quote:hihihi het was niet mijn moeder.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Ringggg*
"AUW GODGLOEIENDGODVER hoi mam, met mij"
quote:nope
quote:wut????Op dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een aarspompding is die HTC zeg
Als ik een nieuwe afspraak erin zet en ik doe SYNC dan verschijnt er dus mooi niks
quote:Meneer wenst alleen vanaf Outlook NAAR de telefoon toe te "synchroniseren".
quote:ik weet niet eens wat htc sync isOp dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meneer wenst alleen vanaf Outlook NAAR de telefoon toe te "synchroniseren".
But love to me is a two-way street
and all I really want is peace![]()
Sowieso kun je maar kutpoepschijtkakweinig instellen aan dat HTC sync. Alsof je van een lekkere Porsche gaat naar iets met een Ferrari-motor en breeje baande, en met één versnelling en houten wielen.
quote:Dank je welOp dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond.
TT even aangepast op mijn telefoon.
quote:Dat is iets wat zegt dat het zorgt dat je PC kan praten met je telefoon. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat htc sync is
quote:oh okeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets wat zegt dat het zorgt dat je PC kan praten met je telefoon. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is.
quote:Avond BarretjeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
lekker gegeten allemaal??
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
lekker gegeten allemaal??
quote:Wedstrijd waar van?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Barretje80 het volgende:
*kan de quote knopjes nog steeds niet vinden*
Ik had pasta met kip, tomaat, paprika en peultjes..
Vanavond wedstrijd *o*
quote:Natuurlijk doen de smileys het wel, gekkie!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
Volleybal..
(en de smileys doen het ook al niet!!)
quote:Hey LLOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond![]()
Nieuwe layout.. ik hou niet zo van veranderingen
quote:Volgens mij wel hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
Volleybal..
(en de smileys doen het ook al niet!!)
quote:Ja ik heb em maar vast ingesteld zodat ik kan wennen ....Op dinsdag 26 oktober 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
ik vind hem wel fijn, misschien gewoon even wennen
quote:Ik moet ook nog aan wat dingen wennenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb em maar vast ingesteld zodat ik kan wennen ....
Ik vind het gewoon nog eventjes erg nieuw
quote:Oeh, lekker!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Barretje80 het volgende:
*kan de quote knopjes nog steeds niet vinden*
Ik had pasta met kip, tomaat, paprika en peultjes..
Vanavond wedstrijd *o*
quote:nieuwe layout begint bij mij te wennen. Vind het best al leuk.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond![]()
Nieuwe layout.. ik hou niet zo van veranderingen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nieuwe layout begint bij mij te wennen. Vind het best al leuk.
quote:Ja wel oke meisOp dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Quote knopje zit vlak onder de postcount aan de rechterkant van de post
LL!Hoe ist meis?
quote:Jij hebt wel veel vertrouwen in jezelfOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke meis![]()
![]()
Ik heb het goede voornemen om morgen een enorme opruimdag te gaan houden... en dan voornamelijk speelgoed en kleding![]()
Want Sinterklaas komt binnenkort en het puilt uit
Maarja voor het zelfde geldt heb ik morgen een kutbui en dan houdt het op
Hoe is het bij jou??
quote:Oh, cool! Ja, ik vroeg me al af wat dat knopje dan nog meer zou doen, maar dat is wel heel handig!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
wat wel dan weer leuk is aan de nieuwe layout vind ik dat als je de Lapo hebt gedaan en je wilt een nieuw deel openen dat je dan alleen op het knopje nieuw deel openen hoeft te klikken en dat de OP dan al meteen in beeld veschijnt het enige wat je dan alleen nog moet aanpassen is de titel en het nummer van de topic.
quote:Goed zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke meis![]()
![]()
Ik heb het goede voornemen om morgen een enorme opruimdag te gaan houden... en dan voornamelijk speelgoed en kleding![]()
Want Sinterklaas komt binnenkort en het puilt uit
Maarja voor het zelfde geldt heb ik morgen een kutbui en dan houdt het op
Hoe is het bij jou??
quote:Kijk, dit is, bijna, het niveau van doordachtzijndheid wat ik fijn vindOp dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
wat wel dan weer leuk is aan de nieuwe layout vind ik dat als je de Lapo hebt gedaan en je wilt een nieuw deel openen dat je dan alleen op het knopje nieuw deel openen hoeft te klikken en dat de OP dan al meteen in beeld veschijnt het enige wat je dan alleen nog moet aanpassen is de titel en het nummer van de topic.
quote:Ik moest dus soort van wallpaper maken voor iemand..
quote:Lekker homemade hamburgersOp dinsdag 26 oktober 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, cool! Ja, ik vroeg me al af wat dat knopje dan nog meer zou doen, maar dat is wel heel handig!
[..]
Yep
Goed zo!Das altijd leuk, heb ik een tijdje terug ook gedaan
Er gaan weer 2,5 vuilniszak richting mn oma zodat mensen weer wat kleding kunnen uitzoeken!
Ja precies, allemaal nieuwe spullen dan..Haha hangt helemaal van je dag af he! Als ik een opruimdag heb wordt ik meestal een paar dagen daarna ongesteld
En dan denk ik terug zo van; ohja, logisch dat ik ging opruimen
:")
Lekker, lekkerBen mn ritme alvast wat aant omdraaien want ik ga morgenavond de nacht in voor 2 nachtjes, ben benieuwd
Eerste keer voor mij. Lekker gekookt vanavond, zelf hamburgers gemaakt enzo
quote:Ze te zien vond je het ook nog lekker, ik ben op zich ook wel benieuwtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed dan, speciaal voor Suikertaartje en Goldfinger:MARRONI-GATE
Dus om te beginnen staat er ook voor het station van het Zwitserse Winterthur zoeen kraampje, waarbij men het nog niet eens is over de spelling van het woord.
[ afbeelding ]
Dan loop je naar dat mannetje toe en vraag je een kleine portje. Je betaalt CHF 4,80 voor 150 gram. Ongeveer ¤ 3,50 is dat.
[ afbeelding ]
Dan kijk je in het zakje![]()
[ afbeelding ]
Het blijken helemaal geen glimmende dingen met aders te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze blijken trouwens ook nog erg gezond te zijn, er zit echt van alles in![]()
[ afbeelding ]
En nog een paar close-upjes van onze eiwitrijke vriendjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot de vuurdoop zelf![]()
![]()
Weer wat ontdekt
quote:Er gebeurt daar nog al wat op jou werkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga even mijn collega bellen ze had mij gesmst over iets wat op kantoor gaande is. En het schijnt nogal smeuig te zijn.
quote:Smeuïg? De baas neukt zijn secretaresseOp dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga even mijn collega bellen ze had mij gesmst over iets wat op kantoor gaande is. En het schijnt nogal smeuig te zijn.
quote:Had ik al gezegd dat ik van je hou?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed dan, speciaal voor Suikertaartje en Goldfinger:MARRONI-GATE
Dus om te beginnen staat er ook voor het station van het Zwitserse Winterthur zoeen kraampje, waarbij men het nog niet eens is over de spelling van het woord.
[ afbeelding ]
Dan loop je naar dat mannetje toe en vraag je een kleine portje. Je betaalt CHF 4,80 voor 150 gram. Ongeveer ¤ 3,50 is dat.
[ afbeelding ]
Dan kijk je in het zakje![]()
[ afbeelding ]
Het blijken helemaal geen glimmende dingen met aders te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze blijken trouwens ook nog erg gezond te zijn, er zit echt van alles in![]()
[ afbeelding ]
En nog een paar close-upjes van onze eiwitrijke vriendjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot de vuurdoop zelf![]()
![]()
Weer wat ontdekt
quote:Ik heb het hele zakje opgegetenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze te zien vond je het ook nog lekker, ik ben op zich ook wel benieuwt
quote:Nog niet vaak genoeg als je dat bedoelt?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
quote:En waren de kastanjes ook een beetje lekker?
quote:Niet alleen heb je het geprobeerd, je hebt er ook gewoon een filmpje van gemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog niet vaak genoeg als je dat bedoelt?
quote:Zei ik toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet alleen heb je het geprobeerd, je hebt er ook gewoon een filmpje van gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |