quote:hihihi het was niet mijn moeder.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Ringggg*
"AUW GODGLOEIENDGODVER hoi mam, met mij"
quote:nope
quote:wut????Op dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een aarspompding is die HTC zeg
Als ik een nieuwe afspraak erin zet en ik doe SYNC dan verschijnt er dus mooi niks
quote:Meneer wenst alleen vanaf Outlook NAAR de telefoon toe te "synchroniseren".
quote:ik weet niet eens wat htc sync isOp dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meneer wenst alleen vanaf Outlook NAAR de telefoon toe te "synchroniseren".
But love to me is a two-way street
and all I really want is peace![]()
Sowieso kun je maar kutpoepschijtkakweinig instellen aan dat HTC sync. Alsof je van een lekkere Porsche gaat naar iets met een Ferrari-motor en breeje baande, en met één versnelling en houten wielen.
quote:Dank je welOp dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond.
TT even aangepast op mijn telefoon.
quote:Dat is iets wat zegt dat het zorgt dat je PC kan praten met je telefoon. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat htc sync is
quote:oh okeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets wat zegt dat het zorgt dat je PC kan praten met je telefoon. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is.
quote:Avond BarretjeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
lekker gegeten allemaal??
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
lekker gegeten allemaal??
quote:Wedstrijd waar van?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Barretje80 het volgende:
*kan de quote knopjes nog steeds niet vinden*
Ik had pasta met kip, tomaat, paprika en peultjes..
Vanavond wedstrijd *o*
quote:Natuurlijk doen de smileys het wel, gekkie!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
Volleybal..
(en de smileys doen het ook al niet!!)
quote:Hey LLOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond![]()
Nieuwe layout.. ik hou niet zo van veranderingen
quote:Volgens mij wel hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
Volleybal..
(en de smileys doen het ook al niet!!)
quote:Ja ik heb em maar vast ingesteld zodat ik kan wennen ....Op dinsdag 26 oktober 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
ik vind hem wel fijn, misschien gewoon even wennen
quote:Ik moet ook nog aan wat dingen wennenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb em maar vast ingesteld zodat ik kan wennen ....
Ik vind het gewoon nog eventjes erg nieuw
quote:Oeh, lekker!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef Barretje80 het volgende:
*kan de quote knopjes nog steeds niet vinden*
Ik had pasta met kip, tomaat, paprika en peultjes..
Vanavond wedstrijd *o*
quote:nieuwe layout begint bij mij te wennen. Vind het best al leuk.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond![]()
Nieuwe layout.. ik hou niet zo van veranderingen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nieuwe layout begint bij mij te wennen. Vind het best al leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |