quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Het is maar een spelletje is zo'n kutzin hč. Flikker op, als ik een spelletje speel wil ik winnen ook.
.
quote:Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
Los van dit alles ben ik wel blij met Erik en Angel als spelers trouwens.
quote:Toen hadden we geen 40 mensen om mee te beginnen thoughOp woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goed.
quote:Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijnOp woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goed.
quote:En het dan raar vinden dat ik er de eerste twee nachten naast zatOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen hadden we geen 40 mensen om mee te beginnen though
quote:t Gaat mij dan ook voornamelijk om het foutief interpreteren van de hints.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat ik er de eerste twee nachten naast zat.
quote:Tenzij je fanatiek bent en niet bijzonder goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijn
quote:dat is de user 08gnotOp woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Waarom staat tong80 als stemmer op Erik? Is dat weer een nieuwe rol ofzo?
quote:Omgedraaide Tong80.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Good point!Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t Gaat mij dan ook voornamelijk om het foutief interpreteren van de hints.
quote:Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik godverdomme helemaal teruglezen welke grapjas zo grappig was om tong80 erbij te zetten.
quote:Waarnaar was dit ook al weer een hint?Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Wie was het ookalweer die zei dat je dat met die slang echt niet zelf had kunnen verzinnenOp woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent Tong80. Je kan niet dood, je kan niet worden geband en je bij alle moderators die je tegenkomt moeten slijmen.
quote:Ja, en na dat allemaal wilde ik over een ronde of 2 nog wel op je stemmenOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie was het ookalweer die zei dat je dat met die slang echt niet zelf had kunnen verzinnen? Precies.
quote:Ik ken die Erik niet eens, ik stem op hem omdat er hier nogal wat verzuurde oldbies rondlopen die daardoor nogal opgenaaid worden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Erik vond geen mafia en jullie stemmen gewoon op Erik omdat jullie vriendjes zijn. Waarom kun je dat niet gewoon zeggen, zo moeilijk is het niet.
quote:Dat was icm iets wat naar KLB verwees.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Waarnaar was dit ook al weer een hint?![]()
quote:Succes met iedereen opnaaien danOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ken die Erik niet eens, ik stem op hem omdat er hier nogal wat verzuurde oldbies rondlopen die daardoor nogal opgenaaid worden.
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent Tong80. Je kan niet dood, je kan niet worden geband en je bij alle moderators die je tegenkomt moeten slijmen.
quote:denk aan je hartOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Godverdekankeraids, ##lynda
maar ik weiger het in het lijstje te kopieren
quote:Ook leukOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent tong80, iedere avond kom je aan met een oneliner, daarom wordt je monddood gemaakt. Je kan niet spelinhoudelijk meepraten, maar je mag wel stemmen.
quote:Ladi (4) Sheep, Trevland, Tha_Erik, PSOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Godverdekankeraids, ##lynda
maar ik weiger het in het lijstje te kopieren
quote:En het staat er mooi drie keerOp woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef een beetje over in mijn mond nu
quote:Die is niet bekend hoor. Ze waren altijd homies en nu ineens is er ruzie en niemand weet waarom!Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niemand me de Lynda vs. timmmmm vete uitleggen?
quote:Als jij je verkiesbaar stelt stem ik op jou.Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef een beetje over in mijn mond nu
quote:Dat vind ik echt nog wel het ergste. Van de 3 lijstjes maar 1 mijn naam goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Of wil tim zijn heilige 5 m achter de i zien?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Geef die Neue Leute ook een kans.
Ladi (3) Trevland, Tha_Erik, PS
Lynda (9) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (3) -Vaduz-, D., gomi
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (9) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep
quote:omgOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Geef die Neue Leute ook een kans.
Lynda (9) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm
Nielsch (1) Borisz
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (9) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep
quote:nee, want erik schreef het met een hoofdletterOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nog wel het ergste. Van de 3 lijstjes maar 1 mijn naam goed
quote:Het gaat om de mmmmmen, nuchslepOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want erik schreef het met een hoofdletter
quote:dat weet ik toch, timmmmmOp woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat om de mmmmmen, nuchslep
quote:Stelletje backstabbers hier.
quote:SorryOp woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stelletje backstabbers hier.
Ik haat dit spel
quote:Denk je dat het voor mij een pretje was?Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stelletje backstabbers hier.
Ik haat dit spel
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat het voor mij een pretje was?
quote:Waarom moeten alsof het halve dorp opeens dood gaat als iemand die redelijk nieuw is BM wordt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie timmmmms post.
We moeten wel..
quote:Ho ho ho, dit gaat te ver.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie timmmmms post.
We moeten wel..
quote:Wat is jouw belang dan?Op woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ho ho ho, dit gaat te ver.
Jij doet wat ik doe. Dat maakt het nog geen we. spreek voor jezelf
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem Lynda omdat ze me anders doodvermoord zei ze
##VOTE LYNDA
Lynda (10) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm, Bartjebart
Nielsch (1) Borisz
Hara (1) Lynda
quote:Doodvermoorden? Dat doet alleen Maffia, Dat is er vast één.Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem Lynda omdat ze me anders doodvermoord zei ze
quote:moeten we wachten tot iedereen gestemd heeft?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
laatste bezoek: 3 dagen, 2 uur geleden. Ik hoop niet dat ie nog drie dagen wegblijft.
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
moeten we wachten tot iedereen gestemd heeft?
quote:Yup, trusten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dan zal t wel tot morgen duren gok ik
quote:Inderdaad, duurt lang, is saaiOp woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben nog geen fan van de niet-bestaande-deadline. Dat zou leuk werken met allemaal actieve deelnemers, maar met zo'n grote groep is er altijd wel iemand (of een groep) die er een beetje met de pet naar gooit en op zich laat wachten.
quote:
quote:Klopt ook wel ja. Misschien ben ik gewoon ietwat enthousiastOp woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Susi het volgende:
We zijn nog geen eens twaalf uur onderweg he, vergeet dat niet.
quote:Ja die was als antwoord waarbij jij mij vertelde dat je speciale krachten had bedoel je?Op woensdag 20 oktober 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Ben me van geen kwaad bewust...
ik heb alleen die PM van je gekregen he...
quote:Ik heb heeeeeeeeeele speciale krachtenOp woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja die was als antwoord waarbij jij mij vertelde dat je speciale krachten had bedoel je?
quote:nee, en over 36 uur zitten we nog steeds op de laatste BM stemmen te wachten..Op woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Susi het volgende:
We zijn nog geen eens twaalf uur onderweg he, vergeet dat niet.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, en over 36 uur zitten we nog steeds op de laatste BM stemmen te wachten..
quote:Het lijstje!!!
quote:Dank.Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heb jij ook speciale krachten? Dat je in de toekomst kunt kijken en zo?
Zo nee, dan moet je geen conclusies trekken wanneer je dat niet met zekerheid kunt doen.
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heb jij ook speciale krachten? Dat je in de toekomst kunt kijken en zo?
Zo nee, dan moet je geen conclusies trekken wanneer je dat niet met zekerheid kunt doen.
quote:Als het klopt moet je ermee de kermis op gaan joh... kun je goed geld mee verdienen
quote:Jij was vol verwachting op zijn naaktfoto's aan het wachten?Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Mijn stem voor Patrique gaat zo een beetje verloren
quote:omdat dat hip is..Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
Waarom stemt iedereen op Lynda trouwens?
quote:Nee, het was een live-camOp woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij was vol verwachting op zijn naaktfoto's aan het wachten?
quote:Ow ook leuk...
quote:Ik wil d'r wel eens zien spelen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
Waarom stemt iedereen op Lynda trouwens?
quote:ik wil d'r wel eens naakt zien ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel eens zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |