quote:Jij onderschat de intelligentie van mensen. Waarom zou een newbie niet net zo goed fobo's en pot history en zulke zaken kunnen doorzoeken dan iemand die dit al zo vaak speelt? En waar was jij vorige ronde? Dus geen idee hoe goed jij speeltOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na het eerste dikgedrukte moest ik glimlachen, maar na het tweede lolde ik
quote:En ik zeg juist de hele tijd dat je meer leert hoe meer je speelt, en dat ik Erik dus prima als BM vind over een paar rondes. Dus wat je punt is hier ontgaat me compleet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het: "ervaren spelers" gedoe.
En het "Je weet niet waar je het over hebt"t.o.v. alle newbies.
Ik doe niet alsof ik alle wijsheid in pacht heb hoor, integendeel, na 1x spelen zijn er best nog wel wat losse eindjes, maar dat wil niet zeggen dat je nie niet al spelenderwijs leert... en vragen staat vij aan de SL
quote:Ik ze niet dat ik goed ben in hints hoorOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er iets is wat we hier leren is het wel dat niet iedereen dat kan. Daarom vond Susi mijn hints, en Erik niet.
Susi - ervaring
Erik - geen ervaring
En als jullie allemaal dorp zijn heb je blijkbaar niet door dat het ongelooflijk verdacht overkomt als je ineens vanuit het niets met zijn allen op iemand stemt. Dat doen de newbs. Daarbij halen wij ook veel uit gedrag, gedrag wat wij kennen en newbs niet. Maar hey, als het allemaal zo makkelijk is los jij toch alle hints op?
quote:Hallo, je was er de vorige ronde toch bij? Hebben jullie de goede hints gevonden? Nee. Dat komt door je gebrek aan ervaring, simpel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij onderschat de intelligentie van mensen. Waarom zou een newbie niet net zo goed fobo's en pot history en zulke zaken kunnen doorzoeken dan iemand die dit al zo vaak speelt? En waar was jij vorige ronde? Dus geen idee hoe goed jij speelt
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zou een newbie niet net zo goed fobo's en pot history en zulke zaken kunnen doorzoeken dan iemand die dit al zo vaak speelt?
quote:ik ben niet goed met hints. Zie je stemmen op mij? I rest my case. Newbs kunnen even goed fobo's doorspitten, hebben het alleen veel vaker fout. Zo is het nu eenmaal. Erik gaf zelf toe er vrijwel alleen maar naast te zitten, vorige keerOp woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij onderschat de intelligentie van mensen. Waarom zou een newbie niet net zo goed fobo's en pot history en zulke zaken kunnen doorzoeken dan iemand die dit al zo vaak speelt? En waar was jij vorige ronde? Dus geen idee hoe goed jij speelt
quote:Jouw hints, die zijn er nu dus nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er iets is wat we hier leren is het wel dat niet iedereen dat kan. Daarom vond Susi mijn hints, en Erik niet.
Susi - ervaring met Hara's hints
Erik - geen ervaring met Hara's hints
quote:Alles is verdacht.. En waarom mag Erik zich van jou niet bewijzen?En als jullie allemaal dorp zijn heb je blijkbaar niet door dat het ongelooflijk verdacht overkomt als je ineens vanuit het niets met zijn allen op iemand stemt. Dat doen de newbs. Daarbij halen wij ook veel uit gedrag, gedrag wat wij kennen en newbs niet. Maar hey, als het allemaal zo makkelijk is los jij toch alle hints op?
quote:Deze was dan ook niet zozeer voor jouOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik zeg juist de hele tijd dat je meer leert hoe meer je speelt, en dat ik Erik dus prima als BM vind over een paar rondes. Dus wat je punt is hier ontgaat me compleet.
quote:Nee, en de rest kent Susi's hint wel. Man, als jullie steeds alles wat ik zeg even handig vergeten waardoor ik het tien keer moet herhalen, doei hè.Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw hints, die zijn er nu dus niet
[..]
Alles is verdacht.. En waarom mag Erik zich van jou niet bewijzen?
quote:Hoe vaak heb jij mee gespeeld?Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw hints, die zijn er nu dus niet
[..]
Alles is verdacht.. En waarom mag Erik zich van jou niet bewijzen?
quote:Wellicht wordt het spel zo wel spannender... Ook een reden om iemand te kiezen. Alles kan tactiek zijn...Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik ben niet goed met hints. Zie je stemmen op mij? I rest my case. Newbs kunnen even goed fobo's doorspitten, hebben het alleen veel vaker fout. Zo is het nu eenmaal. Erik gaf zelf toe er vrijwel alleen maar naast te zitten, vorige keer
quote:De enige die er dom nieuw schaap van maakt zijn jullie zelf. De rest denkt exact zoals ik, waar jij je prima in kunt vinden.Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze was dan ook niet zozeer voor jou
Aangezien ik jouw redenering over het inzien van Erik "maar nu nog niet"best snapte.
Ik zie het echter anders en denk "ach, geef nu gewoon al een kans". Tis een spel
Als je als newbie het gevoel krijgt dat je maar gezien wordt als dom nieuw schaap dan nodigt dat niet echt uit tot meer spelen. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Zo hou je nieuwe aanwas wel een beetje tegen. No offense verder hoor.
quote:Ik had anders mooi en maffia aangewezen na de eerste dagOp woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hallo, je was er de vorige ronde toch bij? Hebben jullie de goede hints gevonden? Nee. Dat komt door je gebrek aan ervaring, simpel.
quote:En wederom, je maakt er weer zelf slecht van.Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had anders mooi en maffia aangewezen na de eerste dag
Dat ik daarna doodging in de moord was een ander verhaal
Wat ik alleen maar wil zeggen is: als er zo gehamerd wordt op "newbie is slechte speler nog en onwetend"dan komt dat niet echt motiverend over. That's all. And may the best or the worst BM winIn ieder geval degene met de meeste stemmen
quote:0 keer, ik kom dus op voor mijn mede newbee.
quote:Mensen die geen mafia zijn, willen niet spannend, die willen winnen. Met Ladi is dat makkelijker dan met Erik.Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht wordt het spel zo wel spannender... Ook een reden om iemand te kiezen. Alles kan tactiek zijn...
quote:Het is niet dat een newbie een slechte speler is maar eerder minder handig met de hints etc om kunnen gaan.Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had anders mooi en maffia aangewezen na de eerste dag
Dat ik daarna doodging in de moord was een ander verhaal
Wat ik alleen maar wil zeggen is: als er zo gehamerd wordt op "newbie is slechte speler nog en onwetend"dan komt dat niet echt motiverend over. That's all. And may the best or the worst BM winIn ieder geval degene met de meeste stemmen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die geen mafia zijn, willen niet spannend, die willen winnen. Met Ladi is dat makkelijker dan met Erik.
als jullie me nu dwingen op Lynda te stemmen, ben ik de rest van de ronde zo enorm chagrijnig.
quote:Slechte BM danOp woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wederom, je maakt er weer zelf slecht van.
quote:Ja ik ben er allang klaar mee hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechte BM danWant dat is wel gzegd
quote:Ik ben voor een vuurdoopOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is niet dat een newbie een slechte speler is maar eerder minder handig met de hints etc om kunnen gaan.
quote:Oké prima, lekker meespelen, iedereen heeft een eerste keer, dit is ook pas mijn 3e ronde.Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Peter het volgende:
[..]
0 keer, ik kom dus op voor mijn mede newbee.
Of zijn er bepaalde mensen uitgesloten van het spel.. Dan had er bij de regels moeten staan dat alleen een ervaren speler BM mag zijn. Staat er niet, dus nu mag het gepeupel bepalen wie zij die rol toevertrouwen.
sim-pel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |