quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Het is maar een spelletje is zo'n kutzin hè. Flikker op, als ik een spelletje speel wil ik winnen ook.
.
quote:Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
Los van dit alles ben ik wel blij met Erik en Angel als spelers trouwens.
quote:Toen hadden we geen 40 mensen om mee te beginnen thoughOp woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goed.
quote:Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijnOp woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar jou als speler eigenlijk. Als ik de verhalen moet geloven uit het vorige deel ben je best goed.
quote:En het dan raar vinden dat ik er de eerste twee nachten naast zatOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen hadden we geen 40 mensen om mee te beginnen though
quote:t Gaat mij dan ook voornamelijk om het foutief interpreteren van de hints.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat ik er de eerste twee nachten naast zat.
quote:Tenzij je fanatiek bent en niet bijzonder goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijn
quote:dat is de user 08gnotOp woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Waarom staat tong80 als stemmer op Erik? Is dat weer een nieuwe rol ofzo?
quote:Omgedraaide Tong80.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Good point!Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal je niet meemaken gok ik, iets met fanatieke speler en zo dood zijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t Gaat mij dan ook voornamelijk om het foutief interpreteren van de hints.
quote:Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik godverdomme helemaal teruglezen welke grapjas zo grappig was om tong80 erbij te zetten.
quote:Waarnaar was dit ook al weer een hint?Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Wie was het ookalweer die zei dat je dat met die slang echt niet zelf had kunnen verzinnenOp woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vrij ernstig dat soberzo niet gelijk als hint werd gezien. Denken jullie zo slecht over me?
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent Tong80. Je kan niet dood, je kan niet worden geband en je bij alle moderators die je tegenkomt moeten slijmen.
quote:Ja, en na dat allemaal wilde ik over een ronde of 2 nog wel op je stemmenOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie was het ookalweer die zei dat je dat met die slang echt niet zelf had kunnen verzinnen? Precies.
quote:Ik ken die Erik niet eens, ik stem op hem omdat er hier nogal wat verzuurde oldbies rondlopen die daardoor nogal opgenaaid worden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Erik vond geen mafia en jullie stemmen gewoon op Erik omdat jullie vriendjes zijn. Waarom kun je dat niet gewoon zeggen, zo moeilijk is het niet.
quote:Dat was icm iets wat naar KLB verwees.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Waarnaar was dit ook al weer een hint?![]()
quote:Succes met iedereen opnaaien danOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ken die Erik niet eens, ik stem op hem omdat er hier nogal wat verzuurde oldbies rondlopen die daardoor nogal opgenaaid worden.
quote:Tong80Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent Tong80. Je kan niet dood, je kan niet worden geband en je bij alle moderators die je tegenkomt moeten slijmen.
quote:denk aan je hartOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Godverdekankeraids, ##lynda
maar ik weiger het in het lijstje te kopieren
quote:Ook leukOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tong80
Jij bent tong80, iedere avond kom je aan met een oneliner, daarom wordt je monddood gemaakt. Je kan niet spelinhoudelijk meepraten, maar je mag wel stemmen.
quote:Ladi (4) Sheep, Trevland, Tha_Erik, PSOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Godverdekankeraids, ##lynda
maar ik weiger het in het lijstje te kopieren
quote:En het staat er mooi drie keerOp woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef een beetje over in mijn mond nu
quote:Die is niet bekend hoor. Ze waren altijd homies en nu ineens is er ruzie en niemand weet waarom!Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niemand me de Lynda vs. timmmmm vete uitleggen?
quote:Als jij je verkiesbaar stelt stem ik op jou.Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef een beetje over in mijn mond nu
quote:Dat vind ik echt nog wel het ergste. Van de 3 lijstjes maar 1 mijn naam goedOp woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Of wil tim zijn heilige 5 m achter de i zien?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Geef die Neue Leute ook een kans.
Ladi (3) Trevland, Tha_Erik, PS
Lynda (9) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (3) -Vaduz-, D., gomi
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (9) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep
quote:omgOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Geef die Neue Leute ook een kans.
Ladi (3) Trevland, Tha_Erik, PS
Lynda (9) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (3) -Vaduz-, D., gomi
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (9) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep
quote:nee, want erik schreef het met een hoofdletterOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nog wel het ergste. Van de 3 lijstjes maar 1 mijn naam goed
quote:Het gaat om de mmmmmen, nuchslepOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want erik schreef het met een hoofdletter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |