quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:34 schreef 907 het volgende:[..]
Lekker makkelijk praten van achter je computertje ...

Maargoed, van mij mogen ze het ook wel gaan proberen, want hier is natuurlijk ook niet veel aan
Ja, ik pretendeer ook echt dat ik het beter kan of zo...

Dit is hun beroep, daar hoort niet bij dat ze zichzelf doodrijden en ongelofelijke risico's nemen, maar wel dat ze gewoon racen (ook in de regen). De laatste jaren zijn ze erg voorzichtig met de starts en dat is wel begrijpelijk na grote startcrashes zoals in Spa, maar de omstandigheden nu moet gewoon in geraced worden, anders kunnen ze voortaan wel gelijk aflassen als er regen is en helemaal geen wet races meer doen. En die kritiek kan je ook prima vanachter je pc geven ja, het is nota benen hun werk en deel van het goede salaris staat ook in verhouding tot dit soort risico's van het vak / regenraces.

quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:39 schreef Nober het volgende:[..]
Je geeft hem dus gelijk maar je bent wellicht niet zo blij met ''Red Bull cry boys'', terwijl Hamilton het al heeft over intermediates.
Dat over Red Bull was natuurlijk wat gechargeerd, maar het is nu wel duidelijk dat het gewoon kan en puur omdat het in hun eigen voordeel is proberen Red Bull het zo veel mogelijk te rekken (en wil Hamilton juist gaan) en dat stoort mij een beetje. Want nu nog doen alsof het de gevaarlijkste omstandigheden ooit zijn is beetje onzin...