quote:Dit keer zonder commentaar hoop ik?Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was het niet leuk Mo?
De bruiloft was wel gezelligmooie jurk, leuk bandje. Heb me prima vermaakt.
Lijstje:
O: 3 boterhammen hagelslag
T: 2x cactusfruit
T: appel
T: mandarijn
T: glaasje karnemelk bosvruchten
T: handje kruidnoten
T: wat olijven met amandel (de gewraakte!)
D: gebakken aardappel met courgette en een stukje zalm in bladerdeeg.
T: appel
T: 3x rode wijn
T: pinda's tussendoor, een bitterbal en een minibroodje.
quote:270, 271 en 272.Op zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Viking84 het volgende:
De naam benchMark komt me bekend voor, was dat ook niet zo'n 'ik weet wat het beste is voor jullie en ik zal het jullie wel even inwrijven'-goeroe die hier ooit een blauwe maandag meepostte?.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spierenDezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".
Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
quote:(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6Op zondag 24 oktober 2010 09:19 schreef loveli het volgende:
Loopt die goddelijk lichaam reeks nog? Niet dat ik daar een reeks voor nodig heb, natuurlijk.
quote:Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar vind dat toch wat extreem. Hoort wmb wel bij 'gewoon' eten. Zal wel, als deze op zijn, weer kappen met de sinaasappels & de druiven denk ik. En voorzover ik weet heb ik fysiek geen last van suiker, maar is het meer de mentale goesting die me tergt & irriteert. En in zo'n bui grijp ik nooit naar fruit, haha.Op zondag 24 oktober 2010 09:17 schreef sigme het volgende:
.Bo, als je echt veel last hebt van de suikers, zou je misschien zelfs het fruit even moeten schrappen.
quote:Heb er zelfs in gepost zie ik.Op zondag 24 oktober 2010 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6
Laatste post 23-08-2010 09:19
quote:Alleen op FB.
quote:Dat idd.
quote:ik snap hem niet?Op zondag 24 oktober 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Net weer hardgelopen: meteen al een natte sok in het begin en ik was in het begin drukker met de stopwatchfunctie op Nachtwachts iPhone, maar ik heb het weer overleefd: 1x2, 3x3 en voor het eerst: 1x4.
Grote koptelefoon op met Rammstein.
Nachtwacht wil niet meer meelopen ofzo, dus ik ga maar alleen. Vind ik ook prettiger, denk ik. Beetje door de wijk heen rennen en expres even langs het wereldberoemde Bronovoziekenhuis gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |