SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
3. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
9. ReWout Profiel | History | Fotoboek
10. D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
14. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
16. tripack Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
18. lynda Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
20. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. iBenny Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
26. Fascination Profiel | History | Fotoboek
27. Myraela Profiel | History | Fotoboek
28. Tim. Profiel | History | Fotoboek
29. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
31. Peter Profiel | History | Fotoboek
32. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
33. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
34. Nielsch Profiel | History | Fotoboek
35. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
36. Chowi Profiel | History | Fotoboek
Spelleiders deze ronde:
Susi en CaLeX
Vragen, kills, Dorpsoudste-stemmen enzovoort. Kunnen via onderstaande link
http://messages.fok.nl/compose.php?to=60131,202348
Belangrijke posts:
HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vindenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Tot de laatste gestemd heeftOp woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef timmmmm het volgende:
Tot wanneer kan er nou gestemd worden?
quote:wat een aidsOp woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tot de laatste gestemd heeft.
quote:Zo dan?Op woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Hè dat laatste klopte niet.
08gnot verander zijn stem en PS nam dat niet mee.
Heeft elkaar vast gekruist.
quote:Ik ook niet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Die run op Erik ineens vertrouw ik niet.
quote:Ach hij heeft toch 1 ronde meegedaan.Op woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef StijnDa het volgende:
Kom op mensen, stem dan voor iemand met een beetje ervaring..
Erik overleeft nog wel een tijdje zonder bescherming, daar zijn geen BG's voor nodig.
quote:Het spel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach hij heeft toch 1 ronde meegedaan.
Wat is er nou zo lastig?
quote:Idiote vraag.Op woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach hij heeft toch 1 ronde meegedaan.
Wat is er nou zo lastig?
quote:Ach welnee.
quote:Wellicht zijn het wel ervaren maffiosie.. en wil JIJ als maffiahoer ze er in houdenOp woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Idiote vraag.
Kennis van de spelers, kennis van de hints.
En de ervaren spelers gaan er waarschijnlijk snel aan, en die kunnen het dorp goed helpen. Erik overleeft het zo ook, want hij is niet ervaren.
quote:Bovendien hebben we nieuwe spelleiders met een eigen werkwijze qua hints. De ervaren mensen zitten juist vastgeroest op de manier van de oude SL'sOp woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee.
En misschien heeft ie wel 2845x weerwolven van wakkerden gespeeld.
Hooguit dat een ervaren fokspeler hints gaat herkennen van vorige rondes, maar met nieuwe spelers gaat dat ook niet meer op.
quote:Als alle ervaren spelers maffia zijn is het dorp toch verloren...Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht zijn het wel ervaren maffiosie.. en wil JIJ als maffiahoer ze er in houden
quote:Hell yeah!Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Bovendien hebben we nieuwe spelleiders met een eigen werkwijze qua hints. De ervaren mensen zitten juist vastgeroest op de manier van de oude SL's
Erik will lead us to victory!
quote:Op ervaren spelers gaan stemmen voor eenOp woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Idiote vraag.
Kennis van de spelers, kennis van de hints.
En de ervaren spelers gaan er waarschijnlijk snel aan, en die kunnen het dorp goed helpen. Erik overleeft het zo ook, want hij is niet ervaren.
quote:Beginners luckOp woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als alle ervaren spelers maffia zijn is het dorp toch verloren...
quote:De ervaren mensen kennen deze SL's ookOp woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Bovendien hebben we nieuwe spelleiders met een eigen werkwijze qua hints. De ervaren mensen zitten juist vastgeroest op de manier van de oude SL's
quote:Dat heeft helemaal niets met dit spel te maken, poesje, behalve dat het er losjes op gebaseerd is. In plaats van op je piel mensen vermoorden, moet je hier nadenken. Nou kan ie dat ongetwijfeld, maar op de manier waarop het hier het gewenste resultaat heeft nog niet. Over een paar rondes mag hij van mij BMen hoor, maar nu niet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee.
En misschien heeft ie wel 2845x weerwolven van wakkerden gespeeld.
Hooguit dat een ervaren fokspeler hints gaat herkennen van vorige rondes, maar met nieuwe spelers gaat dat ook niet meer op.
quote:Nee, dat is wel gebleken inderdaadOp woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op ervaren spelers gaan stemmen voor een
Moord vind ik een beetje suf. Maar goed. Lijkt hier een beetje op een oude garde kliek zo. Kom op zeg. Dit spel is geen rocket science!
Kennis vd spelers: met veel nieuwe spelers gaat dat al niet op
Kennis van de hints: idem
quote:CaLeX en susi zijn ook diehard ouwe rotten hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef Peter het volgende:
[..]
quote:Dit inderdaad, over kliekjes beginnen, terwijl je al toegegeven hebt enkel op erik te stemmen omdat je hem lief vindtOp woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat is wel gebleken inderdaad! En begin niet over een kliek terwijl 2 topics over Homo gaan en alle Homo en TALers op Erik stemmen.
quote:Ik hoop het niet. Ik hoef al die PM-spam niet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Peter het volgende:
Worden er ook stem-reminders per pm gestuurd?
quote:Wil je niet zo denigrerend doen aub? En het lijkt er voor 80% op. Zit hetzelfde in elkaar. Allene de speciale rollen zijn anders en omdat ht nu hier online is werkt het met spitten naar hints ja. Nou, dat spitten kan iedereen. ben het er mee eens dat als je 90%van de huidige spelers kent dat je dan veel fobo's en achtergrond info al weet en dus voorsprong hebt, maar met zoveel nieuwe spelers (ofwel nieuw deze ronde, ofwel nieuw vorige ronde) gaat dat al lang niet meer zo hard op.Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met dit spel te maken, poesje, behalve dat het er losjes op gebaseerd is.
quote:Jouw keuze heIn plaats van op je piel mensen vermoorden, moet je hier nadenken. Nou kan ie dat ongetwijfeld, maar op de manier waarop het hier het gewenste resultaat heeft nog niet. Over een paar rondes mag hij van mij BMen hoor, maar nu niet.
quote:Als het te lang duurt wel denk ik...Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Peter het volgende:
Worden er ook stem-reminders per pm gestuurd?
quote:Dat heet campagne voeren en een brede achterban hebben ( en geliefd zijn)Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat is wel gebleken inderdaad! En begin niet over een kliek terwijl 2 topics over Homo gaan en alle Homo en TALers op Erik stemmen.
quote:Dit dusOp woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat heet campagne voeren en een brede achterban hebben ( en geliefd zijn)
Jaloers?
quote:Kijk jij nog even de vorige ronde na waar er zo geweldig naar hints gezocht werd?Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend doen aub? En het lijkt er voor 80% op. Zit hetzelfde in elkaar. Allene de speciale rollen zijn anders en omdat ht nu hier online is werkt het met spitten naar hints ja. Nou, dat spitten kan iedereen. ben het er mee eens dat als je 90%van de huidige spelers kent dat je dan veel fobo's en achtergrond info al weet en dus voorsprong hebt, maar met zoveel nieuwe spelers (ofwel nieuw deze ronde, ofwel nieuw vorige ronde) gaat dat al lang niet meer zo hard op.
[..]
Jouw keuze he
quote:Na het eerste dikgedrukte moest ik glimlachen, maar na het tweede lolde ikOp woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend doen aub? En het lijkt er voor 80% op. Zit hetzelfde in elkaar. Allene de speciale rollen zijn anders en omdat ht nu hier online is werkt het met spitten naar hints ja. Nou, dat spitten kan iedereen. ben het er mee eens dat als je 90%van de huidige spelers kent dat je dan veel fobo's en achtergrond info al weet en dus voorsprong hebt, maar met zoveel nieuwe spelers (ofwel nieuw deze ronde, ofwel nieuw vorige ronde) gaat dat al lang niet meer zo hard op.
[..]
Jouw keuze he
quote:Ik bedoelde meer het: "ervaren spelers" gedoe.Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Je vergeet gedrag, als je al vele rondes hebt gespeeld met mensen weet je wanneer iemand zich raar gedraagt.Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jouw keuze he
quote:Als er iets is wat we hier leren is het wel dat niet iedereen dat kan. Daarom vond Susi mijn hints, en Erik niet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Jouw keuze he
quote:Jij onderschat de intelligentie van mensen. Waarom zou een newbie niet net zo goed fobo's en pot history en zulke zaken kunnen doorzoeken dan iemand die dit al zo vaak speelt? En waar was jij vorige ronde? Dus geen idee hoe goed jij speeltOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na het eerste dikgedrukte moest ik glimlachen, maar na het tweede lolde ik
quote:En ik zeg juist de hele tijd dat je meer leert hoe meer je speelt, en dat ik Erik dus prima als BM vind over een paar rondes. Dus wat je punt is hier ontgaat me compleet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het: "ervaren spelers" gedoe.
En het "Je weet niet waar je het over hebt"t.o.v. alle newbies.
Ik doe niet alsof ik alle wijsheid in pacht heb hoor, integendeel, na 1x spelen zijn er best nog wel wat losse eindjes, maar dat wil niet zeggen dat je nie niet al spelenderwijs leert... en vragen staat vij aan de SL
quote:Ik ze niet dat ik goed ben in hints hoorOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er iets is wat we hier leren is het wel dat niet iedereen dat kan. Daarom vond Susi mijn hints, en Erik niet.
Susi - ervaring
Erik - geen ervaring
En als jullie allemaal dorp zijn heb je blijkbaar niet door dat het ongelooflijk verdacht overkomt als je ineens vanuit het niets met zijn allen op iemand stemt. Dat doen de newbs. Daarbij halen wij ook veel uit gedrag, gedrag wat wij kennen en newbs niet. Maar hey, als het allemaal zo makkelijk is los jij toch alle hints op?
quote:Hallo, je was er de vorige ronde toch bij? Hebben jullie de goede hints gevonden? Nee. Dat komt door je gebrek aan ervaring, simpel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij onderschat de intelligentie van mensen. Waarom zou een newbie niet net zo goed fobo's en pot history en zulke zaken kunnen doorzoeken dan iemand die dit al zo vaak speelt? En waar was jij vorige ronde? Dus geen idee hoe goed jij speelt
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zou een newbie niet net zo goed fobo's en pot history en zulke zaken kunnen doorzoeken dan iemand die dit al zo vaak speelt?
quote:ik ben niet goed met hints. Zie je stemmen op mij? I rest my case. Newbs kunnen even goed fobo's doorspitten, hebben het alleen veel vaker fout. Zo is het nu eenmaal. Erik gaf zelf toe er vrijwel alleen maar naast te zitten, vorige keerOp woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij onderschat de intelligentie van mensen. Waarom zou een newbie niet net zo goed fobo's en pot history en zulke zaken kunnen doorzoeken dan iemand die dit al zo vaak speelt? En waar was jij vorige ronde? Dus geen idee hoe goed jij speelt
quote:Jouw hints, die zijn er nu dus nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er iets is wat we hier leren is het wel dat niet iedereen dat kan. Daarom vond Susi mijn hints, en Erik niet.
Susi - ervaring met Hara's hints
Erik - geen ervaring met Hara's hints
quote:Alles is verdacht.. En waarom mag Erik zich van jou niet bewijzen?En als jullie allemaal dorp zijn heb je blijkbaar niet door dat het ongelooflijk verdacht overkomt als je ineens vanuit het niets met zijn allen op iemand stemt. Dat doen de newbs. Daarbij halen wij ook veel uit gedrag, gedrag wat wij kennen en newbs niet. Maar hey, als het allemaal zo makkelijk is los jij toch alle hints op?
quote:Deze was dan ook niet zozeer voor jouOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik zeg juist de hele tijd dat je meer leert hoe meer je speelt, en dat ik Erik dus prima als BM vind over een paar rondes. Dus wat je punt is hier ontgaat me compleet.
quote:Nee, en de rest kent Susi's hint wel. Man, als jullie steeds alles wat ik zeg even handig vergeten waardoor ik het tien keer moet herhalen, doei hè.Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw hints, die zijn er nu dus niet
[..]
Alles is verdacht.. En waarom mag Erik zich van jou niet bewijzen?
quote:Hoe vaak heb jij mee gespeeld?Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw hints, die zijn er nu dus niet
[..]
Alles is verdacht.. En waarom mag Erik zich van jou niet bewijzen?
quote:Wellicht wordt het spel zo wel spannender... Ook een reden om iemand te kiezen. Alles kan tactiek zijn...Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik ben niet goed met hints. Zie je stemmen op mij? I rest my case. Newbs kunnen even goed fobo's doorspitten, hebben het alleen veel vaker fout. Zo is het nu eenmaal. Erik gaf zelf toe er vrijwel alleen maar naast te zitten, vorige keer
quote:De enige die er dom nieuw schaap van maakt zijn jullie zelf. De rest denkt exact zoals ik, waar jij je prima in kunt vinden.Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze was dan ook niet zozeer voor jou
Aangezien ik jouw redenering over het inzien van Erik "maar nu nog niet"best snapte.
Ik zie het echter anders en denk "ach, geef nu gewoon al een kans". Tis een spel
Als je als newbie het gevoel krijgt dat je maar gezien wordt als dom nieuw schaap dan nodigt dat niet echt uit tot meer spelen. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Zo hou je nieuwe aanwas wel een beetje tegen. No offense verder hoor.
quote:Ik had anders mooi en maffia aangewezen na de eerste dagOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hallo, je was er de vorige ronde toch bij? Hebben jullie de goede hints gevonden? Nee. Dat komt door je gebrek aan ervaring, simpel.
quote:En wederom, je maakt er weer zelf slecht van.Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had anders mooi en maffia aangewezen na de eerste dag
Dat ik daarna doodging in de moord was een ander verhaal
Wat ik alleen maar wil zeggen is: als er zo gehamerd wordt op "newbie is slechte speler nog en onwetend"dan komt dat niet echt motiverend over. That's all. And may the best or the worst BM winIn ieder geval degene met de meeste stemmen
quote:0 keer, ik kom dus op voor mijn mede newbee.
quote:Mensen die geen mafia zijn, willen niet spannend, die willen winnen. Met Ladi is dat makkelijker dan met Erik.Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht wordt het spel zo wel spannender... Ook een reden om iemand te kiezen. Alles kan tactiek zijn...
quote:Het is niet dat een newbie een slechte speler is maar eerder minder handig met de hints etc om kunnen gaan.Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had anders mooi en maffia aangewezen na de eerste dag
Dat ik daarna doodging in de moord was een ander verhaal
Wat ik alleen maar wil zeggen is: als er zo gehamerd wordt op "newbie is slechte speler nog en onwetend"dan komt dat niet echt motiverend over. That's all. And may the best or the worst BM winIn ieder geval degene met de meeste stemmen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die geen mafia zijn, willen niet spannend, die willen winnen. Met Ladi is dat makkelijker dan met Erik.
als jullie me nu dwingen op Lynda te stemmen, ben ik de rest van de ronde zo enorm chagrijnig.
quote:Slechte BM danOp woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wederom, je maakt er weer zelf slecht van.
quote:Ja ik ben er allang klaar mee hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechte BM danWant dat is wel gzegd
quote:Ik ben voor een vuurdoopOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is niet dat een newbie een slechte speler is maar eerder minder handig met de hints etc om kunnen gaan.
quote:Oké prima, lekker meespelen, iedereen heeft een eerste keer, dit is ook pas mijn 3e ronde.Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Peter het volgende:
[..]
0 keer, ik kom dus op voor mijn mede newbee.
Of zijn er bepaalde mensen uitgesloten van het spel.. Dan had er bij de regels moeten staan dat alleen een ervaren speler BM mag zijn. Staat er niet, dus nu mag het gepeupel bepalen wie zij die rol toevertrouwen.
sim-pel.
quote:Ik hou van mijn doel bereiken, desnoods met een omweggetje als dat de weg leuker maaktOp woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die geen mafia zijn, willen niet spannend, die willen winnen. Met Ladi is dat makkelijker dan met Erik.
als jullie me nu dwingen op Lynda te stemmen, ben ik de rest van de ronde zo enorm chagrijnig.
quote:De rest van de ervaren spelers kan toch advies geven? Of zijn ze ineens monddoodOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is niet dat een newbie een slechte speler is maar eerder minder handig met de hints etc om kunnen gaan.
quote:Wordt gezellig dan. Dat is toch gezegd?Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik ben er allang klaar mee hoor.
quote:Ik ben klaar met deze discussie. Wat wel of niet gezegd is maakt niet uit want je verzint toch zelf dingen. Dus het kan prima gezellig zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt gezellig dan. Dat is toch gezegd?
Nou, het zou best kunnen dat het zo is. Maar ik ben bereid die gok te wagen.
En zo te zien meer. We zullen we merken wie BM wordt.![]()
Over die stem-remind PM.... de SL kan toch ook alleen diegenen die nog niet gestemd hebben een PM sturen? Dat voorkomt spam in de wel-stemmers en bevordert de snelheid misschien wel. Maar ik geloof dat de SL tot 20.30 afwezig zou zin, vandaar ook dat ze geen nieuw topic openden.
quote:Lees afgelopen pagina's, staat genoeg advies van ervaren spelers, maar daar ga je helemaal tegen in.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Peter het volgende:
De rest van de ervaren spelers kan toch advies geven? Of zijn ze ineens monddoodHeb ik dat gemist in de uitleg?
quote:Hard, maar mee eens.Op woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso pas ik ervoor steeds maar te wachten. Ik stem voor iedereen die niet binnen 24 uur gestemd heeft modkillen. Beter dan mij laten wachten
quote:Nee dus, want de actievelingen worden direct vermoord door de maffia.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Peter het volgende:
[..]
De rest van de ervaren spelers kan toch advies geven? Of zijn ze ineens monddoodHeb ik dat gemist in de uitleg?
quote:Wat zijn we nou aan het doen? Is dat geen advies enzo?Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik hou van mijn doel bereiken, desnoods met een omweggetje als dat de weg leuker maakt
[..]
quote:En de actieve maffia blijft over en is makkelijk te lynchenOp woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee dus, want de actievelingen worden direct vermoord door de maffia.
quote:Alleen wanneer het uitkomt hè.Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat zijn we nou aan het doen? Is dat geen advies enzo?
Ik zeg bekende BM is verstandiger![]()
quote:Stem op Ladi dan, dan is het waarschijnlijker dat ze wint. Maar nee, jij stemt liever op hara, die met die ene stem toch geen kans maakt, alleen omdat jij dan minder concurrentie hebt.Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat zijn we nou aan het doen? Is dat geen advies enzo?
Ik zeg bekende BM is verstandiger![]()
quote:Snap ik wel, maar als ze moet kiezen tussen Ladi of Erik kiest ze ook voor Ladi denk ik. hoop ik.Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem op Ladi dan, dan is het waarschijnlijker dat ze wint. Maar nee, jij stemt liever op hara, die met die ene stem toch geen kans maakt, alleen omdat jij dan minder concurrentie hebt.
quote:Klinkt als een maffiasteerk he?Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem op Ladi dan, dan is het waarschijnlijker dat ze wint. Maar nee, jij stemt liever op hara, die met die ene stem toch geen kans maakt, alleen omdat jij dan minder concurrentie hebt.
quote:Stem jij op mij dan?Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:HypocrietOp woensdag 20 oktober 2010 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, klinkt hypocriet. Heel veel mensen zijn dat, niet alleen maffiosi
quote:Ik word nog liever accuut gelyncht. Ladi maakt nog een goede kans, en zij zou een betere BM dan jij zijn. ik blijf lekker bij ladi.
quote:Dan moet je dat ff tegen de SL zeggen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, de SLs zeiden dat ze steeds gingen pmen, maar daar bedank ik vriendelijk voor.
quote:Ja, ik ben er ook geen fan van. Ook lekker makkelijk dat de spelers maar moeten regelen dat de spelers stemmen. Alsof iemand gaat stemmen omdat ik het lief vraagOp woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je dat ff tegen de SL zeggen.
Ik vind alleen die flexibele dagen onhandig. Eerst was het gewoon dat je wist wanneer ie binnen moest zijn. Je
Bent gewoon op tijd en anders pech (of modkill, kan). Was gewoon ruimschoots op tijd vorige keer.
Alleen nu is er iedere keer een andere tijd. Moet ik dat ook nog gaan zoeken in t topic voor wanneer ik het hints zoeken met stoppen en moet stemmen
quote:Maar als je daarbij wel vertelt dat erik geen BM moet worden, omdat dat slecht is voor het dorp, maar ondertussen niet stemt wat je roept, ben je wel hypocriet. Ik ben met je eens dat iedereen dan waarschijnlijk hypocriet zou zijn. Maar dat maakt het niet minder hypocrietOp woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HypocrietIedereen zou hetzelfde doen. Ladiadia stemt niet op Erik of Lynda, en Erik niet op Ladidaidia of Lynda
quote:Ik vind t klinken als strategisch stemmenOp woensdag 20 oktober 2010 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, klinkt hypocriet. Heel veel mensen zijn dat, niet alleen maffiosi
quote:Je hebt straks 30 pm's met Hara schiet eens op! En jij dan een Mass reply met Ik bepaal gvd zelf wel wanneer ik stem, de deadline is nog niet verstreken!!!!!Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook geen fan van. Ook lekker makkelijk dat de spelers maar moeten regelen dat de spelers stemmen. Alsof iemand gaat stemmen omdat ik het lief vraag
quote:Anderen trollen mag toch ook best in een spel?Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t klinken als strategisch stemmen
Mag toch best in een spel?
quote:bartjebart, blessed, rewout, isdatzo, fascination, silentalarm, gomi, fenomeen, chowiOp woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is de lijst trouwens.
Ladi (6) Sheep, Trevland, timmmm, Tha_Erik, Stijn, PS
Lynda (7) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (8) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel
quote:Of t de sfeer bevordert weet ik niet, maar ti's een vrij land hèOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anderen trollen mag toch ook best in een spel?
quote:Bartje is wel vreemd. Die was vorige ronde altijd aanwezig. Misschien dat t nog niet helemaal duidelijk is dat we van start zijn. Of ze stemmen na het werk en eten als ze ff rustig gaan fokken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
bartjebart, blessed, rewout, sheep, isdatzo, fascination, silentalarm, gomi, fenomeen, chowi
quote:Hij heeft een PM van SL, dus hij zal het wel weten..Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bartje is wel vreemd. Die was vorige ronde altijd aanwezig. Misschien dat t nog niet helemaal duidelijk is dat we van start zijn. Of ze stemmen na het werk en eten als ze ff rustig gaan fokken.
quote:Stop dan gewoon lekker met zeuren t.o mij oke?Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word nog liever accuut gelyncht. Ladi maakt nog een goede kans, en zij zou een betere BM dan jij zijn. ik blijf lekker bij ladi.
quote:Lijkt me dat de laatste stem het einde van de stemming is.Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Als iedereen heeft gestemd heb je dan nog tijd om te veranderen?
quote:Als dat kan moet dat zeker ja.Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg:
Je mag tijdens meedoen je fobo niet aanpassen
En je profiel niet
Maar je post history is zo flexibel als de pest. Er komen topics bij, maar goed dat boeit niet, maar je kan tegenwoordig ook topics verwijderen. Neem aan dat je daar ook met je tengels vanaf moet blijven, toch?
quote:Dat kan alleen in je active topics niet in je post historieOp woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
En je profiel niet
Maar je post history is zo flexibel als de pest. Er komen topics bij, maar goed dat boeit niet, maar je kan tegenwoordig ook topics verwijderen. Neem aan dat je daar ook met je tengels vanaf moet blijven, toch?
quote:SL gaf hier aan dat je ff moest waarschuwen als j nog geen PM had. Dus dat is niet 100% zeker. Maar we hebben nog tijdOp woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft een PM van SL, dus hij zal het wel weten..
quote:Volgens Isdatzo haal je dat alleen uit je AT, niet uit je history.
quote:Topic history is iets anders je active topicsOp woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
En je profiel niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word nog liever accuut gelyncht. Ladi maakt nog een goede kans, en zij zou een betere BM dan jij zijn. ik blijf lekker bij ladi.
quote:Ik dacht dat verwijderen uit je AT ook betekende dat ze uit je history gingen. Als dat niet zo is maakt t idd niet uit nee.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens Isdatzo haal je dat alleen uit je AT, niet uit je history.
quote:Sheep heeft op mij gestemdOp woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
bartjebart, blessed, rewout, sheep, isdatzo, fascination, silentalarm, gomi, fenomeen, chowi
quote:Ik ook nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
#Ladidadidadidadidadidadidadidadida
[..]
Ik vertrouw de opmars voor Erik niet
quote:Again, non of my doingOp woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:AgainOp woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat heet campagne voeren en een brede achterban hebben ( en geliefd zijn)
Jaloers?
quote:I KNOW
quote:Mij ook aubOp woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef wendytje het volgende:
wil iedereen die dorp is mij even pm-en
quote:Omdat?Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef wendytje het volgende:
quote:Niet doen als je het denkt aan te kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I KNOW! Misschien moet ik me terugtrekken uit de verkiezingen
.
quote:Waarom moet je na één keer niet stemmen gelijk dood?Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Susi het volgende:
Calex en ik hebben het er over gehad, maar we vonden 48 uur wel redelijk. Als je 24 uur doet en je bent een dag weg of te laat thuis of je hebt gewoon een afspraak, ben je gelijk rigoureus dood. We houden allebei niet zo van inactieve spelers of mensen die alleen maar langskomen om te stemmen. Met 48 uur geeft het wat meer speling. Desalniettemin is het niet de bedoeling.
quote:Dan geef je ze nog een keer 24 uur om zich te melden, zonder officiele stem dan, maar dat ze even laten weten dat ze nog mee willen doen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Susi het volgende:
Calex en ik hebben het er over gehad, maar we vonden 48 uur wel redelijk. Als je 24 uur doet en je bent een dag weg of te laat thuis of je hebt gewoon een afspraak, ben je gelijk rigoureus dood. We houden allebei niet zo van inactieve spelers of mensen die alleen maar langskomen om te stemmen. Met 48 uur geeft het wat meer speling. Desalniettemin is het niet de bedoeling.
quote:Nou het is op zich geen brainsurgery, en ik zou zeker mijn uiterste best doen zowel zelf hints op te lossen als dat ik de hints die andere mensen vinden ook bekijken. Maar zoals anderen al zeggen, er zijn mensen die meer ervaring hebben wat dat betreft, dus ik snap dat argument best. Al is het natuurlijk wel fijn dat je als BM sowieso twee bodyguards hebt en dus automatisch langer mee kan spelen (wat echt een enorm voordeel is als je mijn spelletjesmentaliteit hebtOp woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet doen als je het denkt aan te kunnenBM wordt gekozen dus het is niet erg als je dan ook echt BM wordt.
quote:Vorige keer was t 4 toch?Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet je na één keer niet stemmen gelijk dood?
quote:Heb je naar die lijst gekeken die op hem stemt?Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet doen als je het denkt aan te kunnenBM wordt gekozen dus het is niet erg als je dan ook echt BM wordt. Dan heeft men vertrouwen in je.
Maar je moet wel vertrouwen in jezelf hebben anders kan je het beter niet doen.
quote:Je zou wel gek zijn om je terug te trekken. En als je mafia bent zou je ook zeggen dat je je misschien wel terugtrekt zodat wij denken dat je oprecht en dorp bent wihih. Maar anyway, als je BM wordt word je toch BM. Waarom de bron van eeuwige jeugd opgevenOp woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou het is op zich geen brainsurgery, en ik zou zeker mijn uiterste best doen zowel zelf hints op te lossen als dat ik de hints die andere mensen vinden ook bekijken. Maar zoals anderen al zeggen, er zijn mensen die meer ervaring hebben wat dat betreft, dus ik snap dat argument best. Al is het natuurlijk wel fijn dat je als BM sowieso twee bodyguards hebt en dus automatisch langer mee kan spelen (wat echt een enorm voordeel is als je mijn spelletjesmentaliteit hebt).
quote:Drie keer niet stemmen dood.Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorige keer was t 4 toch?
Waarschuwing bij 1 en 2?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef wendytje het volgende:
quote:Ja sorry, dikke vingers op de iPhone. Bedoelde 3 ja.
quote:Hij mag het toch proberenOp woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je naar die lijst gekeken die op hem stemt?![]()
Tha_Erik (8) Ang3l, nieuw
Liesje, nieuw
Tanin, nieuw
Nielsch, nieuw
iBenny, nieuw
Peter, Tong80
, charmed_angel nieuw
quote:dit is de tweede keer dat ik mee doen hoorOp woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Liesje, nieuw
Tanin, nieuw
Nielsch, nieuw
iBenny, nieuw
Peter, Tong80
, charmed_angel nieuw
quote:Dan ben je nog steeds vrij nieuwOp woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is de tweede keer dat ik mee doen hoor
quote:uiteraard, maar met deze lijst heb ik niet echt het vermoeden dat ze weten hoe goed erik is, maar denk ik eerder dat het vriendjespolitiek is
quote:1. Ik deed de vorige keer ook mee.Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Liesje, nieuw
Tanin, nieuw
Nielsch, nieuw
iBenny, nieuw
Peter, Tong80
, charmed_angel nieuw
quote:long live the newbies!Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Liesje, nieuw
Tanin, nieuw
Nielsch, nieuw
iBenny, nieuw
Peter, Tong80
, charmed_angel nieuw
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Ik deed de vorige keer ook mee.
2. Kijk ff hoe lekker hij vorige keer bezig was.
3. Kijk zijn verhaaltje van net.
4. Erik
Daarom..... -punt-
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Ik deed de vorige keer ook mee. nieuw dus.
2. Kijk ff hoe lekker hij vorige keer bezig was. Leuk, maar niet fantastisch.
3. Kijk zijn verhaaltje van net. Niet zo veel aan?
4. Erik. ??
Daarom..... -punt-
quote:eens!Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Ik deed de vorige keer ook mee.
2. Kijk ff hoe lekker hij vorige keer bezig was.
3. Kijk zijn verhaaltje van net.
4. Erik
Daarom..... -punt-
quote:Dat zou een teken van onprofessionaliteit zijnOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Erik vond geen mafia en jullie stemmen gewoon op Erik omdat jullie vriendjes zijn. Waarom kun je dat niet gewoon zeggen, zo moeilijk is het niet.
quote:Da madde heul zelf weten.
quote:dit dusOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Erik vond geen mafia en jullie stemmen gewoon op Erik omdat jullie vriendjes zijn. Waarom kun je dat niet gewoon zeggen, zo moeilijk is het niet.
quote:-Nieuw, is nu...
quote:
quote:Ja, met de side note dat Erik er dus nogal naast zat, grote reden. En Stijnda speelt ook nog maar drie keer of zo.Op woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da madde heul zelf weten.
De newbies zijn voor want vers en nieuw en vertrouwen zin z'n kunnen.
De oldbies zijn tegen want vers en nieuw en denken dat t te vroeg is.
quote:actief meedoen betekent niet goed zijn in hintsOp woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
-Nieuw, is nu...
-Hij was een van de weinige die zo actief meedeed.
-Nee, dit zijn goede argumenten
-
quote:Kijk nummer 4... maar zonder de eerste 3 argumenten had ik ook niet op hem gestemdOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Zijn dat alle 8 persoonlijke vriendjes vanOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Bull. Erik zat er de vorige keer steeds naast dus dat verwerpt je punt 2 al, en toch stem je op hem.Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk nummer 4... maar zonder de eerste 3 argumenten had ik ook niet op hem gestemd
quote:Die keer er voor jij ook.Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met de side note dat Erik er dus nogal naast zat, grote reden. En Stijnda speelt ook nog maar drie keer of zo.
quote:En jij denkt er niet over na of andere het misschien nog beter spelen?Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij zit er idd een persoonlijke kant aan en dat is dat ik weet dat ie fanatiek en vaak goed spellen speeltniets meer. Niets minder.
quote:Ja, bij jou heb ik een beetje omdat vriend en verder snap ik jouw punt waarom wel. Maar daarna ineens alle fokvriendjes tegelijk op hem ja, en ik snap werkelijk niet waarom er om de reden waarom gelogen moet wordenOp woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dat alle 8 persoonlijke vriendjes van
Erik?
Bij mij zit er idd een persoonlijke kant aan en dat is dat ik weet dat ie fanatiek en vaak goed spellen speeltniets meer. Niets minder.
quote:Jij deed actief mee en had een maffia vermoord, waarom doe jij niet mee?Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dat alle 8 persoonlijke vriendjes van
Erik?
quote:Net zoals een hele hoop anderen hoorOp woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met de side note dat Erik er dus nogal naast zat, grote reden.
quote:Ik heb dat foute hints zoeken niet zozeer gezien. Evenals stijnda de hele ronde eigenlijkOp woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met de side note dat Erik er dus nogal naast zat, grote reden. En Stijnda speelt ook nog maar drie keer of zo.
quote:Ja, bartje was goed met hints die niet voor hem bedoeld waren als ik het mij goed herinner. Ik wil niet bitchfighten met jou, ik ga er alleen tegenin dat jij oh zo geweldig bezig was terwijl de reden waarom gewoon vriendjespolitiek is en ik het stom vind dat men dat niet kan toegevenOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net zoals een hele hoop anderen hoor. En Bartjebart was goed
. Maar daarna werd ik doodvermoord door TV omdat ik dus de goede richting in ging (en ik heb daarna heus wel meegekeken met de hints).
Nou goed, ik ga mezelf niet verdedigen als ik niets misdaan heb, men kiest maar en ik zie wel. Als je niet gelooft dat ik het kan (wat prima mogelijk is
, dan stem je op een ander. Zo simpel is het. En als je liever niet hebt dat ik het wordt, dan kan je ook anderen aandragen die het dan beter moeten kunnen zodat anderen misschien ook overtuigd worden.
quote:Je hebt mij de hele ronde gemist?Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat foute hints zoeken niet zozeer gezien. Evenals stijnda de hele ronde eigenlijk
quote:Ik deed actief mee en had 1 maffia goed, maar werd daarna meteen vermoord. Erik 1 ronde later. Hij had bartjebart ook goed.Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij deed actief mee en had een maffia vermoord, waarom doe jij niet mee?
quote:Niet gemist. Maar je viel me ook niet zo heel bijzonder op. Kan ook goed zijn. Ben je minder snel targetOp woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt mij de hele ronde gemist?
quote:Newbie, kan nog niet goed de hints ontrafelen, hij is er wel mee bezig, maar hij weet echt nog niet de fijne kneepjes van het vak.Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet dat er zo'n groot probleem van wordt gemaakt dat er op Erik wordt gestemd...
quote:Omdat we willen dat er actievelingen meedoen. Na drie keer niet stemmen dood vind ik te lang duren. Daarnaast is het met name voor de eerste dag(en) fijner, omdat je dan meer het actieve kaf van het inactieve koren scheidt. Daarnaast voorkomt het situaties zoals Stali in de vorige ronde had.Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet je na één keer niet stemmen gelijk dood?
quote:Is gerust een mogelijkheid. Maar Calex is er nu niet, dus ik neem het mee naar achter.Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan geef je ze nog een keer 24 uur om zich te melden, zonder officiele stem dan, maar dat ze even laten weten dat ze nog mee willen doen.
Kan de rest in ieder geval alvast verder gaan.
quote:Ja daarom dat ik het lang vol hield, zie edit.Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet gemist. Maar je viel me ook niet zo heel bijzonder op. Kan ook goed zijn. Ben je minder snel target
quote:Ik wil genoteerd hebben dat ik dat nergens gezegd hebOp woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, bartje was goed met hints die niet voor hem bedoeld waren als ik het mij goed herinner. Ik wil niet bitchfighten met jou, ik ga er alleen tegenin dat jij oh zo geweldig bezig was
quote:Als je maar niet denkt dat ik ze gepijpt heb ofzoterwijl de reden waarom gewoon vriendjespolitiek is en ik het stom vind dat men dat niet kan toegeven
quote:* Tha_Erik nagels bijt.Verder is er niets aan de hand. Laten we gaan wachten op de laatste stemmer.
quote:misschien geven ze t niet toe omdat dat niet de reden is. Kan dat ook nog? Of kunnen alleen wij mis hebben?Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, bartje was goed met hints die niet voor hem bedoeld waren als ik het mij goed herinner. Ik wil niet bitchfighten met jou, ik ga er alleen tegenin dat jij oh zo geweldig bezig was terwijl de reden waarom gewoon vriendjespolitiek is en ik het stom vind dat men dat niet kan toegeven
Verder is er niets aan de hand. Laten we gaan wachten op de laatste stemmer.
quote:Nee nee, je vrienden zeggen dat.Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil genoteerd hebben dat ik dat nergens gezegd heb. Het enige wat ik wel vind dat in mijn voordeel spreekt is dat ik zeker een actieve speler ben. En in de loop van de tijd het spel vast ook veel beter ga spelen dan dat ik het de afgelopen ronde gedaan heb.
[..]
Als je maar niet denkt dat ik ze gepijpt heb ofzo. Ik wist ook niet dat ik opeens zoveel vriendjes zou hebben trouwens
.
[..]
* Tha_Erik nagels bijt.
quote:Dan moeten de oldbies maar krachten bundelen om een newbie als BM te voorkomen hè.Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Newbie, kan nog niet goed de hints ontrafelen, hij is er wel mee bezig, maar hij weet echt nog niet de fijne kneepjes van het vak.
Dat is toch wel te snappen?
quote:c_a geeft het ook eindelijk ineens toe, dus tja.Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
misschien geven ze t niet toe omdat dat niet de reden is. Kan dat ook nog? Of kunnen alleen wij mis hebben?
Ik betwijfel of alle 8 erik kennen hoor
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee nee, je vrienden zeggen dat.
quote:Nou dan klopt t toch dat je me niet opviel?Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja daarom dat ik het lang vol hield, zie edit.
Heb wel degelijk mee gedaan met hints zoeken
quote:Jij bent niet verdacht hoorOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ja, en daar ben ik de dupe van want dat vindt iedereen superverdacht. Vrienden hebben sucks (and not the good kind)
.
quote:Heb jij al seks gehad? Ik dacht altijd dat je erg maagd was.Op woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ja, en daar ben ik de dupe van want dat vindt iedereen superverdacht. Vrienden hebben sucks (and not the good kind)
.
quote:Ja dat kan kloppen, maar ik was even bang dat je dacht dat ik niets uit zat te voerenOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan klopt t toch dat je me niet opviel?
quote:ja. Gewoon jezelf neerleggen bij de gekozen BM. Wie dat ook mag wordenOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
c_a geeft het ook eindelijk ineens toe, dus tja.
Maar werkelijk. Ik denk dat jullie ook wel kunnen begrijpen dat het dorp iemand wil die hints kan oplossen. Dat leg je naast Erik (ja sorry Erik) die er naast zat en dan hebben wij liever iemand die zich al bewezen heeft. Dat is toch niet zo raar? Kom op. Als Erik Nielsch was of een andere newbie was het hetzelfde verhaal geweest.
Laten we er nu maar over ophouden.
quote:Ben waterman.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij al seks gehad? Ik dacht altijd dat je erg maagd was.
quote:Erik en ik neuken al 5 maanden.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij al seks gehad? Ik dacht altijd dat je erg maagd was.
quote:Dat doen we sowieso wel.Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja. Gewoon jezelf neerleggen bij de gekozen BM. Wie dat ook mag worden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
MensemensemensemenseDe BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of
bennyErik of niels gaan?![]()
Doe dan minstens lynda,wendy, trev of ladi(of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
quote:Je reinste leugens, jullie relatie is puur platonisch.Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik en ik neuken al 5 maanden.
Vandaar dat ik op hem stem
quote:Zo gemakkelijk zit dat helaas nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ow men.... zit niet zo te zeiken
Het is maar een spelletje
quote:MAAR EEN SPELLETJE /erik of /liesjeOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Voor mij niet hoorOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
hoop dat ik t stemmen zo op de juiste manier heb gedaan
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Het is maar een spelletje is zo'n kutzin hè. Flikker op, als ik een spelletje speel wil ik winnen ook.
.
quote:Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
Los van dit alles ben ik wel blij met Erik en Angel als spelers trouwens.
quote:Toen hadden we geen 40 mensen om mee te beginnen thoughOp woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goed.
quote:Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijnOp woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goed.
quote:En het dan raar vinden dat ik er de eerste twee nachten naast zatOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen hadden we geen 40 mensen om mee te beginnen though
quote:t Gaat mij dan ook voornamelijk om het foutief interpreteren van de hints.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat ik er de eerste twee nachten naast zat.
quote:Tenzij je fanatiek bent en niet bijzonder goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijn
quote:dat is de user 08gnotOp woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Waarom staat tong80 als stemmer op Erik? Is dat weer een nieuwe rol ofzo?
quote:Omgedraaide Tong80.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Good point!Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t Gaat mij dan ook voornamelijk om het foutief interpreteren van de hints.
quote:Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik godverdomme helemaal teruglezen welke grapjas zo grappig was om tong80 erbij te zetten.
quote:Waarnaar was dit ook al weer een hint?Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Wie was het ookalweer die zei dat je dat met die slang echt niet zelf had kunnen verzinnenOp woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent Tong80. Je kan niet dood, je kan niet worden geband en je bij alle moderators die je tegenkomt moeten slijmen.
quote:Ja, en na dat allemaal wilde ik over een ronde of 2 nog wel op je stemmenOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie was het ookalweer die zei dat je dat met die slang echt niet zelf had kunnen verzinnen? Precies.
quote:Ik ken die Erik niet eens, ik stem op hem omdat er hier nogal wat verzuurde oldbies rondlopen die daardoor nogal opgenaaid worden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Dat was icm iets wat naar KLB verwees.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Waarnaar was dit ook al weer een hint?![]()
quote:Succes met iedereen opnaaien danOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ken die Erik niet eens, ik stem op hem omdat er hier nogal wat verzuurde oldbies rondlopen die daardoor nogal opgenaaid worden.
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent Tong80. Je kan niet dood, je kan niet worden geband en je bij alle moderators die je tegenkomt moeten slijmen.
quote:denk aan je hartOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Godverdekankeraids, ##lynda
maar ik weiger het in het lijstje te kopieren
quote:Ook leukOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent tong80, iedere avond kom je aan met een oneliner, daarom wordt je monddood gemaakt. Je kan niet spelinhoudelijk meepraten, maar je mag wel stemmen.
quote:Ladi (4) Sheep, Trevland, Tha_Erik, PSOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Godverdekankeraids, ##lynda
maar ik weiger het in het lijstje te kopieren
quote:En het staat er mooi drie keerOp woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef een beetje over in mijn mond nu
quote:Die is niet bekend hoor. Ze waren altijd homies en nu ineens is er ruzie en niemand weet waarom!Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niemand me de Lynda vs. timmmmm vete uitleggen?
quote:Als jij je verkiesbaar stelt stem ik op jou.Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef een beetje over in mijn mond nu
quote:Dat vind ik echt nog wel het ergste. Van de 3 lijstjes maar 1 mijn naam goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Of wil tim zijn heilige 5 m achter de i zien?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Geef die Neue Leute ook een kans.
Ladi (3) Trevland, Tha_Erik, PS
Lynda (9) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm
Nielsch (1) Borisz
Patrique (3) -Vaduz-, D., gomi
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (9) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep
quote:omgOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Geef die Neue Leute ook een kans.
Lynda (9) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm
Nielsch (1) Borisz
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (9) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep
quote:nee, want erik schreef het met een hoofdletterOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nog wel het ergste. Van de 3 lijstjes maar 1 mijn naam goed
quote:Het gaat om de mmmmmen, nuchslepOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want erik schreef het met een hoofdletter
quote:dat weet ik toch, timmmmmOp woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat om de mmmmmen, nuchslep
quote:Stelletje backstabbers hier.
quote:SorryOp woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stelletje backstabbers hier.
Ik haat dit spel
quote:Denk je dat het voor mij een pretje was?Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stelletje backstabbers hier.
Ik haat dit spel
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat het voor mij een pretje was?
quote:Waarom moeten alsof het halve dorp opeens dood gaat als iemand die redelijk nieuw is BM wordt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie timmmmms post.
We moeten wel..
quote:Ho ho ho, dit gaat te ver.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie timmmmms post.
We moeten wel..
quote:Wat is jouw belang dan?Op woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ho ho ho, dit gaat te ver.
Jij doet wat ik doe. Dat maakt het nog geen we. spreek voor jezelf
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem Lynda omdat ze me anders doodvermoord zei ze
##VOTE LYNDA
Lynda (10) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm, Bartjebart
Nielsch (1) Borisz
Hara (1) Lynda
quote:Doodvermoorden? Dat doet alleen Maffia, Dat is er vast één.Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem Lynda omdat ze me anders doodvermoord zei ze
quote:moeten we wachten tot iedereen gestemd heeft?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
laatste bezoek: 3 dagen, 2 uur geleden. Ik hoop niet dat ie nog drie dagen wegblijft.
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
moeten we wachten tot iedereen gestemd heeft?
quote:Yup, trusten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dan zal t wel tot morgen duren gok ik
quote:Inderdaad, duurt lang, is saaiOp woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben nog geen fan van de niet-bestaande-deadline. Dat zou leuk werken met allemaal actieve deelnemers, maar met zo'n grote groep is er altijd wel iemand (of een groep) die er een beetje met de pet naar gooit en op zich laat wachten.
quote:
quote:Klopt ook wel ja. Misschien ben ik gewoon ietwat enthousiastOp woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Susi het volgende:
We zijn nog geen eens twaalf uur onderweg he, vergeet dat niet.
quote:Ja die was als antwoord waarbij jij mij vertelde dat je speciale krachten had bedoel je?Op woensdag 20 oktober 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Ben me van geen kwaad bewust...
ik heb alleen die PM van je gekregen he...
quote:Ik heb heeeeeeeeeele speciale krachtenOp woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja die was als antwoord waarbij jij mij vertelde dat je speciale krachten had bedoel je?
quote:nee, en over 36 uur zitten we nog steeds op de laatste BM stemmen te wachten..Op woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Susi het volgende:
We zijn nog geen eens twaalf uur onderweg he, vergeet dat niet.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, en over 36 uur zitten we nog steeds op de laatste BM stemmen te wachten..
quote:Het lijstje!!!
quote:Dank.Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heb jij ook speciale krachten? Dat je in de toekomst kunt kijken en zo?
Zo nee, dan moet je geen conclusies trekken wanneer je dat niet met zekerheid kunt doen.
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heb jij ook speciale krachten? Dat je in de toekomst kunt kijken en zo?
Zo nee, dan moet je geen conclusies trekken wanneer je dat niet met zekerheid kunt doen.
quote:Als het klopt moet je ermee de kermis op gaan joh... kun je goed geld mee verdienen
quote:Jij was vol verwachting op zijn naaktfoto's aan het wachten?Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Mijn stem voor Patrique gaat zo een beetje verloren
quote:omdat dat hip is..Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
Waarom stemt iedereen op Lynda trouwens?
quote:Nee, het was een live-camOp woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij was vol verwachting op zijn naaktfoto's aan het wachten?
quote:Ow ook leuk...
quote:Ik wil d'r wel eens zien spelen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
Waarom stemt iedereen op Lynda trouwens?
quote:ik wil d'r wel eens naakt zien ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel eens zien spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |