quote:sneeuwOp dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die sneeuw erg mooi, maar het is vooral leuk als je niet de deur uit moet enzo
quote:Ja dat dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die sneeuw erg mooi, maar het is vooral leuk als je niet de deur uit moet enzo
quote:Oob ip dagp dab je geeb prei hapOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat er een miscommunicatie is geweest en daar door 1 uur en 15 min pauze had vanmorgen, dus van 9:15 tot 10:30 niks gedaan
quote:Nou. Mijn hart breekt.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
Octopus Paul is dood, dat beest van het WK
quote:oooh dat ja. Dat weten Marijke en ik wel. Marijke wil er Kalamariasalade van eten en ik Pulpo.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
quote:AhOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat er een miscommunicatie is geweest en daar door 1 uur en 15 min pauze had vanmorgen, dus van 9:15 tot 10:30 niks gedaan
quote:
quote:hihi
quote:Maar sneeuwballengevecht 's nachts
quote:Nou, wat een vreselijk nieuwsOp dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
quote:Wat hij zegt
quote:Ja, kalamarisaladeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oooh dat ja. Dat weten Marijke en ik wel. Marijke wil er Kalamariasalade van eten en ik Pulpo.
quote:Dat is zekerOp dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar sneeuwballengevecht 's nachtsEn warme chocomelk
En en en knus enzo
quote:Toen ik het hoorde dacht ik meteen hebben ze geen betere nieuws[..]
Nou, wat een vreselijk nieuws
quote:Vrijdag is het tussen de middag wel fijn om wat langer pauze te hebben maar niet op dinsdag morgen
quote:dat is welOp dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar sneeuwballengevecht 's nachtsEn warme chocomelk
En en en knus enzo
quote:Ja, maar dat is verleden tijdOp dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is wel...
maar gladheid... litteken
...
quote:denk je dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is verleden tijdNu is het weer een schone lij voor sneeuw
![]()
quote:Nee, dit jaar niet! Was een ongelukje, zal niet weer gebeurenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
denk je dat?
maar maar dat litteken zit er nog steeds... en die sneeuw wil er vast een bij maken...
quote:Gloeiende hoerige takketyfus-hoekje van een tafel of whateverOp dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef Panda72 het volgende:
godgloeiendgodver ik stoot net ontzettend hard mijn knie
quote:*Ringggg*Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Panda72 het volgende:
ja aan de tafel telefoon ging ik stond te snel op en stootte mijn knie tegen de tafel.
quote:Dat is zeker niet fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Panda72 het volgende:
ja aan de tafel telefoon ging ik stond te snel op en stootte mijn knie tegen de tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |