quote:BeideOp zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef Laureline het volgende:
Heb je kriebelhoest, of 's nachts veel last van hoesten, XM? Bij mij helpt paracetamol met codeïne dan altijd goed (is wel alleen op recept dacht ik), word je ook fijn een beetje doezelig van als je wil gaan slapen.
quote:Dat vind ik altijd zo deprimerend. Ik hoop echt dat de man van m'n leven niet in een hutje in de bushbush blijkt te wonen.
quote:Dat ja!
quote:
quote:ThanksOp zondag 24 oktober 2010 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
In het algemeen willen we gewoon leven, als het aan mij ligt zo gezond mogelijk en als daar een lekker lijf bij hoort, dan is dat bonus. M'n leven om een sportschema heenplannen is niet mijn doel. Maar goed, geen idee hoe ik erover zou denken als ik overgewicht had, m'n lijf is best aardig
In het geval van Daph ben ik blij dat ze weer een beetje meepost, die heeft het niet makkelijk gehad. De dingen die op haar lijstje staan maken me ook niet heel blij, maar ik weet dat het nog (veel) erger kan. Je moet ergens beginnen.
[..]
Eens met het suikerprobleem. En deels eens met de aanpak. Maar ik ben niet voor strakke schema's, maar voor besef van wat wel en wat niet gezond is. En verandering van levensstijl, wat mij betreft hoeft dat niet in schema's gevat te zijn. Hoofddoel is imho niet het bereiken van een bepaald gewicht of bepaalde omvang, maar het bereiken van een gezonde leefstijl. En daar spelen beweging en goede voeding een grote rol in. Lekker lijf en een frisse geest volgen vanzelf.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Grenzeloos verliefd!Tentamens leren![]()
quote:Die slaapt anders best oké!Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Zou vannacht wel eens de bank kunnen worden
quote:We hebben ook nog ergens tijmsiroop staan.Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ja!
En hoestboks met XM. Ik heb suikervrijde drop naast m'n bed staan. En ik heb het idee dat melk helpt. Maar dat is nu op. Dus drop it is.
quote:Nou, anders ik wel!
quote:Reunie
quote:I feel your pain!
quote:Daar ben ik niet geboren. Ik ben pakweg 35km bij Duvel vandaan op de wereld gekomen. Dus Duvel moet niet mekkeren!Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de achterhoek men, dat is ook buitenland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |