abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87885475
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was het niet leuk Mo?
De bruiloft was wel gezellig :) mooie jurk, leuk bandje. Heb me prima vermaakt.
Lijstje:
O: 3 boterhammen hagelslag
T: 2x cactusfruit
T: appel
T: mandarijn
T: glaasje karnemelk bosvruchten
T: handje kruidnoten
T: wat olijven met amandel (de gewraakte!)
D: gebakken aardappel met courgette en een stukje zalm in bladerdeeg.
T: appel
T: 3x rode wijn
T: pinda's tussendoor, een bitterbal en een minibroodje.
Dit keer zonder commentaar hoop ik? :P

Moblo: niet slank-verantwoord zijn lukt zonder crew ook prima. :@ Net bij de Mac geweest, zei er iemand iets over 10 kilo zwaarder terugkomen?
Maar, wel allemaal gezonde dingen gekocht zoals havermout en volkorenpasta met tonijn en pita's en falafelmix en heel veel verse groente. O+ En een fles wijn voor vanavond.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87885763
Deze keer vond ie het prima idd. Maar of dat dat z'n overtuiging was, of dat ie niet meer durfde of dat ie nu gewoon ergens anders druk mee was, geen idee! :P
Eet smakelijk vanavond mini!
Welterusten voor de rest!
pi_87887688
Mogge!
Gister om 8 uur naar bed, zondagochtend vanzelf wakker worden om 5 uur, beetje in bed lummelen tot 6 O+.
Te lelijk weer om te gaan hardlopen, dus het plan is straks versgebakken brood eten en vanmiddag een flinke wandeling met z'n tweeën en Hond.

PF, zelfslachtende slagers bestaan nog wel hoor! Niet zoveel meer, maar heel zeldzaam is het niet.
Laatste paar keer heb ik schapen laten slachten bij een slachterij waar je zó vanuit de slachtruimte de slagerswinkel binnenstapt.
De slager daarvoor heeft zijn slagerijwinkel opgedoekt en brengt het vlees nu naar de supermarkt er tegenover, die wordt uitgebaat door zijn broer.
Dáárvoor ging ik jarenlang naar een slachterij zonder slagerij. Die zelfslachtende slagers zijn allemaal kleine zelfstandgen (vrouw in de zaak, her en der een hulpje). Het slachthuis is iets groter, een man of 10 (de meesten doen kruiderij/inpakwerk, merendeels zelfs van vlees dat niet eens uit eigen slachterij komt).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 24 oktober 2010 @ 07:54:33 #29
331 Merel
Be here now.
pi_87887740
Ik werd wakker van de regen/hagel tegen m'n zolderraam! Toch nog maar even proberen om verder te tukken.

Cali, natuurlijk was die outfit voor een themafeestje, normaal loop ik er niet zo bij hoor :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 24 oktober 2010 @ 08:37:45 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87887901
De naam benchMark komt me bekend voor, was dat ook niet zo'n 'ik weet wat het beste is voor jullie en ik zal het jullie wel even inwrijven'-goeroe die hier ooit een blauwe maandag meepostte? :P.

Nu aan de toast en thee. Over een uurtje hardlopen. Geen last van duizeligheid meer, dus geen smoesjes (bovendien raak ik achter op schema als ik nu weer niet ga en dan ben ik boos op mezelf).
Niet meer actief op Fok!
pi_87887965
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Viking84 het volgende:
De naam benchMark komt me bekend voor, was dat ook niet zo'n 'ik weet wat het beste is voor jullie en ik zal het jullie wel even inwrijven'-goeroe die hier ooit een blauwe maandag meepostte? :P.
270, 271 en 272.

quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spieren :') Dezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".

Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87887992
mogge!
Ja doei.
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:09:04 #33
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87888048
goedemorgen :O ik ben helemaal gelukkig met de herontdekking van mijn slaapmasker O+ zo fijn om in het weekend niet al om 7 uur wakker te worden!

gisteren heb ik al een mooie 8k route gepland dus die ga ik straks na het ontbijt eens lopen, hoop dat het dan droog is..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87888094
Planningslijst!

O - 2 geperste sinaas, havermout met magere melk & banaan (as we speak)
T - 2 volk. boterhammen pindakaas of auberginesalade
L - kopje soep, magere yoghurt met diepvries bosbes & kers
T - 2 volk. boterhammen met wat ik eerder niet heb gegeten
T - amandelen (niet zoveel - op)
T - cappuccino ofzo (ZONDER HET KOEKJE :Y)
D - kaasfondue :9~

Met zonder groente vandaag. Of misschien wat excuussla bij de kaasfondue, maar da's ook niks. Ik vind het niet erg, eet doorgaans elke dag m'n groentjes.
pi_87888100
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:16 schreef .Bo het volgende:
crap, zit ik mezelf te quoten.
pi_87888107
.Bo, als je echt veel last hebt van de suikers, zou je misschien zelfs het fruit even moeten schrappen :).
pi_87888114
Goeiemorgen!
Ik lig villa achterwerk te kijken, het is te koud om eruit te komen :') !
Straks ga ik wel een rondje lopen (wandelen) langs het huidige woningaanbod, dan weet ik op welke ik wil reageren :) .
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 09:19:43 #38
70532 loveli
N
pi_87888117
Loopt die goddelijk lichaam reeks nog? Niet dat ik daar een reeks voor nodig heb, natuurlijk.
crap in = crap out
pi_87888126
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:19 schreef loveli het volgende:
Loopt die goddelijk lichaam reeks nog? Niet dat ik daar een reeks voor nodig heb, natuurlijk.
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6

Laatste post 23-08-2010 09:19
pi_87888135
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:17 schreef sigme het volgende:
.Bo, als je echt veel last hebt van de suikers, zou je misschien zelfs het fruit even moeten schrappen :).
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar vind dat toch wat extreem. Hoort wmb wel bij 'gewoon' eten. Zal wel, als deze op zijn, weer kappen met de sinaasappels & de druiven denk ik. En voorzover ik weet heb ik fysiek geen last van suiker, maar is het meer de mentale goesting die me tergt & irriteert. En in zo'n bui grijp ik nooit naar fruit, haha.
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 09:23:38 #41
70532 loveli
N
pi_87888138
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:21 schreef sigme het volgende:

[..]

(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6

Laatste post 23-08-2010 09:19
Heb er zelfs in gepost zie ik.
crap in = crap out
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:30:37 #42
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87888191
groente in de kaasfondue is juist superlekker! spruitjes, stukjes broccoli, stukjes bloemkool :9
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:35:03 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87888225
Mogge! Ik ben er maar uitgegaan toen ik merkte dat Duuf zich zichtbaar lag te ergeren aan mijn constante gehoest en gesnotter :'). Verstandige keuze om nog niet te gaan RPMen vanochtend.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 24 oktober 2010 @ 09:39:53 #44
70532 loveli
N
pi_87888283
Iemand van Co gehoord, lately?
crap in = crap out
pi_87888585
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef loveli het volgende:
Iemand van Co gehoord, lately?
Alleen op FB. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87888610
Planning voor vandaag, ga zo maar eens ontbijten!

O: boterham pindakaas, cracker jam, yakult
S: fitness
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: 2 mandarijntjes en een peer
D: boeuf stroganoff met rijst

En ik heb nog merci in de kast liggen, dus er zullen vast wel 2 chocolaatjes bij komen ofzo. Geen zuivel in huis, vergeten te kopen gisteren ;(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:36:05 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87889024
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Alleen op FB. :)
Dat idd.

Net weer hardgelopen: meteen al een natte sok in het begin en ik was in het begin drukker met de stopwatchfunctie op Nachtwachts iPhone, maar ik heb het weer overleefd: 1x2, 3x3 en voor het eerst: 1x4 :).
Grote koptelefoon op met Rammstein :').

Nachtwacht wil niet meer meelopen ofzo, dus ik ga maar alleen. Vind ik ook prettiger, denk ik. Beetje door de wijk heen rennen en expres even langs het wereldberoemde Bronovoziekenhuis gelopen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87889036
Goedemorgen. :)

Heerlijk zonnig weertje hier.
pi_87889080
Morning!!!

*O* xm heel goed dat je even aan jezelf denkt!

Ik heb net ontbijtje op, biogarde met muesli en beetje maple syrup :9
Die biogarde is biologisch (althans gemaakt met bio melk), gewoon van de ap, vreemd dat ze dat er niet op zetten? Nou ja.

Oh en hallo benchmark.
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:44:29 #50
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87889187
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat idd.

Net weer hardgelopen: meteen al een natte sok in het begin en ik was in het begin drukker met de stopwatchfunctie op Nachtwachts iPhone, maar ik heb het weer overleefd: 1x2, 3x3 en voor het eerst: 1x4 :).
Grote koptelefoon op met Rammstein :').

Nachtwacht wil niet meer meelopen ofzo, dus ik ga maar alleen. Vind ik ook prettiger, denk ik. Beetje door de wijk heen rennen en expres even langs het wereldberoemde Bronovoziekenhuis gelopen :').
ik snap hem niet?

maar goed hoor! ik ga over een kwartiertje, hoop dat het dan nog steeds zo mooi zonnig is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')