quote:ja dus datOp dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat dus![]()
ik kan wel 100 varianten bedenken, daar moet toch wel íéts bijzitten wat eetbaar is?
quote:Ik wil me wel opofferenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
dus je komt geen pannenkoeken met me eten?
quote:
quote:kinderen
quote:ik vind veel beesten schattigZo.
quote:Jaaa
quote:Violinde
quote:ik vind ook heel veel beesten schattig...maar niet lekker
quote:Oh, een hooghartig tiefeswijf. Mooi werk. Weg ermee.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Violinde![]()
dochter van de koning en het enige dat ze at was verse aardbeien met slagroom.
maar die waren vanochtend geplukt door de minister van financiën en plukzaken, 1 pot nat.
Vanochtend? dan zijn ze niet vers meerdie hoef ik niet
quote:Met jou kan ik praten over dierenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
kinderen![]()
[..]
ik vind veel beesten schattig
en lekker
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Beetje slecht voor je tanden, maar beslist leuk voor de foto. Al die houten pionnetjes en dobbelstenen erop en zo. En kaas
quote:zegt me helemaal nietsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Violinde![]()
maar die waren vanochtend geplukt door de minister van financiën en plukzaken, 1 pot nat.
quote:Gewoon wijsmaken dat het kalkoen isOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk
alleen mijn tante is een huilie, ze lust geen kip, rozijnen, pannekoeken, hert etc etc. etc.
quote:Wat denk je zelf[..]
en dan?
quote:ja dat is waar ookOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs dus...
[..]
Ik wel ja![]()
[..]
Zo.
quote:pannenkoeken lust ik zeker maar ik mag geen kaas en tomaat en ik lust een hoop niet omdat ik hyper smaak papillen hebOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
dus je komt geen pannenkoeken met me eten?
quote:Prinsesje Petronella was ook al zo'n zeikwijfOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
Violinde![]()
quote:Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Beetje slecht voor je tanden, maar beslist leuk voor de foto. Al die houten pionnetjes en dobbelstenen erop en zo. En kaas
quote:Ik vind je lief, ik doe het graagOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagen
quote:Is Fles gemeen tegen je?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet weer wennen aan mijn laptop ik ben 4 dagen afgekickt, stop met plagen
quote:stukje algemene ontwikkeling voor Muck:
quote:Thijs is fan van pizzaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs moet wel pannenkoeken eten hoor. Anders boemeluk
quote:Dank je welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind je lief, ik doe het graag
quote:Ik vertik het om proefdieren te gebruiken, maar eet wel lamskoteletjesOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten over dieren![]()
quote:goed idee!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon wijsmaken dat het kalkoen is.
En anders een boterham voeren.
[..]
quote:klikoWat denk je zelf?
Aan MPG voeren, natuurlijk!
quote:ik eet geen tomatenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
pannenkoeken lust ik zeker maar ik mag geen kaas en tomaat en ik lust een hoop niet omdat ik hyper smaak papillen heb
quote:díé ken ik dan weer welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prinsesje Petronella was ook al zo'n zeikwijf
quote:Daar ben ik dus ook tegenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vertik het om proefdieren te gebruiken, maar eet wel lamskoteletjes![]()
quote:De 2de omdat hij dan je aankijktOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Welke op Canvas:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind ze zooo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |