quote:Wist iedereen van te voren, niet zeiken, maar racen.Op zondag 24 oktober 2010 08:01 schreef kepler het volgende:
maar zal wel glad zijn op dat nieuwe asfalt nu, dus ik snap het opzich wel
quote:Als Alonso dan 2de eindigt en de Red Bull's niet in de top 8 finishen dan mag Kamui wel winnen van mij!
quote:Als dit de eerste rondjes in het nat zijn snap ik het. Als dat niet zo is, dan nietOp zondag 24 oktober 2010 08:06 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Wist iedereen van te voren, niet zeiken, maar racen.
quote:dan schroeven ze er maar een schroef onder, weg met de scOp zondag 24 oktober 2010 08:12 schreef DeeBee het volgende:
Lol, echt teveel water staat er op de baan.
quote:Als courreurs als Button de macht krijgen gaan we pas over een uur weg als elk druppeltje water weer is opgedroogd.Op zondag 24 oktober 2010 08:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F1 via Twitter ah volgen wegens geen tv hier. En dan zo'n race als dit hebben.....
quote:Dan zou ik hem gewoon downloaden dadelijken vanavond kijkenOp zondag 24 oktober 2010 08:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F1 via Twitter ah volgen wegens geen tv hier. En dan zo'n race als dit hebben.....
quote:Dat is ooit gebeurt volgens mij? Moeten ze rustig doorrijden volgens mijOp zondag 24 oktober 2010 08:13 schreef vosss het volgende:
Zijn er regels voor als de safetycar spint? Moet iedereen dan op de rem of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |