quote:ja dus datOp dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat dus![]()
ik kan wel 100 varianten bedenken, daar moet toch wel íéts bijzitten wat eetbaar is?
quote:Ik wil me wel opofferenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
dus je komt geen pannenkoeken met me eten?
quote:
quote:kinderen
quote:ik vind veel beesten schattigZo.
quote:Jaaa
quote:Violinde
quote:ik vind ook heel veel beesten schattig...maar niet lekker
quote:Oh, een hooghartig tiefeswijf. Mooi werk. Weg ermee.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Violinde![]()
dochter van de koning en het enige dat ze at was verse aardbeien met slagroom.
maar die waren vanochtend geplukt door de minister van financiën en plukzaken, 1 pot nat.
Vanochtend? dan zijn ze niet vers meerdie hoef ik niet
quote:Met jou kan ik praten over dierenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
kinderen![]()
[..]
ik vind veel beesten schattig
en lekker
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Beetje slecht voor je tanden, maar beslist leuk voor de foto. Al die houten pionnetjes en dobbelstenen erop en zo. En kaas
quote:zegt me helemaal nietsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Violinde![]()
maar die waren vanochtend geplukt door de minister van financiën en plukzaken, 1 pot nat.
quote:Gewoon wijsmaken dat het kalkoen isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk
alleen mijn tante is een huilie, ze lust geen kip, rozijnen, pannekoeken, hert etc etc. etc.
quote:Wat denk je zelf[..]
en dan?
quote:ja dat is waar ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs dus...
[..]
Ik wel ja![]()
[..]
Zo.
quote:pannenkoeken lust ik zeker maar ik mag geen kaas en tomaat en ik lust een hoop niet omdat ik hyper smaak papillen hebOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
dus je komt geen pannenkoeken met me eten?
quote:Prinsesje Petronella was ook al zo'n zeikwijfOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
Violinde![]()
quote:Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Beetje slecht voor je tanden, maar beslist leuk voor de foto. Al die houten pionnetjes en dobbelstenen erop en zo. En kaas
quote:Ik vind je lief, ik doe het graagOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagen
quote:Is Fles gemeen tegen je?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagen
quote:stukje algemene ontwikkeling voor Muck:
quote:Thijs is fan van pizzaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs moet wel pannenkoeken eten hoor. Anders boemeluk
quote:Dank je welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind je lief, ik doe het graag
quote:Ik vertik het om proefdieren te gebruiken, maar eet wel lamskoteletjesOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten over dieren![]()
quote:goed idee!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon wijsmaken dat het kalkoen is.
En anders een boterham voeren.
[..]
quote:klikoWat denk je zelf?
Aan MPG voeren, natuurlijk!
quote:ik eet geen tomatenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
pannenkoeken lust ik zeker maar ik mag geen kaas en tomaat en ik lust een hoop niet omdat ik hyper smaak papillen heb
quote:díé ken ik dan weer welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prinsesje Petronella was ook al zo'n zeikwijf
quote:Daar ben ik dus ook tegenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vertik het om proefdieren te gebruiken, maar eet wel lamskoteletjes![]()
quote:De 2de omdat hij dan je aankijktOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:De tweede, maar dat wist je alOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:2Op dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:ondersteOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:boemeluk?!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs moet wel pannenkoeken eten hoor. Anders boemeluk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stukje algemene ontwikkeling voor Muck:
quote:ik geef de meest doorgewinterde koks nog migraine hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vertik het om proefdieren te gebruiken, maar eet wel lamskoteletjes![]()
[..]
goed idee!![]()
[..]
kliko
[..]
ik eet geen tomaten
en kaas kan ik weglaten voor je
en ik heb zelf een kookboek geschreven, dus ik kan vast wel iets maken dat je lust
[..]
díé ken ik dan weer wel
quote:De onderste.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
quote:ik ben mijn tante gewendOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef de meest doorgewinterde koks nog migraine hoor
quote:Ja, boemeluk
quote:Groot gelijk heb jeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
De onderste(wist ik zelf ook wel, maar wilde ze stiekem zelf ook gewoon even laten zien
)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
De onderste(wist ik zelf ook wel, maar wilde ze stiekem zelf ook gewoon even laten zien
)
quote:post een random gerecht en ik weet zeker dat ik het niet lust
quote:FrietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
post een random gerecht en ik weet zeker dat ik het niet lust
quote:Nou nee ze had 2 collega's zien zoenen. Maar het is al maanden bekend dat die 2 verliefd op elkaar zijn, binnenkort gaan samen wonen en in 2011 gaan trouwen. Maar deze collega is af en toe een beetje daas dus ze komt nog wel eens met nieuwtjes aanzetten waarvan iedereen al op de hoogte is.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Smeuïg? De baas neukt zijn secretaresse?
quote:sla met suikerOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:kom een keertje muckip etenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:even je spelfout hersteld
quote:Coq au vinOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
quote:kroketOp dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:LolOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee ze had 2 collega's zien zoenen. Maar het is al maanden bekend dat die 2 verliefd op elkaar zijn, binnenkort gaan samen wonen en in 2011 gaan trouwen. Maar deze collega is af en toe een beetje daas dus ze komt nog wel eens met nieuwtjes aanzetten waarvan iedereen al op de hoogte is.
quote:daar houd ik dan weer niet zo van
quote:MuckipOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
kom een keertje muckip eten
behalve mijn tante lust iedereen dat
quote:Ik maak geen spelfouten[..]
even je spelfout hersteld
quote:getver
quote:ligt aan de ingrediënten maar in principe
quote:wat is muckip, ik ben gek op kip en watermeloen en waffels en nee ik ben geen negerOp dinsdag 26 oktober 2010 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
kom een keertje muckip eten
behalve mijn tante lust iedereen dat
[..]
even je spelfout hersteld
quote:Als ik het doe waarom jij dan nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckip!
[..]
Ik maak geen spelfouten. Ik ben nieuwsbaas, weet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |