quote:Je HEBT er mannen bij die gewoon doen wat ze zeggen. Veel simpeler kan het bijna niet
quote:die man kan je op opdracht sturenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed dan, speciaal voor Suikertaartje en Goldfinger:MARRONI-GATE
~knip
Weer wat ontdekt
quote:Dat was vanochtend...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel op tijd klaar he?8:30 bij de brug
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dat is waar.
morgen half negen bij de brug?
quote:en iedereen weet dat yoga 's avonds isOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
morgen geen yoga i.v.m. vakantie
quote:Ik geef hier bij MPG gelijk dat het vanmorgen half 9 wasOp dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
en iedereen weet dat yoga 's avonds is
quote:Best lekker hoor
quote:Waarom heeft mijn mammie dan 's ochtends yoga? He? He?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
en iedereen weet dat yoga 's avonds is
quote:de yoga van ST natuurlijk, welke andere yoga is er nou interessant?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn mammie dan 's ochtends yoga? He? He?
quote:ik ken ze wel "rauw", vers uit het bos, ook wel lekker, een beetje bitter.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best lekker hoorMoet je ook eens proberen
quote:ik had gelijk dat ze lekker zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed dan, speciaal voor Suikertaartje en Goldfinger:MARRONI-GATE
Dus om te beginnen staat er ook voor het station van het Zwitserse Winterthur zoeen kraampje, waarbij men het nog niet eens is over de spelling van het woord.
[ afbeelding ]
Dan loop je naar dat mannetje toe en vraag je een kleine portje. Je betaalt CHF 4,80 voor 150 gram. Ongeveer ¤ 3,50 is dat.
[ afbeelding ]
Dan kijk je in het zakje![]()
[ afbeelding ]
Het blijken helemaal geen glimmende dingen met aders te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze blijken trouwens ook nog erg gezond te zijn, er zit echt van alles in![]()
[ afbeelding ]
En nog een paar close-upjes van onze eiwitrijke vriendjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot de vuurdoop zelf![]()
![]()
Weer wat ontdekt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de yoga van ST natuurlijk, welke andere yoga is er nou interessant?
quote:harde werkert
quote:
quote:
quote:GMTA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |