Pos. | Coureur | Team | Punten |
1 | Mark Webber | Red Bull Racing | 220 |
2 | Fernando Alonso | Ferrari | 206 |
3 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing | 206 |
4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 192 |
5 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 189 |
6 | Felipe Massa | Ferrari | 128 |
7 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 122 |
8 | Robert Kubica | Renault | 114 |
9 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 54 |
10 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 47 |
11 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 41 |
12 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 27 |
13 | Vitaly Petrov | Renault | 19 |
14 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 17 |
15 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 13 |
16 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 8 |
17 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 6 |
18 | Nick Heidfeld | BMW Sauber-Ferrari | 4 |
19 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 3 |
20 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 0 |
21 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 0 |
22 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 0 |
23 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 0 |
24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 0 |
25 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 0 |
26 | Sakon Yamamoto | HRT-Cosworth | 0 |
27 | Christian Klien | HRT-Cosworth | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Red Bull Racing | 426 |
2 | McLaren-Mercedes | 381 |
3 | Ferrari | 334 |
4 | Mercedes GP | 176 |
5 | Renault | 133 |
6 | Force India-Mercedes | 60 |
7 | Williams-Cosworth | 58 |
8 | BMW Sauber-Ferrari | 37 |
9 | STR-Ferrari | 11 |
10 | Lotus-Cosworth | 0 |
11 | HRT-Cosworth | 0 |
12 | Virgin-Cosworth | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 23 oktober | 06.55-08.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Zuid-Korea - Kwalificatie |
Zo 24 oktober | 07.00-07.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Zuid-Korea - Pre-show |
Zo 24 oktober | 07.55-10.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Zuid-Korea - Race |
Zo 24 oktober | 20.00-21.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Zuid-Korea - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 23 oktober | 06.00-08.30 uur | BBC1: Formule 1 - Zuid-Korea - Kwalificatie |
Zo 24 oktober | 07.10-10.00 uur | BBC1: Formule 1 - Zuid-Korea - Race |
Zo 24 oktober | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - Zuid-Korea - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 14 °C | 23 °C | 10 % | deels bewolkt |
Zaterdag | 14 °C | 23 °C | 10 % | bewolkt |
Zondag | 15 °C | 23 °C | 60 % | buien |
quote:Jazeker wel. Ze hebben de spiegels moeten verplaatsenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:14 schreef Salatrel het volgende:
is die hrt wagen uberhaupt al een keer voorzien van een update dit jaar?
quote:en daar hebben ze 4 seconden mee verlorenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ze hebben de spiegels moeten verplaatsen
quote:Als de ene rijder stilvalt en de andere in VT2 maar 3 ronden rijdt dan is de achterstand natuurlijk erg groot. Denk dat ze er nog wel een seconde vanaf kunnen snoepen.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hrt heeft wel een bizar grote achterstand deze keer.
quote:Ferrari zit er ook goed bij, Alonso reed zijn snelste ronde voor die van Webber, de Ferrari's zijn daarna op de hardere compound gaan rijdenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Weber![]()
Hrt heeft wel een bizar grote achterstand deze keer.
quote:Slechts één reactie is mogelijk:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:59 schreef Sinister-D- het volgende:
En wat dan ook weer typisch is:
Boete voor HRT na blunder in pits
quote:wat hij zegtOp zaterdag 23 oktober 2010 04:13 schreef ari_zahav het volgende:
iemand die een bbc streampje heeft? de 5 live radio stream blijft over voetbal zeiken
quote:Iedere keer over "we had problems in the past""I don't want it to become very personal," Barrichello told the BBC. "We had problems in the past, we still have problems in some situations like in Hungary.
quote:Waarom daar een duimpje omhoog bij als posticon?Op zaterdag 23 oktober 2010 07:51 schreef Peterselieman het volgende:
Het is dan ook erg glad, want vele rijders maken uitstapjes
quote:Standaard Pi. Kun je instellen in de nieuwe lay-outOp zaterdag 23 oktober 2010 10:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Waarom daar een duimpje omhoog bij als posticon?
quote:autosport.comMichael Schumacher has been given a reprimand for having impeded Rubens Barrichello during qualifying for the Korean Grand Prix.
Schumacher impeded Barrichello during Turns 10 and 14 of the second qualifying segment and both drivers were summoned by the stewards after the session.
Barrichello had been critical of Schumacher, saying he was sad about the situation.
"He just came to apologise in a way that the team didn't tell him [I was there], but I was on a fast lap and you know you have mirrors and you have everything and you cannot count on everything from the team," he told the BBC.
"I am a little bit sad about the situation because it is only luck that I passed on to Q3 because he really slowed me down."
The Mercedes driver escaped a penalty, however, but was given a reprimand.
"The stewards note that irrespective of the team's opinion that car 9 [Barrichello] was not on a 'fast lap', it is ultimately the drivers responsibility to be conscious of closing cars via the use of mirrors and blue flags/lights," said the stewards in a statement.
Team-mate Nico Rosberg also escaped a penalty, having been under investigation for having impeded Fernando Alonso during final practice.
No action was taken on Robert Kubica either, the pole investigated for having slowed down Adrian Sutil.
quote:Dat laatste laat ik maar even in het midden, Barrichello kreeg wel eens overwinningen kado, maar soms ook gewoon een weekend sneller, met name als het WK al binnen was. En daarvoor kreeg hij dan ook altijd alle credits van Schumacher die vooraan stond om iedereen te vertellen dat hij die keer Barrichello echt niet bij kon houden. .Op zaterdag 23 oktober 2010 09:45 schreef Tarado het volgende:Ik begin ook een beetje moe te worden van dat gejank van Barichello, ok Schumacher hield hem op maar het was in Q2, hij haalde uiteindelijk Q3.
[..]
Iedere keer over "we had problems in the past", move on zou ik zeggen.
Verder heb ik altijd de indruk gehad in zijn Ferrari tijd dat ook Schumacher/Ferrari, Barichello enkele overwinningen gunde nadat het kampioenschap voor Schumacher al veilig gesteld was, misschien zit ik er naast, maar iemand met feitenkennis als Walter_Sobchak zou dit kunnen bevestigen danwel als onzin kunnen bestempelen
quote:Ik zie het wel gebeuren dat Alonso Webber inhaalt bij de start, maar ik denk dat hij dan net tekort komt om ook Vettel te grijpen.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef Desunoto het volgende:
Hopelijk worden ze om de oren gereden bij de start. Dan kan het erg leuk worden.
quote:Als Vettel en Alonso uitvallen is Webber dan al geen kampioen?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:20 schreef Desunoto het volgende:
Stiekem hoop ik dat Alonso en Vettel elkaar uitschakelen.
Dan heeft Button een kans om veel punten goed te maken en heeft Webber een grote kans op het kampioenschap en ik gun het hem het meest.
quote:Nee, ze staan beide op 14 punten van Webber. Na deze race zitten er nog 50 punten in het kampioenschap.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als Vettel en Alonso uitvallen is Webber dan al geen kampioen?
quote:InderdaadOp zaterdag 23 oktober 2010 21:08 schreef nils7 het volgende:
Webber gun ik het ook wel, liever Alonso maar met Webber kan ik leven
quote:Zelfde vraag hier! Ik ga voor de powernapOp zondag 24 oktober 2010 04:14 schreef nils7 het volgende:
Zal ik op blijven of ff een powernap doen ?
quote:Dit is nog luxe. Een paar jaar geleden waren er nog races die midden in de nacht begonnenOp zondag 24 oktober 2010 07:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Mijn vrienden zeggen dat ik gek ben om zo vroeg op te staan.
Maar ik vind F1 gewoon geweldig om live te kijken
quote:idd, ik wil dat australie weer seizoensopener is midden in de nachtOp zondag 24 oktober 2010 07:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is nog luxe. Een paar jaar geleden waren er nog races die midden in de nacht begonnen
Dat had wel zn charmes en ik vind het jammer dat tegenwoordig eik alles op een christelijk tijdstip is
quote:Op zondag 24 oktober 2010 07:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd, ik wil dat australie weer seizoensopener is midden in de nacht
quote:Als je in Zuid-Amerika of in Amerika woont zijn zo'n beetje alle races nachtraces, in Azië zijn alle Europese GP's avondraces.Op zondag 24 oktober 2010 07:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is nog luxe. Een paar jaar geleden waren er nog races die midden in de nacht begonnen
quote:Zeg dat! Ik zie dat het droog is maar wel een natte baan... weet niet of er nog regen komt, anders zal de racelijn zo droog zijn en dan moet je op het natte om iemand in te halen. Ik hoop dat Alonso Webber snel voorbij is en dat 'ie Vettel in een fout kan dwingen.
quote:Dit circuit ligt in the middle of nowhere, wat heb je dan aan een winkelcentrum als er niemand komt?Op zondag 24 oktober 2010 07:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer hebben ze dan die gebouwen staan voor het stadsdeel van dit circuit? Over 1 jaar, 2 jaar?
quote:Eens, ik vind het een leuk circuit om op te rijdenOp zondag 24 oktober 2010 07:38 schreef vosss het volgende:
Ik vind dit een tof circuit en ik dacht nooit dat ik dat zou zeggen over een baan waar Tilke een vinger in de pap heeft gehad
Denk dat het een toffe race gaat worden en persoonlijk denk ik dat die pitingang nog altijd wel problemen kan opleveren als daar 2 auto's kort achter elkaar rijden en de voorste de pit in duikt.
Zoals ik het zie moeten ze midden op de raceline in die bocht van hun gas om die knik richting de pit te halen. In elk geval in F1 2010 moet dat, anders haal je het niet.
Ik heb er in elk geval zin in
quote:Ja dusOp zondag 24 oktober 2010 07:56 schreef vosss het volgende:
Dat gaat een start achter de safetycar worden ben ik bang
quote:Je hebt helaas gelijkOp zondag 24 oktober 2010 07:56 schreef vosss het volgende:
Dat gaat een start achter de safetycar worden ben ik bang
quote:Wist iedereen van te voren, niet zeiken, maar racen.Op zondag 24 oktober 2010 08:01 schreef kepler het volgende:
maar zal wel glad zijn op dat nieuwe asfalt nu, dus ik snap het opzich wel
quote:Als Alonso dan 2de eindigt en de Red Bull's niet in de top 8 finishen dan mag Kamui wel winnen van mij!
quote:Als dit de eerste rondjes in het nat zijn snap ik het. Als dat niet zo is, dan nietOp zondag 24 oktober 2010 08:06 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Wist iedereen van te voren, niet zeiken, maar racen.
quote:dan schroeven ze er maar een schroef onder, weg met de scOp zondag 24 oktober 2010 08:12 schreef DeeBee het volgende:
Lol, echt teveel water staat er op de baan.
quote:Als courreurs als Button de macht krijgen gaan we pas over een uur weg als elk druppeltje water weer is opgedroogd.Op zondag 24 oktober 2010 08:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F1 via Twitter ah volgen wegens geen tv hier. En dan zo'n race als dit hebben.....
quote:Dan zou ik hem gewoon downloaden dadelijken vanavond kijkenOp zondag 24 oktober 2010 08:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F1 via Twitter ah volgen wegens geen tv hier. En dan zo'n race als dit hebben.....
quote:Dat is ooit gebeurt volgens mij? Moeten ze rustig doorrijden volgens mijOp zondag 24 oktober 2010 08:13 schreef vosss het volgende:
Zijn er regels voor als de safetycar spint? Moet iedereen dan op de rem of wat?
quote:dat wil iedereen behalve de teams en raceleidingOp zondag 24 oktober 2010 08:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Okee ik zal een geheimpje vertellen.
Ik ben een beetje sensatiebelust en ik wíl juist racen onder dramatische omstandigheden.
quote:eigenlijk is het circuit dus ook nog gewoon niet af, de toplaag van het asfalt is dus nog niet oud genoeg om water door te laten en er komen nog olën naar bovenOp zondag 24 oktober 2010 08:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Laatst maakten ze zich nog zorgen of het circuit af zou zijn, is het circuit eindelijk af, kunnen ze niet starten.
quote:Ze kunnen wel starten, alleen ze durven nietOp zondag 24 oktober 2010 08:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Laatst maakten ze zich nog zorgen of het circuit af zou zijn, is het circuit eindelijk af, kunnen ze niet starten.
quote:Nu ik die rondjes gezien heb snap ik het welOp zondag 24 oktober 2010 08:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Als dit de eerste rondjes in het nat zijn snap ik het. Als dat niet zo is, dan niet
quote:wat zei hij?Op zondag 24 oktober 2010 08:23 schreef Ermanon het volgende:
En /lol at Olaf Mol, die zit lekker melig achter de microfoon
quote:Die 2 uur tellen toch niet bij een rode vlag?Op zondag 24 oktober 2010 08:24 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan wel eens een lange dag worden
Die 2 uur halen ze zo wel
quote:De klok is nu gestopt, maar als ze weer gaan rijden dan nog hebben ze moeite om het te halen denk ik. Het hangt er vanaf hoelang die safety car blijft.Op zondag 24 oktober 2010 08:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 2 uur tellen toch niet bij een rode vlag?
quote:De tijd stopt bij rood dacht ik? Dus de tijd die ze net achter de safety car reden telt nog wel mee.Op zondag 24 oktober 2010 08:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 2 uur tellen toch niet bij een rode vlag?
quote:Vertelde dat die Koreanen wel met een WTF?-gevoel op de tribune zullen zitten, zo van: "Nu al klaar?" "Is dit alles?" Omdat ze er niet zoveel van snappen omdat dit de eerste keer F1 voor huns thuis is
quote:Dat is wat ik dus ook dacht.Op zondag 24 oktober 2010 08:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De tijd stopt bij rood dacht ik? Dus de tijd die ze net achter de safety car reden telt nog wel mee.
quote:
quote:Gaat er eentje staat en helemaal enthousiast applaudiseren.Op zondag 24 oktober 2010 08:28 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Vertelde dat die Koreanen wel met een WTF?-gevoel op de tribune zullen zitten, zo van: "Nu al klaar?" "Is dit alles?" Omdat ze er niet zoveel van snappen omdat dit de eerste keer F1 voor huns thuis is.
Hadden ze ook een keer in Indianapolis, ging het regenen en al die Amerikanen raar kijken toen ze gingen rijden in de regen. "WTF, er zit helemaal geen ruitewisser op die auto's!"![]()
![]()
quote:Hij is geen Kimi heOp zondag 24 oktober 2010 08:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een Magnum, met een blijkje cola erbij.
quote:wel bijzonder. die 2 uur regels is er zodat de televisiezenders een volledige race kunnen inplannen en uitzenden
quote:Alleen de tijd van de al gereden drie ronden telt. Nu staat de tijd stil.Op zondag 24 oktober 2010 08:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De tijd stopt bij rood dacht ik? Dus de tijd die ze net achter de safety car reden telt nog wel mee.
quote:Ik was vorig jaar bij de Nürburgring, daar waren een kwart miljoen mensen. Enorme files, we stonden wel 2 uur in de file. Toen hebben ik en mijn vader maar in een dorpje vlakbij geparkeerd, en liepen we over het platteland en heuvels heen om zo toch nog bij het circuit op tijd te komen.Op zondag 24 oktober 2010 08:36 schreef wdn het volgende:
LOL
Ze hadden 130k mensen verwacht en er staan nog steeds km's aan files voor mensen die naar binnen willen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 08:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien, als de baan aangedweild hebben.
quote:Precies daar ja, linksonderOp zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.kma.go.kr/weather/images/rader_composite.jsp
Buienradar korea... nu weet ik niet precies waar ze zitten maar als het onderop is kon het nog wel eens een vervelende race worden
quote:Wat denk je dan, geen punten?Op zondag 24 oktober 2010 08:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Halve punten? D'r is toch niet gereden![]()
quote:Geen race = geen punten.Op zondag 24 oktober 2010 08:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat denk je dan, geen punten?
Ik stel voor racen, degene die niet durven 10 punten eraf (zul je zien dat ze allemaal niet gaan).![]()
quote:alles voor de show!!Op zondag 24 oktober 2010 08:48 schreef Mister_T het volgende:
Way to go Bernie! Alle gp's in europa laten verdwijnen voor landen welke hun burgers laten omkomen van de honger maar wel 250 miljoen in de F1 willen stoppen!
Hij lijkt wel vergeten dat je in landen zoals Korea vaker dit soort weer heb!!
quote:gereden ja, maar niet geracetOp zondag 24 oktober 2010 08:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Ze hebben officieel 4 rondjes gereden
quote:die tellen helaas gewoon als racerondesOp zondag 24 oktober 2010 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gereden ja, maar niet geracet![]()
Straks gaan ze zich nog als Amerikaanse mietjes gedragen, 3 druppels, en de race een week verplaatsen
quote:Dat weet ik, vind het alleen belachelijkOp zondag 24 oktober 2010 08:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die tellen helaas gewoon als racerondes
quote:Ze tellen toch meeOp zondag 24 oktober 2010 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Straks gaan ze zich nog als Amerikaanse mietjes gedragen, 3 druppels, en de race een week verplaatsen
quote:De combinatie van het nieuwe asfalt en het water is het probleem. er is te veel spray, ze zien gewoon niksOp zondag 24 oktober 2010 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
quote:Te veel spray was in Spa '98 ook. En toen werd er evengoed gereden.Op zondag 24 oktober 2010 08:55 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De combinatie van het nieuwe asfalt en het water is het probleem. er is te veel spray, ze zien gewoon niks
quote:Oke ik ga ervoor zitten!! Misschien halen ze nu 5 ronde's achter de safety car... spannendddddd!!
quote:Helemaal juist! Nu gaan ze weer achter de safetycar rijden todat de baan droog is!Op zondag 24 oktober 2010 08:56 schreef Nober het volgende:
Waar waren de tijden dat je hoopte op regen... je moet tegenwoordig hopen dat het droog is.
quote:mja, er reed wel ene Schot op de racelijn toen ene Schumi hem op een ronde wilde zetten en we weten allemaal wat er gebeurde.Op zondag 24 oktober 2010 08:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Te veel spray was in Spa '98 ook. En toen werd er evengoed gereden.
quote:dat konden ze al volgens mijOp zondag 24 oktober 2010 09:05 schreef Nober het volgende:
Het gaat alleen door zodat ze halve punten kunnen geven.... pfff
quote:Bij McLaren hebben ze ontdekt hoe ze werken voor een F1-team toch saai kunnen maken.Op zondag 24 oktober 2010 09:01 schreef Schunckelstar het volgende:
dat commentaar vanuit mclaren's mission control komt totaal geen nuttige info vandaan
quote:ja maar het is still very very wetOp zondag 24 oktober 2010 09:10 schreef Nober het volgende:
Dat knipperende rode achterlicht hebben ze niet voor niets! Button fans zullen ook wel afnemen.
quote:Op 3 ronden toch? DC kon er helemaal niks van.Op zondag 24 oktober 2010 09:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, er reed wel ene Schot op de racelijn toen ene Schumi hem op een ronde wilde zetten en we weten allemaal wat er gebeurde.
quote:WK door de neus geboord, zou ik ook boos om zijn.Het stoomde meer uit de Duitse oren dan dat het die dag regende.
quote:Was toch veel natter toen dan het nu is? Kom op met die race
quote:Toen dit Hakkinen nog meeOp zondag 24 oktober 2010 09:28 schreef Mister_T het volgende:
Wat is het toch een ....... sport geworden! ik wil 15 jaar terug in de tijd!
quote:Ja, laatste jaren met regenraces is het wel echt triest hoe lang ze achter de safety car blijven, maar ja, de Red Bull cry boys zullen wel op de radio huilen dat het zo nat is...Op zondag 24 oktober 2010 09:31 schreef kepler het volgende:
Waarom starten ze niet gewoon
Dit is echt belachelijk
quote:Lekker makkelijk praten van achter je computertje ...Op zondag 24 oktober 2010 09:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, laatste jaren met regenraces is het wel echt triest hoe lang ze achter de safety car blijven, maar ja, de Red Bull cry boys zullen wel op de radio huilen dat het zo nat is...
quote:Dat was een laag asfalt die er al even lag. Deze is splinternieuw en daardoor veel en veel gladder dan asfalt wat er al een tijd ligtOp zondag 24 oktober 2010 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch veel natter toen dan het nu is? Kom op met die race
quote:Ja, maar nu weten ze hoe glad het is.Op zondag 24 oktober 2010 09:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was een laag asfalt die er al even lag. Deze is splinternieuw en daardoor veel en veel gladder dan asfalt wat er al een tijd ligt
quote:Kennelijk dus te glad nogOp zondag 24 oktober 2010 09:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, maar nu weten ze hoe glad het is.
quote:Het gaat ook niet over de spayOp zondag 24 oktober 2010 09:36 schreef LeaderRoel het volgende:
IK ZIE HELEMAAL
GEEN SPRAY MEER GA STARTEN VERDOMME
quote:Ja ze blijven toch op de baan? Dan moeten ze maar dit tempo blijven rijden.
quote:Je geeft hem dus gelijk maar je bent wellicht niet zo blij met ''Red Bull cry boys'', terwijl Hamilton het al heeft over intermediates.Op zondag 24 oktober 2010 09:34 schreef 907 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten van achter je computertje ...
Maargoed, van mij mogen ze het ook wel gaan proberen, want hier is natuurlijk ook niet veel aan
quote:Ja, ik pretendeer ook echt dat ik het beter kan of zo...Op zondag 24 oktober 2010 09:34 schreef 907 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten van achter je computertje ...
Maargoed, van mij mogen ze het ook wel gaan proberen, want hier is natuurlijk ook niet veel aan
quote:Dat over Red Bull was natuurlijk wat gechargeerd, maar het is nu wel duidelijk dat het gewoon kan en puur omdat het in hun eigen voordeel is proberen Red Bull het zo veel mogelijk te rekken (en wil Hamilton juist gaan) en dat stoort mij een beetje. Want nu nog doen alsof het de gevaarlijkste omstandigheden ooit zijn is beetje onzin...Op zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Je geeft hem dus gelijk maar je bent wellicht niet zo blij met ''Red Bull cry boys'', terwijl Hamilton het al heeft over intermediates.
quote:als de mclaren slecht was in de regen had ie de condities waarschijnlijk undriveable gevonden
quote:Nee het gaat erom dat wij het makkelijk kunnen roepen om te gaan beginnen, maar wie zijn wij vanaf achter de computer.Op zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Je geeft hem dus gelijk maar je bent wellicht niet zo blij met ''Red Bull cry boys'', terwijl Hamilton het al heeft over intermediates.
quote:Webber niet, Vettel vindt regen prima.Op zondag 24 oktober 2010 09:47 schreef Nober het volgende:
Yesssssss!!!! Red Bull cry boys hadden wel gelijk, hun coureurs hadden liever geen race.
quote:Webber over de kerbs/witte lijn, geeft gas -> classic overstuur en het koppen van de vangrail aan de overkant van de baan.
quote:En Rosberg die hem niet kan ontwijken.Op zondag 24 oktober 2010 09:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Webber over de kerbs/witte lijn, geeft gas -> classic overstuur en het koppen van de vangrail aan de overkant van de baan.
quote:Nee dus, pure driver error.
quote:Dat zou echt onzin zijn, dit had niks met visiblity te maken.Op zondag 24 oktober 2010 09:49 schreef Blue Thunder het volgende:
als webber zijn stuur recht had gehouden, of de andere kant op was dit niet gebeurt.... hij stuurde hem zo de baan op.
huilie zal straks wel gaan zeiken dat het toch te gevaarlijks was enzo...
quote:mark is voorzitter van de drivers association... gast loopt wel vaker te jankenOp zondag 24 oktober 2010 09:49 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat zou echt onzin zijn, dit had niks met visiblity te maken.
De eersten gooien er nu notabene intermediates op....
quote:Aan de onboard te horen gaf hij geen gas, het is gewoon spekglad op die curbsOp zondag 24 oktober 2010 09:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Webber over de kerbs/witte lijn, geeft gas -> classic overstuur en het koppen van de vangrail aan de overkant van de baan.
quote:Zou Petrov nu weer proberen om over de curbs te rijden, gewoon om te kijken of het kan?Op zondag 24 oktober 2010 09:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Oh jee, Petrov op inters. Die gaat er geheid afgaan nu
quote:Nope, liepen ze net op de Duitse tv ookal over te huilen maar het gaat om het tempo dat je rijdt niet hoever je er achter zit..Op zondag 24 oktober 2010 09:51 schreef Nober het volgende:
De leider moet binnen 10 auto lengtes van de SC blijven, en Alonso die tweede ligt moet dat niet ten opzichte van Vettel??
quote:Leider binnen 5 lengtes en de rest binnen 10 lengtes van elkaar.Op zondag 24 oktober 2010 09:51 schreef Nober het volgende:
De leider moet binnen 10 auto lengtes van de SC blijven, en Alonso die tweede ligt moet dat niet ten opzichte van Vettel??
quote:Nee toch? Vettel heeft daar toch straf voor gekregen?Op zondag 24 oktober 2010 09:52 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nope, liepen ze net op de Duitse tv ookal over te huilen maar het gaat om het tempo dat je rijdt niet hoever je er achter zit..
quote:yepOp zondag 24 oktober 2010 09:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee toch? Vettel heeft daar toch straf voor gekregen?
quote:Olav wel, RTL had er nog wel een paar over.... waarom kijk je op die zender, je ergert je graag zal het antwoord wel zijn.Op zondag 24 oktober 2010 09:54 schreef Mister_T het volgende:
Alof liegbeest! Je was door je reclame blokken heen zat je te verkondigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |