quote:Omdat we willen dat er actievelingen meedoen. Na drie keer niet stemmen dood vind ik te lang duren. Daarnaast is het met name voor de eerste dag(en) fijner, omdat je dan meer het actieve kaf van het inactieve koren scheidt. Daarnaast voorkomt het situaties zoals Stali in de vorige ronde had.Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet je na één keer niet stemmen gelijk dood?
quote:Is gerust een mogelijkheid. Maar Calex is er nu niet, dus ik neem het mee naar achter.Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan geef je ze nog een keer 24 uur om zich te melden, zonder officiele stem dan, maar dat ze even laten weten dat ze nog mee willen doen.
Kan de rest in ieder geval alvast verder gaan.
quote:Ja daarom dat ik het lang vol hield, zie edit.Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet gemist. Maar je viel me ook niet zo heel bijzonder op. Kan ook goed zijn. Ben je minder snel target
quote:Ik wil genoteerd hebben dat ik dat nergens gezegd hebOp woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, bartje was goed met hints die niet voor hem bedoeld waren als ik het mij goed herinner. Ik wil niet bitchfighten met jou, ik ga er alleen tegenin dat jij oh zo geweldig bezig was
quote:Als je maar niet denkt dat ik ze gepijpt heb ofzoterwijl de reden waarom gewoon vriendjespolitiek is en ik het stom vind dat men dat niet kan toegeven
quote:* Tha_Erik nagels bijt.Verder is er niets aan de hand. Laten we gaan wachten op de laatste stemmer.
quote:misschien geven ze t niet toe omdat dat niet de reden is. Kan dat ook nog? Of kunnen alleen wij mis hebben?Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, bartje was goed met hints die niet voor hem bedoeld waren als ik het mij goed herinner. Ik wil niet bitchfighten met jou, ik ga er alleen tegenin dat jij oh zo geweldig bezig was terwijl de reden waarom gewoon vriendjespolitiek is en ik het stom vind dat men dat niet kan toegeven
Verder is er niets aan de hand. Laten we gaan wachten op de laatste stemmer.
quote:Nee nee, je vrienden zeggen dat.Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil genoteerd hebben dat ik dat nergens gezegd heb. Het enige wat ik wel vind dat in mijn voordeel spreekt is dat ik zeker een actieve speler ben. En in de loop van de tijd het spel vast ook veel beter ga spelen dan dat ik het de afgelopen ronde gedaan heb.
[..]
Als je maar niet denkt dat ik ze gepijpt heb ofzo. Ik wist ook niet dat ik opeens zoveel vriendjes zou hebben trouwens
.
[..]
* Tha_Erik nagels bijt.
quote:Dan moeten de oldbies maar krachten bundelen om een newbie als BM te voorkomen hè.Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Newbie, kan nog niet goed de hints ontrafelen, hij is er wel mee bezig, maar hij weet echt nog niet de fijne kneepjes van het vak.
Dat is toch wel te snappen?
quote:c_a geeft het ook eindelijk ineens toe, dus tja.Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
misschien geven ze t niet toe omdat dat niet de reden is. Kan dat ook nog? Of kunnen alleen wij mis hebben?
Ik betwijfel of alle 8 erik kennen hoor
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee nee, je vrienden zeggen dat.
quote:Nou dan klopt t toch dat je me niet opviel?Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja daarom dat ik het lang vol hield, zie edit.
Heb wel degelijk mee gedaan met hints zoeken
quote:Jij bent niet verdacht hoorOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ja, en daar ben ik de dupe van want dat vindt iedereen superverdacht. Vrienden hebben sucks (and not the good kind)
.
quote:Heb jij al seks gehad? Ik dacht altijd dat je erg maagd was.Op woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ja, en daar ben ik de dupe van want dat vindt iedereen superverdacht. Vrienden hebben sucks (and not the good kind)
.
quote:Ja dat kan kloppen, maar ik was even bang dat je dacht dat ik niets uit zat te voerenOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan klopt t toch dat je me niet opviel?
quote:ja. Gewoon jezelf neerleggen bij de gekozen BM. Wie dat ook mag wordenOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
c_a geeft het ook eindelijk ineens toe, dus tja.
Maar werkelijk. Ik denk dat jullie ook wel kunnen begrijpen dat het dorp iemand wil die hints kan oplossen. Dat leg je naast Erik (ja sorry Erik) die er naast zat en dan hebben wij liever iemand die zich al bewezen heeft. Dat is toch niet zo raar? Kom op. Als Erik Nielsch was of een andere newbie was het hetzelfde verhaal geweest.
Laten we er nu maar over ophouden.
quote:Ben waterman.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij al seks gehad? Ik dacht altijd dat je erg maagd was.
quote:Erik en ik neuken al 5 maanden.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij al seks gehad? Ik dacht altijd dat je erg maagd was.
quote:Dat doen we sowieso wel.Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja. Gewoon jezelf neerleggen bij de gekozen BM. Wie dat ook mag worden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
MensemensemensemenseDe BM moet iemand zijn die betrouwbaar is, maar die ook goed hints kan oplossen, waarom, met alle respect hoor, zou je dan voor iemand als patrique of
bennyErik of niels gaan?![]()
Doe dan minstens lynda,wendy, trev of ladi(of hara), die spelen al jaren mee en die weten dus dondersgoed hoe de hints in elkaar zitten...
quote:Je reinste leugens, jullie relatie is puur platonisch.Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik en ik neuken al 5 maanden.
Vandaar dat ik op hem stem
quote:Zo gemakkelijk zit dat helaas nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ow men.... zit niet zo te zeiken
Het is maar een spelletje
quote:MAAR EEN SPELLETJE /erik of /liesjeOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Voor mij niet hoorOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
hoop dat ik t stemmen zo op de juiste manier heb gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |