quote:WheheOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee ze had 2 collega's zien zoenen. Maar het is al maanden bekend dat die 2 verliefd op elkaar zijn, binnenkort gaan samen wonen en in 2011 gaan trouwen. Maar deze collega is af en toe een beetje daas dus ze komt nog wel eens met nieuwtjes aanzetten waarvan iedereen al op de hoogte is.
quote:Pizza is ook goedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is fan van pizza![]()
Als je hem vraagt wat we gaan eten...nou. Pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
quote:mis je het al?
quote:en dus?Ik maak geen spelfouten. Ik ben nieuwsbaas, weet je nog?
quote:escargots
quote:dat is geen gerecht
quote:kip met citroen en kokos met lekkere noedels erbijOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
wat is muckip, ik ben gek op kip en watermeloen en waffels en nee ik ben geen neger
quote:Coquilles zijn schelpen....
quote:ja trev omdat jij het bent wel jaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Frikandel special, dat is er zeker wel eentje
quote:ohjaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
mis je het al?
[..]
en dus?
alsof harmen siezen nooit stottert
[..]
escargots![]()
huuuu
quote:Ik hoef het dus ook al nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
kip met citroen en kokos met lekkere noedels erbij
quote:Yippie
quote:Nou nog bedenken welke van de twee het lekkerst isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Als je Coq au vin anders schrijft krijg je opeens een heel ander gerecht
quote:Ik zou die bovenste doen. maar toen zag ik dat er al4 man voor idie onderste gegaan warenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:maar hele kip of filetsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:En mocht Pezu het echt niet lusten stuur het dan maar naar mij op ik lust heel veel
quote:JA!
quote:Philip Freriks verspreekt zich nooit[..]
en dus?
alsof harmen siezen nooit stottert
quote:Heb je die wel eens op[..]
escargots![]()
huuuu
quote:Jij bent gewoon lekker dwarsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou die bovenste doen. maar toen zag ik dat er al4 man voor idie onderste gegaan waren
quote:Ik heb nog een blik vandie dingen in de kast staan uit Frankrijk. Maar als het DAT is. Dan kan dat morgen ook wel weggesaneerd wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjacoqcilles zijn schelp/schaal/zeedingen
mosselen
quote:filets in reepjes gesneden
quote:hele kip gegaard in een zoutkorst met thijm en gebakken aardappeltjes met spek
quote:Nee helemaal niet
quote:Klinkt helemaal geweldigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:een standaard kroket? echt niet, een goede met zorg gemaakte ja
quote:ik krijg honger
quote:Ja, en?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou die bovenste doen. maar toen zag ik dat er al4 man voor idie onderste gegaan waren
quote:kom maar halenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En mocht Pezu het echt niet lusten stuur het dan maar naar mij op ik lust heel veel
quote:je krijgt het recept toch echt niet
quote:vast welPhilip Freriks verspreekt zich nooit.
quote:jup, net rubberHeb je die wel eens op?
quote:leuke woordspeling
quote:
quote:Dan moet je het nog maar een keer voor me kokenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar halen
[..]
je krijgt het recept toch echt niet
quote:[..]
vast wel
quote:[..]
jup, net rubber
quote:Dat hangt ervan af hoe schoon die andere Coq is.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou nog bedenken welke van de twee het lekkerst is
quote:zwitsal schoonOp dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe schoon die andere Coq is.
quote:Enkeltje prullenbakOp dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een blik vandie dingen in de kast staan uit Frankrijk. Maar als het DAT is. Dan kan dat morgen ook wel weggesaneerd worden
quote:Is het ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee helemaal nietIk vind gewoon die met die vinger op die neus grappiger
quote:ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee helemaal nietIk vind gewoon die met die vinger op die neus grappiger
quote:is het ook
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
een standaard kroket? echt niet, een goede met zorg gemaakte ja![]()
quote:KSC-meet doen?ik krijg honger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Alcohol desinfecteertOp dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef Panda72 het volgende:
Dat hangt ervan af hoe schoon die andere Coq is.
quote:Kom maarOp dinsdag 26 oktober 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je het nog maar een keer voor me koken.
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
is het ook
best wat werk, maar dat is het waard
[..]
maar die van euroshopper (nee, echt!) zijn ook lekker
[..]
KSC-meet doen?echt niet, die blief ik totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar nu heb ik echt honger![]()
alleen ontbeten
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Een oudtante van mij maakte vroeger heerlijke kroketten helaas is ze gaan hemelenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
een standaard kroket? echt niet, een goede met zorg gemaakte ja![]()
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
is het ook
best wat werk, maar dat is het waard
[..]
maar die van euroshopper (nee, echt!) zijn ook lekker
[..]
KSC-meet doen?Wil je dan voor mij wat anders maken dan de muckip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Dat is dan jouw eigen schuld als je alleen maar hebt ontbeten.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt niet, die blief ik totaal niet![]()
maar nu heb ik echt honger![]()
alleen ontbeten
quote:Zucht.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
Wil je dan voor mij wat anders maken dan de muckip?
quote:Oh ja dat is waar
quote:nope, ik kan het niet omdat stront misselijk van de pijnOp dinsdag 26 oktober 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is dan jouw eigen schuld als je alleen maar hebt ontbeten.
quote:mijn oma kon ook zo heerlijk kokenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een oudtante van mij maakte vroeger heerlijke kroketten helaas is ze gaan hemelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |