quote:Midden in de nacht? Ben jij gek...Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef benchMarc het volgende:
Zeg ouwe beppers, wordt er nog getraind?
quote:Ik wilde net iets soortgelijks posten
quote:Nee, ik bedoel meer over het algemeen. Tussen al dat geouwehoer is het zoeken naar een speld in een hooiberg qua afvalonderwerpen.
quote:Er wordt gewandeld, hard gelopen, geZumbaad en geRPMd door verschillende mensen. Verder wordt het eten van broccoli sterk gestimuleerd.Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer over het algemeen. Tussen al dat geouwehoer is het zoeken naar een speld in een hooiberg qua afvalonderwerpen.
quote:Wat is je doel, afvallen of aankomen?Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn lijst van vandaag:
O: kommetje optimel yoghurt met twee handjes appel/rozijn cruesli, beker optimel
T: glas cassis
L: tosti van twee bruine boterhammen, half plakje kaas en salami
T: glas cassis, twee glazen fanta
D: twee bruine boterhammen met boter en kassellerrib, toe twee mandarijntjes
quote:broccoli is goedOp zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Er wordt gewandeld, hard gelopen, geZumbaad en geRPMd door verschillende mensen. Verder wordt het eten van broccoli sterk gestimuleerd.
quote:Jij vindt dit veel? Heb het door een checker gegooid, ik kom op minder dan 1200kcal. Of bedoel je, dit is zo weinig, hiervan kom je in de spaarstand? Daph geeft zelf al aan dat dit erg mager is, en weet prima dat ze wat meer zou moeten etenOp zondag 24 oktober 2010 00:26 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Wat is je doel, afvallen of aankomen?
[..]
broccoli is goed
quote:Dank, dit was idd precies wat ik ook wilde zeggen.Op zondag 24 oktober 2010 00:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij vindt dit veel? Heb het door een checker gegooid, ik kom op minder dan 1200kcal. Of bedoel je, dit is zo weinig, hiervan kom je in de spaarstand? Daph geeft zelf al aan dat dit erg mager is, en weet prima dat ze wat meer zou moeten eten.
En nu maar eens slapen, ook goed voor de stofwisseling.
quote:Nee niet veel. Ik vind het een vreemd dieet vanwege die frisdranken tussendoor. Ben benieuwd naar de redenatie die daar achter hangt.Op zondag 24 oktober 2010 00:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij vindt dit veel? Heb het door een checker gegooid, ik kom op minder dan 1200kcal. Of bedoel je, dit is zo weinig, hiervan kom je in de spaarstand? Daph geeft zelf al aan dat dit erg mager is, en weet prima dat ze wat meer zou moeten eten.
En nu maar eens slapen, ook goed voor de stofwisseling.
quote:Waarom niet?
quote:Dit keer zonder commentaar hoop ik?Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was het niet leuk Mo?
De bruiloft was wel gezelligmooie jurk, leuk bandje. Heb me prima vermaakt.
Lijstje:
O: 3 boterhammen hagelslag
T: 2x cactusfruit
T: appel
T: mandarijn
T: glaasje karnemelk bosvruchten
T: handje kruidnoten
T: wat olijven met amandel (de gewraakte!)
D: gebakken aardappel met courgette en een stukje zalm in bladerdeeg.
T: appel
T: 3x rode wijn
T: pinda's tussendoor, een bitterbal en een minibroodje.
quote:270, 271 en 272.Op zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Viking84 het volgende:
De naam benchMark komt me bekend voor, was dat ook niet zo'n 'ik weet wat het beste is voor jullie en ik zal het jullie wel even inwrijven'-goeroe die hier ooit een blauwe maandag meepostte?.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spierenDezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".
Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
quote:(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6Op zondag 24 oktober 2010 09:19 schreef loveli het volgende:
Loopt die goddelijk lichaam reeks nog? Niet dat ik daar een reeks voor nodig heb, natuurlijk.
quote:Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar vind dat toch wat extreem. Hoort wmb wel bij 'gewoon' eten. Zal wel, als deze op zijn, weer kappen met de sinaasappels & de druiven denk ik. En voorzover ik weet heb ik fysiek geen last van suiker, maar is het meer de mentale goesting die me tergt & irriteert. En in zo'n bui grijp ik nooit naar fruit, haha.Op zondag 24 oktober 2010 09:17 schreef sigme het volgende:
.Bo, als je echt veel last hebt van de suikers, zou je misschien zelfs het fruit even moeten schrappen.
quote:Heb er zelfs in gepost zie ik.Op zondag 24 oktober 2010 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6
Laatste post 23-08-2010 09:19
quote:Alleen op FB.
quote:Dat idd.
quote:ik snap hem niet?Op zondag 24 oktober 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Net weer hardgelopen: meteen al een natte sok in het begin en ik was in het begin drukker met de stopwatchfunctie op Nachtwachts iPhone, maar ik heb het weer overleefd: 1x2, 3x3 en voor het eerst: 1x4.
Grote koptelefoon op met Rammstein.
Nachtwacht wil niet meer meelopen ofzo, dus ik ga maar alleen. Vind ik ook prettiger, denk ik. Beetje door de wijk heen rennen en expres even langs het wereldberoemde Bronovoziekenhuis gelopen.
quote:ach ja, in de avond een poes, 's ochtends een poes hé (vrij naar Barbie)Op zondag 24 oktober 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft een poesje overgehouden aan gisteravond
zo maar 's door met essay-schrijven
quote:LIEF! Die van mij is ook elke dag nederlands aan het oefenen....Op zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef AKnynke het volgende:
hihi, de Duutser is zo schattig..Donderdag begint z'n Nederlandse cursus weer, en hij is nu aan het oefenen. Achttien wist ie wel, maar zes niet....
![]()
Ik vind het zo tof dat hij Nederlands aan het leren is. Hij heeft veel meer aan een cursus frans, maar heeft toch voor Nederlands gekozen.
quote:
quote:En FokOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef Chicolate het volgende:
En nu mag ik alleen nog maar op de pc als het gaat om polymeren, nanotubes en andere tentamengerelateerde dingen.
quote:GMTAOp zondag 24 oktober 2010 10:51 schreef AKnynke het volgende:
ik ben zo blij dat ik giste rben gaan lopen....Nu hoef ik vandaag heeeelemaal niets!
Lijstje:
O: wentelteefjes
T: /
L: misschien een gebakken ei met spek op brood?
T: peer
D: chicken pot pie met veel groente...
quote:Ja dat mag dus eigenlijk ook even niet
quote:nee, ik ben op dit moment qua kookspullen niet zo goed voorzien, heb bijvoorbeeld geen weegschaal...Op zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
GMTAik zat ook al te denken om dat vanavond te maken! maak jij het deeg ook zelf? ik had een tijd terug heel lekker volkorendeeg met olijfolie gemaakt, maar dat recept kan ik niet meer vinden
![]()
heb bijna een uur hardgelopen nethet was WARM. ben blij dat ik een korte broek aanhad, maar beter had ik mijn jasje ook thuisgelaten! zo even kijken hoe ver ik gelopen heb..
quote:Vond het niet aan mij om er iets over te zeggen, het leek me voldoende dat je wist dat ze nog in leven was.
quote:Die eerste en die laatste klinken lekkerOp zondag 24 oktober 2010 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh mèn, ik moet echt maar 's volwassen worden en gewoon minder drinken omdat ik wéét dat ik daar ontzettend last van krijg
Essay schiet wel op, ook fijn, want er komt straks een oud huisgenote van Mr.Mo hier langs! Gaan we catannen ofzo en daarna pizza maken, allemaal vega, want ze is vega
we maken: pizza met kastanjechamps, pittige pizza met rode peper en paprika, spinaziegorgonzolapizza
quote:Awww, hebben we je allemaal lekker gemaakt.Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde een gebakken ei op brood, zijn de eieren op
quote:JaOp zondag 24 oktober 2010 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww, hebben we je allemaal lekker gemaakt.
Geen supermarkt die open is in de buurt?
Wat ik grappig vind aan Facebook: hier spreken we elkaar met onze Fok!-naam aan en daar met de echte naam. Het is best wel vreemd, soms, om door een Fokker met je echte naam te worden aangesproken.
quote:Eensch. Normaal drink ik niet eens zo veel frisdrank op een dag, max 1 of 2 glazenOp zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk eigenlijk dat daph wat minder frisdrank moet gaan drinken en groente eten. En meer eten ja.
quote:Een benchmark is een Amerikaans woord voor het testen tegen een bepaalde standaard. En aangezien mijn naam Marc is en ik 11 jaar geleden nog die-hard nerd was vond ik dat wel een mooie nick voor op internet.Op zondag 24 oktober 2010 00:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe eet jij eigenlijk zelf kooimark? (wat is het nederlandse woord voor benchmarken ook alweer? vergelijken oid?)
quote:Goed werk SherlockOp zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Viking84 het volgende:
De naam benchMark komt me bekend voor, was dat ook niet zo'n 'ik weet wat het beste is voor jullie en ik zal het jullie wel even inwrijven'-goeroe die hier ooit een blauwe maandag meepostte?.
Nu aan de toast en thee. Over een uurtje hardlopen. Geen last van duizeligheid meer, dus geen smoesjes (bovendien raak ik achter op schema als ik nu weer niet ga en dan ben ik boos op mezelf).
quote:Ik loop hier eigenlijk nooit in deze topics mee, maar de eerste vraag die bij mij opkomt is: waarom, in godsnaam? Waarom jezelf zo martelen met al die gekke eetpraktijken en gebrek aan training? Ik weet natuurlijk niet wat je huidige fysiek is en wat je wilt bereiken, en vooral: hoe graag je dat wilt.Op zondag 24 oktober 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eensch. Normaal drink ik niet eens zo veel frisdrank op een dag, max 1 of 2 glazen![]()
@ Benchmarc, ik heb het hier al een paar keer gezegd maar ik ben stap voor stap onderweg naar een beter eetpatroon. Ik heb een zeer moeilijk half jaar (of eigenlijk jaar) achter de rug waarbij mijn eetpatroon helemaal naar de maan is geholpen. De ene dag helemaal volvreten, de volgende dag geen honger hebben en daarom leven op een bakje yoghurt. Ik had nergens problemen mee, maar het is niet gezond.
De laatste twee maanden was ik enorm aan het bunkeren. Is er een reep chocolade in huis? Ah, een stukje kan best. Oh, nou moet ie op. En zo ging dat iedere keer. Ik at met gemak twee repen chocolade op en at vervolgens tijdens het avondeten weer twee borden vol - om 's avonds weer verder te bunkeren. Het is voor mij al een hele prestatie dat ik nu anderhalve week daarmee gestopt ben.
De volgende stap is meer fruit eten. Fruit is iets wat de afgelopen tijd onderop mijn prioriteitenlijstje stond en ik at het daarom ook niet. Komt wel weer goed, maar stapje voor stapje. Ik ben op dit moment niet in staat om mijn eetpatroon radicaal om te gooien - daarvoor heb ik teveel aan mijn hoofd.
Wat betreft de groente; ik zou vaak wel meer groenten willen eten maar ik eet hier wat de pot schaft. Op dit moment heb ik eigenlijk geen geld over waarmee ik zelf groenten kan kopen iedere dag - ik ga komende week wel een maaltijdsalade halen voor m'n lunch (met het ah bonnetje!) om toch wat meer binnen te krijgen.
Aankomende week is het doel om minimaal 1 keer een uur te gaan wandelen en volgende week wil ik minimaal 1 keer naar de sportschool. Voor andere mensen is dit misschien tergend langzaam, maar voor mij is dat de enige manier waarop het nu werkt voor mij.
Hopelijk, als ik mijn eet/beweegpatroon weer op orde heb, zal ik de rest ook weer een beetje op orde krijgen.
quote:Ik mix het niet door min chocomel, het is die chocomel waarbij druivensuiker er al in zit. Vroeger pakte ik los dextrose met water na mijn trainingen, maar chocomel is een goede post-workout drank gebleken. Bepaald geen goede drank als je doel is om af te vallen natuurlijk. Omdat mijn doel massa winnen is kan ik me dit soort dingen goed veroorloven.Op zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Je zou het ook kunnen zien als roken: sommige mensen kunnen het beste cold-turkey stoppen, alles overboord. Anderen hebben meer baat bij langzaam afbouwen, tussenoplossingen, stapje voor stapje.
En waarom druivensuiker door je chocomelk? Buiten dat het me walgelijk zoet lijkt, zie ik het nu ook niet zo?
Ik ben lunch aan het maken, dus ik mag weer even fokken.
quote:Maar jij neemt nu als uitgangspunt dat het doel van Daph afvallen is. Als haar doel ligt op het ontwikkelen van een gezondere en lang vol te houden leefstijl, dan is dat al heel anders.Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ik loop hier eigenlijk nooit in deze topics mee, maar de eerste vraag die bij mij opkomt is: waarom, in godsnaam? Waarom jezelf zo martelen met al die gekke eetpraktijken en gebrek aan training? Ik weet natuurlijk niet wat je huidige fysiek is en wat je wilt bereiken, en vooral: hoe graag je dat wilt.
Kijk, ik ben redelijk overtuigd van het behandelen van eetproblemen als drugs- en drankproblemen. Veel mensen zijn gewoon verslaafd aan de suikers en troep die ze iedere dag binnen krijgen. De beste manier imho is om het totaal overboord te gooien en jezelf een fatsoenlijk eetschema en trainschema aanmeten. Er is zó ontzettend veel informatie te vinden over wat je kunt eten en hoe je moet trainen. Er zijn slechts een paar variabelen die jij zelf kunt beïnvloeden. Hoe graag wil je afvallen en hoeveel heb je er voor over?
Het probleem het geleidelijk aan een eetschema of/en trainschema opbouwen is dat de moed je in de schoenen zakt. De progressie laat lang op zich wachten, en het is erg moeilijk om zoiets vol te houden, net zo goed voor mij hoor, ook al ben ik aardig gedisciplineerd.
Ik ben hier misschien redelijk grof en direct in, maar als je het mij vraagt is dit wel de juiste manier om je doelen te bereiken. Wat wel belangrijk is, is dat je je eetschema redelijk blijft hanteren zelfs op het moment dat je je doel hebt bereikt. Daarin verschilt eten dus niet zoveel van drank/drugs. Iemand die daarvan afkickt gaat ook niet terug bij af.
Just my 2 cents.
quote:Dat mag je best vinden, maar ik heb op dit moment genoeg aan mijn hoofd waarover ik niet ga uitwijden.Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Een benchmark is een Amerikaans woord voor het testen tegen een bepaalde standaard. En aangezien mijn naam Marc is en ik 11 jaar geleden nog die-hard nerd was vond ik dat wel een mooie nick voor op internet.
Maar als je geïnteresseerd bent in mijn eetschema:
7:30:
100gr brinta
500ml halfvolle melk
40gr whey poeder
12:00:
4 sneeën brood met vleesch
15:30:
4 sneeën brood met vleesch
18:00
Avondeten, zoveel mogelijk.
Trainen
21:00:
500ml chocomel met druivensuiker
3 eieren
Redelijk bescheiden tegenwoordig, als ik dat vergelijk met mijn eetschema's van voorgaande jaren.
[..]
Goed werk SherlockHeel goed geheugen.
[..]
Ik loop hier eigenlijk nooit in deze topics mee, maar de eerste vraag die bij mij opkomt is: waarom, in godsnaam? Waarom jezelf zo martelen met al die gekke eetpraktijken en gebrek aan training? Ik weet natuurlijk niet wat je huidige fysiek is en wat je wilt bereiken, en vooral: hoe graag je dat wilt.
Kijk, ik ben redelijk overtuigd van het behandelen van eetproblemen als drugs- en drankproblemen. Veel mensen zijn gewoon verslaafd aan de suikers en troep die ze iedere dag binnen krijgen. De beste manier imho is om het totaal overboord te gooien en jezelf een fatsoenlijk eetschema en trainschema aanmeten. Er is zó ontzettend veel informatie te vinden over wat je kunt eten en hoe je moet trainen. Er zijn slechts een paar variabelen die jij zelf kunt beïnvloeden. Hoe graag wil je afvallen en hoeveel heb je er voor over?
Het probleem het geleidelijk aan een eetschema of/en trainschema opbouwen is dat de moed je in de schoenen zakt. De progressie laat lang op zich wachten, en het is erg moeilijk om zoiets vol te houden, net zo goed voor mij hoor, ook al ben ik aardig gedisciplineerd.
Ik ben hier misschien redelijk grof en direct in, maar als je het mij vraagt is dit wel de juiste manier om je doelen te bereiken. Wat wel belangrijk is, is dat je je eetschema redelijk blijft hanteren zelfs op het moment dat je je doel hebt bereikt. Daarin verschilt eten dus niet zoveel van drank/drugs. Iemand die daarvan afkickt gaat ook niet terug bij af.
Just my 2 cents.
quote:je hebt me geinspireerd, ik heb net zelf een deeg in elkaar gebrouwen....Ben benieuwd hoe het wordt! Doe jij deeg op de bodem en bovenop?Op zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
GMTAik zat ook al te denken om dat vanavond te maken! maak jij het deeg ook zelf? ik had een tijd terug heel lekker volkorendeeg met olijfolie gemaakt, maar dat recept kan ik niet meer vinden
![]()
heb bijna een uur hardgelopen nethet was WARM. ben blij dat ik een korte broek aanhad, maar beter had ik mijn jasje ook thuisgelaten! zo even kijken hoe ver ik gelopen heb..
quote:lekker toch, het is zondag!Op zondag 24 oktober 2010 13:53 schreef Merel het volgende:
Ik zei toch dat ik nog even verder ging tukken? Net wakker!En als m'n telefoon niet was afgegaan (vriendinnetje belde), sliep ik nu nog!
quote:Ja, het suffe is dat ik nu denk "ik ben een halve dag kwijt door dat lange slapen!!" terwijl ik nou niet echt iets beters te doen heb dan de dag slapend doorkomen..Op zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
lekker toch, het is zondag!
Ik moet echt een mood vinden waarin ik me gewoon thuis kan ontspannen. Ik vind dat erg lastig, ik heb het idee dat ik altijd 'iets' moet doen.
quote:Zal ik hem even jouw kant opschoppen?Op zondag 24 oktober 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet eigenlijk ook nog wat voor het werk doen, maar de zin daarin ligt ergens in Den Haag nog denk ik.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Merel het volgende:
Hey, iets over voedselverspilling op NL2. Ik ga vandaag braaf m'n restje spareribs opeten hoor!
quote:In het algemeen willen we gewoon leven, als het aan mij ligt zo gezond mogelijk en als daar een lekker lijf bij hoort, dan is dat bonus. M'n leven om een sportschema heenplannen is niet mijn doel. Maar goed, geen idee hoe ik erover zou denken als ik overgewicht had, m'n lijf is best aardigOp zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef benchMarc het volgende:
quote:Eens met het suikerprobleem. En deels eens met de aanpak. Maar ik ben niet voor strakke schema's, maar voor besef van wat wel en wat niet gezond is. En verandering van levensstijl, wat mij betreft hoeft dat niet in schema's gevat te zijn. Hoofddoel is imho niet het bereiken van een bepaald gewicht of bepaalde omvang, maar het bereiken van een gezonde leefstijl. En daar spelen beweging en goede voeding een grote rol in. Lekker lijf en een frisse geest volgen vanzelf.Kijk, ik ben redelijk overtuigd van het behandelen van eetproblemen als drugs- en drankproblemen. Veel mensen zijn gewoon verslaafd aan de suikers en troep die ze iedere dag binnen krijgen. De beste manier imho is om het totaal overboord te gooien en jezelf een fatsoenlijk eetschema en trainschema aanmeten. [..]
quote:Da's ook wel een rare versiermethode.Op zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef j.t het volgende:
Haha en ex-collega van meneer met haar vriendinnen waren er ook. En dr is altijd 1 meisje bij haha die komt altijd zeggen: goh echt, jij hebt echt zulke mooie tieten
quote:Ook even deze kant op aub!Op zondag 24 oktober 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal ik hem even jouw kant opschoppen?
En: gewoon beginnen helpt. Ik ben nu ook lekker bezig.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je hebt me geinspireerd, ik heb net zelf een deeg in elkaar gebrouwen....Ben benieuwd hoe het wordt! Doe jij deeg op de bodem en bovenop?
quote:mijn ouders hebben me 2x verhuisd hiernaar toe, en dat is een dikke 14 uur rijden..Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat lief van je papa!!. En soms mag je nog best even een klein meisje zijn
.
Mijn papa en mama komen binnenkort ook dingen brengen(en die moeten 2,5 uur rijden).
quote:De flinke wandeling was zelfs erg flink, drie uur sjouwen. Hond is nu uitgeteld. Dat was ook het doel want wij gaan vanavond weg. Maar de wandeling had ook wel een uurtje korter gemogen.Op zondag 24 oktober 2010 07:16 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Gister om 8 uur naar bed, zondagochtend vanzelf wakker worden om 5 uur, beetje in bed lummelen tot 6.
Te lelijk weer om te gaan hardlopen, dus het plan is straks versgebakken brood eten en vanmiddag een flinke wandeling met z'n tweeën en Hond.
quote:QFT.Op zondag 24 oktober 2010 14:22 schreef j.t het volgende:
Wat ik wel meekreeg is iets over Daph. Volgens mij is het handiger om stap voor stap te beginnen als je het lastig vind om in een keer alles goed te doen. Dan is het nog vol te houden en is het een verbetering, dus ik zeg you go girl![]()
quote:Camembert met bessensaus?Op zondag 24 oktober 2010 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, mijn daglijstje tot nu toe:
o. omelet van 2 eieren
t. kiwi
d. spruitjes en een gebakken camenbert met bessensaus
s. uurtje zwemmen
t. yoghurt met zaden en noten + rijstwafel
d. geen idee
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Camembert met bessensaus?. Dat klinkt, uh, apart
.
En je gaat twee d's eten?
quote:Het klinkt mij als géén combinatie, maar goed, misschien eens een keer uitproberen danOp zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
twee keer warm
![]()
En het zijn inderdaad van de gepaneerde camemberts. Heel lekker. Fruit en kaas is sowieso een prima combinatie.
quote:dank voor de herinnering. Ik ga vast een vlucht terug naar NL boeken voor als ik in london ben. Alhoewel ik liever heb dat vriendje komt want donderdag - dinsdag vliegen is veel goedkoper dan vrijdag - zondag...Op zondag 24 oktober 2010 16:42 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik heb zo'n hekel aan vluchten boeken! Ik moet nog iets regelen voor terug naar zweden te komen voor sinterklaas, en dan voor kerst. Best lastig om goede data te kiezen.....
quote:ik vind dat zo irritant, dat je zo ver van te voren moet inschatten wat een goede dag is om te reizen. Ach ja, nog maar evne over nadenken...Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
dank voor de herinnering. Ik ga vast een vlucht terug naar NL boeken voor als ik in london ben. Alhoewel ik liever heb dat vriendje komt want donderdag - dinsdag vliegen is veel goedkoper dan vrijdag - zondag...
quote:kaas en fruit is een klassieke combiOp zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het klinkt mij als géén combinatie, maar goed, misschien eens een keer uitproberen dan.
quote:zo duur?? is vanaf eindhoven of weeze vliegen geen optie? ryanair heeft vluchten voor 10 euro (incl. taxes!).Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
kaas en fruit is een klassieke combien lekker!!!
Hm ik denk dat mijn vriendje maar naar Londen moet komen, ijn vlucht is bijna ¤100 enkele reis en die van hem ¤60 retour
quote:Als de prijs van de tickets ook nog invloed heeft op welke dat je wil vliegen: www.qfly.com Dan stel je in dat je binnen bepaalde tijd wil vliegen en geeft ie wat het goedkoopst is.Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind dat zo irritant, dat je zo ver van te voren moet inschatten wat een goede dag is om te reizen. Ach ja, nog maar evne over nadenken...
quote:Oeh... beetje een lekker ding?Op zondag 24 oktober 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Krijg net een uitnodiging van een vrouw of ik zin heb om haar bij Fun 4 Two te ontmoeten.
Daar moet ik toch even over nadenken...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Krijg net een uitnodiging van een vrouw of ik zin heb om haar bij Fun 4 Two te ontmoeten.
Daar moet ik toch even over nadenken...
quote:Hoe, degene voor of achter je bemoeit zich met jouw boodschappen op de band?Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Hier is naar de AH gaan elke dag een ramp. Gangpaden waarbinnen je je kont amper kunt keren en dan staan er ook nog allemaal karren met nieuwe voorraad in.
En 9 van de 10 keer bemoeit degene voor je of achter je zich met de dingen die jij op de lopende band hebt staan. Hoe buurtsupermarkt.
quote:Nee, en anders deed ik het ook niet.Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh... beetje een lekker ding?
quote:haha wat zeggen ze dan? ik keur trouwens ook altijd de boodschappen van de mensen voor en achter mij in de rij, maar ben wel zo netjes om mijn mening voor me te houdenOp zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Hier is naar de AH gaan elke dag een ramp. Gangpaden waarbinnen je je kont amper kunt keren en dan staan er ook nog allemaal karren met nieuwe voorraad in.
En 9 van de 10 keer bemoeit degene voor je of achter je zich met de dingen die jij op de lopende band hebt staan. Hoe buurtsupermarkt.
quote:Ja, opmerking maken over wat erop staat (niet negatief ofzo, dat moest er nog eens bijkomenOp zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe, degene voor of achter je bemoeit zich met jouw boodschappen op de band?
quote:Hmm, gezien XM's reactie en deze post, heb ik geen enkel idee wat Fun4two precies is. Blijkbaar geen relatieplanet-achtig-iets... zo even googlen maarOp zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, en anders deed ik het ook niet.
Dat is mijn ding toch niet.
En ik heb over een paar weken al een date. En nu zit ik steeds te checken of ze alweer heeft gemaild
.
quote:Dat heb ik echt nog nooit meegemaaktOp zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
quote:Nou dat het lekker weer is voor stamppot boerenkool of iets in die trantOp zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha wat zeggen ze dan? ik keur trouwens ook altijd de boodschappen van de mensen voor en achter mij in de rij, maar ben wel zo netjes om mijn mening voor me te houden
quote:"Zo! Zeker een feestje vanavond?!". Mehehe. Toen ik vroegah achter de kassa zat, maakte ik dat soort opmerkingen vaker :pOp zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, opmerking maken over wat erop staat (niet negatief ofzo, dat moest er nog eens bijkomen), maar gewoon.
Lau gaat naar dezelfde supermarkt, die maakt dat bemoeierige vast ook wel mee. Maar ach, het heeft ook wel weer iets gezellig kneuterigs
.
quote:Een parenclub in Moordrecht. En dat weet ik omdat 'ie een afslag na Gouda ligtOp zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, gezien XM's reactie en deze post, heb ik geen enkel idee wat Fun4two precies is. Blijkbaar geen relatieplanet-achtig-iets... zo even googlen maar
quote:ParenclubOp zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, gezien XM's reactie en deze post, heb ik geen enkel idee wat Fun4two precies is. Blijkbaar geen relatieplanet-achtig-iets... zo even googlen maar
quote:Jammer dat je jezelf al indektOp zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een parenclub in Moordrecht. En dat weet ik omdat 'ie een afslag na Gouda ligtvoor ik weer allerhande opmerkingen krijg
.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een parenclub in Moordrecht. En dat weet ik omdat 'ie een afslag na Gouda ligtvoor ik weer allerhande opmerkingen krijg
.
quote:Vandaar de '4' natuurlijk
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm camembert en bessensaus, dat kreeg ik in Hongarije veel![]()
Ook lekker, hier bij het tapasrestaurant: manchegokaas met vijgencompote
quote:Hurray voor je lekker warme kamerOp zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
*schaam schaam*
Pa heeft zelfs mn gaskacheltje aangekregen!![]()
Al duurde dat wel eventjes en ging het niet makkelijk. Hij is eigenlijk voor niets gekomen.
Mn kamertje is nu in elk geval weer lekker warm.
quote:Ik zou er best eens naar binnen willen, een parenclub in het algemeen. Gewoon, om eens te kijken hoe het er uitziet en wat de sfeer is. Alleen heb ik dan weer geen interesse in triootjes, partnerruil, of wat dan ook. Dus ja, dan is het ook allemaal een beetje doelloos he?Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Niks aan het handje, hoor. Een paar jaar (of misschien nog wel korter geleden) werd hier ook over Fun 4 Two gesproken en toen moest ik vragen wat het was.
quote:Ja, dat was ook haar bedoeling iddOp zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmm. Een parenclub die fun4two heet........ik dacht juist dat het de bedoeling was dat je met z'n allen aan de slag ging? The more the merrier? Of heb ik dat niet goed begrepen?
quote:Misschien kan dat óók. Weet eigenlijk niet echt hoe dat werkt.Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmm. Een parenclub die fun4two heet........ik dacht juist dat het de bedoeling was dat je met z'n allen aan de slag ging? The more the merrier? Of heb ik dat niet goed begrepen?
quote:Ik wil er ook best naar binnen, maar dan onzichtbaar, want als er iemand naar me toe komt weet ik niet hoe snel ik me uit de voeten moet makenOp zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou er best eens naar binnen willen, een parenclub in het algemeen. Gewoon, om eens te kijken hoe het er uitziet en wat de sfeer is. Alleen heb ik dan weer geen interesse in triootjes, partnerruil, of wat dan ook. Dus ja, dan is het ook allemaal een beetje doelloos he?
quote:Lol, ja, dat dus.Op zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil er ook best naar binnen, maar dan onzichtbaar, want als er iemand naar me toe komt weet ik niet hoe snel ik me uit de voeten moet maken.
quote:Zolder - checkOp zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie MevrouwPuff nu op het zolderkamertje van de hoofdpersoon uit één van de boeken van Maarten 't Hart zitten. Die mocht ivm brandgevaar geen kacheltje hebben boven en dus was het daar ook altijd koud.
quote:Ik post hier al een tijdje mee
quote:Oh dat weet ik niet meer? In mijn herinnering was het in die sauna wel schoon? Misschien heb ik toen ook al het parenclubverhaal verteld! Na al die jaren hier verval je weleens in herhaling.Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, Co! Doet me denken aan dat verhaal over dat zwembad in de sauna oid van jou en Greys? Jullie hadden daar ook een naam voor, voor dat laagje op het water toch? *peinst*.
quote:Was dat niet dat verhaal met de prive sauna die Greys misschien wilde boeken?Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, Co! Doet me denken aan dat verhaal over dat zwembad in de sauna oid van jou en Greys? Jullie hadden daar ook een naam voor, voor dat laagje op het water toch? *peinst*.
quote:Oh! In Belgie ja! Daar was iets mee. Privésauna of zo.Op zondag 24 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was dat niet dat verhaal met de prive sauna die Greys misschien wilde boeken?
quote:Oh gross.Op zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gegoogled, maar ik kan het niet meer terugvinden. Het ging iig over een zwembad met smerig water, dus een zwembad waarin mensen andere dingen doen dan alleen maar zwemmen
.
En het was idd iets met een privésauna.
quote:Ja, daar heeft ze het nog steeds overOp zondag 24 oktober 2010 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! In Belgie ja! Daar was iets mee. Privésauna of zo.
quote:Ik houd al niet van zwembaden en zwembaden in dergelijke oorden lijken me helemaal afschuwelijk. Het idee dat je zwemt tussen lichaamsproducten en glijmiddel dat wellicht tot voor kort tussen iemands bilnaad heeft gezetenOp zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gegoogled, maar ik kan het niet meer terugvinden. Het ging iig over een zwembad met smerig water, dus een zwembad waarin mensen andere dingen doen dan alleen maar zwemmen
.
En het was idd iets met een privésauna.
quote:Best lang, vooral als je er ook nog wat suiker bij hebt gedaan en het dan bewaart in een afgesloten jampot. Ik eet nog steeds van m'n zelfgemaakte appelchutney van 2 jaar geleden.Op zondag 24 oktober 2010 18:23 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een mooie appelcompôte in elkaar gedraaid van rimpelige appeltjes die we anders toch hadden weggegooid, maar hoe lang zou zoiets nou houdbaar zijn? Bij de nasi lijkt het me namelijk niet echt smakelijk.
quote:Wedden dat Sigme het antwoord weet!Op zondag 24 oktober 2010 18:23 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een mooie appelcompôte in elkaar gedraaid van rimpelige appeltjes die we anders toch hadden weggegooid, maar hoe lang zou zoiets nou houdbaar zijn? Bij de nasi lijkt het me namelijk niet echt smakelijk.
quote:Het jammere van NY is dat je er met een vliegticket nog lang niet bent.Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als de prijs van de tickets ook nog invloed heeft op welke dat je wil vliegen: www.qfly.com Dan stel je in dat je binnen bepaalde tijd wil vliegen en geeft ie wat het goedkoopst is.
Ik zag laatst een retourtje new york, vanaf schiphol, voor 412 euro. Niet gekeken welke taxes er nog overheen gaan, maar KLM was al 1200
. Toch jammer dat ik niet even 500 euro over heb, anders was ik zo voor een paar dagen gegaan.
quote:Goh, dat klinkt alsof je het over mijn AH hebt.Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
quote:Vaders komen nooit voor niks, hij vindt het vast al leuk om jou even te zien. En als hij op mijn vader lijkt voelt hij zich nu weer even een enorme klusheld.Op zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
*schaam schaam*
Pa heeft zelfs mn gaskacheltje aangekregen!![]()
Al duurde dat wel eventjes en ging het niet makkelijk. Hij is eigenlijk voor niets gekomen.
Mn kamertje is nu in elk geval weer lekker warm.
quote:Klussende vadersOp zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Mini_rulez het volgende:
En als hij op mijn vader lijkt voelt hij zich nu weer even een enorme klusheld.
quote:Mijn vriendje eet dat er ook bij, en ik nu ook want het is inderdaad heerlijk!Op zondag 24 oktober 2010 18:30 schreef Merel het volgende:
Siral, ik ben gek op boerenkool met picalillyEn iedereen verklaart me altijd voor gek. Totdat ze het proeven!
quote:Er zit wel wat suiker doorheen: gewone kristalsuiker en vanillesuiker. En een hoop citroensap, wat rozijnen, kaneel en dat was het. Eigenlijk doodsimpel en toch lekker.Op zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Best lang, vooral als je er ook nog wat suiker bij hebt gedaan en het dan bewaart in een afgesloten jampot. Ik eet nog steeds van m'n zelfgemaakte appelchutney van 2 jaar geleden.
quote:Chico, you just made my day, wat een goeie siteOp zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als de prijs van de tickets ook nog invloed heeft op welke dat je wil vliegen: www.qfly.com Dan stel je in dat je binnen bepaalde tijd wil vliegen en geeft ie wat het goedkoopst is.
Ik zag laatst een retourtje new york, vanaf schiphol, voor 412 euro. Niet gekeken welke taxes er nog overheen gaan, maar KLM was al 1200
. Toch jammer dat ik niet even 500 euro over heb, anders was ik zo voor een paar dagen gegaan.
quote:Ja voor hem wel, maar voor mij niet... moet ik na 6 uur eerst 1 uur binnen London reizen en dan vliegen en dán nog een 1,5 uur vanaf EHV naar AMS... heb ik eigenlijk niet zo'n zin inOp zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
zo duur?? is vanaf eindhoven of weeze vliegen geen optie? ryanair heeft vluchten voor 10 euro (incl. taxes!).
quote:Gaat hij weer eens een post typen hier? Die was zo schattigOp zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef AKnynke het volgende:
hihi, de Duutser is zo schattig..Donderdag begint z'n Nederlandse cursus weer, en hij is nu aan het oefenen. Achttien wist ie wel, maar zes niet....
![]()
Ik vind het zo tof dat hij Nederlands aan het leren is. Hij heeft veel meer aan een cursus frans, maar heeft toch voor Nederlands gekozen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:30 schreef Merel het volgende:
Siral, ik ben gek op boerenkool met picalillyEn iedereen verklaart me altijd voor gek. Totdat ze het proeven!
quote:Ik spam hem zo vaak ik kan, vind het ook echt een heerlijke site als het gaat om goedkope tickets binnen EuropaOp zondag 24 oktober 2010 18:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Chico, you just made my day, wat een goeie site
Vriendje en ik gaan in januari naar een bruiloft in Cambridge, en we zijn best flexibel wat betreft vertrek-luchthaven, dus die site is ideaal
quote:Jaaaaa dat is leuk!!Op zondag 24 oktober 2010 18:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gaat hij weer eens een post typen hier? Die was zo schattig
quote:O, je begint al echt goed te integreren in de buurt hier merk ik!Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
quote:ik zal het hem vragen...Volgende week rond deze tijd zit ik daar...Op zondag 24 oktober 2010 18:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gaat hij weer eens een post typen hier? Die was zo schattig
quote:Ja, toen je je eerst beklaagde over die supermarkt, dacht ik: "Waar heb je het over?", maar nu begin ik het te snappenOp zondag 24 oktober 2010 19:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, je begint al echt goed te integreren in de buurt hier merk ik!
quote:ik had het er net over met hem, en hij zei dat hij m'n login niet wist. En vroeg zich af wat hij de vorige keer had gezegd dat zo grappig was!
quote:kriebelhoest of echte hoest?Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand wat tegen hoesten? Ik hoest me echt een ongeluk al de hele dag en m'n borstkas begint pijn te doen en m'n ribben staan alweer in standje puinhoop.
quote:Even naar de apotheek lijkt me het verstandigste! Die kun je dan uitleggen wat voor hoest je last van hebt, en dan krijg je een drankje of (zuig)tabletjes meeOp zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand wat tegen hoesten? Ik hoest me echt een ongeluk al de hele dag en m'n borstkas begint pijn te doen en m'n ribben staan alweer in standje puinhoop.
quote:Is toch gewoon lief als ie even gedag komt zeggen?Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik had het er net over met hem, en hij zei dat hij m'n login niet wist. En vroeg zich af wat hij de vorige keer had gezegd dat zo grappig was!
quote:Oplossing: privé-zwembad in je achtertuin, weet je dat je alleen in je eigen vuil zwemt!
quote:Er zijn wel drankjes die de hoestprikkel verminderen. Ik had ooit een of ander kruidenspulletje met alcohol erin, geen idee wat het precies was maar het hielp wel. Misschien kun je zoiets zoeken bij de apotheek? Of anders gewoon een Jägermeister achterover slaan, baat het niet dan schaadt het niet.Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Ja, dat doe ik nu al het hele weekend zo'n beetjeOp zondag 24 oktober 2010 19:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kriebelhoest of echte hoest?
Ach, dat maakt ook niet ut. Rust, geen sport, bank thee en dekentje, en als het nog veel langer aan blijft houden een tripje richting huisarts, want jij kwakkelt al een tijdje!
quote:Het is ook eigenlijk geen supermarkt, het is een sociale werkplaats/buurtsoos, vermomd als Albert Heijn!Op zondag 24 oktober 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen je je eerst beklaagde over die supermarkt, dacht ik: "Waar heb je het over?", maar nu begin ik het te snappen.
quote:Volgens mij een helemaal niet-kloppend begroetingszinnetje? En nog iets over aliens ofzo? En daarna dachten er een paar in het topic dat jij aan de drugs had gezetenOp zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik had het er net over met hem, en hij zei dat hij m'n login niet wist. En vroeg zich af wat hij de vorige keer had gezegd dat zo grappig was!
quote:bij mij komt hoest pas opzetten als ik net weer een beetje aan de beterende hand ben, en vervolgens houdt het zo'n 6 weken aan.Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik nu al het hele weekend zo'n beetje. Hoesten is sinds gisteren flink toegenomen. Wilde morgen eigenlijk wel gewoon werken en sporten. Hoest maakt dan toch niet zoveel uit?
Mini: ik heb geen Jägermeister in huis helaas.
quote:Ik hou altijd zo weinig energie over als ik echt flink moet hoesten voor een paar dagen, maar dat hangt dus helemaal van jezelf af lijkt me.Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik nu al het hele weekend zo'n beetje. Hoesten is sinds gisteren flink toegenomen. Wilde morgen eigenlijk wel gewoon werken en sporten. Hoest maakt dan toch niet zoveel uit?
Mini: ik heb geen Jägermeister in huis helaas.
quote:Je bent wel goed begonnen én goed geeindigd, dat vind ik dan wel weer knapOp zondag 24 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn lijstje een beetje verpest, zondag![]()
O: krentenbol, mandarijntje, yakult
S: fitness
L: kom bospaddenstoelensoep, stuk of 8-10 toastjes met gerookte zalm
T: 2 mandarijntjes, 3 merci reepjes, 2 handjes cheese onion chips
D: 2 wraps met kip, mais, zelfgemaakte guacamole en saus
Op zondag moet ik altijd wat lekkers. Vroeger kregen we ook altijd taart of een lekkere koek of gingen we 's middags een paar toastjes eten
quote:Is wel heel goed voor jeOp zondag 24 oktober 2010 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vrees nu al voor het moment dat ik morgen mijn bed uit moet. Ik heb yoga gedaan en het was echt PIJNLIJK, al die ingewikkelde houdingen die dan nog eens even extra werden aangeduwd door de juf![]()
quote:Nah, als ik wraps eet zie ik dat ook altijd een beetje als ongezondOp zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je bent wel goed begonnen én goed geeindigd, dat vind ik dan wel weer knap
quote:Inderdaad, onderschat niet hoe vermoeiend hoesten kan zijn...Op zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hou altijd zo weinig energie over als ik echt flink moet hoesten voor een paar dagen, maar dat hangt dus helemaal van jezelf af lijkt me.
Ik heb het even nagezocht trouwens; tabletjes met codeïne helpen tegen de hoestprikkel bij droge hoest. Als je vastzittende hoest heb, moet je volgens mij meer hoestdrank hebben die vastzittend slijm oplost.
quote:BeideOp zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef Laureline het volgende:
Heb je kriebelhoest, of 's nachts veel last van hoesten, XM? Bij mij helpt paracetamol met codeïne dan altijd goed (is wel alleen op recept dacht ik), word je ook fijn een beetje doezelig van als je wil gaan slapen.
quote:Dat vind ik altijd zo deprimerend. Ik hoop echt dat de man van m'n leven niet in een hutje in de bushbush blijkt te wonen.
quote:Dat ja!
quote:
quote:ThanksOp zondag 24 oktober 2010 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
In het algemeen willen we gewoon leven, als het aan mij ligt zo gezond mogelijk en als daar een lekker lijf bij hoort, dan is dat bonus. M'n leven om een sportschema heenplannen is niet mijn doel. Maar goed, geen idee hoe ik erover zou denken als ik overgewicht had, m'n lijf is best aardig
In het geval van Daph ben ik blij dat ze weer een beetje meepost, die heeft het niet makkelijk gehad. De dingen die op haar lijstje staan maken me ook niet heel blij, maar ik weet dat het nog (veel) erger kan. Je moet ergens beginnen.
[..]
Eens met het suikerprobleem. En deels eens met de aanpak. Maar ik ben niet voor strakke schema's, maar voor besef van wat wel en wat niet gezond is. En verandering van levensstijl, wat mij betreft hoeft dat niet in schema's gevat te zijn. Hoofddoel is imho niet het bereiken van een bepaald gewicht of bepaalde omvang, maar het bereiken van een gezonde leefstijl. En daar spelen beweging en goede voeding een grote rol in. Lekker lijf en een frisse geest volgen vanzelf.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Grenzeloos verliefd!Tentamens leren![]()
quote:Die slaapt anders best oké!Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Zou vannacht wel eens de bank kunnen worden
quote:We hebben ook nog ergens tijmsiroop staan.Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ja!
En hoestboks met XM. Ik heb suikervrijde drop naast m'n bed staan. En ik heb het idee dat melk helpt. Maar dat is nu op. Dus drop it is.
quote:Nou, anders ik wel!
quote:Reunie
quote:I feel your pain!
quote:Daar ben ik niet geboren. Ik ben pakweg 35km bij Duvel vandaan op de wereld gekomen. Dus Duvel moet niet mekkeren!Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de achterhoek men, dat is ook buitenland!
quote:oh maar wacht! Dan ben ik geboren in het buitenland, Friesland, opgegroeid in het buitenland, Twente, woon in het buitenland en ben verliefd op een buitenlander.Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
quote:Eindelijk, iemand die het snapt.Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Mot ik daarop?
Rustig aan XM
Die slaapt anders best oké!
quote:Lever maar in dat Nederlandse paspoort!!!Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh maar wacht! Dan ben ik geboren in het buitenland, Friesland, opgegroeid in het buitenland, Twente, woon in het buitenland en ben verliefd op een buitenlander.
Laat wilders het maar niet horen...
quote:Ik denk dat je wilt vragen of jij ook op die bank moet slapen. Dat mag, maar je mag ook kiezen voor een matras op de grond, danwel een groot luchtbed. Goed hè!?
quote:Aardappelpannenkoekjes. Je kan ze eten met stroop, appelmoes of zalm.
quote:Mèè.Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geboren. Ik ben pakweg 35km bij Duvel vandaan op de wereld gekomen. Dus Duvel moet niet mekkeren!
quote:
quote:gelukkig is die verlopen. Ik heb nog wel een Id-pas...Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lever maar in dat Nederlandse paspoort!!!
quote:IOp zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo deprimerend. Ik hoop echt dat de man van m'n leven niet in een hutje in de bushbush blijkt te wonen.
quote:Ik snap echt niet hoe dat meisje hierop gevallen kan zijn
quote:Geen idee, misschien weet deze meneer het!
quote:Wat zal z'n moeder trots op 'm zijn!Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weet deze meneer het!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef Syrena het volgende:
Fan van Lost En LOL-catz? http://www.popsuede.com/2010/01/lolst-season-1.html
quote:Eens. Voeding is op zoveel manieren voor mensen vaak een reden waarom de psyche niet goed werkt. Van veel mensen al gehoord sinds ze gewoon echt gezond zijn gaan eten (genoeg visvetten, vitamines en suiker laten staan) en erbij zijn gaan sporten dat het psychisch ook stukken beter gaat.Op zondag 24 oktober 2010 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
In het algemeen willen we gewoon leven, als het aan mij ligt zo gezond mogelijk en als daar een lekker lijf bij hoort, dan is dat bonus. M'n leven om een sportschema heenplannen is niet mijn doel. Maar goed, geen idee hoe ik erover zou denken als ik overgewicht had, m'n lijf is best aardig
In het geval van Daph ben ik blij dat ze weer een beetje meepost, die heeft het niet makkelijk gehad. De dingen die op haar lijstje staan maken me ook niet heel blij, maar ik weet dat het nog (veel) erger kan. Je moet ergens beginnen.
[..]
Eens met het suikerprobleem. En deels eens met de aanpak. Maar ik ben niet voor strakke schema's, maar voor besef van wat wel en wat niet gezond is. En verandering van levensstijl, wat mij betreft hoeft dat niet in schema's gevat te zijn. Hoofddoel is imho niet het bereiken van een bepaald gewicht of bepaalde omvang, maar het bereiken van een gezonde leefstijl. En daar spelen beweging en goede voeding een grote rol in. Lekker lijf en een frisse geest volgen vanzelf.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Eens. Voeding is op zoveel manieren voor mensen vaak een reden waarom de psyche niet goed werkt. Van veel mensen al gehoord sinds ze gewoon echt gezond zijn gaan eten (genoeg visvetten, vitamines en suiker laten staan) en erbij zijn gaan sporten dat het psychisch ook stukken beter gaat.
Ieder zijn eigen aanpak natuurlijk. Nu toevallig sinds een ruime maand een collega meegenomen naar de sportschool die het ook wel interessant vond allemaal. Het eerste wat ik zei is dat hij zijn eetschema goed moest aanscherpen (waar ik hem mee heb geholpen) en dat hij 4x meetraint iedere week, geen excuusjes.
Hij gaat als de brandweer en krijgt er meer en meer plezier in, puur vanwege de progressie die gewoon fenomenaal is.
@Daphne: ik kende je historie niet, dus mijn advies was puur gebaseerd op 'normale' omstandigheden. Je zult zelf denk ik dan wel het beste weten hoe je het nu moet aanpakken. 1: Ik ben een man en 2: IT'er, dus met mijn gebrek aan goed emotioneel besef en inlevingsvermogen lijkt het me beter dat ik daarom er niet verder op inga. Dat kan ik beter overlaten aan mensen die daar beter in zijn
quote:Hahahaha!Op zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef Syrena het volgende:
quote:Ml, weeg je gewoon één keer per week op een vaste dag en een vast tijdstip. Je schommelt altijd wel!Op zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:![]()
@TT dus dat was de schoonmaakwoede van vandaag
Lijstje:
O: 3 croisants, choco, jam en suiker met een glaasje verse sju
L: citroenyoghut danone
D: Enchilladas
T: Marsepein met choclade en heb nog wel trek
Van 61,5 naar 61,9
quote:Oh jij ook al? SuccesOp zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
I feel your pain!
ik heb dit weekend in turbotempo het hele boek doorgewerkt en nu nog 'even' de slides van de colleges doornemen. 1 down 17 to go
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Datte! Die halve kg is echt geen halve kg hoor! Geen zorgen
Ml, weeg je gewoon één keer per week op een vaste dag en een vast tijdstip. Je schommelt altijd wel!
quote:True, maar wat me wel eens bij mensen kan storen is dat ze zelf wel weten hoe het moet, maar het niet doen. Hetzelfde als veel vrouwen die nu eenmaal een bepaalde drive hebben voor chocola en andere snoepzooi. Dan hebben ze er zo'n zin en weten dat ze het niet moeten doen. Toch eten ze het op en daarna voelen ze zich helemaal schuldig. Ikzelf denk dan gewoon: Ok, je weet van tevoren dat je je schuldig gaat voelen, dus waarom zou je je in godsnaam overgeven aan die emotie om het op te willen eten? Het effect is namelijk dat je je zelfs daarna belabberd voelt, ipv blij, wat de drijfveer erachter was om het te nemen.Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verder zeg je imo nuttige dingen, hoor. Maar de theorie en het echte leven samenvoegen is nog wel eens moeilijk!
quote:Je moet het er onder zetten, niet er inOp zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom doet mijn qoute de hele tijd zo raar?
Nou ja, sorry
quote:Ja, had mijn schermresulutie te hoogOp zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet het er onder zetten, niet er in
quote:Ik heb niet zo gauw een schuld gevoel wat dat betreft. Dan gaat het maar wat langzamerOp zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef benchMarc het volgende:
[..]
True, maar wat me wel eens bij mensen kan storen is dat ze zelf wel weten hoe het moet, maar het niet doen. Hetzelfde als veel vrouwen die nu eenmaal een bepaalde drive hebben voor chocola en andere snoepzooi. Dan hebben ze er zo'n zin en weten dat ze het niet moeten doen. Toch eten ze het op en daarna voelen ze zich helemaal schuldig. Ikzelf denk dan gewoon: Ok, je weet van tevoren dat je je schuldig gaat voelen, dus waarom zou je je in godsnaam overgeven aan die emotie om het op te willen eten? Het effect is namelijk dat je je zelfs daarna belabberd voelt, ipv blij, wat de drijfveer erachter was om het te nemen.
Ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat mensen die lociga niet kunnen of willen toepassen. Mijn aanpak is meer zoals die van dat Skinny Bitch boek. Wil je iets gráág bereiken, dan knok je er gewoon voor en laat je niks je in de weg staan, ook niet je gevoel. Je wordt pas hard als je doorzet, niet als je toegeeft.
quote:codeïne fosfaat, maar dat is op receptOp zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Even de huisarts bellen morgenOp zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Ik heb hier een halve apotheek, maar geen codeïne. Dat dan net weer niet.
Thnx voor de tips in ieder geval..
quote:Wat boeit dat nou, hoe heb jij er last van als anderen naar de Ben & Jerry's grijpen?Op zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef benchMarc het volgende:
True, maar wat me wel eens bij mensen kan storen is dat ze zelf wel weten hoe het moet, maar het niet doen.
quote:Ja. Een zaklamp zou ook wel passen gok ik, dus dan kan je 'm als nachtlampje gebruikenOp zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kan je daarmee?Je pielemuis erin stoppen?
.
quote:Hihi nee dit doe ik express dan laat ik alles morgen netjes staanOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ml, weeg je gewoon één keer per week op een vaste dag en een vast tijdstip. Je schommelt altijd wel!
quote:Boerderijtje spelen...Op zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kan je daarmee?Je pielemuis erin stoppen?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |