quote:Omdat?Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef wendytje het volgende:
wil iedereen die dorp is mij even pm-en
quote:Niet doen als je het denkt aan te kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I KNOW! Misschien moet ik me terugtrekken uit de verkiezingen
.
quote:Waarom moet je na één keer niet stemmen gelijk dood?Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Susi het volgende:
Calex en ik hebben het er over gehad, maar we vonden 48 uur wel redelijk. Als je 24 uur doet en je bent een dag weg of te laat thuis of je hebt gewoon een afspraak, ben je gelijk rigoureus dood. We houden allebei niet zo van inactieve spelers of mensen die alleen maar langskomen om te stemmen. Met 48 uur geeft het wat meer speling. Desalniettemin is het niet de bedoeling.
quote:Dan geef je ze nog een keer 24 uur om zich te melden, zonder officiele stem dan, maar dat ze even laten weten dat ze nog mee willen doen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Susi het volgende:
Calex en ik hebben het er over gehad, maar we vonden 48 uur wel redelijk. Als je 24 uur doet en je bent een dag weg of te laat thuis of je hebt gewoon een afspraak, ben je gelijk rigoureus dood. We houden allebei niet zo van inactieve spelers of mensen die alleen maar langskomen om te stemmen. Met 48 uur geeft het wat meer speling. Desalniettemin is het niet de bedoeling.
quote:Nou het is op zich geen brainsurgery, en ik zou zeker mijn uiterste best doen zowel zelf hints op te lossen als dat ik de hints die andere mensen vinden ook bekijken. Maar zoals anderen al zeggen, er zijn mensen die meer ervaring hebben wat dat betreft, dus ik snap dat argument best. Al is het natuurlijk wel fijn dat je als BM sowieso twee bodyguards hebt en dus automatisch langer mee kan spelen (wat echt een enorm voordeel is als je mijn spelletjesmentaliteit hebtOp woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet doen als je het denkt aan te kunnenBM wordt gekozen dus het is niet erg als je dan ook echt BM wordt.
quote:Vorige keer was t 4 toch?Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet je na één keer niet stemmen gelijk dood?
quote:Heb je naar die lijst gekeken die op hem stemt?Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet doen als je het denkt aan te kunnenBM wordt gekozen dus het is niet erg als je dan ook echt BM wordt. Dan heeft men vertrouwen in je.
Maar je moet wel vertrouwen in jezelf hebben anders kan je het beter niet doen.
quote:Je zou wel gek zijn om je terug te trekken. En als je mafia bent zou je ook zeggen dat je je misschien wel terugtrekt zodat wij denken dat je oprecht en dorp bent wihih. Maar anyway, als je BM wordt word je toch BM. Waarom de bron van eeuwige jeugd opgevenOp woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou het is op zich geen brainsurgery, en ik zou zeker mijn uiterste best doen zowel zelf hints op te lossen als dat ik de hints die andere mensen vinden ook bekijken. Maar zoals anderen al zeggen, er zijn mensen die meer ervaring hebben wat dat betreft, dus ik snap dat argument best. Al is het natuurlijk wel fijn dat je als BM sowieso twee bodyguards hebt en dus automatisch langer mee kan spelen (wat echt een enorm voordeel is als je mijn spelletjesmentaliteit hebt).
quote:Drie keer niet stemmen dood.Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorige keer was t 4 toch?
Waarschuwing bij 1 en 2?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef wendytje het volgende:
wil iedereen die dorp is mij even pm-en
quote:Ja sorry, dikke vingers op de iPhone. Bedoelde 3 ja.
quote:Hij mag het toch proberenOp woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je naar die lijst gekeken die op hem stemt?![]()
Tha_Erik (8) Ang3l, nieuw
Liesje, nieuw
Tanin, nieuw
Nielsch, nieuw
iBenny, nieuw
Peter, Tong80
, charmed_angel nieuw
quote:dit is de tweede keer dat ik mee doen hoorOp woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Liesje, nieuw
Tanin, nieuw
Nielsch, nieuw
iBenny, nieuw
Peter, Tong80
, charmed_angel nieuw
quote:Dan ben je nog steeds vrij nieuwOp woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is de tweede keer dat ik mee doen hoor
quote:uiteraard, maar met deze lijst heb ik niet echt het vermoeden dat ze weten hoe goed erik is, maar denk ik eerder dat het vriendjespolitiek is
quote:1. Ik deed de vorige keer ook mee.Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Liesje, nieuw
Tanin, nieuw
Nielsch, nieuw
iBenny, nieuw
Peter, Tong80
, charmed_angel nieuw
quote:long live the newbies!Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Liesje, nieuw
Tanin, nieuw
Nielsch, nieuw
iBenny, nieuw
Peter, Tong80
, charmed_angel nieuw
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Ik deed de vorige keer ook mee.
2. Kijk ff hoe lekker hij vorige keer bezig was.
3. Kijk zijn verhaaltje van net.
4. Erik
Daarom..... -punt-
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Ik deed de vorige keer ook mee. nieuw dus.
2. Kijk ff hoe lekker hij vorige keer bezig was. Leuk, maar niet fantastisch.
3. Kijk zijn verhaaltje van net. Niet zo veel aan?
4. Erik. ??
Daarom..... -punt-
quote:eens!Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Ik deed de vorige keer ook mee.
2. Kijk ff hoe lekker hij vorige keer bezig was.
3. Kijk zijn verhaaltje van net.
4. Erik
Daarom..... -punt-
quote:Dat zou een teken van onprofessionaliteit zijnOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Erik vond geen mafia en jullie stemmen gewoon op Erik omdat jullie vriendjes zijn. Waarom kun je dat niet gewoon zeggen, zo moeilijk is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |