quote:Midden in de nacht? Ben jij gek...Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef benchMarc het volgende:
Zeg ouwe beppers, wordt er nog getraind?
quote:Ik wilde net iets soortgelijks posten
quote:Nee, ik bedoel meer over het algemeen. Tussen al dat geouwehoer is het zoeken naar een speld in een hooiberg qua afvalonderwerpen.
quote:Er wordt gewandeld, hard gelopen, geZumbaad en geRPMd door verschillende mensen. Verder wordt het eten van broccoli sterk gestimuleerd.Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer over het algemeen. Tussen al dat geouwehoer is het zoeken naar een speld in een hooiberg qua afvalonderwerpen.
quote:Wat is je doel, afvallen of aankomen?Op zondag 24 oktober 2010 00:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn lijst van vandaag:
O: kommetje optimel yoghurt met twee handjes appel/rozijn cruesli, beker optimel
T: glas cassis
L: tosti van twee bruine boterhammen, half plakje kaas en salami
T: glas cassis, twee glazen fanta
D: twee bruine boterhammen met boter en kassellerrib, toe twee mandarijntjes
quote:broccoli is goedOp zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Er wordt gewandeld, hard gelopen, geZumbaad en geRPMd door verschillende mensen. Verder wordt het eten van broccoli sterk gestimuleerd.
quote:Jij vindt dit veel? Heb het door een checker gegooid, ik kom op minder dan 1200kcal. Of bedoel je, dit is zo weinig, hiervan kom je in de spaarstand? Daph geeft zelf al aan dat dit erg mager is, en weet prima dat ze wat meer zou moeten etenOp zondag 24 oktober 2010 00:26 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Wat is je doel, afvallen of aankomen?
[..]
broccoli is goed
quote:Dank, dit was idd precies wat ik ook wilde zeggen.Op zondag 24 oktober 2010 00:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij vindt dit veel? Heb het door een checker gegooid, ik kom op minder dan 1200kcal. Of bedoel je, dit is zo weinig, hiervan kom je in de spaarstand? Daph geeft zelf al aan dat dit erg mager is, en weet prima dat ze wat meer zou moeten eten.
En nu maar eens slapen, ook goed voor de stofwisseling.
quote:Nee niet veel. Ik vind het een vreemd dieet vanwege die frisdranken tussendoor. Ben benieuwd naar de redenatie die daar achter hangt.Op zondag 24 oktober 2010 00:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij vindt dit veel? Heb het door een checker gegooid, ik kom op minder dan 1200kcal. Of bedoel je, dit is zo weinig, hiervan kom je in de spaarstand? Daph geeft zelf al aan dat dit erg mager is, en weet prima dat ze wat meer zou moeten eten.
En nu maar eens slapen, ook goed voor de stofwisseling.
quote:Waarom niet?
quote:Dit keer zonder commentaar hoop ik?Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was het niet leuk Mo?
De bruiloft was wel gezelligmooie jurk, leuk bandje. Heb me prima vermaakt.
Lijstje:
O: 3 boterhammen hagelslag
T: 2x cactusfruit
T: appel
T: mandarijn
T: glaasje karnemelk bosvruchten
T: handje kruidnoten
T: wat olijven met amandel (de gewraakte!)
D: gebakken aardappel met courgette en een stukje zalm in bladerdeeg.
T: appel
T: 3x rode wijn
T: pinda's tussendoor, een bitterbal en een minibroodje.
quote:270, 271 en 272.Op zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Viking84 het volgende:
De naam benchMark komt me bekend voor, was dat ook niet zo'n 'ik weet wat het beste is voor jullie en ik zal het jullie wel even inwrijven'-goeroe die hier ooit een blauwe maandag meepostte?.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spierenDezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".
Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
quote:(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6Op zondag 24 oktober 2010 09:19 schreef loveli het volgende:
Loopt die goddelijk lichaam reeks nog? Niet dat ik daar een reeks voor nodig heb, natuurlijk.
quote:Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar vind dat toch wat extreem. Hoort wmb wel bij 'gewoon' eten. Zal wel, als deze op zijn, weer kappen met de sinaasappels & de druiven denk ik. En voorzover ik weet heb ik fysiek geen last van suiker, maar is het meer de mentale goesting die me tergt & irriteert. En in zo'n bui grijp ik nooit naar fruit, haha.Op zondag 24 oktober 2010 09:17 schreef sigme het volgende:
.Bo, als je echt veel last hebt van de suikers, zou je misschien zelfs het fruit even moeten schrappen.
quote:Heb er zelfs in gepost zie ik.Op zondag 24 oktober 2010 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6
Laatste post 23-08-2010 09:19
quote:Alleen op FB.
quote:Dat idd.
quote:ik snap hem niet?Op zondag 24 oktober 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Net weer hardgelopen: meteen al een natte sok in het begin en ik was in het begin drukker met de stopwatchfunctie op Nachtwachts iPhone, maar ik heb het weer overleefd: 1x2, 3x3 en voor het eerst: 1x4.
Grote koptelefoon op met Rammstein.
Nachtwacht wil niet meer meelopen ofzo, dus ik ga maar alleen. Vind ik ook prettiger, denk ik. Beetje door de wijk heen rennen en expres even langs het wereldberoemde Bronovoziekenhuis gelopen.
quote:ach ja, in de avond een poes, 's ochtends een poes hé (vrij naar Barbie)Op zondag 24 oktober 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft een poesje overgehouden aan gisteravond
zo maar 's door met essay-schrijven
quote:LIEF! Die van mij is ook elke dag nederlands aan het oefenen....Op zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef AKnynke het volgende:
hihi, de Duutser is zo schattig..Donderdag begint z'n Nederlandse cursus weer, en hij is nu aan het oefenen. Achttien wist ie wel, maar zes niet....
![]()
Ik vind het zo tof dat hij Nederlands aan het leren is. Hij heeft veel meer aan een cursus frans, maar heeft toch voor Nederlands gekozen.
quote:
quote:En FokOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef Chicolate het volgende:
En nu mag ik alleen nog maar op de pc als het gaat om polymeren, nanotubes en andere tentamengerelateerde dingen.
quote:GMTAOp zondag 24 oktober 2010 10:51 schreef AKnynke het volgende:
ik ben zo blij dat ik giste rben gaan lopen....Nu hoef ik vandaag heeeelemaal niets!
Lijstje:
O: wentelteefjes
T: /
L: misschien een gebakken ei met spek op brood?
T: peer
D: chicken pot pie met veel groente...
quote:Ja dat mag dus eigenlijk ook even niet
quote:nee, ik ben op dit moment qua kookspullen niet zo goed voorzien, heb bijvoorbeeld geen weegschaal...Op zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
GMTAik zat ook al te denken om dat vanavond te maken! maak jij het deeg ook zelf? ik had een tijd terug heel lekker volkorendeeg met olijfolie gemaakt, maar dat recept kan ik niet meer vinden
![]()
heb bijna een uur hardgelopen nethet was WARM. ben blij dat ik een korte broek aanhad, maar beter had ik mijn jasje ook thuisgelaten! zo even kijken hoe ver ik gelopen heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |