quote:ach ja, in de avond een poes, 's ochtends een poes hé (vrij naar Barbie)Op zondag 24 oktober 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft een poesje overgehouden aan gisteravond
zo maar 's door met essay-schrijven
quote:LIEF! Die van mij is ook elke dag nederlands aan het oefenen....Op zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef AKnynke het volgende:
hihi, de Duutser is zo schattig..Donderdag begint z'n Nederlandse cursus weer, en hij is nu aan het oefenen. Achttien wist ie wel, maar zes niet....
![]()
Ik vind het zo tof dat hij Nederlands aan het leren is. Hij heeft veel meer aan een cursus frans, maar heeft toch voor Nederlands gekozen.
quote:
quote:En FokOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef Chicolate het volgende:
En nu mag ik alleen nog maar op de pc als het gaat om polymeren, nanotubes en andere tentamengerelateerde dingen.
quote:GMTAOp zondag 24 oktober 2010 10:51 schreef AKnynke het volgende:
ik ben zo blij dat ik giste rben gaan lopen....Nu hoef ik vandaag heeeelemaal niets!
Lijstje:
O: wentelteefjes
T: /
L: misschien een gebakken ei met spek op brood?
T: peer
D: chicken pot pie met veel groente...
quote:Ja dat mag dus eigenlijk ook even niet
quote:nee, ik ben op dit moment qua kookspullen niet zo goed voorzien, heb bijvoorbeeld geen weegschaal...Op zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
GMTAik zat ook al te denken om dat vanavond te maken! maak jij het deeg ook zelf? ik had een tijd terug heel lekker volkorendeeg met olijfolie gemaakt, maar dat recept kan ik niet meer vinden
![]()
heb bijna een uur hardgelopen nethet was WARM. ben blij dat ik een korte broek aanhad, maar beter had ik mijn jasje ook thuisgelaten! zo even kijken hoe ver ik gelopen heb..
quote:Vond het niet aan mij om er iets over te zeggen, het leek me voldoende dat je wist dat ze nog in leven was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |