quote:dat weet ik toch, timmmmmOp woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat om de mmmmmen, nuchslep
quote:Stelletje backstabbers hier.
quote:SorryOp woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stelletje backstabbers hier.
Ik haat dit spel
quote:Denk je dat het voor mij een pretje was?Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stelletje backstabbers hier.
Ik haat dit spel
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat het voor mij een pretje was?
quote:Waarom moeten alsof het halve dorp opeens dood gaat als iemand die redelijk nieuw is BM wordt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie timmmmms post.
We moeten wel..
quote:Ho ho ho, dit gaat te ver.Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie timmmmms post.
We moeten wel..
quote:Wat is jouw belang dan?Op woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ho ho ho, dit gaat te ver.
Jij doet wat ik doe. Dat maakt het nog geen we. spreek voor jezelf
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem Lynda omdat ze me anders doodvermoord zei ze
##VOTE LYNDA
Ladi (3) Trevland, Tha_Erik, PS
Lynda (10) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm, Bartjebart
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (3) -Vaduz-, D., gomi
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (9) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep
quote:Doodvermoorden? Dat doet alleen Maffia, Dat is er vast één.Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem Lynda omdat ze me anders doodvermoord zei ze
quote:moeten we wachten tot iedereen gestemd heeft?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
laatste bezoek: 3 dagen, 2 uur geleden. Ik hoop niet dat ie nog drie dagen wegblijft.
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
moeten we wachten tot iedereen gestemd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |