quote:In het algemeen willen we gewoon leven, als het aan mij ligt zo gezond mogelijk en als daar een lekker lijf bij hoort, dan is dat bonus. M'n leven om een sportschema heenplannen is niet mijn doel. Maar goed, geen idee hoe ik erover zou denken als ik overgewicht had, m'n lijf is best aardigOp zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef benchMarc het volgende:
Ik loop hier eigenlijk nooit in deze topics mee, maar de eerste vraag die bij mij opkomt is: waarom, in godsnaam? Waarom jezelf zo martelen met al die gekke eetpraktijken en gebrek aan training? Ik weet natuurlijk niet wat je huidige fysiek is en wat je wilt bereiken, en vooral: hoe graag je dat wilt.
quote:Eens met het suikerprobleem. En deels eens met de aanpak. Maar ik ben niet voor strakke schema's, maar voor besef van wat wel en wat niet gezond is. En verandering van levensstijl, wat mij betreft hoeft dat niet in schema's gevat te zijn. Hoofddoel is imho niet het bereiken van een bepaald gewicht of bepaalde omvang, maar het bereiken van een gezonde leefstijl. En daar spelen beweging en goede voeding een grote rol in. Lekker lijf en een frisse geest volgen vanzelf.Kijk, ik ben redelijk overtuigd van het behandelen van eetproblemen als drugs- en drankproblemen. Veel mensen zijn gewoon verslaafd aan de suikers en troep die ze iedere dag binnen krijgen. De beste manier imho is om het totaal overboord te gooien en jezelf een fatsoenlijk eetschema en trainschema aanmeten. [..]
quote:Da's ook wel een rare versiermethode.Op zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef j.t het volgende:
Haha en ex-collega van meneer met haar vriendinnen waren er ook. En dr is altijd 1 meisje bij haha die komt altijd zeggen: goh echt, jij hebt echt zulke mooie tieten
quote:Ook even deze kant op aub!Op zondag 24 oktober 2010 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal ik hem even jouw kant opschoppen?
En: gewoon beginnen helpt. Ik ben nu ook lekker bezig.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je hebt me geinspireerd, ik heb net zelf een deeg in elkaar gebrouwen....Ben benieuwd hoe het wordt! Doe jij deeg op de bodem en bovenop?
quote:mijn ouders hebben me 2x verhuisd hiernaar toe, en dat is een dikke 14 uur rijden..Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat lief van je papa!!. En soms mag je nog best even een klein meisje zijn
.
Mijn papa en mama komen binnenkort ook dingen brengen(en die moeten 2,5 uur rijden).
quote:De flinke wandeling was zelfs erg flink, drie uur sjouwen. Hond is nu uitgeteld. Dat was ook het doel want wij gaan vanavond weg. Maar de wandeling had ook wel een uurtje korter gemogen.Op zondag 24 oktober 2010 07:16 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Gister om 8 uur naar bed, zondagochtend vanzelf wakker worden om 5 uur, beetje in bed lummelen tot 6.
Te lelijk weer om te gaan hardlopen, dus het plan is straks versgebakken brood eten en vanmiddag een flinke wandeling met z'n tweeën en Hond.
quote:QFT.Op zondag 24 oktober 2010 14:22 schreef j.t het volgende:
Wat ik wel meekreeg is iets over Daph. Volgens mij is het handiger om stap voor stap te beginnen als je het lastig vind om in een keer alles goed te doen. Dan is het nog vol te houden en is het een verbetering, dus ik zeg you go girl![]()
quote:Camembert met bessensaus?Op zondag 24 oktober 2010 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, mijn daglijstje tot nu toe:
o. omelet van 2 eieren
t. kiwi
d. spruitjes en een gebakken camenbert met bessensaus
s. uurtje zwemmen
t. yoghurt met zaden en noten + rijstwafel
d. geen idee
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Camembert met bessensaus?. Dat klinkt, uh, apart
.
En je gaat twee d's eten?
quote:Het klinkt mij als géén combinatie, maar goed, misschien eens een keer uitproberen danOp zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
twee keer warm
![]()
En het zijn inderdaad van de gepaneerde camemberts. Heel lekker. Fruit en kaas is sowieso een prima combinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |