quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:dan wacht ik daar wel op
quote:owhhhhh ik heb het al wel eens meer gezegd maar Thijs is zo lief. Als ik niet zo oud was had ik hem gestrikt om met hem te trouwen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs zei net: mama huilen, kusje op?![]()
Ik ga even knuffelspelen
quote:Helaas kunnen wij de winter niet ontwijken. Hoop dat het niet zo kutwinter word als vorig jaar wat een ellende was dat zeg.
quote:alsjeblieft niet weer zoveel sneeuwOp dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Helaas kunnen wij de winter niet ontwijken. Hoop dat het niet zo kutwinter word als vorig jaar wat een ellende was dat zeg.
*ik haat de winter*
quote:Hey EnfeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef Enfermera het volgende:
Huis weer schoon en alle was opgeruimd
Straks ff koken. Heb eigenlijk nog niet zo'n trek xD
quote:neehee maar ik dacht ik bereid jullie vast voor voordat je het weet glibberen wij weer over de weg en zitten wij tot onze oren dik ingepakt om ons tegen koning winter te beschermen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
Maar als ik het weerbericht voor volgende week moet geloven dan klopt de tt toch niet helemaal
quote:Ja, net ff snel door het huis gerausdOp dinsdag 26 oktober 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe
Zo te lezen ben jij goed bezig geweest
quote:Doe maar wel hier een daar een uitzondering i.v.m. dik ingepakt tot onze orenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
neehee maar ik dacht ik bereid jullie vast voor voordat je het weet glibberen wij weer over de weg en zitten wij tot onze oren dik ingepakt om ons tegen koning winter te beschermen.
en ik wist geen andere topictitel
quote:en de OP heb je niet goed gekopieerdOp dinsdag 26 oktober 2010 18:02 schreef Panda72 het volgende:
shit het nummer van de topictitel niet veranderd en ik kan de op niet meer vinden hellup
quote:Goed, hard gewerkt, zelfs zo hard dat we vanmorgen 1 uur en 15 mib geeb prei haddenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, net ff snel door het huis gerausdMoest toch gebeuren. Hoef ik het morgen ook niet meer te doen
Hoe was jouw dag?
quote:Ik heb er weinig last van gehad eigenlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
Helaas kunnen wij de winter niet ontwijken. Hoop dat het niet zo kutwinter word als vorig jaar wat een ellende was dat zeg.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van gehad eigenlijk![]()
Toen ik eenmaal mijn rug gebroken had na een lullig uitgijdertje op een beetje sneeuw, ben ik de rest van de winter niet meer de deur uit geweest
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, hard gewerkt, zelfs zo hard dat we vanmorgen 1 uur en 15 mib geeb prei hadden
quote:Dat er een miscommunicatie is geweest en daar door 1 uur en 15 min pauze had vanmorgen, dus van 9:15 tot 10:30 niks gedaan
quote:wat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
Maar hebben jullie het erge nieuws al gehoord?
quote:Nee?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
Maar hebben jullie het erge nieuws al gehoord?
quote:sneeuwOp dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die sneeuw erg mooi, maar het is vooral leuk als je niet de deur uit moet enzo
quote:Ja dat dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die sneeuw erg mooi, maar het is vooral leuk als je niet de deur uit moet enzo
quote:Oob ip dagp dab je geeb prei hapOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat er een miscommunicatie is geweest en daar door 1 uur en 15 min pauze had vanmorgen, dus van 9:15 tot 10:30 niks gedaan
quote:Nou. Mijn hart breekt.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
Octopus Paul is dood, dat beest van het WK
quote:oooh dat ja. Dat weten Marijke en ik wel. Marijke wil er Kalamariasalade van eten en ik Pulpo.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
quote:AhOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat er een miscommunicatie is geweest en daar door 1 uur en 15 min pauze had vanmorgen, dus van 9:15 tot 10:30 niks gedaan
quote:
quote:hihi
quote:Maar sneeuwballengevecht 's nachts
quote:Nou, wat een vreselijk nieuwsOp dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
quote:Wat hij zegt
quote:Ja, kalamarisaladeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oooh dat ja. Dat weten Marijke en ik wel. Marijke wil er Kalamariasalade van eten en ik Pulpo.
quote:Dat is zekerOp dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar sneeuwballengevecht 's nachtsEn warme chocomelk
En en en knus enzo
quote:Toen ik het hoorde dacht ik meteen hebben ze geen betere nieuws[..]
Nou, wat een vreselijk nieuws
quote:Vrijdag is het tussen de middag wel fijn om wat langer pauze te hebben maar niet op dinsdag morgen
quote:dat is welOp dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar sneeuwballengevecht 's nachtsEn warme chocomelk
En en en knus enzo
quote:Ja, maar dat is verleden tijdOp dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is wel...
maar gladheid... litteken
...
quote:denk je dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is verleden tijdNu is het weer een schone lij voor sneeuw
![]()
quote:Nee, dit jaar niet! Was een ongelukje, zal niet weer gebeurenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
denk je dat?
maar maar dat litteken zit er nog steeds... en die sneeuw wil er vast een bij maken...
quote:Gloeiende hoerige takketyfus-hoekje van een tafel of whateverOp dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef Panda72 het volgende:
godgloeiendgodver ik stoot net ontzettend hard mijn knie
quote:*Ringggg*Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Panda72 het volgende:
ja aan de tafel telefoon ging ik stond te snel op en stootte mijn knie tegen de tafel.
quote:Dat is zeker niet fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Panda72 het volgende:
ja aan de tafel telefoon ging ik stond te snel op en stootte mijn knie tegen de tafel.
quote:hihihi het was niet mijn moeder.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Ringggg*
"AUW GODGLOEIENDGODVER hoi mam, met mij"
quote:nope
quote:wut????Op dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een aarspompding is die HTC zeg
Als ik een nieuwe afspraak erin zet en ik doe SYNC dan verschijnt er dus mooi niks
quote:Meneer wenst alleen vanaf Outlook NAAR de telefoon toe te "synchroniseren".
quote:ik weet niet eens wat htc sync isOp dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meneer wenst alleen vanaf Outlook NAAR de telefoon toe te "synchroniseren".
But love to me is a two-way street
and all I really want is peace![]()
Sowieso kun je maar kutpoepschijtkakweinig instellen aan dat HTC sync. Alsof je van een lekkere Porsche gaat naar iets met een Ferrari-motor en breeje baande, en met één versnelling en houten wielen.
quote:Dank je welOp dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond.
TT even aangepast op mijn telefoon.
quote:Dat is iets wat zegt dat het zorgt dat je PC kan praten met je telefoon. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat htc sync is
quote:oh okeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets wat zegt dat het zorgt dat je PC kan praten met je telefoon. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is.
quote:Avond BarretjeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
lekker gegeten allemaal??
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
lekker gegeten allemaal??
quote:Wedstrijd waar van?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Barretje80 het volgende:
*kan de quote knopjes nog steeds niet vinden*
Ik had pasta met kip, tomaat, paprika en peultjes..
Vanavond wedstrijd *o*
quote:Natuurlijk doen de smileys het wel, gekkie!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
Volleybal..
(en de smileys doen het ook al niet!!)
quote:Hey LLOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond![]()
Nieuwe layout.. ik hou niet zo van veranderingen
quote:Volgens mij wel hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
Volleybal..
(en de smileys doen het ook al niet!!)
quote:Ja ik heb em maar vast ingesteld zodat ik kan wennen ....Op dinsdag 26 oktober 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
ik vind hem wel fijn, misschien gewoon even wennen
quote:Ik moet ook nog aan wat dingen wennenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb em maar vast ingesteld zodat ik kan wennen ....
Ik vind het gewoon nog eventjes erg nieuw
quote:Oeh, lekker!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Barretje80 het volgende:
*kan de quote knopjes nog steeds niet vinden*
Ik had pasta met kip, tomaat, paprika en peultjes..
Vanavond wedstrijd *o*
quote:nieuwe layout begint bij mij te wennen. Vind het best al leuk.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond![]()
Nieuwe layout.. ik hou niet zo van veranderingen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nieuwe layout begint bij mij te wennen. Vind het best al leuk.
quote:Ja wel oke meisOp dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Quote knopje zit vlak onder de postcount aan de rechterkant van de post
LL!Hoe ist meis?
quote:Jij hebt wel veel vertrouwen in jezelfOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke meis![]()
![]()
Ik heb het goede voornemen om morgen een enorme opruimdag te gaan houden... en dan voornamelijk speelgoed en kleding![]()
Want Sinterklaas komt binnenkort en het puilt uit
Maarja voor het zelfde geldt heb ik morgen een kutbui en dan houdt het op
Hoe is het bij jou??
quote:Oh, cool! Ja, ik vroeg me al af wat dat knopje dan nog meer zou doen, maar dat is wel heel handig!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
wat wel dan weer leuk is aan de nieuwe layout vind ik dat als je de Lapo hebt gedaan en je wilt een nieuw deel openen dat je dan alleen op het knopje nieuw deel openen hoeft te klikken en dat de OP dan al meteen in beeld veschijnt het enige wat je dan alleen nog moet aanpassen is de titel en het nummer van de topic.
quote:Goed zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke meis![]()
![]()
Ik heb het goede voornemen om morgen een enorme opruimdag te gaan houden... en dan voornamelijk speelgoed en kleding![]()
Want Sinterklaas komt binnenkort en het puilt uit
Maarja voor het zelfde geldt heb ik morgen een kutbui en dan houdt het op
Hoe is het bij jou??
quote:Kijk, dit is, bijna, het niveau van doordachtzijndheid wat ik fijn vindOp dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
wat wel dan weer leuk is aan de nieuwe layout vind ik dat als je de Lapo hebt gedaan en je wilt een nieuw deel openen dat je dan alleen op het knopje nieuw deel openen hoeft te klikken en dat de OP dan al meteen in beeld veschijnt het enige wat je dan alleen nog moet aanpassen is de titel en het nummer van de topic.
quote:Ik moest dus soort van wallpaper maken voor iemand..
quote:Lekker homemade hamburgersOp dinsdag 26 oktober 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, cool! Ja, ik vroeg me al af wat dat knopje dan nog meer zou doen, maar dat is wel heel handig!
[..]
Yep
Goed zo!Das altijd leuk, heb ik een tijdje terug ook gedaan
Er gaan weer 2,5 vuilniszak richting mn oma zodat mensen weer wat kleding kunnen uitzoeken!
Ja precies, allemaal nieuwe spullen dan..Haha hangt helemaal van je dag af he! Als ik een opruimdag heb wordt ik meestal een paar dagen daarna ongesteld
En dan denk ik terug zo van; ohja, logisch dat ik ging opruimen
:")
Lekker, lekkerBen mn ritme alvast wat aant omdraaien want ik ga morgenavond de nacht in voor 2 nachtjes, ben benieuwd
Eerste keer voor mij. Lekker gekookt vanavond, zelf hamburgers gemaakt enzo
quote:Ze te zien vond je het ook nog lekker, ik ben op zich ook wel benieuwtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed dan, speciaal voor Suikertaartje en Goldfinger:MARRONI-GATE
Dus om te beginnen staat er ook voor het station van het Zwitserse Winterthur zoeen kraampje, waarbij men het nog niet eens is over de spelling van het woord.
[ afbeelding ]
Dan loop je naar dat mannetje toe en vraag je een kleine portje. Je betaalt CHF 4,80 voor 150 gram. Ongeveer ¤ 3,50 is dat.
[ afbeelding ]
Dan kijk je in het zakje![]()
[ afbeelding ]
Het blijken helemaal geen glimmende dingen met aders te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze blijken trouwens ook nog erg gezond te zijn, er zit echt van alles in![]()
[ afbeelding ]
En nog een paar close-upjes van onze eiwitrijke vriendjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot de vuurdoop zelf![]()
![]()
Weer wat ontdekt
quote:Er gebeurt daar nog al wat op jou werkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga even mijn collega bellen ze had mij gesmst over iets wat op kantoor gaande is. En het schijnt nogal smeuig te zijn.
quote:Smeuïg? De baas neukt zijn secretaresseOp dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga even mijn collega bellen ze had mij gesmst over iets wat op kantoor gaande is. En het schijnt nogal smeuig te zijn.
quote:Had ik al gezegd dat ik van je hou?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus om te beginnen staat er ook voor het station van het Zwitserse Winterthur zoeen kraampje, waarbij men het nog niet eens is over de spelling van het woord.
[ afbeelding ]
Dan loop je naar dat mannetje toe en vraag je een kleine portje. Je betaalt CHF 4,80 voor 150 gram. Ongeveer ¤ 3,50 is dat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Weer wat ontdekt
quote:Ik heb het hele zakje opgegetenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze te zien vond je het ook nog lekker, ik ben op zich ook wel benieuwt
quote:Nog niet vaak genoeg als je dat bedoelt?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
quote:En waren de kastanjes ook een beetje lekker?
quote:Niet alleen heb je het geprobeerd, je hebt er ook gewoon een filmpje van gemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog niet vaak genoeg als je dat bedoelt?
quote:Zei ik toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet alleen heb je het geprobeerd, je hebt er ook gewoon een filmpje van gemaakt![]()
quote:Je HEBT er mannen bij die gewoon doen wat ze zeggen. Veel simpeler kan het bijna niet
quote:die man kan je op opdracht sturenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
~knip
Weer wat ontdekt
quote:Dat was vanochtend...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel op tijd klaar he?8:30 bij de brug
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dat is waar.
morgen half negen bij de brug?
quote:en iedereen weet dat yoga 's avonds isOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
morgen geen yoga i.v.m. vakantie
quote:Ik geef hier bij MPG gelijk dat het vanmorgen half 9 wasOp dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
en iedereen weet dat yoga 's avonds is
quote:Best lekker hoor
quote:Waarom heeft mijn mammie dan 's ochtends yoga? He? He?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
quote:de yoga van ST natuurlijk, welke andere yoga is er nou interessant?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn mammie dan 's ochtends yoga? He? He?
quote:ik ken ze wel "rauw", vers uit het bos, ook wel lekker, een beetje bitter.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best lekker hoorMoet je ook eens proberen
quote:ik had gelijk dat ze lekker zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Weer wat ontdekt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de yoga van ST natuurlijk, welke andere yoga is er nou interessant?
quote:harde werkert
quote:
quote:
quote:GMTA!
quote:veel troep van de sneeuwballen en ijspegel party?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen nog even dweilen en we zijn klaar voor de halloween week
quote:ik heb vandaag ook al hard gewerktOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laten we het daar even niet over hebben
quote:
quote:Eh. Ik mis iets volgens mijOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ben jij de vriendin van Klonk?!
[..]
GMTA!
quote:gelukkig nietOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel troep van de sneeuwballen en ijspegel party?
quote:bij mij komt het eraan, beginnen met een project dat eigenlijk al over de deadline isOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook al hard gewerkt![]()
en morgen nog even een paar dingen maken aan de volvo en dan hopen dat hij deze week nog de verkoopkeuring kan krijgen
quote:Ja. Klonk. Maar die missen wij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eh. Ik mis iets volgens mij
quote:Lekker handigOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mij komt het eraan, beginnen met een project dat eigenlijk al over de deadline is![]()
nog 4 weken maar de aanvragen voor accounts en rechten duurt 6 weken.
quote:opeens heb ik het gevoel dat ik hier al heeeeeeeeeeeeeeeel lang postOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Klonk. Maar die missen wij ook.
Klonk postte hier namelijk vaak mee, en hij eet elke dag een appeltje. En hij maakt elke dag een fietstocht. En zijn vriendin is Klonkette
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Bats-Koning. Is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
Zo niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[ afbeelding ]
Zo niet:HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Zo niet:wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de onderbroekenlol kan niet op met die Zwitsers. Naast Kloten ligt ook nog dit namelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:thanks
quote:Heej das mijn tekstOp dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij
en in het topic het filmpje van Fles
quote:AhOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Klonk. Maar die missen wij ook.
Klonk postte hier namelijk vaak mee, en hij eet elke dag een appeltje. En hij maakt elke dag een fietstocht. En zijn vriendin is Klonkette
.
quote:OhOp dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej das mijn tekst
Filmpje?Waarvan?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Dat was wel een heel snelle he?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
de yoga van ST natuurlijk, welke andere yoga is er nou interessant?
quote:gepofte kastanje ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, ik heb die al vaak gebruikt
Dat hij een kastanje eet
quote:soms ben ik heel snelOp dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel een heel snelle he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Ik zou het niet weten maar hier het filmpje
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Weer wat ontdekt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
soms ben ik heel snel
Zei ik dat? Nee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms ben ik heel snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:snel is soms gewoon ook héél lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
jij nietmaar jij bent dan ook heel
en
en
enzo
quote:Zakje kastanjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
fris? fris? het nondeju koud
ik heb al een muts op en handschoenen aan
quote:oeh oeh
quote:Ik ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kende het dus helemaal niet[KSC #2032] Waar het binnenkort weer winter is
quote:HertttttOp dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef Muck het volgende:
Ik ga dit weekend herfstvoedsel maken
pompoensoep, paddestoelen-risotto en iets leuks met vlees
misschien nog een lekker toetje, maar daar denk ik nog even over na
quote:Dan loop je bij deze een uur of 30 achter op mij
quote:Inmiddels wel dusOp dinsdag 26 oktober 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
wie kent er nu niet gepofte kastanjes![]()
weetje hoe lekker![]()
quote:Heb ik aan zitten denken, maar ik weet van 3 van de 5 die mee eten dat ze het niet lusten
quote:NIET LUSTEN???? HERT NIET LUSTEN???Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik aan zitten denken, maar ik weet van 3 van de 5 die mee eten dat ze het niet lusten
quote:Dan maak van alles maar twee muckieporties extraOp dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef Muck het volgende:
Ik ga dit weekend herfstvoedsel maken
pompoensoep, paddestoelen-risotto en iets leuks met vlees
misschien nog een lekker toetje, maar daar denk ik nog even over na
quote:Jij komt ook aanschuiven?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan maak van alles maar twee muckieporties extra...
quote:ik vind het ook heerlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIET LUSTEN???? HERT NIET LUSTEN???
Net alsof dat kanWeet je HOE lekker
quote:en dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan maak van alles maar twee muckieporties extra...
quote:pannenkoeken,wie lust dat nu nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk
alleen mijn tante is een huilie, ze lust geen kip, rozijnen, pannekoeken, hert etc etc. etc.
[..]
en dan?
quote:Je LAAT het hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
Wie lust er nou geen pannenkoeken?
Oh wacht..
quote:ja maar
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
Wie lust er nou geen pannenkoeken?
Oh wacht..
quote:jouw tante is violindeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk
alleen mijn tante is een huilie, ze lust geen kip, rozijnen, pannekoeken, hert etc etc. etc.
[..]
en dan?
quote:ja, dat dusOp dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
pannenkoeken,wie lust dat nu niet_!
quote:nee joh een fiep, net zoals ik
quote:Thijs dus...
quote:Ik wel ja
quote:Zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef Muck het volgende:
ja maar
koetjes
varkentjes
schaapies![]()
lammetjes![]()
quote:dus je komt geen pannenkoeken met me eten?
quote:ja dus datOp dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat dus![]()
ik kan wel 100 varianten bedenken, daar moet toch wel íéts bijzitten wat eetbaar is?
quote:Ik wil me wel opofferenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
dus je komt geen pannenkoeken met me eten?
quote:
quote:kinderen
quote:ik vind veel beesten schattigZo.
quote:Jaaa
quote:Violinde
quote:ik vind ook heel veel beesten schattig...maar niet lekker
quote:Oh, een hooghartig tiefeswijf. Mooi werk. Weg ermee.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Violinde![]()
dochter van de koning en het enige dat ze at was verse aardbeien met slagroom.
maar die waren vanochtend geplukt door de minister van financiën en plukzaken, 1 pot nat.
Vanochtend? dan zijn ze niet vers meerdie hoef ik niet
quote:Met jou kan ik praten over dierenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
kinderen![]()
[..]
ik vind veel beesten schattig
en lekker
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Beetje slecht voor je tanden, maar beslist leuk voor de foto. Al die houten pionnetjes en dobbelstenen erop en zo. En kaas
quote:zegt me helemaal nietsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Violinde![]()
maar die waren vanochtend geplukt door de minister van financiën en plukzaken, 1 pot nat.
quote:Gewoon wijsmaken dat het kalkoen isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk
quote:Wat denk je zelf[..]
en dan?
quote:ja dat is waar ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs dus...
[..]
Ik wel ja![]()
[..]
Zo.
quote:pannenkoeken lust ik zeker maar ik mag geen kaas en tomaat en ik lust een hoop niet omdat ik hyper smaak papillen hebOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
dus je komt geen pannenkoeken met me eten?
quote:Prinsesje Petronella was ook al zo'n zeikwijfOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
Violinde![]()
quote:Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Beetje slecht voor je tanden, maar beslist leuk voor de foto. Al die houten pionnetjes en dobbelstenen erop en zo. En kaas
quote:Ik vind je lief, ik doe het graagOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagen
quote:Is Fles gemeen tegen je?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagen
quote:stukje algemene ontwikkeling voor Muck:
quote:Thijs is fan van pizzaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs moet wel pannenkoeken eten hoor. Anders boemeluk
quote:Dank je welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind je lief, ik doe het graag
quote:Ik vertik het om proefdieren te gebruiken, maar eet wel lamskoteletjesOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten over dieren![]()
quote:goed idee!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon wijsmaken dat het kalkoen is.
En anders een boterham voeren.
[..]
quote:klikoWat denk je zelf?
Aan MPG voeren, natuurlijk!
quote:ik eet geen tomatenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
pannenkoeken lust ik zeker maar ik mag geen kaas en tomaat en ik lust een hoop niet omdat ik hyper smaak papillen heb
quote:díé ken ik dan weer welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prinsesje Petronella was ook al zo'n zeikwijf
quote:Daar ben ik dus ook tegenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vertik het om proefdieren te gebruiken, maar eet wel lamskoteletjes![]()
quote:De 2de omdat hij dan je aankijktOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:De tweede, maar dat wist je alOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:2Op dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:ondersteOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:boemeluk?!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs moet wel pannenkoeken eten hoor. Anders boemeluk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stukje algemene ontwikkeling voor Muck:
quote:ik geef de meest doorgewinterde koks nog migraine hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vertik het om proefdieren te gebruiken, maar eet wel lamskoteletjes![]()
[..]
goed idee!![]()
[..]
kliko
[..]
ik eet geen tomaten
en kaas kan ik weglaten voor je
en ik heb zelf een kookboek geschreven, dus ik kan vast wel iets maken dat je lust
[..]
díé ken ik dan weer wel
quote:De onderste.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:ik ben mijn tante gewendOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef de meest doorgewinterde koks nog migraine hoor
quote:Ja, boemeluk
quote:Groot gelijk heb jeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
De onderste(wist ik zelf ook wel, maar wilde ze stiekem zelf ook gewoon even laten zien
)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
De onderste(wist ik zelf ook wel, maar wilde ze stiekem zelf ook gewoon even laten zien
)
quote:post een random gerecht en ik weet zeker dat ik het niet lust
quote:FrietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
post een random gerecht en ik weet zeker dat ik het niet lust
quote:Nou nee ze had 2 collega's zien zoenen. Maar het is al maanden bekend dat die 2 verliefd op elkaar zijn, binnenkort gaan samen wonen en in 2011 gaan trouwen. Maar deze collega is af en toe een beetje daas dus ze komt nog wel eens met nieuwtjes aanzetten waarvan iedereen al op de hoogte is.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Smeuïg? De baas neukt zijn secretaresse?
quote:sla met suikerOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:kom een keertje muckip etenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:even je spelfout hersteld
quote:Coq au vinOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
quote:kroketOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:LolOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee ze had 2 collega's zien zoenen. Maar het is al maanden bekend dat die 2 verliefd op elkaar zijn, binnenkort gaan samen wonen en in 2011 gaan trouwen. Maar deze collega is af en toe een beetje daas dus ze komt nog wel eens met nieuwtjes aanzetten waarvan iedereen al op de hoogte is.
quote:daar houd ik dan weer niet zo van
quote:MuckipOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
kom een keertje muckip eten
behalve mijn tante lust iedereen dat
quote:Ik maak geen spelfouten[..]
even je spelfout hersteld
quote:getver
quote:ligt aan de ingrediënten maar in principe
quote:wat is muckip, ik ben gek op kip en watermeloen en waffels en nee ik ben geen negerOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
kom een keertje muckip eten
behalve mijn tante lust iedereen dat
[..]
even je spelfout hersteld
quote:Als ik het doe waarom jij dan nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckip!
[..]
Ik maak geen spelfouten. Ik ben nieuwsbaas, weet je nog?
quote:WheheOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee ze had 2 collega's zien zoenen. Maar het is al maanden bekend dat die 2 verliefd op elkaar zijn, binnenkort gaan samen wonen en in 2011 gaan trouwen. Maar deze collega is af en toe een beetje daas dus ze komt nog wel eens met nieuwtjes aanzetten waarvan iedereen al op de hoogte is.
quote:Pizza is ook goedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is fan van pizza![]()
Als je hem vraagt wat we gaan eten...nou. Pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
quote:mis je het al?
quote:en dus?Ik maak geen spelfouten. Ik ben nieuwsbaas, weet je nog?
quote:escargots
quote:dat is geen gerecht
quote:kip met citroen en kokos met lekkere noedels erbijOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
wat is muckip, ik ben gek op kip en watermeloen en waffels en nee ik ben geen neger
quote:Coquilles zijn schelpen....
quote:ja trev omdat jij het bent wel jaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Frikandel special, dat is er zeker wel eentje
quote:ohjaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
mis je het al?
[..]
en dus?
alsof harmen siezen nooit stottert
[..]
escargots![]()
huuuu
quote:Ik hoef het dus ook al nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
kip met citroen en kokos met lekkere noedels erbij
quote:Yippie
quote:Nou nog bedenken welke van de twee het lekkerst isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Als je Coq au vin anders schrijft krijg je opeens een heel ander gerecht
quote:Ik zou die bovenste doen. maar toen zag ik dat er al4 man voor idie onderste gegaan warenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:maar hele kip of filetsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:En mocht Pezu het echt niet lusten stuur het dan maar naar mij op ik lust heel veel
quote:JA!
quote:Philip Freriks verspreekt zich nooit[..]
en dus?
alsof harmen siezen nooit stottert
quote:Heb je die wel eens op[..]
escargots![]()
huuuu
quote:Jij bent gewoon lekker dwarsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou die bovenste doen. maar toen zag ik dat er al4 man voor idie onderste gegaan waren
quote:Ik heb nog een blik vandie dingen in de kast staan uit Frankrijk. Maar als het DAT is. Dan kan dat morgen ook wel weggesaneerd wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjacoqcilles zijn schelp/schaal/zeedingen
mosselen
quote:filets in reepjes gesneden
quote:hele kip gegaard in een zoutkorst met thijm en gebakken aardappeltjes met spek
quote:Nee helemaal niet
quote:Klinkt helemaal geweldigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:een standaard kroket? echt niet, een goede met zorg gemaakte ja
quote:ik krijg honger
quote:Ja, en?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou die bovenste doen. maar toen zag ik dat er al4 man voor idie onderste gegaan waren
quote:kom maar halenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En mocht Pezu het echt niet lusten stuur het dan maar naar mij op ik lust heel veel
quote:je krijgt het recept toch echt niet
quote:vast welPhilip Freriks verspreekt zich nooit.
quote:jup, net rubberHeb je die wel eens op?
quote:leuke woordspeling
quote:
quote:Dan moet je het nog maar een keer voor me kokenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar halen
[..]
je krijgt het recept toch echt niet
quote:[..]
vast wel
quote:[..]
jup, net rubber
quote:Dat hangt ervan af hoe schoon die andere Coq is.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou nog bedenken welke van de twee het lekkerst is
quote:zwitsal schoonOp dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe schoon die andere Coq is.
quote:Enkeltje prullenbakOp dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een blik vandie dingen in de kast staan uit Frankrijk. Maar als het DAT is. Dan kan dat morgen ook wel weggesaneerd worden
quote:Is het ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee helemaal nietIk vind gewoon die met die vinger op die neus grappiger
quote:ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee helemaal nietIk vind gewoon die met die vinger op die neus grappiger
quote:is het ook
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
een standaard kroket? echt niet, een goede met zorg gemaakte ja![]()
quote:KSC-meet doen?ik krijg honger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Alcohol desinfecteertOp dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef Panda72 het volgende:
Dat hangt ervan af hoe schoon die andere Coq is.
quote:Kom maarOp dinsdag 26 oktober 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je het nog maar een keer voor me koken.
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
is het ook
best wat werk, maar dat is het waard
[..]
maar die van euroshopper (nee, echt!) zijn ook lekker
[..]
KSC-meet doen?echt niet, die blief ik totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar nu heb ik echt honger![]()
alleen ontbeten
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Een oudtante van mij maakte vroeger heerlijke kroketten helaas is ze gaan hemelenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
een standaard kroket? echt niet, een goede met zorg gemaakte ja![]()
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
is het ook
best wat werk, maar dat is het waard
[..]
maar die van euroshopper (nee, echt!) zijn ook lekker
[..]
KSC-meet doen?Wil je dan voor mij wat anders maken dan de muckip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Dat is dan jouw eigen schuld als je alleen maar hebt ontbeten.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt niet, die blief ik totaal niet![]()
maar nu heb ik echt honger![]()
alleen ontbeten
quote:Zucht.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
Wil je dan voor mij wat anders maken dan de muckip?
quote:Oh ja dat is waar
quote:nope, ik kan het niet omdat stront misselijk van de pijnOp dinsdag 26 oktober 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is dan jouw eigen schuld als je alleen maar hebt ontbeten.
quote:mijn oma kon ook zo heerlijk kokenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een oudtante van mij maakte vroeger heerlijke kroketten helaas is ze gaan hemelen
quote:tuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je dan voor mij wat anders maken dan de muckip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |