quote:dat wil iedereen behalve de teams en raceleidingOp zondag 24 oktober 2010 08:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Okee ik zal een geheimpje vertellen.
Ik ben een beetje sensatiebelust en ik wíl juist racen onder dramatische omstandigheden.
quote:eigenlijk is het circuit dus ook nog gewoon niet af, de toplaag van het asfalt is dus nog niet oud genoeg om water door te laten en er komen nog olën naar bovenOp zondag 24 oktober 2010 08:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Laatst maakten ze zich nog zorgen of het circuit af zou zijn, is het circuit eindelijk af, kunnen ze niet starten.
quote:Ze kunnen wel starten, alleen ze durven nietOp zondag 24 oktober 2010 08:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Laatst maakten ze zich nog zorgen of het circuit af zou zijn, is het circuit eindelijk af, kunnen ze niet starten.
quote:Nu ik die rondjes gezien heb snap ik het welOp zondag 24 oktober 2010 08:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Als dit de eerste rondjes in het nat zijn snap ik het. Als dat niet zo is, dan niet
quote:wat zei hij?Op zondag 24 oktober 2010 08:23 schreef Ermanon het volgende:
En /lol at Olaf Mol, die zit lekker melig achter de microfoon
quote:Die 2 uur tellen toch niet bij een rode vlag?Op zondag 24 oktober 2010 08:24 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan wel eens een lange dag worden
Die 2 uur halen ze zo wel
quote:De klok is nu gestopt, maar als ze weer gaan rijden dan nog hebben ze moeite om het te halen denk ik. Het hangt er vanaf hoelang die safety car blijft.Op zondag 24 oktober 2010 08:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 2 uur tellen toch niet bij een rode vlag?
quote:De tijd stopt bij rood dacht ik? Dus de tijd die ze net achter de safety car reden telt nog wel mee.Op zondag 24 oktober 2010 08:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 2 uur tellen toch niet bij een rode vlag?
quote:Vertelde dat die Koreanen wel met een WTF?-gevoel op de tribune zullen zitten, zo van: "Nu al klaar?" "Is dit alles?" Omdat ze er niet zoveel van snappen omdat dit de eerste keer F1 voor huns thuis is
quote:Dat is wat ik dus ook dacht.Op zondag 24 oktober 2010 08:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De tijd stopt bij rood dacht ik? Dus de tijd die ze net achter de safety car reden telt nog wel mee.
quote:
quote:Gaat er eentje staat en helemaal enthousiast applaudiseren.Op zondag 24 oktober 2010 08:28 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Vertelde dat die Koreanen wel met een WTF?-gevoel op de tribune zullen zitten, zo van: "Nu al klaar?" "Is dit alles?" Omdat ze er niet zoveel van snappen omdat dit de eerste keer F1 voor huns thuis is.
Hadden ze ook een keer in Indianapolis, ging het regenen en al die Amerikanen raar kijken toen ze gingen rijden in de regen. "WTF, er zit helemaal geen ruitewisser op die auto's!"![]()
![]()
quote:Hij is geen Kimi heOp zondag 24 oktober 2010 08:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een Magnum, met een blijkje cola erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |