die < 22 euro zijn sowieso niks.
of zouden er redenen zijn waarom het toch juist wel handiger is om bestelde artikelen samen te laten verzenden?
quote:Gozer je snapt het nietOp vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Nee, die Chinese mannen zijn echte playboys zeker
quote:Doe maar via een PM voordat het Chinese gevaar ideeën krijgen om naar Breda te gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Blond haar en blauwgroene ogen, ze denken daar dat ik de duivel zelfde ben
Moet ik bewijzen dat ik geen lesbie ben?![]()
quote:Kans blijft klein dat ie gepakt word, de douane ziet denk ik niet extreem veel verschil tussen pakketjes van 25 euro en onder de 22 euro. En ik denk btw dat ze meer letten op pakketjes uit andere landen, India bijv.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:15 schreef dalindo het volgende:
[..]
heb met mijn domme kop voor 25 euro besteld (terwijl dat ook in 2 paketten kon).
ik ga er dus 3 euro en nog wat centen overheen.
ALS ik word gepakt, wat moet ik dan bijbetalen?
quote:Dan zijn ze snel bang[..]
Doe maar via een PM voordat het Chinese gevaar ideeën krijgen om naar Breda te gaan![]()
Ik vind het trouwens enorm grappig hoe ze in Azië een beetje bang zijn voor lange blonde vrouwen
quote:Linkje?Op vrijdag 29 oktober 2010 06:42 schreef revpolen het volgende:
[..]
toevallig dinsdag 1 binnen gekregen voor me schoonzus
vergelijking met me ipad.
- punten
voelt goedkoop aan, licht/plastic achterkant
geklooi om de market werkend te krijgen ( werkt nu wel )
+punten
touch werkt verrassend goed voor Chinese touch!
leuk speelgoed voor op de bank ( al hou ik het toch bij me Ipad )
redelijk snel!
10.2 inch
verder nog neit echt gekomen
quote:hmmzzz, dat terwijl ik ook wel eens bizar snelle bezorgingen heb gehad.
quote:Ja maar welke heb jij precies met die 10.2 inch?
quote:Can't talk about that.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef nordin1233 het volgende:
Iemand ervaring met fake items die via DHL verzonden zijn?
quote:Een varkentje met 2 leds erin zekerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Can't talk about that.
OT:
Wacht al 35 dagen op me pakketje van Focalprice...![]()
Check elke dag me brievenbus, maar nog steeds geen geel pakketje.
quote:Kan je baas geen Stanleymessen aanschaffen?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef forsho het volgende:
even op messen jacht om dozen mee open te snijden (voor werk)
iemand tips?
quote:Je had beter zoiets kunnen nemen, kun je meer kracht mee zetten. Lange messen zijn niet zo geschikt voor dozen... DIe ultra fire dingen zien er iel uit, verwacht ik niet veel van.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef forsho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mesje besteld
http://www.focalprice.com/detail_HT276B.html
quote:We verkopen ze zelfsOp vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan je baas geen Stanleymessen aanschaffen?![]()
Bij de Action hebben ze goede voor goedkoop, wegwerp en stevige ijzeren met cartridge. Ik zou de laatste nemen voor dozen, betere greep en goed stevig.
quote:Ik zie dat jenmijn uitspraak in je sig hebtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan je baas geen Stanleymessen aanschaffen?![]()
Bij de Action hebben ze goede voor goedkoop, wegwerp en stevige ijzeren met cartridge. Ik zou de laatste nemen voor dozen, betere greep en goed stevig.
Vandaag wel een pakje van DX ontvangen, zo'n memo appel voor gratis en 3 zakmessen. Was wel een beetje om te janken maar dat review ik later wel.
Ook kreeg ik een doos vol Sloggie ondergoed maar dat was voor de buurvrouw, geil hoor. Ga ik aan denken als mijn eieren arriveren![]()
quote:Die heb ik al binnen gekregenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Een varkentje met 2 leds erin zeker
quote:Als ik jou was zou ik ook kijken voor een wit pakketje hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Can't talk about that.
OT:
Wacht al 35 dagen op me pakketje van Focalprice...![]()
Check elke dag me brievenbus, maar nog steeds geen geel pakketje.
quote:Ik ga ook naar concerten van de Jostiband, om het even in een context te plaatsenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik zie dat jenmijn uitspraak in je sig hebt
quote:Voordat ik die binnen kreeg moest ik 40 dagen wachten. Veel succes.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Die heb ik al binnen gekregen. Wacht op deze: http://www.focalprice.com(...)ook_Transparent.html
quote:Is eigenlijk ook helemaal niet zo speciaal meer. Immers, een triangel en pauken kan je ook gewoon goedkoop in China bestellen om zo zelf je eigen jostiband te maken!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ga ook naar concerten van de Jostiband, om het even in een context te plaatsen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ga ook naar concerten van de Jostiband, om het even in een context te plaatsen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:26 schreef bularax het volgende:
[..]
Voordat ik die binnen kreeg moest ik 40 dagen wachten. Veel succes.
quote:Maar ze hebben geen Sinterklaas kleding in China, Jostiband + Sinterklaas op youtube is gewoon ultiem genotOp zaterdag 30 oktober 2010 09:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook helemaal niet zo speciaal meer. Immers, een triangel en pauken kan je ook gewoon goedkoop in China bestellen om zo zelf je eigen jostiband te maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok gaan we weer met de Chinezen![]()
Mijn hoofdlamp van BIC was na dik 2 weken nog steeds niet verzonden, emailtje, het magazijn zou een bericht ontvangen. Vervolgens is het pakje onderweg na een paar dagen![]()
Gaat net de deurbel, aan de vuilniszak kon ik zien dat het pakje van BIC is![]()
Ik bestel dus dit....
Vervolgens ontvang ik dit![]()
Zo'n slimmerik in het magazijn had het geniale idee om het probleem op te lossen. De lamp is niet leverbaar dus stoppen we gewoon 2 andere lampen in de vuilniszak. De klant zal tevreden zijn als deze 2 lampen krijgt ipv 1. Dat de bestelde lamp 6 keer zo duur is ach.... een lamp is een lamp. Chinese logica![]()
Gelukkig nog binnen de 40 dagen gevallen, dat laat ik me dus nooit meer overkomen dat de levering zo lang duurt dat je overgeleverd bent aan een ChineesNiks wachten, altijd claimen binnen 40 dagen.
Nog een gratis appel en zakmes van DX. Ik mis wel een schroef![]()
Deze is van goede kwaliteit, niet perfect maar voldoende afwerking voor de prijs.
De appel blijft niet goed zijn vorm houden zonder het netje. Met de paperclip vouwt ie raar open waardoor het niet echt mooi oogt. Wel een grappig ding![]()
![]()
quote:En met deze kun je ook genoeg indruk maken op je baas om een salarisverhoging te krijgenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef ElmoFan het volgende:
Dat mes is handig voor openen van pakketjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mes is nergens handig voor, openen is onhandig, snijden lukt niet omdat ie rond loopt. Het is meer een mooi model voor de show dan nuttigheid.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:20 schreef ErkendFokker het volgende:
Belangrijke tip voor bij BuyInCoinsZorg dat je niet ingelogd bent als je bestelt.. Je kan dan gewoon de code 10%ebay110 ongelimiteerd gebruiken, en je kan een referrer invullen. Als je bijvoorbeeld VIP als referrer invult, en 10%ebay110 als coupon code, krijg je 15% kortingMooi meegenomen toch?
Oh ik krijg een foutmelding na de betalingWas hiervoor nog niet zo maar weet niet of de betaling nou wel of niet gelukt is
Ok dit werkt dus niet want het is nu ineens toch 18,37![]()
Dat was dus die bug in paypal waar monkeybrain het over had..
Heb paypal daarom ook maar even op de hoogte gesteld van deze bug :p
[ link | afbeelding ]
4,50 nog steeds vet goedkoop voor zo'n kabel..
Precies, deze kabel zou net zo goed voor 40 euro verkocht kunnen worden bij een duurder merkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
even een flashback naar een week terug
![]()
Het irritante is dat je wel de code van 8% kunt gebruiken maar je hebt al betaald. Om nu te refunden voor 30 cent is de moeite niet waard![]()
Niet slecht die kabel, dat "stof" om zo'n kabel oogt altijd mooi en profiHet grote geheim van de visuele elektronica industrie is dat er geen slechte HDMI kabels bestaan en de goedkoopste prima voldoen. Als je er 1 van 1.5 meter zoekt moet je bij de Action zijn, voor 3 meter lijkt dit een prima keus
![]()
Net 5 pakjes ontvangen van de postbode, echt zeer goede producten ontvangen![]()
Straks meer, ben even aan het klussen
Ja, hdmi is hdmi, al die kabels van 80 euroquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:25 schreef MagischMannetje het volgende:
Nu we het toch over hdmi kabels hebben voor de PS3 is ook de goedkoopste goed?
Haha, ik betwijfel zelfs of de dropveter slechter geluid geeft maar cosmetisch gezien is het zeker de moeite waard. Als je een componenten set koopt is het gewoon leuk om de boel een beetje "aan te kleden" maar het is zonde om de geldkraan open te trekken (kun je beter in je speakers stoppen voor echte resultaten).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Precies, deze kabel zou net zo goed voor 40 euro verkocht kunnen worden bij een duurder merkDat stof ziet er inderdaad professioneel uit. En bij digitaal heb je toch geen beeldkwaliteitsverschil..
Ben een beetje bezig om mijn dropveterkabels te verbannen omdat het er simpelweg niet uit ziet. Ik heb net een nieuwe marantz versterker gekocht en wil dus dat het er allemaal wat netter uitziet. Heb daarom bij die engelse winkel die je een tijdje geleden hebt gepost ook wat digitale coax en optische kabels besteld..
(http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370095866068 en http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370188773082)
Kan vast allemaal nog wel wat goedkoper enzo maar wil dat het er netjes uitziet en had geen zin om op HKPost te wachten dus daarom maar uit Engeland gehaald.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170479812042
Dit dan wel weer uit china gehaald omdat het gewoon extreem goedkoop is daar, kan je hier net 2 pluggen voor kopen..
Dus nu ziet het er duur uit maar het is toch lekker goedkoop.. Als ik dit soort dingen bij de audiozaak had gekocht was ik waarschijnlijk wel 10x zoveel kwijt geweest :p
Een HDMI kabel van 20 meter, zo'n "goede" dure, kost meer dan een 2e apparaat aanschaffenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:36 schreef Xaia het volgende:
Ja voor korte kabels is het echt onzin maar ik meen me te herinneren dat bij kabels rond de 15 a 20 meter er anders framedrops enzo ervaren worden..
Ik gebruik ook USB-verlengkabels van de action (alsmede audiokabels, zowel met alleen tulpstekkers als een kabel met aan 1 kant een 3,5mm) en die zijn inderdaad prima, nooit problemen mee gehad. Overigens gebruik ik voor de speakerset van m'n computer een audiokabel van DealExtreme, geeft ook erg goed geluid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:20 schreef neo2000 het volgende:
Psies, digitaal is digitaal.. MAAR..
Bij HDMI kan je wel te maken hebben met versies van je kabel. Zelfde als met USB. je hebt usb 1.1 en usb 2 gecertificeerde kabels.Als je een USB 2 apparaat met een oude usb kabel aansluit welke alleen aan 1.1 specs voldoet, kan de boel trager zijn.
Bij HDMI heb je ook versie 1.3 en 1.4 kabels. Het verschil? Bepaalde functionaliteit KAN je missen. Gelukkig is deze functionaliteit voor 99% van het gewone volk toch niet bereikbaar omdat deze onbetaalbaar is.ik meen gelezen te hebben dat je voor bijvoorbeeld 3d beeld wel HDMI 1.4 nodig hebt, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.(is vast na te zoeken met Google wat de verschillen zijn)
Over het algemeen zijn de elcheapo kabels goed zat. Heb hier ook USB verleng en HDMI kabels van de Action liggen en ook de USB verlengkabels stellen niet teleur.
Op ebay zijn de vast goedkoper te vinden, maar van de webshops gok ik zo dat BIC de goedkoopste is (dit is meestal het geval, sommige dingen op BIC zijn wel tot 65% goedkoper dan op Dealextreme...)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:19 schreef Skiet het volgende:
Die HDMI kabel van BIC ziet er leuk uit inderdaad. Ook lekker lang. Maar ik vraag me af welke shop (ebay of gewoon) nou de goedkoopste HDMI kabel heeft. Iemand een idee?
Heb wel onderzocht, deze kabel is echt heel goedkoop.. Als je echt spotgoedkoop wil moet je naar de action gaan ofzo maar denk niet dat je prijs/kwalitatief bij deze kabel in de buurt komt.. DX bijvoorbeeld is een stuk duurder voor zulke mooie kabels en ik had 3meter nodig dus dit was echt een koopje..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:19 schreef Skiet het volgende:
Die HDMI kabel van BIC ziet er leuk uit inderdaad. Ook lekker lang. Maar ik vraag me af welke shop (ebay of gewoon) nou de goedkoopste HDMI kabel heeft. Iemand een idee?
Dat van die versterkers is dus niet waar.. Er zit echt een geluidsverschil in de versterkers.. Ik had een pioneer en die klonk echt naar kanker..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een HDMI kabel van 20 meter, zo'n "goede" dure, kost meer dan een 2e apparaat aanschaffen![]()
Volgens mij valt dat buiten de specs van het HDMI ontwerp. Wat nu precies een goede kabel beter maakt dan een gemiddelde kabel krijg je ook weinig antwoord op. Beter = duurder, dat soort flauwekul. Een betere afwerking en afscherming is de moeite waard maar dat hoeft echt niet zoveel te kosten.
Zal ik nog iets lompers vertellen, je kunt geen verschil horen tussen...
Een cd speler van duizenden euro's en een alleslikker dvd speler van een paar tientjes als je deze optisch aansluit![]()
Een versterker van 5000 euro en een Sony versterker van 200 euro(met als voorwaarde dat je binnen de specs van het apparaat blijft).
Met speakerkabel hetzelfde, zolang het dik genoeg is om het vermogen te verwerken voldoet elk draad. Meer dan 1 euro de meter is weggegooid geld![]()
Mooi is niet hetzelfde als kwalitatief goed hequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Heb wel onderzocht, deze kabel is echt heel goedkoop.. Als je echt spotgoedkoop wil moet je naar de action gaan ofzo maar denk niet dat je prijs/kwalitatief bij deze kabel in de buurt komt.. DX bijvoorbeeld is een stuk duurder voor zulke mooie kabels en ik had 3meter nodig dus dit was echt een koopje..
Nee, maar de reviews bij de DX goedkope kabels zeggen allemaal dat hij het bijv. niet doet met een PS3 enzo.. En bij BIC staat dat het wel goed is..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:48 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mooi is niet hetzelfde als kwalitatief goed he
Al moet ik wel zeggen dat ik met de beperkte ervaring die ik tot nu toe met BIC heb, ik absoluut meer vertrouwen qua kwaliteit heb in BIC, dan in Dealextreme. Het lijkt alsof BIC veel strengere quality control doet ofzo, ik weet het niet.
Ik zat al te wachten op een slachtofferquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dat van die versterkers is dus niet waar.. Er zit echt een geluidsverschil in de versterkers.. Ik had een pioneer en die klonk echt naar kanker..
Ik had de pioneer net gekocht :p En een oude sony.. De oude sony klonk gewoon stukken beter dan die pioneer. Mijn luidsprekers zijn 6 ohm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op een slachtoffer![]()
Het is niet mijn mening maar een conclusie van een fantastische test op hififorum met een groep fanatiekelingen.
Ze hebben dit dubbel blind getest, het volume gelijk gezet en vervolgens willekeurig schakelen. Men kon de 2 apparaten niet uit elkaar houden dus is de conclusie... geen enkel verschil of verwaarloosbaar klein.
Een duurder apparaat kan natuurlijk wel uit betere componenten bestaan die langer meegaan, of een mooiere behuizing. Maar als je kijkt naar pure sound prestatie is het een behoorlijke anti climax.
Een belangrijk punt/voorwaarde is dat de versterker de speakers in zijn specs moet kunnen aansturen. Zware speakers kun je niet aan een lamme versterker hangen, dan krijg je vervorming. Ik ken alle verhalen maar mijn conclusie is dat het allemaal in je hoofd zit, er is heel veel suggestie in de audiowereld en dit levert veel geld op als fabrikant.
Dat de Pioneer naar kanker klonk kan liggen aan de suggestie dat je nieuwe aankoop wel mooier moet klinken of het apparaat kon de speakers niet goed aansturen.
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10074.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |