quote:dank voor de herinnering. Ik ga vast een vlucht terug naar NL boeken voor als ik in london ben. Alhoewel ik liever heb dat vriendje komt want donderdag - dinsdag vliegen is veel goedkoper dan vrijdag - zondag...Op zondag 24 oktober 2010 16:42 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik heb zo'n hekel aan vluchten boeken! Ik moet nog iets regelen voor terug naar zweden te komen voor sinterklaas, en dan voor kerst. Best lastig om goede data te kiezen.....
quote:ik vind dat zo irritant, dat je zo ver van te voren moet inschatten wat een goede dag is om te reizen. Ach ja, nog maar evne over nadenken...Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
dank voor de herinnering. Ik ga vast een vlucht terug naar NL boeken voor als ik in london ben. Alhoewel ik liever heb dat vriendje komt want donderdag - dinsdag vliegen is veel goedkoper dan vrijdag - zondag...
quote:kaas en fruit is een klassieke combiOp zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het klinkt mij als géén combinatie, maar goed, misschien eens een keer uitproberen dan.
quote:zo duur?? is vanaf eindhoven of weeze vliegen geen optie? ryanair heeft vluchten voor 10 euro (incl. taxes!).Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
kaas en fruit is een klassieke combien lekker!!!
Hm ik denk dat mijn vriendje maar naar Londen moet komen, ijn vlucht is bijna ¤100 enkele reis en die van hem ¤60 retour
quote:Als de prijs van de tickets ook nog invloed heeft op welke dat je wil vliegen: www.qfly.com Dan stel je in dat je binnen bepaalde tijd wil vliegen en geeft ie wat het goedkoopst is.Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind dat zo irritant, dat je zo ver van te voren moet inschatten wat een goede dag is om te reizen. Ach ja, nog maar evne over nadenken...
quote:Oeh... beetje een lekker ding?Op zondag 24 oktober 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Krijg net een uitnodiging van een vrouw of ik zin heb om haar bij Fun 4 Two te ontmoeten.
Daar moet ik toch even over nadenken...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Krijg net een uitnodiging van een vrouw of ik zin heb om haar bij Fun 4 Two te ontmoeten.
Daar moet ik toch even over nadenken...
quote:Hoe, degene voor of achter je bemoeit zich met jouw boodschappen op de band?Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Hier is naar de AH gaan elke dag een ramp. Gangpaden waarbinnen je je kont amper kunt keren en dan staan er ook nog allemaal karren met nieuwe voorraad in.
En 9 van de 10 keer bemoeit degene voor je of achter je zich met de dingen die jij op de lopende band hebt staan. Hoe buurtsupermarkt.
quote:Nee, en anders deed ik het ook niet.Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh... beetje een lekker ding?
quote:haha wat zeggen ze dan? ik keur trouwens ook altijd de boodschappen van de mensen voor en achter mij in de rij, maar ben wel zo netjes om mijn mening voor me te houdenOp zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Hier is naar de AH gaan elke dag een ramp. Gangpaden waarbinnen je je kont amper kunt keren en dan staan er ook nog allemaal karren met nieuwe voorraad in.
En 9 van de 10 keer bemoeit degene voor je of achter je zich met de dingen die jij op de lopende band hebt staan. Hoe buurtsupermarkt.
quote:Ja, opmerking maken over wat erop staat (niet negatief ofzo, dat moest er nog eens bijkomenOp zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe, degene voor of achter je bemoeit zich met jouw boodschappen op de band?
quote:Hmm, gezien XM's reactie en deze post, heb ik geen enkel idee wat Fun4two precies is. Blijkbaar geen relatieplanet-achtig-iets... zo even googlen maarOp zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, en anders deed ik het ook niet.
Dat is mijn ding toch niet.
En ik heb over een paar weken al een date. En nu zit ik steeds te checken of ze alweer heeft gemaild
.
quote:Dat heb ik echt nog nooit meegemaaktOp zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
quote:Nou dat het lekker weer is voor stamppot boerenkool of iets in die trantOp zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha wat zeggen ze dan? ik keur trouwens ook altijd de boodschappen van de mensen voor en achter mij in de rij, maar ben wel zo netjes om mijn mening voor me te houden
quote:"Zo! Zeker een feestje vanavond?!". Mehehe. Toen ik vroegah achter de kassa zat, maakte ik dat soort opmerkingen vaker :pOp zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, opmerking maken over wat erop staat (niet negatief ofzo, dat moest er nog eens bijkomen), maar gewoon.
Lau gaat naar dezelfde supermarkt, die maakt dat bemoeierige vast ook wel mee. Maar ach, het heeft ook wel weer iets gezellig kneuterigs
.
quote:Een parenclub in Moordrecht. En dat weet ik omdat 'ie een afslag na Gouda ligtOp zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, gezien XM's reactie en deze post, heb ik geen enkel idee wat Fun4two precies is. Blijkbaar geen relatieplanet-achtig-iets... zo even googlen maar
quote:ParenclubOp zondag 24 oktober 2010 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, gezien XM's reactie en deze post, heb ik geen enkel idee wat Fun4two precies is. Blijkbaar geen relatieplanet-achtig-iets... zo even googlen maar
quote:Jammer dat je jezelf al indektOp zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een parenclub in Moordrecht. En dat weet ik omdat 'ie een afslag na Gouda ligtvoor ik weer allerhande opmerkingen krijg
.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een parenclub in Moordrecht. En dat weet ik omdat 'ie een afslag na Gouda ligtvoor ik weer allerhande opmerkingen krijg
.
quote:Vandaar de '4' natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |