quote:Je HEBT er mannen bij die gewoon doen wat ze zeggen. Veel simpeler kan het bijna niet
quote:die man kan je op opdracht sturenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed dan, speciaal voor Suikertaartje en Goldfinger:MARRONI-GATE
~knip
Weer wat ontdekt
quote:Dat was vanochtend...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel op tijd klaar he?8:30 bij de brug
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dat is waar.
morgen half negen bij de brug?
quote:en iedereen weet dat yoga 's avonds isOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
morgen geen yoga i.v.m. vakantie
quote:Ik geef hier bij MPG gelijk dat het vanmorgen half 9 wasOp dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
en iedereen weet dat yoga 's avonds is
quote:Best lekker hoor
quote:Waarom heeft mijn mammie dan 's ochtends yoga? He? He?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
en iedereen weet dat yoga 's avonds is
quote:de yoga van ST natuurlijk, welke andere yoga is er nou interessant?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn mammie dan 's ochtends yoga? He? He?
quote:ik ken ze wel "rauw", vers uit het bos, ook wel lekker, een beetje bitter.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best lekker hoorMoet je ook eens proberen
quote:ik had gelijk dat ze lekker zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed dan, speciaal voor Suikertaartje en Goldfinger:MARRONI-GATE
Dus om te beginnen staat er ook voor het station van het Zwitserse Winterthur zoeen kraampje, waarbij men het nog niet eens is over de spelling van het woord.
[ afbeelding ]
Dan loop je naar dat mannetje toe en vraag je een kleine portje. Je betaalt CHF 4,80 voor 150 gram. Ongeveer ¤ 3,50 is dat.
[ afbeelding ]
Dan kijk je in het zakje![]()
[ afbeelding ]
Het blijken helemaal geen glimmende dingen met aders te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze blijken trouwens ook nog erg gezond te zijn, er zit echt van alles in![]()
[ afbeelding ]
En nog een paar close-upjes van onze eiwitrijke vriendjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot de vuurdoop zelf![]()
![]()
Weer wat ontdekt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de yoga van ST natuurlijk, welke andere yoga is er nou interessant?
quote:harde werkert
quote:
quote:
quote:GMTA!
quote:veel troep van de sneeuwballen en ijspegel party?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen nog even dweilen en we zijn klaar voor de halloween week
quote:ik heb vandaag ook al hard gewerktOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laten we het daar even niet over hebben
quote:
quote:Eh. Ik mis iets volgens mijOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ben jij de vriendin van Klonk?!
[..]
GMTA!
quote:gelukkig nietOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel troep van de sneeuwballen en ijspegel party?
quote:bij mij komt het eraan, beginnen met een project dat eigenlijk al over de deadline isOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook al hard gewerkt![]()
en morgen nog even een paar dingen maken aan de volvo en dan hopen dat hij deze week nog de verkoopkeuring kan krijgen
quote:Ja. Klonk. Maar die missen wij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eh. Ik mis iets volgens mij
quote:Lekker handigOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mij komt het eraan, beginnen met een project dat eigenlijk al over de deadline is![]()
nog 4 weken maar de aanvragen voor accounts en rechten duurt 6 weken.
quote:opeens heb ik het gevoel dat ik hier al heeeeeeeeeeeeeeeel lang postOp dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Klonk. Maar die missen wij ook.
Klonk postte hier namelijk vaak mee, en hij eet elke dag een appeltje. En hij maakt elke dag een fietstocht. En zijn vriendin is Klonkette
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Bats-Koning. Is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
Zo niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[ afbeelding ]
Zo niet:HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Zo niet:wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de onderbroekenlol kan niet op met die Zwitsers. Naast Kloten ligt ook nog dit namelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:thanks
quote:Heej das mijn tekstOp dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij
en in het topic het filmpje van Fles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |