quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm camembert en bessensaus, dat kreeg ik in Hongarije veel![]()
Ook lekker, hier bij het tapasrestaurant: manchegokaas met vijgencompote
quote:Hurray voor je lekker warme kamerOp zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
*schaam schaam*
Pa heeft zelfs mn gaskacheltje aangekregen!![]()
Al duurde dat wel eventjes en ging het niet makkelijk. Hij is eigenlijk voor niets gekomen.
Mn kamertje is nu in elk geval weer lekker warm.
quote:Ik zou er best eens naar binnen willen, een parenclub in het algemeen. Gewoon, om eens te kijken hoe het er uitziet en wat de sfeer is. Alleen heb ik dan weer geen interesse in triootjes, partnerruil, of wat dan ook. Dus ja, dan is het ook allemaal een beetje doelloos he?Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Niks aan het handje, hoor. Een paar jaar (of misschien nog wel korter geleden) werd hier ook over Fun 4 Two gesproken en toen moest ik vragen wat het was.
quote:Ja, dat was ook haar bedoeling iddOp zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmm. Een parenclub die fun4two heet........ik dacht juist dat het de bedoeling was dat je met z'n allen aan de slag ging? The more the merrier? Of heb ik dat niet goed begrepen?
quote:Misschien kan dat óók. Weet eigenlijk niet echt hoe dat werkt.Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmm. Een parenclub die fun4two heet........ik dacht juist dat het de bedoeling was dat je met z'n allen aan de slag ging? The more the merrier? Of heb ik dat niet goed begrepen?
quote:Ik wil er ook best naar binnen, maar dan onzichtbaar, want als er iemand naar me toe komt weet ik niet hoe snel ik me uit de voeten moet makenOp zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou er best eens naar binnen willen, een parenclub in het algemeen. Gewoon, om eens te kijken hoe het er uitziet en wat de sfeer is. Alleen heb ik dan weer geen interesse in triootjes, partnerruil, of wat dan ook. Dus ja, dan is het ook allemaal een beetje doelloos he?
quote:Lol, ja, dat dus.Op zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil er ook best naar binnen, maar dan onzichtbaar, want als er iemand naar me toe komt weet ik niet hoe snel ik me uit de voeten moet maken.
quote:Zolder - checkOp zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie MevrouwPuff nu op het zolderkamertje van de hoofdpersoon uit één van de boeken van Maarten 't Hart zitten. Die mocht ivm brandgevaar geen kacheltje hebben boven en dus was het daar ook altijd koud.
quote:Ik post hier al een tijdje mee
quote:Oh dat weet ik niet meer? In mijn herinnering was het in die sauna wel schoon? Misschien heb ik toen ook al het parenclubverhaal verteld! Na al die jaren hier verval je weleens in herhaling.Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, Co! Doet me denken aan dat verhaal over dat zwembad in de sauna oid van jou en Greys? Jullie hadden daar ook een naam voor, voor dat laagje op het water toch? *peinst*.
quote:Was dat niet dat verhaal met de prive sauna die Greys misschien wilde boeken?Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, Co! Doet me denken aan dat verhaal over dat zwembad in de sauna oid van jou en Greys? Jullie hadden daar ook een naam voor, voor dat laagje op het water toch? *peinst*.
quote:Oh! In Belgie ja! Daar was iets mee. Privésauna of zo.Op zondag 24 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was dat niet dat verhaal met de prive sauna die Greys misschien wilde boeken?
quote:Oh gross.Op zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gegoogled, maar ik kan het niet meer terugvinden. Het ging iig over een zwembad met smerig water, dus een zwembad waarin mensen andere dingen doen dan alleen maar zwemmen
.
En het was idd iets met een privésauna.
quote:Ja, daar heeft ze het nog steeds overOp zondag 24 oktober 2010 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! In Belgie ja! Daar was iets mee. Privésauna of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |