abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:03:37 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87882488

Het vorige deel: Slank #1225 - Groot en opzwepend

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:04:02 #2
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87882504
Hoe charmant.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:04:16 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87882513
fipo!

ik kriup m'n bedje ook in. Weltrusten XM!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:04:36 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87882518
Ik vind het trouwens wel irritant dat je telkens handmatig de witregels in de OP moet invoeren.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87882605
Wat is er eigenlijk met het lijstje gebeurd :o. Nog maar 6 mensen die erin staan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87882712
Ik wil niet in het lijstje omdat k qua gewicht niet zoveel wil afvallen maar liever meer spieren heb (wat nog niet echt lukt :') )

XM, lekker uitrusten morgen :)

Truste allen!
pi_87882740
Zeg ouwe beppers, wordt er nog getraind?
pi_87882826
Dat plaatje _O-

Mijn lijst van vandaag:

O: kommetje optimel yoghurt met twee handjes appel/rozijn cruesli, beker optimel
T: glas cassis
L: tosti van twee bruine boterhammen, half plakje kaas en salami
T: glas cassis, twee glazen fanta
D: twee bruine boterhammen met boter en kassellerrib, toe twee mandarijntjes

Avondeten was pas om 20.20, niemand had even de moeite genomen om me te roepen voor het eten :{ (we aten gewoon brood). Nadat mijn zusje was weggebracht werd ik door iedereen genegeerd, helemaal toen ze weer thuis kwam. Stond ze in de woonkamer heel overdreven tegen mn vader "Heel erg bedankt voor het brengen pappie!" :r terwijl ze mij nooit bedankt. Bah. Nou ja, het is wel lekker rustig zo als er niemand tegen je praat.. *rolt met ogen*

Mager lijstje komt doordat ik me ziekig voel, heb al sinds 4 uur vanmiddag koppijn en zit te rillen van de kou. Hoop dat het is omdat het koud is, niet omdat ik ziek word
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 00:13:32 #9
70532 loveli
N
pi_87882830
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef benchMarc het volgende:
Zeg ouwe beppers, wordt er nog getraind?
Midden in de nacht? Ben jij gek...
crap in = crap out
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:14:42 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87882872
Nog even over fastfood voor kinderen: ik ga uit van het motto 'alles met mate'. Maar ik heb dan ook makkelijk praten, mijn kinderen lusten geen patat, frikandellen, kroketten en de meeste snoepjes vinden ze ook niet lekker. IJs daarentegen O+ kinderen van hun moeder :@
En we drinken hier alleen water of appelsap aangelengd met water. En melk. Maar dat hoeft niet. Cola heel heel soms en alleen in een restaurant.

Wij eten zo gezond mogelijk, in het normale. Iets wat regelmatig wordt gesaboteerd door goedbedoelende familieleden en buren :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87882902
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik wilde net iets soortgelijks posten _O-. Ik kan nu wel naar het usc fietsen, maar ik vrees dat ik dan voor niets door de regen ben gegaan.
pi_87882922
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer over het algemeen. Tussen al dat geouwehoer is het zoeken naar een speld in een hooiberg qua afvalonderwerpen.
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 00:22:56 #13
70532 loveli
N
pi_87883115
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer over het algemeen. Tussen al dat geouwehoer is het zoeken naar een speld in een hooiberg qua afvalonderwerpen.
Er wordt gewandeld, hard gelopen, geZumbaad en geRPMd door verschillende mensen. Verder wordt het eten van broccoli sterk gestimuleerd.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 00:23:46 #14
70532 loveli
N
pi_87883145
:O :z trusten
crap in = crap out
pi_87883223
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn lijst van vandaag:

O: kommetje optimel yoghurt met twee handjes appel/rozijn cruesli, beker optimel
L: tosti van twee bruine boterhammen, half plakje kaas en salami
T: glas cassis, twee glazen fanta
D: twee bruine boterhammen met boter en kassellerrib, toe twee mandarijntjes
Wat is je doel, afvallen of aankomen?

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Er wordt gewandeld, hard gelopen, geZumbaad en geRPMd door verschillende mensen. Verder wordt het eten van broccoli sterk gestimuleerd.
broccoli is goed :)
pi_87883512
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:26 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Wat is je doel, afvallen of aankomen?
[..]

broccoli is goed :)
Jij vindt dit veel? Heb het door een checker gegooid, ik kom op minder dan 1200kcal. Of bedoel je, dit is zo weinig, hiervan kom je in de spaarstand? Daph geeft zelf al aan dat dit erg mager is, en weet prima dat ze wat meer zou moeten eten :).

En nu maar eens slapen, ook goed voor de stofwisseling :P.
pi_87883570
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jij vindt dit veel? Heb het door een checker gegooid, ik kom op minder dan 1200kcal. Of bedoel je, dit is zo weinig, hiervan kom je in de spaarstand? Daph geeft zelf al aan dat dit erg mager is, en weet prima dat ze wat meer zou moeten eten :).

Dank, dit was idd precies wat ik ook wilde zeggen.

Ik ga nu lekker op bed liggen aangezien mijn hoofd aanvoelt alsof het 200 kg weegt.. Morgen weer een dag (met mandarijntjes!) :)

Slaap lekker!
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:40:25 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87883606
Ik denk eigenlijk dat daph wat minder frisdrank moet gaan drinken en groente eten. En meer eten ja.
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:41:11 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87883625
Slaap lekker daph!
pi_87883641
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee niet veel. Ik vind het een vreemd dieet vanwege die frisdranken tussendoor. Ben benieuwd naar de redenatie die daar achter hangt.

Pitten is een goed idee.
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:46:44 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87883787
Hoe eet jij eigenlijk zelf kooimark? (wat is het nederlandse woord voor benchmarken ook alweer? vergelijken oid?)
pi_87884391
wordt nooit crew... :P
Ja doei.
pi_87884867
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:09 schreef motorbloempje het volgende:
wordt nooit crew... :P
Waarom niet? :o
Niet dat ik ambities in die richting had, maar toch... Ooit FP-crew geweest, maar dat was geen succes.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87885013
Was het niet leuk Mo?
De bruiloft was wel gezellig :) mooie jurk, leuk bandje. Heb me prima vermaakt.
Lijstje:
O: 3 boterhammen hagelslag
T: 2x cactusfruit
T: appel
T: mandarijn
T: glaasje karnemelk bosvruchten
T: handje kruidnoten
T: wat olijven met amandel (de gewraakte!)
D: gebakken aardappel met courgette en een stukje zalm in bladerdeeg.
T: 3x rode wijn
T: pinda's tussendoor, een bitterbal en een minibroodje.
pi_87885040
het was erg lejk :9 maar slank verantwoord is t niet :p
Ja doei.
pi_87885475
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was het niet leuk Mo?
De bruiloft was wel gezellig :) mooie jurk, leuk bandje. Heb me prima vermaakt.
Lijstje:
O: 3 boterhammen hagelslag
T: 2x cactusfruit
T: mandarijn
T: glaasje karnemelk bosvruchten
T: handje kruidnoten
T: wat olijven met amandel (de gewraakte!)
D: gebakken aardappel met courgette en een stukje zalm in bladerdeeg.
T: 3x rode wijn
T: pinda's tussendoor, een bitterbal en een minibroodje.
Dit keer zonder commentaar hoop ik? :P

Moblo: niet slank-verantwoord zijn lukt zonder crew ook prima. :@ Net bij de Mac geweest, zei er iemand iets over 10 kilo zwaarder terugkomen?
Maar, wel allemaal gezonde dingen gekocht zoals havermout en volkorenpasta met tonijn en pita's en falafelmix en heel veel verse groente. O+ En een fles wijn voor vanavond.
pi_87885763
Deze keer vond ie het prima idd. Maar of dat dat z'n overtuiging was, of dat ie niet meer durfde of dat ie nu gewoon ergens anders druk mee was, geen idee! :P
Eet smakelijk vanavond mini!
Welterusten voor de rest!
pi_87887688
Mogge!
Gister om 8 uur naar bed, zondagochtend vanzelf wakker worden om 5 uur, beetje in bed lummelen tot 6 O+.
Te lelijk weer om te gaan hardlopen, dus het plan is straks versgebakken brood eten en vanmiddag een flinke wandeling met z'n tweeën en Hond.

PF, zelfslachtende slagers bestaan nog wel hoor! Niet zoveel meer, maar heel zeldzaam is het niet.
Laatste paar keer heb ik schapen laten slachten bij een slachterij waar je zó vanuit de slachtruimte de slagerswinkel binnenstapt.
De slager daarvoor heeft zijn slagerijwinkel opgedoekt en brengt het vlees nu naar de supermarkt er tegenover, die wordt uitgebaat door zijn broer.
Dáárvoor ging ik jarenlang naar een slachterij zonder slagerij. Die zelfslachtende slagers zijn allemaal kleine zelfstandgen (vrouw in de zaak, her en der een hulpje). Het slachthuis is iets groter, een man of 10 (de meesten doen kruiderij/inpakwerk, merendeels zelfs van vlees dat niet eens uit eigen slachterij komt).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 24 oktober 2010 @ 07:54:33 #29
331 Merel
Be here now.
pi_87887740
Ik werd wakker van de regen/hagel tegen m'n zolderraam! Toch nog maar even proberen om verder te tukken.

Cali, natuurlijk was die outfit voor een themafeestje, normaal loop ik er niet zo bij hoor :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 24 oktober 2010 @ 08:37:45 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87887901
De naam benchMark komt me bekend voor, was dat ook niet zo'n 'ik weet wat het beste is voor jullie en ik zal het jullie wel even inwrijven'-goeroe die hier ooit een blauwe maandag meepostte? :P.

Nu aan de toast en thee. Over een uurtje hardlopen. Geen last van duizeligheid meer, dus geen smoesjes (bovendien raak ik achter op schema als ik nu weer niet ga en dan ben ik boos op mezelf).
Niet meer actief op Fok!
pi_87887965
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Viking84 het volgende:
De naam benchMark komt me bekend voor, was dat ook niet zo'n 'ik weet wat het beste is voor jullie en ik zal het jullie wel even inwrijven'-goeroe die hier ooit een blauwe maandag meepostte? :P.
270, 271 en 272.

quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spieren :') Dezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".

Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87887992
mogge!
Ja doei.
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:09:04 #33
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87888048
goedemorgen :O ik ben helemaal gelukkig met de herontdekking van mijn slaapmasker O+ zo fijn om in het weekend niet al om 7 uur wakker te worden!

gisteren heb ik al een mooie 8k route gepland dus die ga ik straks na het ontbijt eens lopen, hoop dat het dan droog is..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87888094
Planningslijst!

O - 2 geperste sinaas, havermout met magere melk & banaan (as we speak)
T - 2 volk. boterhammen pindakaas of auberginesalade
L - kopje soep, magere yoghurt met diepvries bosbes & kers
T - 2 volk. boterhammen met wat ik eerder niet heb gegeten
T - amandelen (niet zoveel - op)
T - cappuccino ofzo (ZONDER HET KOEKJE :Y)
D - kaasfondue :9~

Met zonder groente vandaag. Of misschien wat excuussla bij de kaasfondue, maar da's ook niks. Ik vind het niet erg, eet doorgaans elke dag m'n groentjes.
pi_87888100
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:16 schreef .Bo het volgende:
crap, zit ik mezelf te quoten.
pi_87888107
.Bo, als je echt veel last hebt van de suikers, zou je misschien zelfs het fruit even moeten schrappen :).
pi_87888114
Goeiemorgen!
Ik lig villa achterwerk te kijken, het is te koud om eruit te komen :') !
Straks ga ik wel een rondje lopen (wandelen) langs het huidige woningaanbod, dan weet ik op welke ik wil reageren :) .
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 09:19:43 #38
70532 loveli
N
pi_87888117
Loopt die goddelijk lichaam reeks nog? Niet dat ik daar een reeks voor nodig heb, natuurlijk.
crap in = crap out
pi_87888126
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:19 schreef loveli het volgende:
Loopt die goddelijk lichaam reeks nog? Niet dat ik daar een reeks voor nodig heb, natuurlijk.
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6

Laatste post 23-08-2010 09:19
pi_87888135
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:17 schreef sigme het volgende:
.Bo, als je echt veel last hebt van de suikers, zou je misschien zelfs het fruit even moeten schrappen :).
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar vind dat toch wat extreem. Hoort wmb wel bij 'gewoon' eten. Zal wel, als deze op zijn, weer kappen met de sinaasappels & de druiven denk ik. En voorzover ik weet heb ik fysiek geen last van suiker, maar is het meer de mentale goesting die me tergt & irriteert. En in zo'n bui grijp ik nooit naar fruit, haha.
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 09:23:38 #41
70532 loveli
N
pi_87888138
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:21 schreef sigme het volgende:

[..]

(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6

Laatste post 23-08-2010 09:19
Heb er zelfs in gepost zie ik.
crap in = crap out
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:30:37 #42
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87888191
groente in de kaasfondue is juist superlekker! spruitjes, stukjes broccoli, stukjes bloemkool :9
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:35:03 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87888225
Mogge! Ik ben er maar uitgegaan toen ik merkte dat Duuf zich zichtbaar lag te ergeren aan mijn constante gehoest en gesnotter :'). Verstandige keuze om nog niet te gaan RPMen vanochtend.
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 09:39:53 #44
70532 loveli
N
pi_87888283
Iemand van Co gehoord, lately?
crap in = crap out
pi_87888585
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef loveli het volgende:
Iemand van Co gehoord, lately?
Alleen op FB. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87888610
Planning voor vandaag, ga zo maar eens ontbijten!

O: boterham pindakaas, cracker jam, yakult
S: fitness
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: 2 mandarijntjes en een peer
D: boeuf stroganoff met rijst

En ik heb nog merci in de kast liggen, dus er zullen vast wel 2 chocolaatjes bij komen ofzo. Geen zuivel in huis, vergeten te kopen gisteren ;(
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:36:05 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87889024
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat idd.

Net weer hardgelopen: meteen al een natte sok in het begin en ik was in het begin drukker met de stopwatchfunctie op Nachtwachts iPhone, maar ik heb het weer overleefd: 1x2, 3x3 en voor het eerst: 1x4 :).
Grote koptelefoon op met Rammstein :').

Nachtwacht wil niet meer meelopen ofzo, dus ik ga maar alleen. Vind ik ook prettiger, denk ik. Beetje door de wijk heen rennen en expres even langs het wereldberoemde Bronovoziekenhuis gelopen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87889036
Goedemorgen. :)

Heerlijk zonnig weertje hier.
pi_87889080
Morning!!!

*O* xm heel goed dat je even aan jezelf denkt!

Ik heb net ontbijtje op, biogarde met muesli en beetje maple syrup :9
Die biogarde is biologisch (althans gemaakt met bio melk), gewoon van de ap, vreemd dat ze dat er niet op zetten? Nou ja.

Oh en hallo benchmark.
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:44:29 #50
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87889187
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat idd.

Net weer hardgelopen: meteen al een natte sok in het begin en ik was in het begin drukker met de stopwatchfunctie op Nachtwachts iPhone, maar ik heb het weer overleefd: 1x2, 3x3 en voor het eerst: 1x4 :).
Grote koptelefoon op met Rammstein :').

Nachtwacht wil niet meer meelopen ofzo, dus ik ga maar alleen. Vind ik ook prettiger, denk ik. Beetje door de wijk heen rennen en expres even langs het wereldberoemde Bronovoziekenhuis gelopen :').
ik snap hem niet?

maar goed hoor! ik ga over een kwartiertje, hoop dat het dan nog steeds zo mooi zonnig is..
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:46:15 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87889214
Ken je het Bronovoziekenhuis niet? :o. Daar zie je op het journaal Bea steeds in en uit een limo stappen als Maxima weer een kindje eruit gewerkt heeft :P.

Maar ik volg de royals een beetje, dus misschien is dat alleen voor mij iets bijzonders :@ :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:49:13 #52
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87889262
oh haha, nee daar let ik schijnbaar niet zo op :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:51:20 #53
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87889304
ik ben zo blij dat ik giste rben gaan lopen....Nu hoef ik vandaag heeeelemaal niets!

Lijstje:
O: wentelteefjes
T: /
L: misschien een gebakken ei met spek op brood?
T: peer
D: chicken pot pie met veel groente...
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:54:33 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87889372
Hier ook gebakken eieren met spek na het douchen :Y. Om de met het lopen verbrande calorietjes meteen even teniet te doen :9 :').

Zonder gekheid: nu ik sport merk ik wel dat ik ook - meer dan anders - op m'n eten let, want ook al loop ik net zo goed voor een goeie conditie als voor een strakker lijf: ik vind het zonde om alles wat ik eraf loop er meteen heel gemakkelijk weer aan te eten.
Niet meer actief op Fok!
pi_87889423
* motorbloempje heeft een poesje overgehouden aan gisteravond :')

zo maar 's door met essay-schrijven :+
Ja doei.
pi_87889857
Pff halve nacht wakker gelegen door idioot veel herrie op straat.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87889894
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft een poesje overgehouden aan gisteravond :')

zo maar 's door met essay-schrijven :+
ach ja, in de avond een poes, 's ochtends een poes hé (vrij naar Barbie) :') :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:25:48 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87889988
hihi, de Duutser is zo schattig..Donderdag begint z'n Nederlandse cursus weer, en hij is nu aan het oefenen. Achttien wist ie wel, maar zes niet....
O+

Ik vind het zo tof dat hij Nederlands aan het leren is. Hij heeft veel meer aan een cursus frans, maar heeft toch voor Nederlands gekozen.
pi_87890000
wat tof!! ^O^ O+
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 11:27:48 #60
70532 loveli
N
pi_87890038
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja euh.. is alles ok?
crap in = crap out
pi_87890112
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef AKnynke het volgende:
hihi, de Duutser is zo schattig..Donderdag begint z'n Nederlandse cursus weer, en hij is nu aan het oefenen. Achttien wist ie wel, maar zes niet....
O+

Ik vind het zo tof dat hij Nederlands aan het leren is. Hij heeft veel meer aan een cursus frans, maar heeft toch voor Nederlands gekozen.
LIEF! Die van mij is ook elke dag nederlands aan het oefenen.... O+
pi_87890446
Wat lief van de Duutser O+.

In plaats van leren ben ik op zoek gegaan naar een nieuw taekwondopak. Heb een tweede nodig als ik echt 4x per week ga trainen. En heb al een hele mooie gezien O+ maar die is duur. Ja er bestaat mooie taekwondo pakken. Dus dan maar op zoek naar tweedehands :'). En nu mag ik alleen nog maar op de pc als het gaat om polymeren, nanotubes en andere tentamengerelateerde dingen }:|.
pi_87890576
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja euh.. is alles ok?
:D :* Ja hoor, ik had griep en ik ben altijd zeer nukkig indien ziek, vandaar dat ik hier niet was. Nog steeds niet beter trouwens, het is een hardnekkig geval, maar het ergste is weg. En ik ga maar direct ontopic:

O: Volkoren pistoletje, 1 helft met boter kaas en tomaat en de ander met filet A. en ui en gekookt ei
L: mango met yoghurt
T: wodka als ik daar zin in heb. Hele week geen wodka en koffie gedronken.
D: ik denk dat ik filodeegpakketjes ga maken met de restjes van gisteren; gegrilde kipfilet, aspergetips en kastanjechampignons.
pi_87890743
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef Chicolate het volgende:
En nu mag ik alleen nog maar op de pc als het gaat om polymeren, nanotubes en andere tentamengerelateerde dingen }:|.
En Fok O+
pi_87890774
Goedemorgen trouwens :)

O: spek met ei (en 2 sneetjes brood + jus d'orange)
T: boterham met duo penotti
L: boterhammen met kipfilet
D: nog geen idee.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:00:11 #66
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87890894
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:51 schreef AKnynke het volgende:
ik ben zo blij dat ik giste rben gaan lopen....Nu hoef ik vandaag heeeelemaal niets!

Lijstje:
O: wentelteefjes
T: /
L: misschien een gebakken ei met spek op brood?
T: peer
D: chicken pot pie met veel groente...
GMTA O+ ik zat ook al te denken om dat vanavond te maken! maak jij het deeg ook zelf? ik had een tijd terug heel lekker volkorendeeg met olijfolie gemaakt, maar dat recept kan ik niet meer vinden ;(

heb bijna een uur hardgelopen net 8-) het was WARM. ben blij dat ik een korte broek aanhad, maar beter had ik mijn jasje ook thuisgelaten! zo even kijken hoe ver ik gelopen heb..
pi_87890899
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En Fok O+
Ja dat mag dus eigenlijk ook even niet :@.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:03:15 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87890979
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

GMTA O+ ik zat ook al te denken om dat vanavond te maken! maak jij het deeg ook zelf? ik had een tijd terug heel lekker volkorendeeg met olijfolie gemaakt, maar dat recept kan ik niet meer vinden ;(

heb bijna een uur hardgelopen net 8-) het was WARM. ben blij dat ik een korte broek aanhad, maar beter had ik mijn jasje ook thuisgelaten! zo even kijken hoe ver ik gelopen heb..
nee, ik ben op dit moment qua kookspullen niet zo goed voorzien, heb bijvoorbeeld geen weegschaal...

Ik denk dat ik bladerdeeg ga gebruiken dit keer...Maar, als je een goed recept hebt ben ik natuurlijk heel blij!
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:04:00 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87890996
maar misschien ga ik nog wel even op zoek naar een goed recept, want ik heb vandaag toch niets te doen en dan is prutsne in de keuken wel leuk, natuurlijk!
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:21:44 #70
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87891573
ik moet studeren voor mijn tentamen morgen dus ik denk dat ik vandaag juist voor lekker makkelijk ga! mocht je nog een goed recept vinden dan houd ik me aanbevolen voor een volgende keer :)
pi_87891604
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja euh.. is alles ok?
Vond het niet aan mij om er iets over te zeggen, het leek me voldoende dat je wist dat ze nog in leven was. :P
pi_87891631
En ik kom net terug uit de sportschool :7 Het was er alleen iets te warm, waardoor ik niet zo voluit kon gaan als anders. Toen ik van de loopband afkwam zag ik sterretjes :')
pi_87891786
oh mèn, ik moet echt maar 's volwassen worden en gewoon minder drinken omdat ik wéét dat ik daar ontzettend last van krijg :')

Essay schiet wel op, ook fijn, want er komt straks een oud huisgenote van Mr.Mo hier langs! Gaan we catannen ofzo en daarna pizza maken, allemaal vega, want ze is vega :+

we maken: pizza met kastanjechamps, pittige pizza met rode peper en paprika, spinaziegorgonzolapizza :9
Ja doei.
pi_87891894
Nu heb ik ook zin in pizza ;(
pi_87891910
sorry :@
Ja doei.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:33:34 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87891923
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh mèn, ik moet echt maar 's volwassen worden en gewoon minder drinken omdat ik wéét dat ik daar ontzettend last van krijg :')

Essay schiet wel op, ook fijn, want er komt straks een oud huisgenote van Mr.Mo hier langs! Gaan we catannen ofzo en daarna pizza maken, allemaal vega, want ze is vega :+

we maken: pizza met kastanjechamps, pittige pizza met rode peper en paprika, spinaziegorgonzolapizza :9
Die eerste en die laatste klinken lekker :9.

Ik heb nu gebakken ei met spek, zoals een aantal anderen hier :P.

Zometeen toetsen (af)maken voor school. Zó geen zin in :'). Ik denk iedere keer op vrijdagmiddag dat ik me in het weekend wel weer ertoe kan zetten om iets te doen, maar het is zo moeilijk om te beginnen. En op vrijdagmiddag heb ik het ook wel gehad, dus ik zal wel moeten. Gelukkig leert de ervaring dat er niks aan de hand is als ik eenmaal begonnen ben ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_87892167
Ik wilde een gebakken ei op brood, zijn de eieren op :'(
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:56:53 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87892620
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde een gebakken ei op brood, zijn de eieren op :'(
Awww, hebben we je allemaal lekker gemaakt.

Geen supermarkt die open is in de buurt?

Wat ik grappig vind aan Facebook: hier spreken we elkaar met onze Fok!-naam aan en daar met de echte naam. Het is best wel vreemd, soms, om door een Fokker met je echte naam te worden aangesproken :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87892710
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Awww, hebben we je allemaal lekker gemaakt.

Geen supermarkt die open is in de buurt?

Wat ik grappig vind aan Facebook: hier spreken we elkaar met onze Fok!-naam aan en daar met de echte naam. Het is best wel vreemd, soms, om door een Fokker met je echte naam te worden aangesproken :P.
Ja :'(

:P Gelukkig kan ik nog wel een lekkere lunch fabriceren. En avondmaal ook, ik ga weer eens wat nieuws proberen :9 Supermarkt gaat pas om vier uur open en dan ook nog in het dorp hiernaast, alleen als het écht nodig is gaan we daar heen want het is altijd mega druk!
pi_87892964
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk eigenlijk dat daph wat minder frisdrank moet gaan drinken en groente eten. En meer eten ja.
Eensch. Normaal drink ik niet eens zo veel frisdrank op een dag, max 1 of 2 glazen :o

@ Benchmarc, ik heb het hier al een paar keer gezegd maar ik ben stap voor stap onderweg naar een beter eetpatroon. Ik heb een zeer moeilijk half jaar (of eigenlijk jaar) achter de rug waarbij mijn eetpatroon helemaal naar de maan is geholpen. De ene dag helemaal volvreten, de volgende dag geen honger hebben en daarom leven op een bakje yoghurt. Ik had nergens problemen mee, maar het is niet gezond.

De laatste twee maanden was ik enorm aan het bunkeren. Is er een reep chocolade in huis? Ah, een stukje kan best. Oh, nou moet ie op. En zo ging dat iedere keer. Ik at met gemak twee repen chocolade op en at vervolgens tijdens het avondeten weer twee borden vol - om 's avonds weer verder te bunkeren. Het is voor mij al een hele prestatie dat ik nu anderhalve week daarmee gestopt ben.

De volgende stap is meer fruit eten. Fruit is iets wat de afgelopen tijd onderop mijn prioriteitenlijstje stond en ik at het daarom ook niet. Komt wel weer goed, maar stapje voor stapje. Ik ben op dit moment niet in staat om mijn eetpatroon radicaal om te gooien - daarvoor heb ik teveel aan mijn hoofd.

Wat betreft de groente; ik zou vaak wel meer groenten willen eten maar ik eet hier wat de pot schaft. Op dit moment heb ik eigenlijk geen geld over waarmee ik zelf groenten kan kopen iedere dag - ik ga komende week wel een maaltijdsalade halen voor m'n lunch (met het ah bonnetje!) om toch wat meer binnen te krijgen.

Aankomende week is het doel om minimaal 1 keer een uur te gaan wandelen en volgende week wil ik minimaal 1 keer naar de sportschool. Voor andere mensen is dit misschien tergend langzaam, maar voor mij is dat de enige manier waarop het nu werkt voor mij.

Hopelijk, als ik mijn eet/beweegpatroon weer op orde heb, zal ik de rest ook weer een beetje op orde krijgen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:18:48 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87893477
duidelijl verhaal Daph. Denk dat je verstandig bezig bent.
Nog 2:30 uur en dan lekker weekemd!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87893608
Goedemorgen :')

Weinig tijd om bij te lezen. Gisteren uit eten geweest bij Mexicaan. Had spareribs. Was best veel, dus toen ik niets meer op kon dacht ik, laat ik het komkommertje van de sla eens op eten, zit er nog ergens groenten in :+
Maar goed, foute beslissing, ik heb de hele avond komkommer lopen op boeren en had veel pijn in mn buik, dus mn buik begon enorm op te zwellen. En ik had best strak jurkje aan. Dus heb de hele avond heel erg mn buik lopen in houden. Aan het eind van de avond, brandde het gewoon. :{
Na het eten wezen poolen en toen op stap geweest hier in Lwd in de Noa. Ik vond het superleuk. maar mn gezelschap was erg rustig, voelde zich oud en bejaard, door pijnlijke voeten, moe van het werken die dag etc. Dus heb niet echt kunnen dansen, dat was jammer. Had ik nou echt zin in, maar ben niet zo'n persoon die in zn eentje de dansvloer op gaat.
Dus hopelijk binnenkort nog een keer op stap. Doen we echt nooit meer, jammer. :{
Nou ik ga maar eens douchen, want er wacht een jarige in Noord-Holland op ons. Op naar het volgende evenement :P :s)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87893777
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe eet jij eigenlijk zelf kooimark? (wat is het nederlandse woord voor benchmarken ook alweer? vergelijken oid?)
Een benchmark is een Amerikaans woord voor het testen tegen een bepaalde standaard. En aangezien mijn naam Marc is en ik 11 jaar geleden nog die-hard nerd was vond ik dat wel een mooie nick voor op internet.

Maar als je geïnteresseerd bent in mijn eetschema:
7:30:
100gr brinta
500ml halfvolle melk
40gr whey poeder

12:00:
4 sneeën brood met vleesch

15:30:

18:00
Avondeten, zoveel mogelijk.

Trainen

21:00:
500ml chocomel met druivensuiker
3 eieren

Redelijk bescheiden tegenwoordig, als ik dat vergelijk met mijn eetschema's van voorgaande jaren.

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Viking84 het volgende:

Nu aan de toast en thee. Over een uurtje hardlopen. Geen last van duizeligheid meer, dus geen smoesjes (bovendien raak ik achter op schema als ik nu weer niet ga en dan ben ik boos op mezelf).
Goed werk Sherlock :) Heel goed geheugen.

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Eensch. Normaal drink ik niet eens zo veel frisdrank op een dag, max 1 of 2 glazen :o

@ Benchmarc, ik heb het hier al een paar keer gezegd maar ik ben stap voor stap onderweg naar een beter eetpatroon. Ik heb een zeer moeilijk half jaar (of eigenlijk jaar) achter de rug waarbij mijn eetpatroon helemaal naar de maan is geholpen. De ene dag helemaal volvreten, de volgende dag geen honger hebben en daarom leven op een bakje yoghurt. Ik had nergens problemen mee, maar het is niet gezond.

De laatste twee maanden was ik enorm aan het bunkeren. Is er een reep chocolade in huis? Ah, een stukje kan best. Oh, nou moet ie op. En zo ging dat iedere keer. Ik at met gemak twee repen chocolade op en at vervolgens tijdens het avondeten weer twee borden vol - om 's avonds weer verder te bunkeren. Het is voor mij al een hele prestatie dat ik nu anderhalve week daarmee gestopt ben.

De volgende stap is meer fruit eten. Fruit is iets wat de afgelopen tijd onderop mijn prioriteitenlijstje stond en ik at het daarom ook niet. Komt wel weer goed, maar stapje voor stapje. Ik ben op dit moment niet in staat om mijn eetpatroon radicaal om te gooien - daarvoor heb ik teveel aan mijn hoofd.

Wat betreft de groente; ik zou vaak wel meer groenten willen eten maar ik eet hier wat de pot schaft. Op dit moment heb ik eigenlijk geen geld over waarmee ik zelf groenten kan kopen iedere dag - ik ga komende week wel een maaltijdsalade halen voor m'n lunch (met het ah bonnetje!) om toch wat meer binnen te krijgen.

Aankomende week is het doel om minimaal 1 keer een uur te gaan wandelen en volgende week wil ik minimaal 1 keer naar de sportschool. Voor andere mensen is dit misschien tergend langzaam, maar voor mij is dat de enige manier waarop het nu werkt voor mij.

Hopelijk, als ik mijn eet/beweegpatroon weer op orde heb, zal ik de rest ook weer een beetje op orde krijgen.
Ik loop hier eigenlijk nooit in deze topics mee, maar de eerste vraag die bij mij opkomt is: waarom, in godsnaam? Waarom jezelf zo martelen met al die gekke eetpraktijken en gebrek aan training? Ik weet natuurlijk niet wat je huidige fysiek is en wat je wilt bereiken, en vooral: hoe graag je dat wilt.
Kijk, ik ben redelijk overtuigd van het behandelen van eetproblemen als drugs- en drankproblemen. Veel mensen zijn gewoon verslaafd aan de suikers en troep die ze iedere dag binnen krijgen. De beste manier imho is om het totaal overboord te gooien en jezelf een fatsoenlijk eetschema en trainschema aanmeten. Er is zó ontzettend veel informatie te vinden over wat je kunt eten en hoe je moet trainen. Er zijn slechts een paar variabelen die jij zelf kunt beïnvloeden. Hoe graag wil je afvallen en hoeveel heb je er voor over?
Het probleem het geleidelijk aan een eetschema of/en trainschema opbouwen is dat de moed je in de schoenen zakt. De progressie laat lang op zich wachten, en het is erg moeilijk om zoiets vol te houden, net zo goed voor mij hoor, ook al ben ik aardig gedisciplineerd.

Ik ben hier misschien redelijk grof en direct in, maar als je het mij vraagt is dit wel de juiste manier om je doelen te bereiken. Wat wel belangrijk is, is dat je je eetschema redelijk blijft hanteren zelfs op het moment dat je je doel hebt bereikt. Daarin verschilt eten dus niet zoveel van drank/drugs. Iemand die daarvan afkickt gaat ook niet terug bij af.

Just my 2 cents.
pi_87893972
Je zou het ook kunnen zien als roken: sommige mensen kunnen het beste cold-turkey stoppen, alles overboord. Anderen hebben meer baat bij langzaam afbouwen, tussenoplossingen, stapje voor stapje.

En waarom druivensuiker door je chocomelk? Buiten dat het me walgelijk zoet lijkt, zie ik het nu ook niet zo? :P

Ik ben lunch aan het maken, dus ik mag weer even fokken O-).
pi_87894161
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Je zou het ook kunnen zien als roken: sommige mensen kunnen het beste cold-turkey stoppen, alles overboord. Anderen hebben meer baat bij langzaam afbouwen, tussenoplossingen, stapje voor stapje.

En waarom druivensuiker door je chocomelk? Buiten dat het me walgelijk zoet lijkt, zie ik het nu ook niet zo? :P

Ik ben lunch aan het maken, dus ik mag weer even fokken O-).
Ik mix het niet door min chocomel, het is die chocomel waarbij druivensuiker er al in zit. Vroeger pakte ik los dextrose met water na mijn trainingen, maar chocomel is een goede post-workout drank gebleken. Bepaald geen goede drank als je doel is om af te vallen natuurlijk. Omdat mijn doel massa winnen is kan ik me dit soort dingen goed veroorloven.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:35:31 #87
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87894173
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Ik loop hier eigenlijk nooit in deze topics mee, maar de eerste vraag die bij mij opkomt is: waarom, in godsnaam? Waarom jezelf zo martelen met al die gekke eetpraktijken en gebrek aan training? Ik weet natuurlijk niet wat je huidige fysiek is en wat je wilt bereiken, en vooral: hoe graag je dat wilt.
Kijk, ik ben redelijk overtuigd van het behandelen van eetproblemen als drugs- en drankproblemen. Veel mensen zijn gewoon verslaafd aan de suikers en troep die ze iedere dag binnen krijgen. De beste manier imho is om het totaal overboord te gooien en jezelf een fatsoenlijk eetschema en trainschema aanmeten. Er is zó ontzettend veel informatie te vinden over wat je kunt eten en hoe je moet trainen. Er zijn slechts een paar variabelen die jij zelf kunt beïnvloeden. Hoe graag wil je afvallen en hoeveel heb je er voor over?
Het probleem het geleidelijk aan een eetschema of/en trainschema opbouwen is dat de moed je in de schoenen zakt. De progressie laat lang op zich wachten, en het is erg moeilijk om zoiets vol te houden, net zo goed voor mij hoor, ook al ben ik aardig gedisciplineerd.

Ik ben hier misschien redelijk grof en direct in, maar als je het mij vraagt is dit wel de juiste manier om je doelen te bereiken. Wat wel belangrijk is, is dat je je eetschema redelijk blijft hanteren zelfs op het moment dat je je doel hebt bereikt. Daarin verschilt eten dus niet zoveel van drank/drugs. Iemand die daarvan afkickt gaat ook niet terug bij af.

Just my 2 cents.
Maar jij neemt nu als uitgangspunt dat het doel van Daph afvallen is. Als haar doel ligt op het ontwikkelen van een gezondere en lang vol te houden leefstijl, dan is dat al heel anders.

Ik vind het eigenijk niet zo gek om dat gradueel te doen ipv alles in 1x. als je alles omgooit en je gaat ergens de mist in, zijn veel mensen geneigd om direct te denken dat 'alles' 'helemaal' mislukt is en laten ze de rest ook weer zakken.

Uiteindelijk gaat het erom uit te vinden wat werkt voor jóu.
Als dat voor Daph stapje voor stapje is, is dat prima,en door gezonder te eten/bewegen ga je je al snel ook gezonder voelen, ongeacht of dat op de weegschaal is terug te zien...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:37:34 #88
277802 _Calimero_
pi_87894254
Ik moet zelf trouwens ook weer even de knop voor gezond eten en minder snoepen vinden :{

Maar nu eerst;studeren oO<
pi_87894257
quote:

[..]

Een benchmark is een Amerikaans woord voor het testen tegen een bepaalde standaard. En aangezien mijn naam Marc is en ik 11 jaar geleden nog die-hard nerd was vond ik dat wel een mooie nick voor op internet.

Maar als je geïnteresseerd bent in mijn eetschema:
7:30:
100gr brinta
500ml halfvolle melk
40gr whey poeder

12:00:

15:30:

18:00
Avondeten, zoveel mogelijk.

Trainen

21:00:
500ml chocomel met druivensuiker
3 eieren

Redelijk bescheiden tegenwoordig, als ik dat vergelijk met mijn eetschema's van voorgaande jaren.
[..]

Goed werk Sherlock :) Heel goed geheugen.
[..]

Just my 2 cents.
Dat mag je best vinden, maar ik heb op dit moment genoeg aan mijn hoofd waarover ik niet ga uitwijden.

Ik ben twee jaar geleden "cold turkey" gestopt met snoepen, begonnen met gezond eten en begonnen met sporten, maar toen zat ik 100% beter in mijn vel dan nu - toen was ik gelukkig. Jij ziet dit als iets waarbij de moed je in de schoenen zakt, prima. Maar dat betekent niet dat het voor mij ook niet werkt en ik ga daarom ook niks veranderen aan hoe ik het aanpak.

Ik bekijk het zo: alles kost mij op dit moment ontzettend veel moeite. Deze kleine dingetjes zijn punten op mijn to-do lijst, en ik krijg er een goed gevoel van als ik één punt kan afstrepen. Ik kan best zeggen dat ik in een keer alles afkap en alles "goed" ga doen, maar dan hou ik mezelf voor de gek en weet ik dat ik volgende week zo teleurgesteld ben in mezelf dat ik dat bunkeren weer ga triggeren. Dan zakt de moed me pas echt in de schoenen.

Dat je dit vergelijkt met drank en drugs - het grote verschil is dat we eten en drinken nodig hebben om te kunnen leven. Je kunt dus niet stoppen met eten, want dan ga je dood.

Bovendien ben ik niet gebaat bij zo snel mogelijk weer alles goed doen. Ik ben gebaat bij het goed doen op de langere termijn, en dat doe ik liever in stappen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:53:07 #90
331 Merel
Be here now.
pi_87894770
Ik zei toch dat ik nog even verder ging tukken? Net wakker! :o En als m'n telefoon niet was afgegaan (vriendinnetje belde), sliep ik nu nog!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87894790
Je begint goed hoor daph ^O^

Net twee uur door de stad gebanjerd langs drie woningen.Eéntje zou ik graag willen hebben. Nu ik het inschrijvingsformulier bekijk, verdien ik (straks) echter 300 euro teveel op jaarbasis als je ziet wat hun eisen zijn _O- Het zou ontzettend de wet van Murphy zijn als ze me daar op afwijzen ;(
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:55:09 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87894838
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

je hebt me geinspireerd, ik heb net zelf een deeg in elkaar gebrouwen....Ben benieuwd hoe het wordt! Doe jij deeg op de bodem en bovenop?
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:56:34 #93
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87894883
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:53 schreef Merel het volgende:
Ik zei toch dat ik nog even verder ging tukken? Net wakker! :o En als m'n telefoon niet was afgegaan (vriendinnetje belde), sliep ik nu nog!
lekker toch, het is zondag!

Ik moet echt een mood vinden waarin ik me gewoon thuis kan ontspannen. Ik vind dat erg lastig, ik heb het idee dat ik altijd 'iets' moet doen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:57:12 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87894912
Moet eigenlijk ook nog wat voor het werk doen, maar de zin daarin ligt ergens in Den Haag nog denk ik.
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:01:06 #95
331 Merel
Be here now.
pi_87895066
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef AKnynke het volgende:

[..]

lekker toch, het is zondag!

Ik moet echt een mood vinden waarin ik me gewoon thuis kan ontspannen. Ik vind dat erg lastig, ik heb het idee dat ik altijd 'iets' moet doen.
Ja, het suffe is dat ik nu denk "ik ben een halve dag kwijt door dat lange slapen!!" terwijl ik nou niet echt iets beters te doen heb dan de dag slapend doorkomen..
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:03:53 #96
331 Merel
Be here now.
pi_87895166
Hey, iets over voedselverspilling op NL2. Ik ga vandaag braaf m'n restje spareribs opeten hoor! 8-)
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:10:08 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87895434
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet eigenlijk ook nog wat voor het werk doen, maar de zin daarin ligt ergens in Den Haag nog denk ik.
Zal ik hem even jouw kant opschoppen?

En: gewoon beginnen helpt. Ik ben nu ook lekker bezig :Y.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:10:23 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87895442
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Merel het volgende:
Hey, iets over voedselverspilling op NL2. Ik ga vandaag braaf m'n restje spareribs opeten hoor! 8-)
^O^ :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87895464
Brrr ik heb maar soep gemaakt (van kikkererwten) om me op te warmen!
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:12:58 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87895539
het is hier nu ook pokkeweer. Wel lekker om de hele dag binnen te zitten, natuurlijk..
pi_87895660
hier is 't overigens heerlijk weer O+
Ja doei.
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:18:27 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87895753
Hier is het ook mooi weer. Vanochtend regende het, vlak voordat ik ging hardlopen (en ook nog een klein beetje tijdens het lopen), maar nu is het droog.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 14:19:28 #103
70532 loveli
N
pi_87895809
quote:

In het algemeen willen we gewoon leven, als het aan mij ligt zo gezond mogelijk en als daar een lekker lijf bij hoort, dan is dat bonus. M'n leven om een sportschema heenplannen is niet mijn doel. Maar goed, geen idee hoe ik erover zou denken als ik overgewicht had, m'n lijf is best aardig ;)

In het geval van Daph ben ik blij dat ze weer een beetje meepost, die heeft het niet makkelijk gehad. De dingen die op haar lijstje staan maken me ook niet heel blij, maar ik weet dat het nog (veel) erger kan. Je moet ergens beginnen.
quote:
Kijk, ik ben redelijk overtuigd van het behandelen van eetproblemen als drugs- en drankproblemen. Veel mensen zijn gewoon verslaafd aan de suikers en troep die ze iedere dag binnen krijgen. De beste manier imho is om het totaal overboord te gooien en jezelf een fatsoenlijk eetschema en trainschema aanmeten. [..]
Eens met het suikerprobleem. En deels eens met de aanpak. Maar ik ben niet voor strakke schema's, maar voor besef van wat wel en wat niet gezond is. En verandering van levensstijl, wat mij betreft hoeft dat niet in schema's gevat te zijn. Hoofddoel is imho niet het bereiken van een bepaald gewicht of bepaalde omvang, maar het bereiken van een gezonde leefstijl. En daar spelen beweging en goede voeding een grote rol in. Lekker lijf en een frisse geest volgen vanzelf.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 14:20:25 #104
70532 loveli
N
pi_87895872
O, en hier posten is gezellig.
crap in = crap out
pi_87895979
Nog steeds niks bijgelezen, make up eraf schrobben neemt tijd in beslag. had dus een paarse eye liner die volgens de verpakking ulta waterproof was. Dus ook meteen make up remover proof. :')
Ik ga nu 2 broodjes pindakaas eten en heb karnemelk op.

Wat ik wel meekreeg is iets over Daph. Volgens mij is het handiger om stap voor stap te beginnen als je het lastig vind om in een keer alles goed te doen. Dan is het nog vol te houden en is het een verbetering, dus ik zeg you go girl :P

Tot vanavond of misschien morgen zelfs :W
pi_87896066
Ow btw. Ben al zeker een jaar niet op stap geweest, maar sommige mannen hebben toch wel heel rare versiermethodes.
Ik stond echt van, huh, whut, huh? Zag ik dat goed? Zat ook niet echt op te letten. En mn vriendin stond ook van, huh? Hahaha.
Liep dus een jongen voorbij, big smile, knipoog ... goh dat ziet er goed uit ... hoofdwenk en liep door. Ik had zoiets van, uhm en wat verwacht je nu? Dat ik achter je aan loop ofzo??

Haha en ex-collega van meneer met haar vriendinnen waren er ook. En dr is altijd 1 meisje bij haha die komt altijd zeggen: goh echt, jij hebt echt zulke mooie tieten _O-
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:35:15 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87896539
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef j.t het volgende:
Haha en ex-collega van meneer met haar vriendinnen waren er ook. En dr is altijd 1 meisje bij haha die komt altijd zeggen: goh echt, jij hebt echt zulke mooie tieten _O-
Da's ook wel een rare versiermethode.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87896659
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zal ik hem even jouw kant opschoppen?

En: gewoon beginnen helpt. Ik ben nu ook lekker bezig :Y.
Ook even deze kant op aub!

Was lekker bezig, maar nu heb ik een onderdeel afgerond. Dus moet ik gaan beginnen aan een nieuw onderdeel. Maar heb problemen met het heropstarten ;(
pi_87896692
Ik voelde me heel onvolwassen en afhankelijk toen ik het vroeg, maar...
Mijn lieve papa komt een elektrisch kacheltje brengen *O* !
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:47:59 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87896995
Wat lief van je papa!! O+. En soms mag je nog best even een klein meisje zijn :Y.
Mijn papa en mama komen binnenkort ook dingen brengen :') (en die moeten 2,5 uur rijden).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:00:13 #111
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87897444
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef AKnynke het volgende:

[..]

je hebt me geinspireerd, ik heb net zelf een deeg in elkaar gebrouwen....Ben benieuwd hoe het wordt! Doe jij deeg op de bodem en bovenop?
^O^ ben ook benieuwd!
ik doe bij chicken pot pie altijd alleen deeg bovenop, dat 'hoort' zo vind ik :P

wat voor groente doe jij er eigenlijk in?
ik ga eigenlijk altijd standaard voor ui, erwtjes en worteltjes en soms champignons.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blurred86 op 24-10-2010 15:06:50 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:05:51 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87897603
:W

Wat een fijne zondag O+ ik heb tot 10 uur uitgeslapen (terwijl mijn nerd van een vriendje om 8 uur voor de tv zat om de Formule 1 race te zien :') ) daarna lekker ontbijtje gehad, en nu ligt er weer een bal speculaasdeeg in de koelkast te rusten :9

En ik ben lekker aan het haken, het gaat steeds sneller! *O*
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:06:15 #113
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87897624
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat lief van je papa!! O+. En soms mag je nog best even een klein meisje zijn :Y.
Mijn papa en mama komen binnenkort ook dingen brengen :') (en die moeten 2,5 uur rijden).
mijn ouders hebben me 2x verhuisd hiernaar toe, en dat is een dikke 14 uur rijden..

Wat moet een mens zonder ouders...
pi_87897671
ook mijn ouders hebben aardig wat bijgedragen aan mijn verhuisacties, en gaan vast ook weer helpen als we straks naar York gaan :9

O+ ik heb echt een GIGANTISCHE pan tomatensaus gemaakt, voor pizza :9 en ga die straks in porties invriezen ^O^
Ja doei.
pi_87898257
Straks heb ik geen jas of dekentje meer nodig :s)
pi_87899175
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 07:16 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Gister om 8 uur naar bed, zondagochtend vanzelf wakker worden om 5 uur, beetje in bed lummelen tot 6 O+.
Te lelijk weer om te gaan hardlopen, dus het plan is straks versgebakken brood eten en vanmiddag een flinke wandeling met z'n tweeën en Hond.
De flinke wandeling was zelfs erg flink, drie uur sjouwen. Hond is nu uitgeteld. Dat was ook het doel want wij gaan vanavond weg. Maar de wandeling had ook wel een uurtje korter gemogen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:17:02 #117
277802 _Calimero_
pi_87900459
Zo, hee, 3 uur, dat is een lekkere wandeling geweest!

Ik moet écht meer gaan sporten/bewegen. Motivatie is al een tijdje zoek, heb nog geen lekker werkritme gevonden (want opeens 3 lange dagen werken, 1 dag school, vaak 1 of 2 avonden weg voor studie en 1 avond sportles geven.)

Ga vanaf morgen maar eens wat strikter eten, in ieder geval door de weeks op werkdagen!
6 boterhammen, 1 tussendoortje (iets zoets, want ik heb een hele grote zoetbehoefte :{ ), avondmaaltijd (a 600) en fruit: 1680 Kcal.

En per week kijken wanneer ik weg of thuis ben.
Komende week ben dinsdagocthend thuis en ga ik hardlopen.
Tevens donderdagavond thuis: Een sportles op de sportschool volgen :Y
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:18:04 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87900541
Zo, mijn daglijstje tot nu toe:
o. omelet van 2 eieren
t. kiwi
d. spruitjes en een gebakken camenbert met bessensaus
s. uurtje zwemmen
t. yoghurt met zaden en noten + rijstwafel
d. geen idee

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinkepink op 24-10-2010 16:26:12 ]
pi_87901082
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:22 schreef j.t het volgende:

Wat ik wel meekreeg is iets over Daph. Volgens mij is het handiger om stap voor stap te beginnen als je het lastig vind om in een keer alles goed te doen. Dan is het nog vol te houden en is het een verbetering, dus ik zeg you go girl :P
QFT.

Daph, ik had nog niet welkom terug gezegd maar bij dezen, en veel succes. :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:32:59 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87901344
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, mijn daglijstje tot nu toe:
o. omelet van 2 eieren
t. kiwi
d. spruitjes en een gebakken camenbert met bessensaus
s. uurtje zwemmen
d. geen idee
Camembert met bessensaus? :o. Dat klinkt, uh, apart :P.

En je gaat twee d's eten?
Niet meer actief op Fok!
pi_87901445
Van die gepaneerde camembert? Dat is echt lekker. :9~

Ik heb nu al zin in mijn D: pita's met falafel en groente en zelfgemaakte knoflooksaus. :9
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:42:42 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87901798
argh, ik heb zo'n hekel aan vluchten boeken! Ik moet nog iets regelen voor terug naar zweden te komen voor sinterklaas, en dan voor kerst. Best lastig om goede data te kiezen.....
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:43:38 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87901839
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Camembert met bessensaus? :o. Dat klinkt, uh, apart :P.

En je gaat twee d's eten?
:Y twee keer warm :P
En het zijn inderdaad van de gepaneerde camemberts. Heel lekker. Fruit en kaas is sowieso een prima combinatie.
pi_87901879
Lijstje tot nu toe:

O: biogarde met muesli en maple syrup
T: 2 speculaasjes, koffie verkeerd
L: sushi
T: bruine boterham met boter en chocopasta (moest even :@)
D: salade, snijboontjes en gebakken vis
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:45:27 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87901923
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:Y twee keer warm :P
En het zijn inderdaad van de gepaneerde camemberts. Heel lekker. Fruit en kaas is sowieso een prima combinatie.
Het klinkt mij als géén combinatie, maar goed, misschien eens een keer uitproberen dan :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_87901924
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:42 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik heb zo'n hekel aan vluchten boeken! Ik moet nog iets regelen voor terug naar zweden te komen voor sinterklaas, en dan voor kerst. Best lastig om goede data te kiezen.....
dank voor de herinnering. Ik ga vast een vlucht terug naar NL boeken voor als ik in london ben. Alhoewel ik liever heb dat vriendje komt want donderdag - dinsdag vliegen is veel goedkoper dan vrijdag - zondag...
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:49:46 #127
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87902097
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

dank voor de herinnering. Ik ga vast een vlucht terug naar NL boeken voor als ik in london ben. Alhoewel ik liever heb dat vriendje komt want donderdag - dinsdag vliegen is veel goedkoper dan vrijdag - zondag...
ik vind dat zo irritant, dat je zo ver van te voren moet inschatten wat een goede dag is om te reizen. Ach ja, nog maar evne over nadenken...
pi_87902193
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het klinkt mij als géén combinatie, maar goed, misschien eens een keer uitproberen dan :+.
kaas en fruit is een klassieke combi :Y en lekker!!!

Hm ik denk dat mijn vriendje maar naar Londen moet komen, ijn vlucht is bijna ¤100 enkele reis en die van hem ¤60 retour :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:05:23 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87902663
Hmmm camembert en bessensaus, dat kreeg ik in Hongarije veel :Y)

Ook lekker, hier bij het tapasrestaurant: manchegokaas met vijgencompote :9~
pi_87902801
Vliegen is echt zo ridicuul goedkoop geworden, binnen europa in ieder geval. Stel dat ik in december een weekje naar het huisje in Frankrijk wil en ik vanuit Dusseldorf vertrek, dan ben ik 12 euro kwijt. RETOUR dus. Echt idioot. Het was 8 euro per enkele reis, maar ze hebben nu ook nog 25% korting daarop. :')

Mijn huis ruikt zo knus! Er staat zowel een pan met stoofpeertjes, als eentje met stoofvlees te pruttelen. Mengelmoesje van kruidnagel, kaneel, laurier, vanille en rode wijn. O+
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:10:45 #131
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87902859
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

kaas en fruit is een klassieke combi :Y en lekker!!!

Hm ik denk dat mijn vriendje maar naar Londen moet komen, ijn vlucht is bijna ¤100 enkele reis en die van hem ¤60 retour :')
zo duur?? is vanaf eindhoven of weeze vliegen geen optie? ryanair heeft vluchten voor 10 euro (incl. taxes!).
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:11:30 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87902901
Krijg net een uitnodiging van een vrouw of ik zin heb om haar bij Fun 4 Two te ontmoeten.
Daar moet ik toch even over nadenken...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:12:26 #133
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87902947
op zondag naar de ah gaan is ZO irritant }:| al die stomme mensen die te lam zijn om hun mandje te dragen ook al zitten er maar 2 artikelen in :') en iedereen loopt in de weg!
pi_87903022
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik vind dat zo irritant, dat je zo ver van te voren moet inschatten wat een goede dag is om te reizen. Ach ja, nog maar evne over nadenken...
Als de prijs van de tickets ook nog invloed heeft op welke dat je wil vliegen: www.qfly.com Dan stel je in dat je binnen bepaalde tijd wil vliegen en geeft ie wat het goedkoopst is.

Ik zag laatst een retourtje new york, vanaf schiphol, voor 412 euro :o. Niet gekeken welke taxes er nog overheen gaan, maar KLM was al 1200 :P. Toch jammer dat ik niet even 500 euro over heb, anders was ik zo voor een paar dagen gegaan.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:13:52 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903023
Hier is naar de AH gaan elke dag een ramp. Gangpaden waarbinnen je je kont amper kunt keren en dan staan er ook nog allemaal karren met nieuwe voorraad in :% .
En 9 van de 10 keer bemoeit degene voor je of achter je zich met de dingen die jij op de lopende band hebt staan. Hoe buurtsupermarkt :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87903026
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Krijg net een uitnodiging van een vrouw of ik zin heb om haar bij Fun 4 Two te ontmoeten.
Oeh... beetje een lekker ding?
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:14:26 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87903046
quote:
10.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
:')!
pi_87903052
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Hier is naar de AH gaan elke dag een ramp. Gangpaden waarbinnen je je kont amper kunt keren en dan staan er ook nog allemaal karren met nieuwe voorraad in :% .
En 9 van de 10 keer bemoeit degene voor je of achter je zich met de dingen die jij op de lopende band hebt staan. Hoe buurtsupermarkt :').
Hoe, degene voor of achter je bemoeit zich met jouw boodschappen op de band?
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:15:16 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903076
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oeh... beetje een lekker ding?
Nee, en anders deed ik het ook niet.
Dat is mijn ding toch niet :').

En ik heb over een paar weken al een date O+. En nu zit ik steeds te checken of ze alweer heeft gemaild :@.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:15:43 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87903094
quote:
haha wat zeggen ze dan? ik keur trouwens ook altijd de boodschappen van de mensen voor en achter mij in de rij, maar ben wel zo netjes om mijn mening voor me te houden :+
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:16:31 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903133
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hoe, degene voor of achter je bemoeit zich met jouw boodschappen op de band?
Ja, opmerking maken over wat erop staat (niet negatief ofzo, dat moest er nog eens bijkomen :')), maar gewoon.

Lau gaat naar dezelfde supermarkt, die maakt dat bemoeierige vast ook wel mee :P. Maar ach, het heeft ook wel weer iets gezellig kneuterigs :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87903134
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, en anders deed ik het ook niet.
Dat is mijn ding toch niet :').

En ik heb over een paar weken al een date O+. En nu zit ik steeds te checken of ze alweer heeft gemaild :@.
Hmm, gezien XM's reactie en deze post, heb ik geen enkel idee wat Fun4two precies is. Blijkbaar geen relatieplanet-achtig-iets... zo even googlen maar :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:16:54 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87903152
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt :?
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:17:15 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903168
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

haha wat zeggen ze dan? ik keur trouwens ook altijd de boodschappen van de mensen voor en achter mij in de rij, maar ben wel zo netjes om mijn mening voor me te houden :+
Nou dat het lekker weer is voor stamppot boerenkool of iets in die trant :'). Of ze vragen wat ik met een bepaald product (diepvriesframbozen) doe :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87903169
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, opmerking maken over wat erop staat (niet negatief ofzo, dat moest er nog eens bijkomen :')), maar gewoon.

Lau gaat naar dezelfde supermarkt, die maakt dat bemoeierige vast ook wel mee :P. Maar ach, het heeft ook wel weer iets gezellig kneuterigs :').
"Zo! Zeker een feestje vanavond?!". Mehehe. Toen ik vroegah achter de kassa zat, maakte ik dat soort opmerkingen vaker :p
pi_87903185
*schaam schaam*
Pa heeft zelfs mn gaskacheltje aangekregen! :@
Al duurde dat wel eventjes en ging het niet makkelijk. Hij is eigenlijk voor niets gekomen :') .
Mn kamertje is nu in elk geval weer lekker warm.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:17:38 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87903186
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm, gezien XM's reactie en deze post, heb ik geen enkel idee wat Fun4two precies is. Blijkbaar geen relatieplanet-achtig-iets... zo even googlen maar :D
Een parenclub in Moordrecht. En dat weet ik omdat 'ie een afslag na Gouda ligt }:| voor ik weer allerhande opmerkingen krijg :D.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:17:38 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903187
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Parenclub :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:18:11 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903205
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een parenclub in Moordrecht. En dat weet ik omdat 'ie een afslag na Gouda ligt }:| voor ik weer allerhande opmerkingen krijg :D.
Jammer dat je jezelf al indekt ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_87903249
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Parenclub :P.
Vandaar de '4' natuurlijk :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:20:25 #151
331 Merel
Be here now.
pi_87903327
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm camembert en bessensaus, dat kreeg ik in Hongarije veel :Y)

Ook lekker, hier bij het tapasrestaurant: manchegokaas met vijgencompote :9~
:9
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:20:35 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903333
Niks aan het handje, hoor. Een paar jaar (of misschien nog wel korter geleden) werd hier ook over Fun 4 Two gesproken en toen moest ik vragen wat het was :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_87903337
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
*schaam schaam*
Al duurde dat wel eventjes en ging het niet makkelijk. Hij is eigenlijk voor niets gekomen :') .
Hurray voor je lekker warme kamer *O* En voor je lieve vader *O*
pi_87903378
Hmmmmmm. Een parenclub die fun4two heet........ik dacht juist dat het de bedoeling was dat je met z'n allen aan de slag ging? The more the merrier? Of heb ik dat niet goed begrepen? :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:21:48 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903386
Ik zie MevrouwPuff nu op het zolderkamertje van de hoofdpersoon uit één van de boeken van Maarten 't Hart zitten :'). Die mocht ivm brandgevaar geen kacheltje hebben boven en dus was het daar ook altijd koud.
Niet meer actief op Fok!
pi_87903390
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Niks aan het handje, hoor. Een paar jaar (of misschien nog wel korter geleden) werd hier ook over Fun 4 Two gesproken en toen moest ik vragen wat het was :@.
Ik zou er best eens naar binnen willen, een parenclub in het algemeen. Gewoon, om eens te kijken hoe het er uitziet en wat de sfeer is. Alleen heb ik dan weer geen interesse in triootjes, partnerruil, of wat dan ook. Dus ja, dan is het ook allemaal een beetje doelloos he? :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:22:13 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903405
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmm. Een parenclub die fun4two heet........ik dacht juist dat het de bedoeling was dat je met z'n allen aan de slag ging? The more the merrier? Of heb ik dat niet goed begrepen? :P
Ja, dat was ook haar bedoeling idd :'). Maar ik geloof dat ik 1 vrouw eerst wel even genoeg vind :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_87903418
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
Misschien kan dat óók. Weet eigenlijk niet echt hoe dat werkt.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:22:54 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903434
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zou er best eens naar binnen willen, een parenclub in het algemeen. Gewoon, om eens te kijken hoe het er uitziet en wat de sfeer is. Alleen heb ik dan weer geen interesse in triootjes, partnerruil, of wat dan ook. Dus ja, dan is het ook allemaal een beetje doelloos he? :')
Ik wil er ook best naar binnen, maar dan onzichtbaar, want als er iemand naar me toe komt weet ik niet hoe snel ik me uit de voeten moet maken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87903453
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil er ook best naar binnen, maar dan onzichtbaar, want als er iemand naar me toe komt weet ik niet hoe snel ik me uit de voeten moet maken :').
Lol, ja, dat dus. :')
pi_87903578
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie MevrouwPuff nu op het zolderkamertje van de hoofdpersoon uit één van de boeken van Maarten 't Hart zitten :'). Die mocht ivm brandgevaar geen kacheltje hebben boven en dus was het daar ook altijd koud.
Zolder - check
Stomme huisbaas - check
Kou en tocht - check
Binnenkort mogelijkheid tot andere woning - check
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:27:16 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87903595
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jammer dat je jezelf al indekt ;(.
Ik post hier al een tijdje mee oO<
pi_87903641
Oh en ik wist t ook :') maar daarheen lijkt me niets.
Een keer iemand tegenkomen en al dan niet gepland daar wat van maken a la, maar het lijkt me zo Jambers! :P
pi_87903743
Ik ben er weleens geweest!!! Toen ik nog bij de fillum werkte draaiden we eens in zo'n etablissement, ergens bij Hedel in Brabant. Overdag, dus er waren geen echte klanten. Wel weet ik nog dat er een heel vieze laag vettigheid op het zwembad dreef en dat er in de kamers allerhande rare meubelstukken stonden. :')

Wij moesten om een bepaalde tijd klaar zijn, omdat het dan open zou gaan en dat lukte maar net. Of eigenlijk, net niet, want ik moest nog even wat van mijn spullen vergaren, die nog in de ruimte lagen waar de bar was en de dansvloer, dus ik daar naar binnen en het was nog niet druk, maar wat er was, daar werd ik niet heel veel vrolijker van. Damn. Van die middelbare, nogal dikke vrouwen, maar dan wel in zogenaamde sexy lingerie. De mannen die er toen waren, waren allemaal gekleed raar genoeg, behalve éen, die in een leren string liep.

Ik ben héél snel weer weggegaan. :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:34:22 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87903871
O lekker co, zo'n laag glijmiddel als olie op het water _O-.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:34:50 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87903886
Gadver, Co! Doet me denken aan dat verhaal over dat zwembad in de sauna oid van jou en Greys? Jullie hadden daar ook een naam voor, voor dat laagje op het water toch? *peinst* :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87904107
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, Co! Doet me denken aan dat verhaal over dat zwembad in de sauna oid van jou en Greys? Jullie hadden daar ook een naam voor, voor dat laagje op het water toch? *peinst* :P.
Oh dat weet ik niet meer? In mijn herinnering was het in die sauna wel schoon? Misschien heb ik toen ook al het parenclubverhaal verteld! Na al die jaren hier verval je weleens in herhaling. :+
pi_87904197
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Was dat niet dat verhaal met de prive sauna die Greys misschien wilde boeken? :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:46:37 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87904349
Ik heb gegoogled, maar ik kan het niet meer terugvinden :'). Het ging iig over een zwembad met smerig water, dus een zwembad waarin mensen andere dingen doen dan alleen maar zwemmen O-) .

En het was idd iets met een privésauna :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_87904369
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Was dat niet dat verhaal met de prive sauna die Greys misschien wilde boeken? :P
Oh! In Belgie ja! Daar was iets mee. Privésauna of zo.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:47:22 #171
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87904381
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gegoogled, maar ik kan het niet meer terugvinden :'). Het ging iig over een zwembad met smerig water, dus een zwembad waarin mensen andere dingen doen dan alleen maar zwemmen O-) .

Oh gross.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87904529
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! In Belgie ja! Daar was iets mee. Privésauna of zo.
Ja, daar heeft ze het nog steeds over :+
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:53:08 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87904604
Ieuw..... :')
pi_87904645
Oh, even for the record; Ze is er dus NIET geweest. Ze weet alleen van het bestaan af en het idee van een privé sauna leek haar geweldig. Maar ze was dus bang voor vieze dingen in het water :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:54:24 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87904652
Ik heb net bij de avondwinkel bladerdeeg gekocht voor mn hartige taart (ohja, Ml-etje, ik volg meestal de aanwijzingen op zo'n pak koopmans hartige taartmix :') ), maar het is bladerdeeg voor loempia's en dergelijke, dus ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt als taartbodem! :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:55:47 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87904704
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:

Ik houd al niet van zwembaden en zwembaden in dergelijke oorden lijken me helemaal afschuwelijk. Het idee dat je zwemt tussen lichaamsproducten en glijmiddel dat wellicht tot voor kort tussen iemands bilnaad heeft gezeten :X.

;(.
pi_87904841
Nouja, op die site stond dus dat ze na elke privé bezoek dat zwembad grondig reinigen met één of ander systeem (stond wel goed uitgelegd). Maar ja, het blijft een vies idee :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:23:49 #178
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87905555
Ik heb een mooie appelcompôte in elkaar gedraaid van rimpelige appeltjes die we anders toch hadden weggegooid, maar hoe lang zou zoiets nou houdbaar zijn? Bij de nasi lijkt het me namelijk niet echt smakelijk.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:25:41 #179
331 Merel
Be here now.
pi_87905624
Zwembaden zijn sowieso altijd vies, moet je niet te veel bij nadenken! En ik wist ook wat de Fun4Two is, en ik kan ook nog wel snappen waarom mensen naar zoiets toegaan, maar van het volk dat er komt zou ik nou niet bepaald hitsig worden :+

Net m'n spareribs op. Met gepofte aardappel :9
pi_87905660
quote:
3.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:23 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een mooie appelcompôte in elkaar gedraaid van rimpelige appeltjes die we anders toch hadden weggegooid, maar hoe lang zou zoiets nou houdbaar zijn? Bij de nasi lijkt het me namelijk niet echt smakelijk.
Best lang, vooral als je er ook nog wat suiker bij hebt gedaan en het dan bewaart in een afgesloten jampot. Ik eet nog steeds van m'n zelfgemaakte appelchutney van 2 jaar geleden.
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:26:56 #181
331 Merel
Be here now.
pi_87905670
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:23 schreef Duvel het volgende:
Wedden dat Sigme het antwoord weet!
pi_87905679
Vijgencompote met kaas is inderdaad een geweldige combinatie. O+

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als de prijs van de tickets ook nog invloed heeft op welke dat je wil vliegen: www.qfly.com Dan stel je in dat je binnen bepaalde tijd wil vliegen en geeft ie wat het goedkoopst is.

Ik zag laatst een retourtje new york, vanaf schiphol, voor 412 euro :o. Niet gekeken welke taxes er nog overheen gaan, maar KLM was al 1200 :P. Toch jammer dat ik niet even 500 euro over heb, anders was ik zo voor een paar dagen gegaan.
Het jammere van NY is dat je er met een vliegticket nog lang niet bent. -O-

quote:
Goh, dat klinkt alsof je het over mijn AH hebt. :') Hoewel hij verbouwd schijnt te zijn sinds ik wegging.

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
*schaam schaam*
Vaders komen nooit voor niks, hij vindt het vast al leuk om jou even te zien. En als hij op mijn vader lijkt voelt hij zich nu weer even een enorme klusheld. 8-)
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:27:20 #183
331 Merel
Be here now.
pi_87905683
Of Co, ook goed :P
pi_87905742
het is weer boerenkool tijd :D

O: Snee krentenbrood met een beetje suiker (geen zin in eten)
L: Kaiserbroodje, ene helft pindakaas, ander helft cornedbeef
T: Liga milkbreak heel pakje
D: Boerenkool met gedrooge spekjes en sjus, kwart rookworst
T: Weet nog niet, stuk fruit en bakkie yoghurt ofzeuu, zoals usual
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:29:46 #185
331 Merel
Be here now.
pi_87905782
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Mini_rulez het volgende:
En als hij op mijn vader lijkt voelt hij zich nu weer even een enorme klusheld. 8-)
Klussende vaders O+ Zelfs de vaders van mijn vriendjes en vriendinnetjes roepen dat ze héél graag willen helpen klussen in m'n nieuwe huis, zo lief :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:30:43 #186
331 Merel
Be here now.
pi_87905820
Siral, ik ben gek op boerenkool met picalilly :9 En iedereen verklaart me altijd voor gek. Totdat ze het proeven!
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:34:44 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87905966
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:30 schreef Merel het volgende:
Siral, ik ben gek op boerenkool met picalilly :9 En iedereen verklaart me altijd voor gek. Totdat ze het proeven!
Mijn vriendje eet dat er ook bij, en ik nu ook want het is inderdaad heerlijk! :9
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:38:19 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87906088
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Best lang, vooral als je er ook nog wat suiker bij hebt gedaan en het dan bewaart in een afgesloten jampot. Ik eet nog steeds van m'n zelfgemaakte appelchutney van 2 jaar geleden.
Er zit wel wat suiker doorheen: gewone kristalsuiker en vanillesuiker. En een hoop citroensap, wat rozijnen, kaneel en dat was het. Eigenlijk doodsimpel en toch lekker.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:49:23 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87906381
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Chico, you just made my day, wat een goeie site _O_

Vriendje en ik gaan in januari naar een bruiloft in Cambridge, en we zijn best flexibel wat betreft vertrek-luchthaven, dus die site is ideaal ^O^
pi_87906436
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

zo duur?? is vanaf eindhoven of weeze vliegen geen optie? ryanair heeft vluchten voor 10 euro (incl. taxes!).
Ja voor hem wel, maar voor mij niet... moet ik na 6 uur eerst 1 uur binnen London reizen en dan vliegen en dán nog een 1,5 uur vanaf EHV naar AMS... heb ik eigenlijk niet zo'n zin in :@

Normaal vlieg ik wel via Eindhoven :Y
pi_87906532
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef AKnynke het volgende:
O+

Gaat hij weer eens een post typen hier? Die was zo schattig O+
pi_87906566
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:30 schreef Merel het volgende:
:9
pi_87906667
quote:
17.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Chico, you just made my day, wat een goeie site _O_

Vriendje en ik gaan in januari naar een bruiloft in Cambridge, en we zijn best flexibel wat betreft vertrek-luchthaven, dus die site is ideaal ^O^
Ik spam hem zo vaak ik kan, vind het ook echt een heerlijke site als het gaat om goedkope tickets binnen Europa :P.
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:03:18 #194
331 Merel
Be here now.
pi_87906695
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:55 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jaaaaa dat is leuk!! :D
pi_87906712
quote:
O, je begint al echt goed te integreren in de buurt hier merk ik! >:)
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:14:03 #196
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87906935
quote:
14.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:55 schreef Laureline het volgende:

[..]

ik zal het hem vragen...Volgende week rond deze tijd zit ik daar...
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:14:20 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87906942
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:03 schreef Merel het volgende:

[..]

O+
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:18:18 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87907035
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:03 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat idd :D.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:18:47 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87907050
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, je begint al echt goed te integreren in de buurt hier merk ik! >:)
Ja, toen je je eerst beklaagde over die supermarkt, dacht ik: "Waar heb je het over?", maar nu begin ik het te snappen :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:25:08 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87907214
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat idd :D.
ik had het er net over met hem, en hij zei dat hij m'n login niet wist. En vroeg zich af wat hij de vorige keer had gezegd dat zo grappig was!
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:25:46 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87907240
Weet iemand wat tegen hoesten? Ik hoest me echt een ongeluk al de hele dag en m'n borstkas begint pijn te doen en m'n ribben staan alweer in standje puinhoop ;(.
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:25:50 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87907243
Het gebrekkige Nederlands is schattig :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:26:48 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87907267
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand wat tegen hoesten? Ik hoest me echt een ongeluk al de hele dag en m'n borstkas begint pijn te doen en m'n ribben staan alweer in standje puinhoop ;(.
kriebelhoest of echte hoest?
Ach, dat maakt ook niet ut. Rust, geen sport, bank thee en dekentje, en als het nog veel langer aan blijft houden een tripje richting huisarts, want jij kwakkelt al een tijdje!
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:26:54 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87907270
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even naar de apotheek lijkt me het verstandigste! Die kun je dan uitleggen wat voor hoest je last van hebt, en dan krijg je een drankje of (zuig)tabletjes mee :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:28:44 #205
331 Merel
Be here now.
pi_87907334
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik had het er net over met hem, en hij zei dat hij m'n login niet wist. En vroeg zich af wat hij de vorige keer had gezegd dat zo grappig was!
Is toch gewoon lief als ie even gedag komt zeggen? :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:34:26 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87907487
Zwembad :')

Lijst:
200 vla + 200 magere kwark
2 boterhammen kaas, 2 boterhammen osseworst
cup a soup kerrie
beker melk
appel, 2 mandarijntjes, peer, 2 tomaten
2 blokjes choco
D: 700 gr spruiten, 150 gr sla, 200 gr gegrilde biefstuk met ui
T: 50 gram popcorn

1900 kcal zonder berenburg, het is weekend *O*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:36:34 #207
331 Merel
Be here now.
pi_87907549
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Zwembad :')

Oplossing: privé-zwembad in je achtertuin, weet je dat je alleen in je eigen vuil zwemt! :9 ;)

Zo, dit was best een oké weekend. Ik heb fijne vrienden O+
pi_87907720
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn wel drankjes die de hoestprikkel verminderen. Ik had ooit een of ander kruidenspulletje met alcohol erin, geen idee wat het precies was maar het hielp wel. Misschien kun je zoiets zoeken bij de apotheek? Of anders gewoon een Jägermeister achterover slaan, baat het niet dan schaadt het niet. :Y)
pi_87907756
Hmm.. vandaag werd ik om 14.30u pas wakker :o :@
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:44:02 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87907819
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

kriebelhoest of echte hoest?
Ach, dat maakt ook niet ut. Rust, geen sport, bank thee en dekentje, en als het nog veel langer aan blijft houden een tripje richting huisarts, want jij kwakkelt al een tijdje!
Ja, dat doe ik nu al het hele weekend zo'n beetje -O-. Hoesten is sinds gisteren flink toegenomen. Wilde morgen eigenlijk wel gewoon werken en sporten. Hoest maakt dan toch niet zoveel uit? :@

Mini: ik heb geen Jägermeister in huis helaas :D.
pi_87907858
Lijstje
O: dubbele boterham pure vlokken
T: invriesijsje
L1: kikkererwtensoep
L2: 2 boterhammen paté
T: 4 snoepjes
T: 2 boterhammen paté
D: spruitjesstamp met kerrie en cashew
T: nep-magnum mini
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:47:54 #212
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87907948
lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
S: 50 min hardlopen
T: krentenbol geroosterd, met roomboter + koffie met volle melk
L: dubbele volkorenboterham met gebakken ei, beetje halvanaise en ham +2 pruimen
T: dubbele volkorenboterham pindakaas, koffie met volle melk
T: krentenbol
D: chicken pot pie +wijn
T: yoghurt
pi_87907949
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, toen je je eerst beklaagde over die supermarkt, dacht ik: "Waar heb je het over?", maar nu begin ik het te snappen :').
Het is ook eigenlijk geen supermarkt, het is een sociale werkplaats/buurtsoos, vermomd als Albert Heijn!
pi_87908004
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Volgens mij een helemaal niet-kloppend begroetingszinnetje? En nog iets over aliens ofzo? En daarna dachten er een paar in het topic dat jij aan de drugs had gezeten _O-
pi_87908061
Ik heb mijn lijstje een beetje verpest, zondag :')

O: krentenbol, mandarijntje, yakult
L: kom bospaddenstoelensoep, stuk of 8-10 toastjes met gerookte zalm
T: 2 mandarijntjes, 3 merci reepjes, 2 handjes cheese onion chips
D: 2 wraps met kip, mais, zelfgemaakte guacamole en saus

Op zondag moet ik altijd wat lekkers. Vroeger kregen we ook altijd taart of een lekkere koek of gingen we 's middags een paar toastjes eten :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:52:09 #216
277802 _Calimero_
pi_87908083
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik nu al het hele weekend zo'n beetje -O-. Hoesten is sinds gisteren flink toegenomen. Wilde morgen eigenlijk wel gewoon werken en sporten. Hoest maakt dan toch niet zoveel uit? :@

bij mij komt hoest pas opzetten als ik net weer een beetje aan de beterende hand ben, en vervolgens houdt het zo'n 6 weken aan.
In die 6 weken doe ik gewoon alles weer, alleen had ik -want kriebelhoest- Daro capsules, die ik 's nachts nam zodat ik toch een beetje kon slapen. Het hoesten is tot daar aan toe, maar meer dan 4 nachten nauwelijks slapen breekt een mens wel op.

Maar is het alleen hoesten, of voel je je ook nog niet helemaal fit? In dat geval zijn rust en veel slaap een betere aanpak!
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:53:47 #217
277802 _Calimero_
pi_87908126
Ik vrees nu al voor het moment dat ik morgen mijn bed uit moet. Ik heb yoga gedaan en het was echt PIJNLIJK, al die ingewikkelde houdingen die dan nog eens even extra werden aangeduwd door de juf :'( :D
pi_87908136
Zondaglijstje...

T: peanut butter cup :+
O: afbakbroodje met half gekookt ei, kaas en tomaat
T: koffie met melk
L: afbakbroodje met andere helft ei, mayo en tomaat
T: koffie met melk, kiwi, misschien een glaasje wijn
D: pita's met falafel (als het lukt om die te bakken), groente en zelfgemaakte knoflooksaus
T: wijn
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:54:24 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87908147
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik hou altijd zo weinig energie over als ik echt flink moet hoesten voor een paar dagen, maar dat hangt dus helemaal van jezelf af lijkt me.

Ik heb het even nagezocht trouwens; tabletjes met codeïne helpen tegen de hoestprikkel bij droge hoest. Als je vastzittende hoest heb, moet je volgens mij meer hoestdrank hebben die vastzittend slijm oplost.
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:54:33 #220
277802 _Calimero_
pi_87908153
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn lijstje een beetje verpest, zondag :')

O: krentenbol, mandarijntje, yakult
L: kom bospaddenstoelensoep, stuk of 8-10 toastjes met gerookte zalm
T: 2 mandarijntjes, 3 merci reepjes, 2 handjes cheese onion chips
D: 2 wraps met kip, mais, zelfgemaakte guacamole en saus

Op zondag moet ik altijd wat lekkers. Vroeger kregen we ook altijd taart of een lekkere koek of gingen we 's middags een paar toastjes eten :P
Je bent wel goed begonnen én goed geeindigd, dat vind ik dan wel weer knap :D
pi_87908168
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vrees nu al voor het moment dat ik morgen mijn bed uit moet. Ik heb yoga gedaan en het was echt PIJNLIJK, al die ingewikkelde houdingen die dan nog eens even extra werden aangeduwd door de juf :'( :D
Is wel heel goed voor je :7

Het enige wat ik mis bij mijn nieuwe sportschool; pilates ;(
pi_87908211
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Je bent wel goed begonnen én goed geeindigd, dat vind ik dan wel weer knap :D
Nah, als ik wraps eet zie ik dat ook altijd een beetje als ongezond :D

Ik baal een beetje van mijn fitness sessie van vanochtend. Het was wat te warm daar binnen en kon dus niet echt voluit gaan, voelde me helemaal niet lekker toen ik er wegging. Misschien speelt dat ook wat mee.
pi_87908258
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik hou altijd zo weinig energie over als ik echt flink moet hoesten voor een paar dagen, maar dat hangt dus helemaal van jezelf af lijkt me.

Ik heb het even nagezocht trouwens; tabletjes met codeïne helpen tegen de hoestprikkel bij droge hoest. Als je vastzittende hoest heb, moet je volgens mij meer hoestdrank hebben die vastzittend slijm oplost.
Inderdaad, onderschat niet hoe vermoeiend hoesten kan zijn...
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:58:07 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87908301
Ik ben echt zo hopeloos bezig vandaag ;( mn goede humeur is helemaal naar de kloten;

Mn gevulde speculaas is mislukt want ik moest de hoeveelheden aanpassen en ik faal nog stééds met getallen blijkbaar ;( en mn hartige taart is ook een grote faal geworden want ik was te eigenwijs om me netjes aan een recept te houden...

Resultaat: een ovenschaal met wortelsoep :X heb er net nog even een geklutst ei bijgedaan in de hoop dat het nog wat bindt :{
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:58:29 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87908319
6 weken? :'( Ik kijk morgenochtend wel ff wat ik doe :{.

Wel tof van de yoga Cali! :Y

Mijn lijstjes zijn echt prut de laatste tijd. Vandaag weer geen uitzondering met snoep, pepernoten en bonbons. *zucht.. Ik moet die knop weer even zien te vinden.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:02:49 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87908510
Lijstje:

O: twee geroosterde boterhammen
S: hardlopen
T: chocolademelk met slagroom (slagroom is nu op :P)
L: twee boterhammen met een gebakken ei met spek :9
T: appelbol
D: vier boterhammen met knakworstjes (geen zin om naar de winkel te gaan :@)
T: rosébiertje

Niet al te best dus, maar morgen weer aan het werk, dus ritme! Morgenavond wordt iig bami :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_87908583
Grenzeloos verliefd! *O*
pi_87908589
Heb je kriebelhoest, of 's nachts veel last van hoesten, XM? Bij mij helpt paracetamol met codeïne dan altijd goed (is wel alleen op recept dacht ik), word je ook fijn een beetje doezelig van als je wil gaan slapen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:06:11 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87908656
Uiteindelijke daglijst
o. omelet van 2 eieren
t. kiwi
l. spruitjes en een gebakken camembert met bessensaus
s. uurtje zwemmen
d. 4 reibekuchen met stroop + minigehaktbal + 3 opscheplepels gemengde groente + bakje worteltjes
t. paar dropjes + chocolaatjes
t. waarschijnlijk likeurtje of calvados of whisky
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:09:09 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87908787
quote:
7.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef Laureline het volgende:
Heb je kriebelhoest, of 's nachts veel last van hoesten, XM? Bij mij helpt paracetamol met codeïne dan altijd goed (is wel alleen op recept dacht ik), word je ook fijn een beetje doezelig van als je wil gaan slapen.
Beide ;(. 't Zou vannacht wel eens de bank kunnen worden, wil Duuf ook niet wakker houden.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:09:25 #231
331 Merel
Be here now.
pi_87908802
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Grenzeloos verliefd! *O*
Dat vind ik altijd zo deprimerend. Ik hoop echt dat de man van m'n leven niet in een hutje in de bushbush blijkt te wonen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:09:57 #232
277802 _Calimero_
pi_87908825
quote:
Grenzeloos verliefd!SYTYCD *O*
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:10:37 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87908848
Wat Merel zegt. Een buitenlander is best leuk ( >:O ), maar ik ben toch blij dat hij uit NRW komt.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:11:17 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87908871
quote:
Grenzeloos verliefd! Penoza! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_87908890
Tink, wat zijn Reibekuchen? :@

Lijstje
O: - (want 14.30u opgestaan :@)
L: groentesoep met balletjes, mandarijn, halfvolle melk
D: tagliatelle, 3 gehaktballetjes, bertollisaus met paprika, geraspte kaas, rauwkostsalade
T: mandarijn, verse sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:11:44 #236
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87908903
Ik heb ook een buitenlandse. :s)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87908911
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat ja!

En hoestboks met XM. Ik heb suikervrijde drop naast m'n bed staan. En ik heb het idee dat melk helpt. Maar dat is nu op. Dus drop it is.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:11:57 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87908916
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Grenzeloos verliefd! werk -O-
pi_87908918
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:19 schreef loveli het volgende:

[..]

In het algemeen willen we gewoon leven, als het aan mij ligt zo gezond mogelijk en als daar een lekker lijf bij hoort, dan is dat bonus. M'n leven om een sportschema heenplannen is niet mijn doel. Maar goed, geen idee hoe ik erover zou denken als ik overgewicht had, m'n lijf is best aardig ;)

In het geval van Daph ben ik blij dat ze weer een beetje meepost, die heeft het niet makkelijk gehad. De dingen die op haar lijstje staan maken me ook niet heel blij, maar ik weet dat het nog (veel) erger kan. Je moet ergens beginnen.
[..]

Eens met het suikerprobleem. En deels eens met de aanpak. Maar ik ben niet voor strakke schema's, maar voor besef van wat wel en wat niet gezond is. En verandering van levensstijl, wat mij betreft hoeft dat niet in schema's gevat te zijn. Hoofddoel is imho niet het bereiken van een bepaald gewicht of bepaalde omvang, maar het bereiken van een gezonde leefstijl. En daar spelen beweging en goede voeding een grote rol in. Lekker lijf en een frisse geest volgen vanzelf.
Thanks O+
pi_87908926
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Grenzeloos verliefd! *O* Tentamens leren *O*
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:12:42 #241
331 Merel
Be here now.
pi_87908959
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Zou vannacht wel eens de bank kunnen worden
Die slaapt anders best oké! :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:13:06 #242
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87908972
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ja!

En hoestboks met XM. Ik heb suikervrijde drop naast m'n bed staan. En ik heb het idee dat melk helpt. Maar dat is nu op. Dus drop it is.
We hebben ook nog ergens tijmsiroop staan.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:13:10 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87908978
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Duvel het volgende:
Ik heb ook een buitenlandse. :s)
Uh heb ik iets gemist? :o.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:13:17 #244
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87908985
Ik dacht dat je reibekuchen met appelmoes at, Tink!

Oh, ik moet altijd zo huilen bij hello goodbye. Zou ik dat dan ook bij grenzeloos verliefd hebben?
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:13:35 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87908998
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, anders ik wel!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:13:51 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87909013
quote:
Grenzeloos verliefd! *O*
Reunie *O*
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:14:02 #247
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87909025
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

I feel your pain!
ik heb dit weekend in turbotempo het hele boek doorgewerkt en nu nog 'even' de slides van de colleges doornemen. 1 down 17 to go :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:14:03 #248
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87909026
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

de achterhoek men, dat is ook buitenland!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:14:41 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87909052
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Moet je de smiley wel even vervangen door -O- :P.

Succes!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:14:46 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87909060
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Daar ben ik niet geboren. Ik ben pakweg 35km bij Duvel vandaan op de wereld gekomen. Dus Duvel moet niet mekkeren!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:15:00 #251
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87909070
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oh maar wacht! Dan ben ik geboren in het buitenland, Friesland, opgegroeid in het buitenland, Twente, woon in het buitenland en ben verliefd op een buitenlander.

Laat wilders het maar niet horen...
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:16:02 #252
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87909143
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Eindelijk, iemand die het snapt. :7
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:16:08 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87909145
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef Merel het volgende:

[..]
Mot ik daarop? :P

Rustig aan XM

Die slaapt anders best oké! :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:16:25 #254
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87909154
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oh maar wacht! Dan ben ik geboren in het buitenland, Friesland, opgegroeid in het buitenland, Twente, woon in het buitenland en ben verliefd op een buitenlander.

Laat wilders het maar niet horen...
Lever maar in dat Nederlandse paspoort!!!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:17:08 #255
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87909195
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik denk dat je wilt vragen of jij ook op die bank moet slapen. Dat mag, maar je mag ook kiezen voor een matras op de grond, danwel een groot luchtbed. Goed hè!? :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:17:56 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87909239
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Swietje het volgende:
Tink, wat zijn Reibekuchen? :@
Aardappelpannenkoekjes. Je kan ze eten met stroop, appelmoes of zalm.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:17:57 #257
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87909240
quote:
14s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daar ben ik niet geboren. Ik ben pakweg 35km bij Duvel vandaan op de wereld gekomen. Dus Duvel moet niet mekkeren!
Mèè.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:18:39 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87909274
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef Duvel het volgende:

[..]

Mèè.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:19:27 #259
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87909315
O+
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:21:12 #260
331 Merel
Be here now.
pi_87909429
Is dat er eentje die ook geluid maakt? :9
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:21:19 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87909439
Friezin in Groningen...
Da's als een neger op Alaska
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:21:50 #262
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87909470
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Lever maar in dat Nederlandse paspoort!!!
gelukkig is die verlopen. Ik heb nog wel een Id-pas...
pi_87909478
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo deprimerend. Ik hoop echt dat de man van m'n leven niet in een hutje in de bushbush blijkt te wonen.
I O+ leedvermaak!
:@
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:23:06 #264
331 Merel
Be here now.
pi_87909538
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

I O+ leedvermaak!
:@
Ik snap echt niet hoe dat meisje hierop gevallen kan zijn :o
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:23:46 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87909581
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Merel het volgende:
Is dat er eentje die ook geluid maakt? :9
Geen idee, misschien weet deze meneer het!

zondag 24 oktober 2010 @ 20:27:07 #266
331 Merel
Be here now.
pi_87909768
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Geen idee, misschien weet deze meneer het!

[ afbeelding ]
Wat zal z'n moeder trots op 'm zijn!
pi_87909960
Lijstje van vandaag:

O: kom optimel yoghurt met 3 kleine handjes appel/rozijn cruesli (honger!!), twee mandarijntjes
L: twee bruine boterhammen met boter en rosbief
T: thee en 3 plakken biefworst
D: 4 plakjes varkenshaas met een pietsie (vleesje erin 'dippen') champignonsaus, twee opscheplepels krieltjes en een flinke bups roergebakken champignon/preiroerbak. Toe bakje perzik/passievrucht yoghurt
T: meer thee :P

Voor het eerst in tijden dat ik weer een beetje tevreden ben met wat ik naar binnen heb gewerkt vandaag :D Ik weet dat het nog niet is wat het zou moeten zijn, maar het komt.. Ik voel het!! ( :') )
pi_87910037
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87910307
O: allbran+sinasappelsap
L: 2 roggebrood met pindakaas en kalkoenfilet
L: leonidas pure chocolaatjes :9
D: in de oven geroosterde pompoen, ui, paprika, wat geraspte kaas eroverheen met pijnboompitjes. 2 kippenpoten.
toetje was een stuk kwarktaart gemaakt door lief.
T: eitjes.

Maastricht is leuk O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87910622
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef Syrena het volgende:
Fan van Lost En LOL-catz? http://www.popsuede.com/2010/01/lolst-season-1.html :')
:D :'( :D
pi_87910710
quote:
Fan van Lost En LOL-catz? http://www.popsuede.com/2010/01/lolst-season-1.html :')
_O-

Oeh, Zuid-Limburg FTW. O+ Over buitenland gesproken...
pi_87910751
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef Syrena het volgende:
:D
pi_87911580
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:19 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Eens. Voeding is op zoveel manieren voor mensen vaak een reden waarom de psyche niet goed werkt. Van veel mensen al gehoord sinds ze gewoon echt gezond zijn gaan eten (genoeg visvetten, vitamines en suiker laten staan) en erbij zijn gaan sporten dat het psychisch ook stukken beter gaat.

Ieder zijn eigen aanpak natuurlijk. Nu toevallig sinds een ruime maand een collega meegenomen naar de sportschool die het ook wel interessant vond allemaal. Het eerste wat ik zei is dat hij zijn eetschema goed moest aanscherpen (waar ik hem mee heb geholpen) en dat hij 4x meetraint iedere week, geen excuusjes.

Hij gaat als de brandweer en krijgt er meer en meer plezier in, puur vanwege de progressie die gewoon fenomenaal is.

@Daphne: ik kende je historie niet, dus mijn advies was puur gebaseerd op 'normale' omstandigheden. Je zult zelf denk ik dan wel het beste weten hoe je het nu moet aanpakken. 1: Ik ben een man en 2: IT'er, dus met mijn gebrek aan goed emotioneel besef en inlevingsvermogen lijkt het me beter dat ik daarom er niet verder op inga. Dat kan ik beter overlaten aan mensen die daar beter in zijn ;)
pi_87911791
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Eens. Voeding is op zoveel manieren voor mensen vaak een reden waarom de psyche niet goed werkt. Van veel mensen al gehoord sinds ze gewoon echt gezond zijn gaan eten (genoeg visvetten, vitamines en suiker laten staan) en erbij zijn gaan sporten dat het psychisch ook stukken beter gaat.

Ieder zijn eigen aanpak natuurlijk. Nu toevallig sinds een ruime maand een collega meegenomen naar de sportschool die het ook wel interessant vond allemaal. Het eerste wat ik zei is dat hij zijn eetschema goed moest aanscherpen (waar ik hem mee heb geholpen) en dat hij 4x meetraint iedere week, geen excuusjes.

Hij gaat als de brandweer en krijgt er meer en meer plezier in, puur vanwege de progressie die gewoon fenomenaal is.

@Daphne: ik kende je historie niet, dus mijn advies was puur gebaseerd op 'normale' omstandigheden. Je zult zelf denk ik dan wel het beste weten hoe je het nu moet aanpakken. 1: Ik ben een man en 2: IT'er, dus met mijn gebrek aan goed emotioneel besef en inlevingsvermogen lijkt het me beter dat ik daarom er niet verder op inga. Dat kan ik beter overlaten aan mensen die daar beter in zijn ;)
_O- ^O^

Verder zeg je imo nuttige dingen, hoor. Maar de theorie en het echte leven samenvoegen is nog wel eens moeilijk! ;)
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:03:00 #275
331 Merel
Be here now.
pi_87911797
Drambuie is ook niet slank-verantwoord hè! Maar wel lekker :9
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:03:51 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87911854
Mijn laatste T is in plaats van alcohol een dikke hand cashews geworden. :Y) Beter.
Morgen gaat het sportritme weer van start. De planning:
maandag half uur soort aerobics met gewichten + half uurt grondoefeningen met gewichten
woensdag of donderdag: sportschool of cardio thuis of uurtje mountainbike
zaterdag of zondag: sportschool of cardio thuis of uurtje mountainbike

En daarbij wat meer eten en proberen het brood te laten staan op mijn werk. Snoep en chocolade zijn dus klaarblijkelijk het probleem niet, havermout en aanverwanten ook niet. Nederlands brood wel (en Duits brood lust ik niet)
pi_87911977
:D die lolst cats :D

Daglijstje is nog aangevuld met beetje tiramisu :9
pi_87912066
:D benchmarc wat een zelfkennis!
pi_87912176
Dus lijstje:

O: biogarde (200 ml) met muesli (2 eetl) en maple syrup
T: 2 speculaasjes, koffie verkeerd
L: sushi (8 stukjes)
T: bruine boterham met boter en chocopasta (moest even )
D: salade (3 lepels), snijboontjes (3 lepels) en gebakken vis (200 gr) en paar gebakken aardappeltjes
T: stukje tiramisu, eijntje
pi_87912426
@TT dus dat was de schoonmaakwoede van vandaag :')
Lijstje:
O: 3 croisants, choco, jam en suiker met een glaasje verse sju
L: citroenyoghut danone
D: Enchilladas
T: Marsepein met choclade en heb nog wel trek :9

Van 61,5 naar 61,9 :N
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:15:20 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87912579
quote:
Hahahaha! :'( :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_87912718
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
@TT dus dat was de schoonmaakwoede van vandaag :')
Lijstje:
O: 3 croisants, choco, jam en suiker met een glaasje verse sju
L: citroenyoghut danone
D: Enchilladas
T: Marsepein met choclade en heb nog wel trek :9

Van 61,5 naar 61,9 :N
Ml, weeg je gewoon één keer per week op een vaste dag en een vast tijdstip. Je schommelt altijd wel! :Y
pi_87912729
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

I feel your pain!
ik heb dit weekend in turbotempo het hele boek doorgewerkt en nu nog 'even' de slides van de colleges doornemen. 1 down 17 to go :')
Oh jij ook al? Succes :*. Ik heb alleen maar slides voor dit vak, we hebben geen boeken. En daar kan ik niet mee omgaan :+. Ben nu maar oude tentamens maken en aan de hand daarvan de stof bestuderen.
pi_87912943
@xm: daro hoest capsules helpen soms nog wel
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:21:43 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87913004
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]
Datte! Die halve kg is echt geen halve kg hoor! Geen zorgen :)
Ml, weeg je gewoon één keer per week op een vaste dag en een vast tijdstip. Je schommelt altijd wel! :Y
pi_87913187
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O- ^O^

Verder zeg je imo nuttige dingen, hoor. Maar de theorie en het echte leven samenvoegen is nog wel eens moeilijk! ;)
True, maar wat me wel eens bij mensen kan storen is dat ze zelf wel weten hoe het moet, maar het niet doen. Hetzelfde als veel vrouwen die nu eenmaal een bepaalde drive hebben voor chocola en andere snoepzooi. Dan hebben ze er zo'n zin en weten dat ze het niet moeten doen. Toch eten ze het op en daarna voelen ze zich helemaal schuldig. Ikzelf denk dan gewoon: Ok, je weet van tevoren dat je je schuldig gaat voelen, dus waarom zou je je in godsnaam overgeven aan die emotie om het op te willen eten? Het effect is namelijk dat je je zelfs daarna belabberd voelt, ipv blij, wat de drijfveer erachter was om het te nemen.

Ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat mensen die lociga niet kunnen of willen toepassen. Mijn aanpak is meer zoals die van dat Skinny Bitch boek. Wil je iets gráág bereiken, dan knok je er gewoon voor en laat je niks je in de weg staan, ook niet je gevoel. Je wordt pas hard als je doorzet, niet als je toegeeft.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:24:49 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87913211
Waarom doet mijn qoute de hele tijd zo raar?
Nou ja, sorry :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:28:17 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87913447
Wat een kutvragen weer bij 1 tegen 100 ;(.
Gelukkig nog maar 5 nachtjes, dan komt Astrid weer :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87913453
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom doet mijn qoute de hele tijd zo raar?
Nou ja, sorry :P
Je moet het er onder zetten, niet er in :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:30:22 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87913588
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je moet het er onder zetten, niet er in :P
Ja, had mijn schermresulutie te hoog :')
Blont
pi_87913761
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef benchMarc het volgende:

[..]

True, maar wat me wel eens bij mensen kan storen is dat ze zelf wel weten hoe het moet, maar het niet doen. Hetzelfde als veel vrouwen die nu eenmaal een bepaalde drive hebben voor chocola en andere snoepzooi. Dan hebben ze er zo'n zin en weten dat ze het niet moeten doen. Toch eten ze het op en daarna voelen ze zich helemaal schuldig. Ikzelf denk dan gewoon: Ok, je weet van tevoren dat je je schuldig gaat voelen, dus waarom zou je je in godsnaam overgeven aan die emotie om het op te willen eten? Het effect is namelijk dat je je zelfs daarna belabberd voelt, ipv blij, wat de drijfveer erachter was om het te nemen.

Ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat mensen die lociga niet kunnen of willen toepassen. Mijn aanpak is meer zoals die van dat Skinny Bitch boek. Wil je iets gráág bereiken, dan knok je er gewoon voor en laat je niks je in de weg staan, ook niet je gevoel. Je wordt pas hard als je doorzet, niet als je toegeeft.
Ik heb niet zo gauw een schuld gevoel wat dat betreft. Dan gaat het maar wat langzamer :P Ik sport aardig en van maandag tot en met vrijdag eet ik ook vrij strikt, maar in het weekend vind ik altijd dat het een feestje moet zijn :P . Nouja, zo lang ik er geen rotgevoel aan over houd lijkt me dat prima ;)

Máár, in theorie heb je wel weer gelijk :)
pi_87913780
Lijstje:

O: broodje pindakaas met karnemelk (heul laat)
T: chippies op verjaardag
D: tomatensoep en stokbroodjes met knoflooksmeersel

Dus ... straks nog maar wat broodjes uit oven met kaas ofzo en dan kunnen we morgen weer normaal doen.
pi_87913863
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
codeïne fosfaat, maar dat is op recept
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:35:37 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87913957
Hmz. Ik heb hier een halve apotheek, maar geen codeïne. Dat dan net weer niet.

Thnx voor de tips in ieder geval..
pi_87914042
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Ik heb hier een halve apotheek, maar geen codeïne. Dat dan net weer niet.

Thnx voor de tips in ieder geval..
Even de huisarts bellen morgen ;)
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:37:47 #296
331 Merel
Be here now.
pi_87914091
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef benchMarc het volgende:

True, maar wat me wel eens bij mensen kan storen is dat ze zelf wel weten hoe het moet, maar het niet doen.
Wat boeit dat nou, hoe heb jij er last van als anderen naar de Ben & Jerry's grijpen?
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:38:02 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87914104
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat kan je daarmee? :? Je pielemuis erin stoppen? :@.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:39:06 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87914159
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja. Een zaklamp zou ook wel passen gok ik, dus dan kan je 'm als nachtlampje gebruiken :').
pi_87914173
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihi nee dit doe ik express dan laat ik alles morgen netjes staan :)

Maar een schuldgevoel na eten? Dat ken ik echt niet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:39:36 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87914191
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Boerderijtje spelen...
Of inderdaad een enorme tampeloeris erin jassen :Y)
pi_87914202
Er stoort mij zoveel aan anderen. Dat ligt voornamelijk aan mij, niet aan de anderen.
Verdorie, mijn Samsung telefoon ligt nog bij mijn ouders. Nu kan ik geen boekje lezen in bed ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')