quote:wel bijzonder. die 2 uur regels is er zodat de televisiezenders een volledige race kunnen inplannen en uitzenden
quote:Alleen de tijd van de al gereden drie ronden telt. Nu staat de tijd stil.Op zondag 24 oktober 2010 08:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De tijd stopt bij rood dacht ik? Dus de tijd die ze net achter de safety car reden telt nog wel mee.
quote:Ik was vorig jaar bij de Nürburgring, daar waren een kwart miljoen mensen. Enorme files, we stonden wel 2 uur in de file. Toen hebben ik en mijn vader maar in een dorpje vlakbij geparkeerd, en liepen we over het platteland en heuvels heen om zo toch nog bij het circuit op tijd te komen.Op zondag 24 oktober 2010 08:36 schreef wdn het volgende:
LOL
Ze hadden 130k mensen verwacht en er staan nog steeds km's aan files voor mensen die naar binnen willen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 08:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien, als de baan aangedweild hebben.
quote:Precies daar ja, linksonderOp zondag 24 oktober 2010 08:37 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.kma.go.kr/weather/images/rader_composite.jsp
Buienradar korea... nu weet ik niet precies waar ze zitten maar als het onderop is kon het nog wel eens een vervelende race worden
quote:Wat denk je dan, geen punten?Op zondag 24 oktober 2010 08:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Halve punten? D'r is toch niet gereden![]()
quote:Geen race = geen punten.Op zondag 24 oktober 2010 08:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat denk je dan, geen punten?
Ik stel voor racen, degene die niet durven 10 punten eraf (zul je zien dat ze allemaal niet gaan).![]()
quote:alles voor de show!!Op zondag 24 oktober 2010 08:48 schreef Mister_T het volgende:
Way to go Bernie! Alle gp's in europa laten verdwijnen voor landen welke hun burgers laten omkomen van de honger maar wel 250 miljoen in de F1 willen stoppen!
Hij lijkt wel vergeten dat je in landen zoals Korea vaker dit soort weer heb!!
quote:gereden ja, maar niet geracetOp zondag 24 oktober 2010 08:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Ze hebben officieel 4 rondjes gereden
quote:die tellen helaas gewoon als racerondesOp zondag 24 oktober 2010 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gereden ja, maar niet geracet![]()
Straks gaan ze zich nog als Amerikaanse mietjes gedragen, 3 druppels, en de race een week verplaatsen
quote:Dat weet ik, vind het alleen belachelijkOp zondag 24 oktober 2010 08:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die tellen helaas gewoon als racerondes
quote:Ze tellen toch meeOp zondag 24 oktober 2010 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Straks gaan ze zich nog als Amerikaanse mietjes gedragen, 3 druppels, en de race een week verplaatsen
quote:De combinatie van het nieuwe asfalt en het water is het probleem. er is te veel spray, ze zien gewoon niksOp zondag 24 oktober 2010 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
quote:Te veel spray was in Spa '98 ook. En toen werd er evengoed gereden.Op zondag 24 oktober 2010 08:55 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De combinatie van het nieuwe asfalt en het water is het probleem. er is te veel spray, ze zien gewoon niks
quote:Oke ik ga ervoor zitten!! Misschien halen ze nu 5 ronde's achter de safety car... spannendddddd!!
quote:Helemaal juist! Nu gaan ze weer achter de safetycar rijden todat de baan droog is!Op zondag 24 oktober 2010 08:56 schreef Nober het volgende:
Waar waren de tijden dat je hoopte op regen... je moet tegenwoordig hopen dat het droog is.
quote:mja, er reed wel ene Schot op de racelijn toen ene Schumi hem op een ronde wilde zetten en we weten allemaal wat er gebeurde.Op zondag 24 oktober 2010 08:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Te veel spray was in Spa '98 ook. En toen werd er evengoed gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |