Alles behalve dat vadoeshi!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor Patrique als BM. Mits hij geen Heinekenparty's houdt.
Wendy (0)
Ladi (3) Sheep, Tanin, naatje
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (1) PatriQue89
Nielsch (1) Ladi
Trevland (0)
Patrique (1) -Vaduz-
Hara (1) Peter
Gokje, die wil nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Kan ik Barbra voor BM opgooien?
Of wil die niet?
Ik bedoelde jouquote:
HOMO en TAL.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
Oh my is dit heel ONZ/PUB/KLB ofzo bij elkaar?
I think that just got you the pink votesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik stel karaoke-party's verplicht
PUB heeft niet zo'n laag niveauquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
Oh my is dit heel ONZ/PUB/KLB ofzo bij elkaar?
Ik ben zelf ook pink, does that help?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I think that just got you the pink votes![]()
Nou heb je me aan het twijfelen! als ik nog niet gestemd had...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik stel karaoke-party's verplicht
Ow, maar ik ben niet goed in hintsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouBarbra is mijn bijnaam voor jou
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alles behalve dat vadoeshi!
als ik het word, word jij vieze-voorzitter!
Ja. En Ladidadida, Wendy en Trevland heb ik nooit hints zien oplossen dus als het zo blijft ga ik voor Lynda.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
MensemensemensemenseDe BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of benny of niels gaan?
![]()
Doe dan minstens lynda, wendy, trev of ladi (of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee uiteraardquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. En Ladidadida, Wendy en Trevland heb ik nooit hints zien oplossen dus als het zo blijft ga ik voor Lynda.
Wendy heeft ook maar vier keer of zo meegedaan en die zag je bijna nooit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee uiteraard
ow, ik dacht dat die al een oude rot wasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wendy heeft ook maar vier keer of zo meegedaan en die zag je bijna nooit.
Unvotequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nou heb je me aan het twijfelen! als ik nog niet gestemd had...
Ik help je welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, maar ik ben niet goed in hints
Jij kent mij niet,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
MensemensemensemenseDe BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of benny of niels gaan?
![]()
Doe dan minstens lynda, wendy, trev of ladi (of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
Nou ja, uit medelijden. Met de oogst die we nu hebben is ze de enige die bewezen heeft goed met hints te zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik wil niet weer die fout maken die ik bij PS maakteDat we dan uit medelijden lynda kiezen, terwijl ze maffia is...
Ja dus die gaat gelijk dood,w ant 1x niets temmen is modkill!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wendy heeft ook maar vier keer of zo meegedaan en die zag je bijna nooit.
Je hebt goed gestemd hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan als nieuwkomer toch niet alle spelhelden er direct uithalen.
Ja, wel jammer dat ie er steeds naast zat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Erik is ook wel een fanatieke hintzoeker!
Da's misschien ook wel een leuke voor BM
Ik kon me niet bewijzenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, uit medelijden. Met de oogst die we nu hebben is ze de enige die bewezen heeft goed met hints te zijnMaar ik wacht nog even af wat er allemaal nog gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat ie er steeds naast zat.
Jij hebt je ook niet aangesteld als maffiaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon me niet bewijzen
Ik wees 1 iemand (terecht) als maffia aan en meteen werd ik vermoord
Ik weet het niet hoor, maar hoe weten we dat iemand als Ladi niet maffia is? Ik bedoel, ik stem Ladi omdat dat de enige persoon is die ik een beeeeetje kenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik wil niet weer die fout maken die ik bij PS maakteDat we dan uit medelijden lynda kiezen, terwijl ze maffia is...
Ik was ben word heul nooit maffia man!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt je ook niet aangesteld als maffia
't Is ook maar stom geneuzelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar hoe weten we dat iemand als Ladi niet maffia is? Ik bedoel, ik stem Ladi omdat dat de enige persoon is die ik een beeeeetje ken
Dit is geen aantuiging jegens Ladi, ik blijf bij mijn stem, maar wat is wat dat betreft het verschil voor jullie tussen Ladi en Lynda?
Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffiaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar hoe weten we dat iemand als Ladi niet maffia is? Ik bedoel, ik stem Ladi omdat dat de enige persoon is die ik een beeeeetje ken
Dit is geen aantuiging jegens Ladi, ik blijf bij mijn stem, maar wat is wat dat betreft het verschil voor jullie tussen Ladi en Lynda?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ben word heul nooit maffia man!
quote:
Nee, dit slaat ook nergens opquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar als je gaat zeuren dat je altijd nacht 1 dood gaat, dan wordt je maffiahoeft niet perse uiteraard, maar het is wel logisch...
ja, weet ik veel, het is wel logisch, vind ik, als ik SL zou zijn...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit slaat ook nergens op.
Dan koffiemanager je de rollen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, weet ik veel, het is wel logisch, vind ik, als ik SL zou zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |