quote:Yup, trusten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dan zal t wel tot morgen duren gok ik
quote:Inderdaad, duurt lang, is saaiOp woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben nog geen fan van de niet-bestaande-deadline. Dat zou leuk werken met allemaal actieve deelnemers, maar met zo'n grote groep is er altijd wel iemand (of een groep) die er een beetje met de pet naar gooit en op zich laat wachten.
quote:
quote:Klopt ook wel ja. Misschien ben ik gewoon ietwat enthousiastOp woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Susi het volgende:
We zijn nog geen eens twaalf uur onderweg he, vergeet dat niet.
quote:Ja die was als antwoord waarbij jij mij vertelde dat je speciale krachten had bedoel je?Op woensdag 20 oktober 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Ben me van geen kwaad bewust...
ik heb alleen die PM van je gekregen he...
quote:Ik heb heeeeeeeeeele speciale krachtenOp woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja die was als antwoord waarbij jij mij vertelde dat je speciale krachten had bedoel je?
quote:nee, en over 36 uur zitten we nog steeds op de laatste BM stemmen te wachten..Op woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Susi het volgende:
We zijn nog geen eens twaalf uur onderweg he, vergeet dat niet.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, en over 36 uur zitten we nog steeds op de laatste BM stemmen te wachten..
quote:Het lijstje!!!
quote:Dank.Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heb jij ook speciale krachten? Dat je in de toekomst kunt kijken en zo?
Zo nee, dan moet je geen conclusies trekken wanneer je dat niet met zekerheid kunt doen.
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heb jij ook speciale krachten? Dat je in de toekomst kunt kijken en zo?
Zo nee, dan moet je geen conclusies trekken wanneer je dat niet met zekerheid kunt doen.
quote:Als het klopt moet je ermee de kermis op gaan joh... kun je goed geld mee verdienen
quote:Jij was vol verwachting op zijn naaktfoto's aan het wachten?Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Mijn stem voor Patrique gaat zo een beetje verloren
quote:omdat dat hip is..Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
Waarom stemt iedereen op Lynda trouwens?
quote:Nee, het was een live-camOp woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij was vol verwachting op zijn naaktfoto's aan het wachten?
quote:Ow ook leuk...
quote:Ik wil d'r wel eens zien spelen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
Waarom stemt iedereen op Lynda trouwens?
quote:ik wil d'r wel eens naakt zien ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel eens zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |