quote:Anderen trollen mag toch ook best in een spel?Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t klinken als strategisch stemmen
Mag toch best in een spel?
quote:bartjebart, blessed, rewout, isdatzo, fascination, silentalarm, gomi, fenomeen, chowiOp woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is de lijst trouwens.
Ladi (6) Sheep, Trevland, timmmm, Tha_Erik, Stijn, PS
Lynda (7) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (8) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel
quote:Of t de sfeer bevordert weet ik niet, maar ti's een vrij land hèOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anderen trollen mag toch ook best in een spel?
quote:Bartje is wel vreemd. Die was vorige ronde altijd aanwezig. Misschien dat t nog niet helemaal duidelijk is dat we van start zijn. Of ze stemmen na het werk en eten als ze ff rustig gaan fokken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
bartjebart, blessed, rewout, sheep, isdatzo, fascination, silentalarm, gomi, fenomeen, chowi
quote:Hij heeft een PM van SL, dus hij zal het wel weten..Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bartje is wel vreemd. Die was vorige ronde altijd aanwezig. Misschien dat t nog niet helemaal duidelijk is dat we van start zijn. Of ze stemmen na het werk en eten als ze ff rustig gaan fokken.
quote:Stop dan gewoon lekker met zeuren t.o mij oke?Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word nog liever accuut gelyncht. Ladi maakt nog een goede kans, en zij zou een betere BM dan jij zijn. ik blijf lekker bij ladi.
quote:Lijkt me dat de laatste stem het einde van de stemming is.Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Als iedereen heeft gestemd heb je dan nog tijd om te veranderen?
quote:Als dat kan moet dat zeker ja.Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg:
Je mag tijdens meedoen je fobo niet aanpassen
En je profiel niet
Maar je post history is zo flexibel als de pest. Er komen topics bij, maar goed dat boeit niet, maar je kan tegenwoordig ook topics verwijderen. Neem aan dat je daar ook met je tengels vanaf moet blijven, toch?
quote:Dat kan alleen in je active topics niet in je post historieOp woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
En je profiel niet
Maar je post history is zo flexibel als de pest. Er komen topics bij, maar goed dat boeit niet, maar je kan tegenwoordig ook topics verwijderen. Neem aan dat je daar ook met je tengels vanaf moet blijven, toch?
quote:SL gaf hier aan dat je ff moest waarschuwen als j nog geen PM had. Dus dat is niet 100% zeker. Maar we hebben nog tijdOp woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft een PM van SL, dus hij zal het wel weten..
quote:Volgens Isdatzo haal je dat alleen uit je AT, niet uit je history.
quote:Topic history is iets anders je active topicsOp woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
En je profiel niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word nog liever accuut gelyncht. Ladi maakt nog een goede kans, en zij zou een betere BM dan jij zijn. ik blijf lekker bij ladi.
quote:Ik dacht dat verwijderen uit je AT ook betekende dat ze uit je history gingen. Als dat niet zo is maakt t idd niet uit nee.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens Isdatzo haal je dat alleen uit je AT, niet uit je history.
quote:Sheep heeft op mij gestemdOp woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
bartjebart, blessed, rewout, sheep, isdatzo, fascination, silentalarm, gomi, fenomeen, chowi
quote:Ik ook nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
#Ladidadidadidadidadidadidadidadida
[..]
Ik vertrouw de opmars voor Erik niet
quote:Again, non of my doingOp woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat is wel gebleken inderdaad! En begin niet over een kliek terwijl 2 topics over Homo gaan en alle Homo en TALers op Erik stemmen.
quote:AgainOp woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat heet campagne voeren en een brede achterban hebben ( en geliefd zijn)
Jaloers?
quote:I KNOW
quote:Mij ook aubOp woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef wendytje het volgende:
wil iedereen die dorp is mij even pm-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |