quote:Bij McLaren hebben ze ontdekt hoe ze werken voor een F1-team toch saai kunnen maken.Op zondag 24 oktober 2010 09:01 schreef Schunckelstar het volgende:
dat commentaar vanuit mclaren's mission control komt totaal geen nuttige info vandaan
quote:ja maar het is still very very wetOp zondag 24 oktober 2010 09:10 schreef Nober het volgende:
Dat knipperende rode achterlicht hebben ze niet voor niets! Button fans zullen ook wel afnemen.
quote:Op 3 ronden toch? DC kon er helemaal niks van.Op zondag 24 oktober 2010 09:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, er reed wel ene Schot op de racelijn toen ene Schumi hem op een ronde wilde zetten en we weten allemaal wat er gebeurde.
quote:WK door de neus geboord, zou ik ook boos om zijn.Het stoomde meer uit de Duitse oren dan dat het die dag regende.
quote:Was toch veel natter toen dan het nu is? Kom op met die race
quote:Toen dit Hakkinen nog meeOp zondag 24 oktober 2010 09:28 schreef Mister_T het volgende:
Wat is het toch een ....... sport geworden! ik wil 15 jaar terug in de tijd!
quote:Ja, laatste jaren met regenraces is het wel echt triest hoe lang ze achter de safety car blijven, maar ja, de Red Bull cry boys zullen wel op de radio huilen dat het zo nat is...Op zondag 24 oktober 2010 09:31 schreef kepler het volgende:
Waarom starten ze niet gewoon
Dit is echt belachelijk
quote:Lekker makkelijk praten van achter je computertje ...Op zondag 24 oktober 2010 09:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, laatste jaren met regenraces is het wel echt triest hoe lang ze achter de safety car blijven, maar ja, de Red Bull cry boys zullen wel op de radio huilen dat het zo nat is...
quote:Dat was een laag asfalt die er al even lag. Deze is splinternieuw en daardoor veel en veel gladder dan asfalt wat er al een tijd ligtOp zondag 24 oktober 2010 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch veel natter toen dan het nu is? Kom op met die race
quote:Ja, maar nu weten ze hoe glad het is.Op zondag 24 oktober 2010 09:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was een laag asfalt die er al even lag. Deze is splinternieuw en daardoor veel en veel gladder dan asfalt wat er al een tijd ligt
quote:Kennelijk dus te glad nogOp zondag 24 oktober 2010 09:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, maar nu weten ze hoe glad het is.
quote:Het gaat ook niet over de spayOp zondag 24 oktober 2010 09:36 schreef LeaderRoel het volgende:
IK ZIE HELEMAAL
GEEN SPRAY MEER GA STARTEN VERDOMME
quote:Ja ze blijven toch op de baan? Dan moeten ze maar dit tempo blijven rijden.
quote:Je geeft hem dus gelijk maar je bent wellicht niet zo blij met ''Red Bull cry boys'', terwijl Hamilton het al heeft over intermediates.Op zondag 24 oktober 2010 09:34 schreef 907 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten van achter je computertje ...
Maargoed, van mij mogen ze het ook wel gaan proberen, want hier is natuurlijk ook niet veel aan
quote:Ja, ik pretendeer ook echt dat ik het beter kan of zo...Op zondag 24 oktober 2010 09:34 schreef 907 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten van achter je computertje ...
Maargoed, van mij mogen ze het ook wel gaan proberen, want hier is natuurlijk ook niet veel aan
quote:Dat over Red Bull was natuurlijk wat gechargeerd, maar het is nu wel duidelijk dat het gewoon kan en puur omdat het in hun eigen voordeel is proberen Red Bull het zo veel mogelijk te rekken (en wil Hamilton juist gaan) en dat stoort mij een beetje. Want nu nog doen alsof het de gevaarlijkste omstandigheden ooit zijn is beetje onzin...Op zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Je geeft hem dus gelijk maar je bent wellicht niet zo blij met ''Red Bull cry boys'', terwijl Hamilton het al heeft over intermediates.
quote:als de mclaren slecht was in de regen had ie de condities waarschijnlijk undriveable gevonden
quote:Nee het gaat erom dat wij het makkelijk kunnen roepen om te gaan beginnen, maar wie zijn wij vanaf achter de computer.Op zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Je geeft hem dus gelijk maar je bent wellicht niet zo blij met ''Red Bull cry boys'', terwijl Hamilton het al heeft over intermediates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |